Puregon of andere hormonen spuiten

Discussie in 'MMM clubs' gestart door VioletRose, 26 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Olakidee

Olakidee Bekend lid

17 okt 2012
    688
    6
    18
    Dank voor jullie draaiende duimen!! Mijn man vond de test ook hoopvol maar durft ook weer niet te hard te hopen. Ik ook niet maar kon vannacht na 4 uur niet meer slapen, zo misselijk en zenuwachtig!
    Heb vanochtend bloed geprikt en de uitslag kan ik vanaf 2 uur krijgen, dan bellen ze me, maar kijk al steeds hier in de computer.. Nog nit bekend.
    Vanochtend niet meer getest thuis.

Lwrw ik hoop dat je snel weer kan beginnen! Acad. Hopen op een goed eitje! Hoe is het met de rest?

2. LWRW

LWRW Lid

15 aug 2013
    32
    0
    0
    Zuid Holland
    Werk je in het ziekenhuis olakidee?

3. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    jaa idd, kun je het zelf in de computer zien?
    brr wat spannend zeg! ik kijk ook steeds op zp of er al nieuws is!
    nog steeds geen bloed dus, ik zeg zwanger meid!

lwrw, wij zijn er in de familie open over geweest en op mijn werk wisten een aantal mensen het, omdat ik vaak weg moest. altijd gezegd, als we erover willen praten beginnen we er zelf over, anders niet over beginnen aub. dat werkte eigenlijk wel goed!!

4. mnr

mnr Niet meer actief

Spannend olakidee!

Lwrw: hier weet niemand het, m'n schoonouders een beetje omdat die steeds op m'n dochter moeten passen als wij naar de dokter gaan.
    Wij hebben verder ook geen mensen met kleine kinderen/kinderwens in onze omgeving dus dan is het moeilijk uitleggen.
    Bij m'n dochter heeft het 4 jaar geduurd voor ik zwanger was. Toen wel na een jaar of 2 aan twee stellen verteld. Met het ene stel (waren zogenaamd beste vrienden) mede daardoor geen contact meer, het andere stel wil zelf geen kinderen maar waren wel heek blij en lief toen ik zwanger was. Maar echt met hun delen deden we het ook niet.

Hopen voor jou dat je snel mag beginnen!

5. LWRW

LWRW Lid

15 aug 2013
    32
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik werk zelf in het ziekenhuis waar ik ook onder behandeling ben. Heb getwijfeld of ik dat zou doen maar het heeft ook zeker voordelen (hoef geen vrij te nemen als ik een afspraak heb!) maar kon het eigenlijk niet verzwijgen tegenover collega´s. Niet dat zij in mijn dossier kunnen ofzo maar als je 3x in de week naar de gyn moet...wilde ook niet iets anders verzinnen ofzo.

Familie begint er eigenlijk niet over maar dat is een lang verhaald. De afgelopen jaren heeft dit wel de band tussen mij en mijn ouders veranderd in negatieve zin.

Goed idee om te zeggen dat als ik het erover wil hebben ik er zelf mee kom! Ga ik zeker proberen.

6. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Nou meid, die test is gewoon dik positief!! Hoeveel dagen na de pregnyl is dit? Spannend hoor!!! Ik duim voor je dat ie donkerder wordt!!!

7. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf!
    Zuid Limburg
    @ olakidee, ook ik zit in spanning te wachten op een reactie van jou!! Duim duim duim!!
    @lwrw, mijn omgeving weet het ook van de mmm en kinderwens. Ook ik denk hetzelfde erover als jou. Soms heel blij dat ze het weten, maar vaak ook niet. De medeleven blikken en het komt allemaal wel goed ben ik soms echt zat! Vooral als de ronde mislukt is en ik enorm baal. Maar goed...

Hier weer spanning voor morgen de tweede fm. Stomme pcos ook!

8. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Olakidee die test liegt er niet om...mijn testen waren ook zo op 12 dpo..echte knaltesten heb ik helemaal niet gehad(ze bleven best licht maar wel duidelijk posi)..dit kan niet anders je bent gewoon ZWANGER, prachtig toch?:p

9. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    tis bijna 2 uur!!!!!!!!!!!!!

10. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf!
    Zuid Limburg
    😁 Spannend!

11. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat spannend inderdaad, en wat mooi meiden dat wij/ jullie allemaal zo mee leven!! Dat doet vast goed!!

Ik ben benieuwd!

12. sammii

sammii Bekend lid

15 dec 2012
    659
    0
    0
    NULL
    NULL
    En en en en wat is de uitslag zit op puntje van em stoel!

13. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ook!! Hoop het zo voor je!!

14. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    jaa hier ook al!!!

15. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gaat het met jou goed Weegbree??

16. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    ja super! lekker genieten van de trappeltjes!
    en spullen kopen! :D
    Met jou dan??? blijven ze nog lekker zitten voorlopig?

17. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heerlijk is dat he!!
    Ik heb inmiddels bijna alle kleertjes gewassen, nu nog opvouwen en eventueel strijken... en het is me een berg hahaha... ze hebben nu al meer dan ik zelf heb vrees ik!

Tot nu toe mag ik echt nog niet klagen! Maandag heb ik weer een echo en afspraak bij de gynaecoloog, dus ik ben benieuwd hoe ze het nu doen!
    De vorige keer lagen ze nog netjes op en iets boven de groeicurve voor een eenling. (ze mogen daar al onder zitten)

18. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    wat goed zeg! leuk hoor!
    ben heeel benieuwd! wie weet moet je nog wel een week of 10... vinden ze het zo gezellig bij mams!

19. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha 10 weken nog pfff.. moet er eerlijk gezegd niet aan denken!!
    De gynaecoloog heeft me een keer gezegd dat als het niet eerder vanzelf komt ze mij bij 37 a 38 weken gaan inleiden.
    hooguit nog een week of 6 denk ik, en ik geloof dat ik dat ook wel genoeg vind!

20. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    pfoe ik vind het wel spannend...hoop echt op een mooi resultaat!

Deel Deze Pagina