Olakidee gefeliciteerd meid! Super om zo lekker op vakantie te gaan! Kun je echt lekker genieten met manlief! Balen Weegbree! Ik had toevallig ook buikgriep 3 week terug. Ik dacht misschien komt het van je weerstand wat nu minder is door je zwangerschap. Ik ben uiteindelijk midden in de nacht maar naar de dokterspost geweest voor medicijnen maar het kan geen kwaad voor je kleine als het echt alleen een buikgriepje is, die neemt namelijk wel wat ze nodig heeft. Beterschap hoor!
Olakidee: Hier is hcg ook niet gemeten... Maar dat kan ook wisselen toch? Gaat er volgens mij meer om dat het goed stijgt. Hele fijne vakantie en lekker genieten!!!!!!!!!!!
weegrbee, goed dat je gaat hoor, het kan op zich geen kwaad, maar ze zullen denk ik je bloeddruk en koorts even opmeten en even voelen aan je buik. Dat deed de huisarts bij mij in ieder geval een aantal weken geleden. Toen was mijn bloeddruk te hoog en moest ik naar het ziekenhuis, daar aan gekomen was de bloeddruk juist weer goed. Wat betreft HCG, het is bij mij wel gemeten maar ik moet eerlijk zeggen dat ik niet (meer) weet hoe hoog deze was.
@saar pffff balen die migraine ook iedere keer! De botox was dus maar van korte duur pffff Kan me voorstellen dat dat lastig is met een kindje! Ook vervelend dat je je afspraak hebt moeten verzetten. Doe rustig aan en denk aan jezelf! X @mnr balen dat je idd net nu echo hebt! En al 6 weken aan het spuiten waarvan nu zelfs 200eh echt vreemd. Bij je dochter was je met clomid zwanger geraakt toch? @avda had jij nu al je volgende fm vandaag? @weegbree beterschap meid! @marral hoe is het met jou meid? @rest zwaai
@Weegbree, beterschap meid! VK zei ook niks spannends meer over de buikgriep? @Mnr, poeh, 5 uur onderweg voor een fm. En dat terwijl je kleine meid ook ziek is. Dat is dan toch ook wel een belasting op je. Hoop een mooi ei voor je! Met 200e kan het toch ook niet anders toch?! @ Myloon, vandaag al iets beter met je rug? @Saar, balen die migraine altijd! Doe maar rustig aan! Ik had vanmorgen dus weer een fm. Helaas nog steeds niks te zien. BMS was ook alweer dunner geworden! Het zit ook echt niet mee. Van de arts mag ik nu ophogen naar weer 75. Weet niet goed of ik dit wel wil. Ben gewoon bang voor over stimulatie. Maar doe ik niet en maandag is er nog steeds niks dan breken ze de cyclus af. Voor mijn gevoel moet ik gaan kiezen tussen twee slechte. Maandag moet ik sowieso weer terug voor de 3e fm. Zojuist had ik me bedacht dat ik anders gewoon vandaag nog 37,5 spuit en dan vanaf morgen 75. Dan spuit ik ook maar 2 dagen meer. Misschien dat het dan meevalt.. Ik weet het ook niet. Nu al twee dagen aan het klussen bij mijn ouders thuis. Mijn zus is er ook met de kleine. Zo frustrerend en confronterend is dit. Merk nu ook dag twee dat ik me steeds even afzonder en de rust alleen op zoek.
Hey meiden even een vraagje. Met hoeveel follikels laten ze jullie nog pregnyl zetten en klussen? Ik spuit 50 eh en had vandaag op dag 11 rechts een van 16mm en links 12.5 mm. Bms 8.6mm. Vorige ronde had ik dat ook, op dag 13 was die ene toen 18.2 en de ander 14.5 en die gyn heeft gewoon pregnyl gezet. Deze gyn. zei opeens dat ze twijfelde of ze zondag de pregnyl wel wilde zetten.. Ivm meerlingkans. terwijl er hetzelfde zit als vorige ronde. Ik spuit morgen even niet en moet zondag terug komen.
Ik geloof dat je bij ons in het ziekenhuis met 3 nog net door mag gaan, maar zeker durf ik dit niet te zeggen. Alleen met 3 hadden wij zelf niet gewild! Zelf had ik 2 follikels 1 iets kleiner en de ander wat groter. Resultaat weten jullie inmiddels wel Wij hebben niet getwijfeld om door te gaan of te stoppen ik zag het zelf als twee maal kans of kans op twee. @Avda, lief dat je naar mijn rug vraagt. De echte pijn van het door mijn rug gaan is weg gelukkig, maar nu is het wel een heel gevoelige plek. Afgelopen dagen ging het trouwens prima.. maar vandaag weer wat stijf en pijn aan de linkerkant van de heup. Ach ik klaag niet, als dit het enige is
@myloon, al een warmte lamp geprobeerd? Helpt manlief van mij altijd erg goed. Als het dadelijk crunch-time is, heb je je rug hard nodig ;-D
Even een kort berichtje wat ik zit in de auto (rij zelf niet hoor) Een groot ei van 17mm Vanavond nog gonal en morgen de pregnyl. Ben zo blij!! Mijn lijf doet het gelukkig nog! Wat wel balen was: hadden om 15:50 afspraak en om 17:30 waren we pas aan de beurt! Nu snel naar huis ben zo opgelucht..
Ik heb geen Warmte lamp Avda helaas. Manlief heeft net even gemasseerd, straks neem ik even een warme douche en daarna met een warmte zak (zo'n ding voor in de magnetron) lekker het bed in. Ik weet dat ik mijn rug straks hard nodig heb, maar hoop dat dit nog wel even een week of 5/6 zal duren. @MNR, super zeg!! Succes dit weekend, op naar een zwangerschap ook voor jou!
wow mnr, eindelijk een ei! veel plezier komende dagen LW ik mocht met twee ook gewoon doorgaan..! Avda, balen zeg... confronterend ook idd zo met je zus... hopelijk werkt je taktiek en heb je geen overstimulatie!! Myloon, lekker uitrusten!! hier, gaat stukje beter!
Dank jullie meiden voor de lieve woorden! Fijn dat iedereen zo meeleeft met elkaar Myloon: doe voorzichtig met je rug hoor! Ik heb er nog steeds last van na m'n zs. Volgende week ook weer naar de fysio. Een warme pittenzak helpt meestal gelukkig wel iets. (Weet ook niet of je zwanger met zo'n lamp mag, spierbalsem mag ook niet) Weegbree: altijd fijn als de controle goed is! Lekker van genieten! @all Fijn weekend dames!
LW, ik had een follikel van 19,17, 14, paar van 13, 12 en 11...en ben ook zwanger van 1 kindje(ookal was het risico op meerlingen erg groot maar daar hebben we ja tegen gezegd!)
merel dat zijn er best wat dus! ik had er ma 1 groeien elke maand weer.. ik hoor iedereen hier over meer eitjes die er groeide..
Nou meiden, 3 follikels, 2x 17mm en 1x 20mm. Mocht geen pregnyl laten zetten. Morgen een afspraak bij mn eigen gyn. Bespreken wat we doen, cyclus voorbij laten gaan of 2 follikels aanprikken en leeg laten lopen. (dat zou dan wel echt morgen gelijk moeten gebeuren dus ligt er maar aan of ze er plek/tijd voor hebben, vrees van niet.) Denk dat deze gyn ook als enige optie cyclus voorbij laten gaan gaat zeggen. dat zei de gyn. vrijdag al en de arts-assistent van vanmorgen ook. We hebben wel gewoon zelf geklust, alleen vorige keer sprong mn ei niet zonder pregnyl en ik heb dus van het ziekenhuis geen pregnyl gezet gekregen. Hopelijk springt 1 van de 3 wel zonder pregnyl en hebben we goed geklust.