Puregon of andere hormonen spuiten

Discussie in 'MMM clubs' gestart door VioletRose, 26 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Dat is balen LW..
    Wat zeiden ze bij het ZH?

Volgens mij zijn er een aantal dames met duphaston bezig en wat op de wachtbank?
    mijn duimen draaien!

hoe is het met de overige dames? hier goed, gisteren nog een buikfototje gemaakt, staat in mijn album.
    Myloon hoe gaat het met jou buik, ben je nou erg veel groter dan bij een eenling zwangerschap eigenlijk??

2. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf!
    Zuid Limburg
    @LW, dat is balen! Bij mij in het ZH mag ik ook niet verder als het meer dan 2 eitjes zijn..
    @Weegbree, mooie foto's zeg!!
    @ het wachtbankje, hoe gaat het met de meiden?!
    @ Olakidee, is het goede nieuws al gezonken? Hoe voel je je meid?

@ all, hier dus vanmorgen de 3 fm. Ik was heel zenuwachtig dat er nu weer te veel eitjes waren. Maar er was nog helemaal niks boven de 8. BMS was wel van 5.2 naar 7.9. Nu moet ik donderdag terug.
    Vanavond vertrekken we naar Parijs! Verassing van mijn manlief! Even drie dagen de Japanner uithangen ;)
    In de trein is wifi dus zal dan nog even bijlezen.
    Fijne dag meiden!

3. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    ooh wat leuk! veel plezier! geniet ervan!
    fijn dat je slijmvlies zo mooi gegroeid is!
    maak het gezellig daar, hopelijk als je terugkomt de pregnyl voor een mooi ei (of 2) en dan zwanger!

4. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    @ weegbree, daar teken ik voor :-D

5. mnr

mnr Niet meer actief

Balen LW, maar wel zelf geklust dus je hebt een kans!

Avda: geniet er van! En fijn dat je bms gegroeid was

Hier op de wachtbank. Fijn even niet spuiten want m'n buik was behoorlijk vol gaatjes en blauwe plekken na 5 weken spuiten.
    Wel misselijk van de pregnyl maar dat hoort erbij.
    Vorige keer 13 dagen na pregnyl ongi dus die dag test ik pas, niet eerder.
    Vanaf woensdag vakantie dus dat geeft hopelijk mooi afleiding.

6. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    @Avda: Veel plezier in Parijs! Wij gaan binnenkort ok, mn vriend hoorde gister dat ik er nog nooit geweest was en stelde gelijk voor om te gaan :D ben benieuwd!

@Mnr: Eindelijk even rust voor jou, succes met wachten, ik duim!

Nou, vandaag bij mn eigen gyn. terug geweest. Helaas was de fertiliteitsarts er niet (donderdag pas weer) dus geen follikels leeg kunnen prikken en deze ronde geen pregnyl.
    Inmiddels had ik 2x 17mm en 1x 24mm! Die van 24mm zou wel eens 1 deze dagen kunnen springen en we hebben vannacht nog geklust dus heeel misschien is er een kansje.
    Verder gaan we toch niet meer klussen, 3 is wel erg veel.
    Mijn moeder heeft 2x bij 2 eitjes een tweeling gehad en ik zie het bij mij ook al gebeuren.
    Volgende week moet ik terug om te laten checken of de follikels geen cysten zijn geworden en of er geen ohhs optreedt.

De gyn. stond er echt versteld van hoe snel er iets groeit. Vorige ronde bij 50eh op dag 13 2 grote en een twijfelgeval (mocht ik net aan doorgaan) en deze ronde op dag 13 dus 3 grote terwijl de hoogste dosis clomid niks deed.

Nu dus afwachten wat de fertiliteitsdeskundige gaat zeggen. waarschijnlijk word het of een ander hormoon gaan spuiten, of een hormoonpompje aan laten brengen (dat wil ik echt niet eigenlijk).

7. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Weegbree,
    Ik heb wel enkele foto's in mijn album staan. Zal er vandaag of morgen nog een nieuwe bij zetten.
    Het valt op zich nog wel mee met de groei, mensen denken eerder dat ik al 40 weken ben dan dat het een tweeling is.

Vanmorgen ben ik weer naar de gynaecoloog geweest en ze doen het nog altijd super goed. Ik had nu een mannelijke Gynaecoloog en hij zei al, als ze zo door blijven groeien krijg je 2 8 ponders. Meer als geintje hoop ik ;)
    Vandaag waren ze allebei zo rond de 1900 gram en nog altijd goed op de curve van de eenling.
    Eentje ligt er alleen met het koppie tegen mijn maag aan, dat is niet altijd even lekker.

8. mnr

mnr Niet meer actief

Dag dames,

Wat is het ineens stil hier!

Hoe gaat het met iedereen?

9. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    Inderdaad stil hier!

@lw, een hormoonpompje. Wat is dat? Heb ik nog niet van gehoord..
    Parijs is echt helemaal super! Moet je ook echt doen als je er nog nooit bent geweest! Heb me de voeten onder het lijf gelopen! Vandaag nog lekker een dagje en morgen weer naar huis!
    @Mnr, voor jou zijn de spannende wachtbekken begonnen. Succes meid! Hoop dat het wachten je niet te zwaar valt!

@ all, morgen middag heb ik de volgende fm. Vind het (alweer) heel spannend wat er te zien is! Ik heb nog geen buikpijn of steken wat ik "normaal" wel had als ohss zich voor deed. Hopelijk dat het nu dan eindelijk eens goed gaat?! Ik merk dat mijn bms dikker aan het worden is. Heb best wel wat last van afscheiding ( sorry voor de details ;-P )

Fijne dag meiden! Ik ga naar de eifeltoren! Even 1056 trappen lopen...
    Hihihi

10. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    Vandaag trouwens 7 jaar samen met mijn mannetje! En dan samen in Parijs!

11. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    avda, goed teken! bij mij begon dat altijd als er een eitje aan het groeien was, en richting eisprong ging. daar kan het zaad ook goed in overleven, dus dat is toppie!

met mij gaat het goed hoor! weinig nieuws, morgen 3d echo! hopelijk laat ze zich zien! :)

12. mnr

mnr Niet meer actief

Gefeliciteerd avda met jullie 7 jaar samen! Parijs is mooi hè!
    Gaan jullie vandaag weer naar huis? Veel succes morgen!

Weegbree: jij veel plezier met de echo!

Hier: vandaag laatste werkdag van ml en dan vakantie!! Zo aan toe!

Heb trouwens nu erge last van hoofdpijn.. Zal wel van de pregnyl komen.
    Ik vind de wachtweken echt maar niks..
    Eerst werk je zo lang toe naar een ei, incl een hoop teleurstellingen.
    Dan is het eindelijk zo ver en dan moet je zo lang wachten!

En laat dat wachten nou niet m'n sterkste eigenschap zijn ;)

13. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    @Avda: gefeliciteerd met je 7-jarig jubileum :) Fijn dat Parijs zo leuk is, wij gaan zeker snel!
    Hopelijk goed nieuws morgen middag. Jij reageert dus ook zo heftig op de puregon?

Ik weet ook niet precies wat een hormoonpompje is. Heb hem opgezocht op internet. Het is een kastje die de werking van je hypofyse ondersteund. Je krijgt hem aangekoppeld aan je arm of buik en hij geeft automatisch hormoon af (in het mooiste geval 2 weken) tot je een ei hebt. Dan koppelen ze hem af en zit je na je ei in de wachtweken.
    Zit alleen niet te wachten op een kastje aan mijn lijf omdat ik veel train (hardlopen) en weer aan wedstrijden mee ga doen vanaf september.

14. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    hihi idd...wachtweken zijn STOM!!! sterkte!
    wanneer is je NOD?

15. mnr

mnr Niet meer actief

Lw: toch zelf geklust? Misschien is het dan wel deze ronde raak! Heb je sowieso geen pompje meer nodig :)

Weegbree: idd STOM haha :) van de dokter mag ik 15 dagen na eisprong testen 11/9
    Maar was vorige keer 13 dagen na pregnyl ongesteld dus daar ga ik zelf van uit. Als ik dan niet ongi ben test ik en dat is 7/9

16. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Hi ladies!

Ik weet niet waarom maar vanmorgen een test gedaan, en dit kwam tevoorschijn.. Is raar toch? Moet morgen nog 1 dag Duphaston slikken!

17. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    spannend MNR.

Guusje, wat vreemd...er lijkt wel iets te staan?!
    miss verklaart dat ook je dikke slijmvlies en was het een beginnende zwangerschap?
    Duphaston heeft iig geen gevolgen mocht je wel zwanger zijn, dus dat is gunstig...en nu. tja..... miss een digitale test doen, of even arts bellen om bloed te prikken!
    zou toch wat zijn!

18. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    zit nog ff te denken...maar denk dat er een goede kans is dat je zwanger bent! er staat best een duidelijke streep.
    en duphaston geeft echt geen strepen op je test hoor!
    voel je verder iets dan? waarom deed je een test? gevoel??

19. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Ja weet ik eigenlijk niet!! Gevoel...
    Net ziekenhuis maar evn gebeld, wordt zo terug gebeld

20. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    @Mnr: toch zelf geklust ja. Best veel ook dus wie weet..

@Guusje: wow, ga je een digitale doen?

Deel Deze Pagina