LW: ik wacht eerst wel even af of ik een bloedtest mag doen, volgens mij doen ze dat niet in t ziekenhuis waar ik behandeld wordt.. Het lijkt me alleen zo sterk!!
Ladies Ik moet vrijdag naar t ziekenhuis voor bloedtest en urinetest, nog ff spannend dus! Net nog een testje gedaan, ik vind t echt zo verschrikkelijk vaag!!
vreemd... weet je nog iets over ongeveer twee weken geleden? had je toen misschien sympthomen van een eisprong? en miss was je man iets meer thuis omdat de ergste drukte voorbij was? leuk feestje met wilde nacht gehad, zeg t maar... je weet het niet! heb je ook een ovutest gedaan? ik heb wel een keer gehad dat er een ei groeide tijdens mijn duphastonkuur (wat volgens de arts ook niet moest kunnen). maar normaal gesproken zou er toch hcg moeten zitten waarop ie reageert? very strange. zou iig ff doortesten, hopelijk loopt het lekker op en ben je zwanger, je zou de eerste niet zijn in je stop/rustmaanden...!
2 weken geleden hebben we inderdaad wel heel lief gedaan met elkaar, haha, was toen een paar avonden redelijk op tijd thuis.. Ovulatietest niet gedaan..
@ Guusje, spannend zeg! Ziet er in ieder geval érg veelbelovend uit! Ik duim voor je! @mnr, morgenvroeg vertrekken we naar huis. En dan ben ik in de middag thuis. Dan meteen door naar ziekenhuis. @LW, ik reageer er inderdaad ook erg heftig op. Ben nu met mijn vierde (en waarschijnlijk ook laatste) ronde bezig. Heb er al 3 keer overstimulatie van gehad. Een keer zelfs erg heftig dat mijn lever vergroot was en zijn werk niet meer goed deed! Nu op een super lage dosis begonnen. Als dit ook niets wordt dan krijg ik een LEO. Maar eigenlijk wil ik die niet. Zie daar best tegen op. Vooral de 3 wachtmaanden erna.. @weegbree, net tegen manlief gezegd dat we vanavond even aan de slag moeten het is wat jij zegt over goed bms. Misschien nu ook wel een goed ei aan het groeien...
Avda: ik duim voor een mooi ei en inderdaad maar aan de klus vanavond, zou zonde zijn als je het gemist hebt toch? Net weer een testje gedaan, kon t niet laten.. Pff, geen enkele is negatief!
Spannend Guusje, hoop dat er vandaag al een duidelijker streepje te zien is! Weegbree, veel plezier vandaag met de 3D echo! Hopelijk laat ze zich goed zien! Wij zijn onderweg naar huis! Toch ook heerlijk om gewoon dadelijk weer thuis te zijn!
Goede reis avda! Jij morgen (?) Ook veel succes! Hopelijk n x n normaal eitje en niet een hele horde!
mmm hij lijkt mij wel iets donkerder... hopelijk morgen nog donkerder! ben erg benieuwd naar de bloeduitslag, hoor je dat direct vrijdag?
Weegbree: geen idee, urine test wel gelijk natuurlijk, en bloedtest misschien maandag pas? Omdat dat rotweekend ertussen zit?