Puregon of andere hormonen spuiten

Discussie in 'MMM clubs' gestart door VioletRose, 26 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    bij ons is het zo, als je sochtends voor 11 uur gaat is de uitslag na 3 uur binnen, ook op vrijdag. hoop het voor je!!
    verder last van kwaaltjes, of had je dat bij je vorige zwangerschap ook niet?

2. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf!
    Zuid Limburg
    Guusje, bij mijn ziekenhuis krijg ik smiddags altijd de uitslagen van het bloedonderzoek. Hoop dat dat boor jou ook zo geldt. Tot maandag wachten zou hels zijn ;) ik duim voor je!

3. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Nou, dan hoop ik dat ik het ook krijg! Moet wel pas om half 3 in t ziekenhuis zijn, dus misschien te laat voor uitslag.. Hb menstruatiekrampen, dus kan natuurlijk 2 dingen betekenen..;)

Ik vind trouwens de KV 2v5 niet echt duidelijker..

4. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Spannend Guusje ben benieuwd!!

5. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    En deze nog gedaan...haha, maak mezelf helemaal gek hier...!

6. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    haha nou sorry hoor...maar dat kan toch niet anders dan een beginnende zwangerschap zijn?
    ik zou n digi kopen! aangezien je toch los gaat!

7. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Zoo los ga ik ook weer niet hoor..;)
    Ik ga hem wel zo kopen, dan heb ik hem in huis. Wacht morgen wel de bloedtest af!

8. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Net cb gedaan... Niet zwanger zegt ie..

9. sammii

sammii Bekend lid

15 dec 2012
    659
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat raar ja allemaal posi behalve de digi..

nouw ik zou bloed test doen..!!

ik duim voor je guusje!

10. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    @ Guusje, inderdaad heel vreemd. Misschien nog heel pril?! Ben erg benieuwd naar de uitslag van de bloedtest!

Nou, ik ben net terug uit ziekenhuis. Snap er nu echt helemaal niks meer van! BMS was weer dunner. Nu 5.8. Mijn Bms heeft wat weg van een jojo-effect. En nog steeds geen eitje boven de 7!!
    Vorige ronde had ik na 4 dagen 75spuiten een half elftal boven de 15 en nu niks! Wordt er gek van!
    Moet nu zaterdag weer terug en tot die tijd gewoon 75 blijven spuiten..

11. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Avda: ik ken t, dat heb ik ook vaak, is echt zo vervelend!! Waarom mag he niet meer spuiten?

Met dezelfde plas van de cb nog een dipstick gedaan en deze gaf gewoon weer tweede streep.. Vaag he!

12. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    @ Guusje, ze zijn bij mij bang voor overstimulatie. Heb ik tot nu toe iedere ronde gehad. Moet eerlijk zeggen dat ik het zelf nu ook liever rustig aan doe met spuiten. Maar ik snap niet hoe dat zo kan verschillen.
    Hoe veel dagen voor je nod kan je een cb test doen? Misschien nog te weinig hcg in je plas. Want die dipstcken zijn gevoeliger. Of is dat een fabeltje wat ik zelf bedacht heb? ;)

@ weegbree, hoe was je echo? Ben benieuwd naar de foto's!
    @ Sammi, hoe is het met jou meid? Nog last gehad van bloed verlies?
    @ de rest, bij jullie ook nog nieuws? Verder alles goed?

13. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Avda, dan snap ik t.. Ik duim voor de volgende echo mooie grote eitjes!

Ik weet niet of de dipsticks gevoeliger zijn.. Maar vind t raar dat elk merk positief aangeeft en die van cd niet..

Weegbree: hoe was de echo?

14. mnr

mnr Niet meer actief

Avda, raar maar fijn dat je nu geen overstimulatie hebt toch!

Guusje: het blijft spannend dus!

Weegbree: hoe was de echo?

Hier: zaterdag pregnyl, maandag eisprong gevoeld en nu steekjes in m'n buik. Geen idee wat het is.. Misschien m'n darmen maar zo voelt het niet.
    Iemand van jullie dit gehad?
    Voor een innesteling is het nog te vroeg volgens mij..

15. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Mnr, vanaf het moment dat ik de pregnyl zet heb ik altijd last van mijn onderbuik.. Inderdaad steekjes en opgeblazen gevoel.. Tot aan mijn ongi heb ik dat.. Dus jij zit nu op die lange wachtbank! Good luck!

16. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    @ mnr, ben inderdaad blij dat het geen overstimulatie is! Wordt er alleen soms beetje depri van dat ik niet verder kom voor mijn gevoel..
    Wat de pregnyl betreft, daar heb ik geen ervaring mee. Zo ver ben ik nog niet gekomen ;) en ik heb sowieso ovitrelle. Maar denk dat dat wel vergelijkbaar is...
    @guusje, indd vreemd dat die negatief is van cb. Maar die kan natuurlijk ook alleen maar wel of niet zwanger zeggen. Niet misschien ;) en die dipsticks wel... Ben benieuwd voor je naar morgen! Ik zou ook gewoon vragen voor de uitslag zsm. Ik duim!!

17. mnr

mnr Niet meer actief

Avda: dat is idd vervelend dat het niet op lijkt te schieten. Maar ik had pas na bijna 5 weken spuiten een ei, dus voor jou kan het ook nog zeker!
    Niet de moed opgeven!! En ik weet dat dat moeilijk is hoor..

Guusje: waarom niet vanochtend bloed prikken dan? Dan heb je in ieder geval vanmiddag de uitslag..

18. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Nou meiden, weer eens dikke pech.. Vanmorgen toch nog een test gedaan en hij was lichter.. Bijna niet meer zichtbaar. Ziekenhuis gebeld en uitgelegd. Enige optie is vroegtijdige miskraam.. Heb nu ook best wel flinke krampen. Net maar even flink geshopt bij de Primark.. Verzacht een beetje..;) nu wachten op de bloeding..

19. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Ah Guusje dat zou weer een flinke tegenvaller zijn! Sterkte:(

20. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0