miss miranda: wat fijn dat je al zo snel terecht kunt! Is nog maar minder dan 2 weekjes ! nino: stom he, dat je zo lang moet wachten. Als de test dan toch negatief is, dan mag je ook wel ongesteld worden. Hopelijk word je snel ongesteld zodat je weer opnieuw kunt beginnen. flower: jeetje, 7 kijkoperaties! Heb je al eens eerder een hysteroscopie gehad, of waren het allemaal laparoscopie-en? Ik heb alleen maar een laparoscopie gehad. Hopelijk kun je hem inderdaad afbellen! Hier gaat het wel. Het is erg druk op mijn werk, dus dat scheelt al, zo kom ik de wachtweken wel door. Verder ben ik vooral erg moe 's avonds. Heeft wellicht iemand anders daar ook last van na Pregnyl? Kan natuurlijk ook gewoon met het drukke werk te maken hebben.
Vandaag gebeld, vanavond 21:30 de ovitrelle en vrijdagochtend 09:30 de punctie. Zo echt spannend nu. Ik heb de controles in het Sint Antonius ziekenhuis en de punctie en terugplaatsing in het UMC/AZU. Ben blij dat t er aan komt, heb t nu wel ff gehad, plofbuik en o zo moe... Mm das idd snel.
oeehhh jane wat spannend zeg!! ik ga echt aan je denken vrijdag om 9.30! dit kan jij meid! gaat helemaal goed komen... St. Antonius ziekenhuis... daar zat ik ook, in sneek, maar die bedoel jij vast niet?
@Jane1981: Heel veel succes morgen! En daarna weer spannend... telefoontje of en wanneer je weer terug kan komen voor de tp! @all: de geplande hystero kan doorgaan. Ik ben ongesteld geworden... :x. Dit wordt de vierde hystero op rij, heb 1 keer een laparoscopie gehad (spiraaltje was 'verdwaald', zat in het vetschort van m'n darmen) en daarvoor twee curretages (één direct na bevalling en één zes weken daarna, eerste was toch niet helemaal goed gegaan). Iemand vroeg hierna, vandaar deze opsomming. Gisteren vreselijk balen, verdrietig en boos, vandaag gaat 't weer. We zien wel.
flower: jeetje, dat is niet niks wat je al hebt meegemaakt in de MMM en dan nu ook nog eens ongesteld en dus weer een hystero... laat de moed niet zakken, dikke knuffel!
flower, aaah meis wat rot!! ik had het zo gehoopt voor je...! volhouden lieve schat! je kan dit aan, ookal is het moeilijk... jane, heeeeeel veel succes meid morgen! ik ga aan je denken en voor je duimen!!!
Dank jullie wel meiden. Gaan over 3 kwartier de deur uit. Ben nog niet zenuwachtig das wel fijn. Ben benieuwd. Ik laat het jullie straks weten.
@Nino, Jij bent dus lekker actief wat betreft sport zo te lezen! Ik sport niet echt eigenlijk, Ja wanneer ik naar het ziekenhuis moet fiets ik 2 a 3 keer in de week 3 kwartier heen en 3 kwartier terug. En met de kinderen op mijn werk doe ik tikkertje, voetballen of trampoline springen Ben je nu trouwens al wel ongesteld geworden? @miss miranda, Wat fijn dat dit al zo snel kan zeg! Super hoor! @bonita, Het blijft spannend he, de wachtweken! Ik heb niet zo veel last van extra moe zijn (volgens mij) Maar wel van pijnlijke borsten. Ik had gelezen dat dit ook kan komen van pregnyl. @Jane1981, Heel veel succes Jane!! Met mij gaat het goed, heb vanaf woensdagavond wel een beetje buikkramp.. dus ik vrees toch voor een aankomende menstruatie. Maar goed we zullen zien! De wacht weken blijven spannend, maar ik kan me er wel heel nuchter door heen slaan deze ronde. Tot nu toe nog geen test drang of dergelijke. Volgens mij is mijn nod wel heel ruim genomen, maar dat kan vast geen kwaad! Goed weekend alvast meiden!
@Flower77: Dank je FM zit er weer op Dikke knuff voor jou @Nino: Negatief balen...Hoop dat we binnenkort toch allemaal op roze komen te staan. @MissMiranda: Ow dat is vrij snel zeg Spannend de intake @Bonita: Kan niet echt zeggen dat ik moe werd/was van de pregnyl. @Jane: Heel veel suc6 met de punctie @Myloon: Mijn duimen draaien voor je @Mama3e: Hoe gaat het met spuiten? Ben je alweer voor een FM geweest? @All: Hier vanmorgen voor de echo geweest ivm cyste. Cyste is kleiner geworden. Vanmiddag word ik teruggebelt of ik mag beginnen met het spuiten van de menopur. Wel weer beginnen met 75EH omdat dit de vorige keer ook direct aansloeg. Kunnen later alsnog verhogen. Best spannend wat als ik niet mag spuiten, moeten we een maand wachten omdat ik anders te ver in mijn cyclus zit. Verder niet veel, vanmiddag ff een vergadering op het werk en dan weekend vieren
Topiclid info: -Typje/26jaar/2e kindje - Mama3e/33 jaar/3e kindje - Bonita/31 jaar/1e kindje - Myloon/30jaar/1e kindje - miss miranda/22 jaar/1e kindje - VioletRose/29 jaar/1e kindje - Nini/27 jaar/1e kindje - Pipsqueak/31 jaar/1e kindje - Flower77/35 jaar/2e kindje - Jolien/25 jaar/1e kindje Naam/datum/afspraak: - miss miranda/ overstappen naar ander ziekenhuis, wachten op eerste afspraak - Mama3e/01-10/uitslag progesteron waarde 47.3/fm 12-10 - VioletRose/02-10/echo - Nino/08-10/bloed prikken progestron - Pipsqueak/pauze tot half oktober - Flower77/07-10/Ovitrelle gezet - Jolien/12-10/3e FM op CD17 - Typje/25-10/3e FM Ronde (MMM): - Typje,7 rondes zelf. 2e ronde Menopur/Pregnyl - Mama3e,7 rondes met clomid 50/100/150,2e ronde Puregon 75ie/pregnyl - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 4e ronde Fostimon - Myloon, 4 rondes clomid, nu 1e ronde Puregon - miss miranda, 3 rondes clomid & 3 ronde puregon, reageer niet goed genoeg... nog geen ei gehad - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde Puregon - Nino: 6 rondes met clomid 50/100/150 + LEO nu 2e ronde menopur - Pipsqueak: 2 rondes clomid, 3 rondes menopur+pregnyl waarvan 1 iui - Flower77, 6e ronde OI met GonalF 75eh en Ovitrelle - Jolien, 8 rondes clomid 50, 1e ronde Menopur NOD (Op het wachtbankje): - Nino 14/10 - Myloon 23/10 - Flower77, 22/10 - Bonita 26/10
Hey meiden, Punctie zelf viel me alles mee, had t veel erger verwacht. Maar die napijn vind ik vervelender als de punctie zelf. Helaas "maar" 8 eicellen, dat viel ons tegen kijkend naar t aantal follikels. Nu maar afwachten.
@typje, fijn dat je cyste kleiner is geworden, ik duim voor je dat je deze ronde nog mee kan pakken! @jane, wat fijn dat het je meeviel meid! ik heb wel eens dingen gelezen over punctie's waar je niet zo blij van wordt... 8 eicellen uit 15 follikels? betekent dat dan dan die andere follikels leeg waren? en zijn al die 8 eicellen goed bevrucht? maar meid, 8 eicellen! 8 wondertjes to be!! als ze nu allemaal goed bevrucht zijn en goed delen dan heb je 8 goede embryo's... dan moet helemaal goed komen lieve schat! ik duim voor je!
Ja of leeg of geen goede kwaliteit. Of ze bevrucht zijn weten we nog niet dat horen we maandag pas. Tussen 14:00 en 15:00 worden de zwemmertjes samen gebracht met mijn eitjes dus hard duimen. Dank je wel, ga nu ff pitten ben o zo moe.
Topiclid info: -Typje/26jaar/2e kindje - Mama3e/33 jaar/3e kindje - Bonita/31 jaar/1e kindje - Myloon/30jaar/1e kindje - miss miranda/22 jaar/1e kindje - VioletRose/29 jaar/1e kindje - Nini/27 jaar/1e kindje - Pipsqueak/31 jaar/1e kindje - Flower77/35 jaar/2e kindje - Jolien/25 jaar/1e kindje Naam/datum/afspraak: - miss miranda/ overstappen naar ander ziekenhuis, wachten op eerste afspraak - Mama3e/01-10/uitslag progesteron waarde 47.3/fm 12-10 - VioletRose/02-10/echo - Nino/08-10/bloed prikken progestron - Pipsqueak/pauze tot half oktober - Flower77/14 nov hysteroscopie, daarna IVF? - Jolien/12-10/3e FM op CD17 - Typje/25-10/3e FM Ronde (MMM): - Typje,7 rondes zelf. 2e ronde Menopur/Pregnyl - Mama3e,7 rondes met clomid 50/100/150,2e ronde Puregon 75ie/pregnyl - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 4e ronde Fostimon - Myloon, 4 rondes clomid, nu 1e ronde Puregon - miss miranda, 3 rondes clomid & 3 ronde puregon, reageer niet goed genoeg... nog geen ei gehad - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde Puregon - Nino: 6 rondes met clomid 50/100/150 + LEO nu 2e ronde menopur - Pipsqueak: 2 rondes clomid, 3 rondes menopur+pregnyl waarvan 1 iui - Flower77, 6 rondes Ovulatie Inductie gehad, mogelijk IVF starten? - Jolien, 8 rondes clomid 50, 1e ronde Menopur NOD (Op het wachtbankje): - Nino 14/10 - Myloon 23/10 - Bonita 26/10 __________________
jane, spannende dag morgen! ik duim voor je hoor meid! verder heb ik geen nieuws, nog 9 daagjes tot de intake in het nieuwe ziekenhuis... fijne zondag meiden!
Hallo meiden, Pips, bedankt voor het uitleggen van de IUI. Ik hoop dat het ook niet hoeft maar als deze cyclus dus idd WEER niks wordt ga ik wel weer aan iets nieuws beginnen en dat vind ik toch ook weer erg spannend allemaal. Jane,Wat fijn voor je dat de punctie mee is gevallen, maar wel weer balen van de napijn. Spannend morgen, en als alles goed is gegaan wordt jij dan gebeld morgen? en wanneer moet jij dan weer naar het ziekenhuis? 8 is volgens mij best een mooi aantal hoor...je heb er maar 1 nodig hihi Typje, wat goed nieuws dat je cyste idd kleiner is geworden, en nu maar hopen dat je weer snel aan de hormonen kan ... Myloon, meid het wordt spannend bij jou .... Hoe voel je je ? Miss Miranda, heee wat fijn dat je al deze maand mag komen zeg. Dat valt dan weer gelukkig mee. Flower, hé balen meis....op naar de volgende ronde dan maar weer. All, vrijdag voor mijn 3e fm geweest cd 14. Helaas alles kleiner dan 10mm, ze heeft het nog geen eens opgemeten, terwijl de ik vorige week wel weer een ei had van 7mm en wel opgemeten was ...nou ja. Inmiddels wel opgehoogt naar 100 IE en maadag weer terug komen voor mijn 4e fm. Ik hoop dat ze dan toch echt wel weer wat gaan zien, want hier wordt ik echt moedeloos van hoor . Vandaag bijvoorbeeld echt een baaldag ... Ik had het leuke idee om naar slagharen te gaan, want we hadden 4 gratis kaartjes gehad. Zoonlief was te moe van het voetballen van gisteren ???, mijn man vindt het maar allemaal zó'n gedoe allemaal enz. Weet je ....LAAT MAAR !!!!! kon ik alleen nog maar uitkramen. Voel me zo leeg....pffff Ik denk dat alles me een beetje te veel wordt, alles komt eigenlijk op mijn nek neer, het hele gezin, werk, Fert-poli, en nog steeds geen zwangerschap. Sorry meiden voor mijn gemopper het moest er gewoon even uit. Liefs
@typje, Wat goed en fijn dat de cyste minder is geworden! Mocht je nu inmiddels beginnen? @Jane1981, Wat fijn dat de punctie goed is gegaan, ik denk dat 8 toch best nog wel een mooie score is?? Al had je, zover ik begreep meer gehoopt! @flower77, Van het wacht bankje af en ook al nieuwe afspraken staan, jammer meid! mijn duimen op een goede nieuwe ronde voor je! @miss miranda, 9 dagen lijkt lang maar is denk ik nog wel te overzien he!! Ik hoop echt van harte dat ze je daar met een goed verloop verder kunnen helpen! @mama3e, Ik kan me best voorstellen dat je even baalt wanneer je op dag 14 nog niets ziet, maar meis, ze gaan door tot ze zeker wel wat zien! De baaldagen mogen er zijn... maar probeer ook even van andere dingen te genieten! Met mij gaat het wel, begin nu (volgens mij van de zenuwen) wel een beetje misselijk te worden... en ook mijn borsten staan bijna op ontploffen lijkt het wel. Ik ben dus nog niet ongesteld geworden, maar de verpleegkundige had het ook over de maandag (morgen dus). En als ik dan niet ongesteld ben geworden dinsdag testen en bellen. Ik moet zeggen dat de test drang nu wel aanwezig is! Wel heb ik met manlief, die ook best zenuwachtig is wel afgesproken echt tot dinsdag te wachten! 16 dagen geleden heb ik de pregnyl gezet!
Ja ik had aardig wat meer follikels dus had op iets meer gehoopt. Als alles goed is gegaan word ik morgenochtend gebeld en heb ik morgenmiddag na 14:00 een terugplaatsing. Maar goed even afwachten of t goed gegaan is.