Puregon of andere hormonen spuiten

Discussie in 'MMM clubs' gestart door VioletRose, 26 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sammii

sammii Bekend lid

15 dec 2012
    659
    0
    0
    NULL
    NULL
    he guusje wat minder meid:(

Avda ja gaat goed!!

Nou hier hebben we belangrijke echo achter de rug kindje is kerngezond! plus we weten wat het word!

Het word een JONGEN!!!

2. mnr

mnr Niet meer actief

Leuk zeg! Gefeliciteerd!

3. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf!
    Zuid Limburg
    @ Guusje, @&#%$ wat een tegenvaller weer!! Sterkte meid!!
    @Weegbree, alles goed bij de echo?

Ik heb morgen middag weer een fm. Altijd spannend!
    Morgenmiddag komt mijn neefje van 5 maanden logeren. Heb er zin in!

4. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    @ Sammi, proficiat! Leuk, een jongen! Wist niet dat je het al zo vroeg kon weten! Geniet ervan meid!

5. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Hoi meiden, ff druk gehad.

Guus.,.nee toch?! Wat een shitzooooi zeg. Waarom kan t niet gewoon eens meezitten. Hopelijk deze ronde goed zwanger!

Mnr ik duim!

Avda balen meis, maar idd beter te langzaam dan te hard...

Sammi super zeg! Konden ze dat nu al zien?? Fijn dat alles goed was!

Echo was goed hoor. Maar n btje n domper.... We hadden ons er zo op verheugd haar te zien...maar ze lag met de rug maar ons toe en was niet wakker te krijgen... Hebben alleen n oortje en stukje wang en achterhoofd in 3D gezien... Nu al eigenwijs dus! Verder hebben ze niet echt goed gekeken...maar zag er goed uit. Omdat t n gratis actie echo was hebben we pech gehad. Zit erover te denken t alsnog ergens anders te doen maar dan savonds. Ze wordt pas echt actief na zessen...

6. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    gek is dat hé weegbree dat ze hun eigen ritme al een beetje hebben!
    Ik moet wel zeggen dat ik nog nooit een echo heb gehad terwijl ze sliepen, en ik heb toch echt om de 3 nu 2 weken een echo.
    Noem het mazzel denk ik.

Hier zijn ze in de middag wel even rustig, maar in de avond is het dolle boel! Nu ook weer, lekker tegen mijn blaas en de ander heerlijk tegen mijn maag!

Jammer dat de echo niet zo'n succes was.

@Guusje,
    Wat een gedoe weer zeg, ik hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben!!
    Dikke digitale knuffel!

@Sammii,
    Wat fijn dat je een goede echo hebt gehad, en dat ze al konden zien wat het wordt bij 13 weken, bijzonder hoor!!
    Weer een fijn idee om lekker met je zwangerschap door te gaan he!?

Hier gaat alles nog altijd goed... :D

7. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Sammii wat leuk een jongen en dat al te zien met 13 weekjes:D! Leuk hoor! Geniet ervan!

Weegbree wat jammer dat ze niet mee wilde werken..
    Ik neem aan dat als je de pretecho wel betaald en ze ligt er slecht voor dat ze hem dan opnieuw aanbieden? Ik weet eigenlijk niet hoe dat werkt! Hoop dat onze meid mee wil werken 10 sept.;)

8. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb wel eens gehoord of gelezen dat je dan terug mag komen inderdaad!! Zal ook wat zijn, zo'n pretecho kost je bijna een vermogen!!
    Wij hebben het niet gedaan, krijg zeer regelmatig echo's dus vind dat wel prima.

9. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    @ weegbree, dat is inderdaad balen!!
    @myloon, dat is mazzel hebben, iedere twee weken een echo! Geniet er maar goed van!
    @Guusje, hoe gaat ie meid?

@all, vanmorgen weer FM gehad. Nog steeds niks! Wordt er helemaal GEK van! Heb nu ook moeten smeken om de cyclus niet af te breken. Ik wil graag nog even doorgaan. Mocht niet ophogen.
    Ik moet nu dinsdag terug. Als dinsdag nog steeds niks is dan moet ik stoppen.
    Heb net met manlief erover gehad. Denk dat ik gewoon toch een beetje ophoog. Moet nu 75 spuiten. Denk dat ik 87,5 ga spuiten. Mijn gevoel zegt gewoon dat ik nog een beetje door moet gaan. Ik ben nog niet klaar voor de Leo.
    Arg.... Wat moet ik doen... &#%$@ wordt gek van mezelf

10. sammii

sammii Bekend lid

15 dec 2012
    659
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vond zelf ook een beetje vreemd we zijn bijna 14 weken en ze keek er heel lang na maar goed straks krijg ik te horen word een meisje hahaha.

weet niet hoeveel kans daar op staat.. we zullen het zien:D iedergeval wij genieten enorm:D

11. mnr

mnr Niet meer actief

Avda, waarom willen ze het anders afbreken dan? Ze kunnen het toch eerst nog verhogen of nog wat langer laten spuiten..

Hier: vorige keer na de pregnyl had ik echt zs verschijnselen, nu voel ik helemaal niks. Heb 1 avond rare buikpijn gehad, en gisteren last van m'n darmen gehad, maar ook dat is over.
    Ik vind al die onzekerheid maar niks, ben wel bang dat het weer niet raak is.
    Maar moet in ieder geval nog een week geduld hebben :)

12. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Avda balen meis...zou ook n llein klikje bij doen als ik jou was...

13. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Sammi: gefeliciteerd, een jongen, leuk hoor!

Hier sinds vandaag heftige krampen en bloeden.. Maar ff rustig aan. We mogen gelukkig wel meteen weer aan nieuwe ronde beginnen.

14. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Sterkte guus!

15. mnr

mnr Niet meer actief

Hoe is het nu Guusje?

En hoe is het met bbibi? Heb je al een beslissing genomen over stoppen of doorgaan?

Hoe is het verder met iedereen?

16. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    met mij gaat het prima. straks weer op controle. even hartje/bloeddruk en gewicht...
    niet echt spectaculair, maar toch altijd even weer fijn.
    hoe is het met jou MNR? al ergens 'last' van?

17. mnr

mnr Niet meer actief

Nergens last van eigenlijk. Af en toe wat steekjes maar verder eigenlijk niks.. Ik vind het nog steeds maar niks dat afwachten haha

18. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Hier erg moe...hoofdpijn, flinke steken in buik, en gewoon niet vooruit te branden.. Ik wou zo graag rustig aan doen maar helaas geen tijd voor! Woensdag moet ik voor de 1e echo en als die goed is gaan we weer beginnen met spuiten.

19. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    MNr ja vervelend dat wachten!

En Weegbree hoeveel kilootjes zijn er al aan?:p bij mij al 5;)
    Verder met mij alles prima, heb af en toe het idee dat de baby zit te turnen in mn buik dan voel je het aan alle kanten schoppen en duwen:)

20. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    @Merel, 5 kilo, dat is toch heel netjes!!
    @ Guusje, als je graag even rustig aan wilt doen, kan je dan niet gewoon even een pauze inlassen?
    @ mnr, bij mij in het ziekenhuis breken ze als je op dag 18 nog niks hebt. Hoe bevallen de wacht weken je ;)

@ all, net terug uit het ziekenhuis. EINDELIJK eens goed nieuws!! 2 eitjes rechts van 11 en 12 en links 1 van 10. Mijn verpleegkundige zei al meteen, oh dat zijn er weer te veel. Denk dat je moet stoppen. Heb ik haar toch eens even verteld dat ik dat dus niet ga doen!! Heb eens eindelijk een ( of drie) mooie eitjes, ga ik dus echt niet stoppen!
    Moet nu donderdag terug komen! Drie dagen een klikje meer heeft dus goed geholpen! Denk wel dat ik vanavond gewoon weer 75 ga spuiten. Nu maar weer even rustig aan, wil niet dat de andere kleine eitjes nu ook gaan groeien...voor mijn gevoel, eindelijk eens goed nieuws!!

Deel Deze Pagina