Ik ben heerlijk deze week vrij, merk dat ik af en toe nog wat last heb van de punctie dus rustiger aan doe ik het toch wel. Maar volgens gynaecoloog hoeft dat niet, ze beelde het uit. Ene hand boterham pindakaas andere hand boterham pindakaas, embryo een korrel hagelslag, als je de twee boterhammen tegen elkaar aandoet flap korrel hagelslag opgesloten. Tsja als dat zo uitgebeeld word kijk je ook wel even raar op Of er ingevroren word horen we vandaag, dus wederom een spannend dagje. Voor nu voel ik me top, rare gewaarwording dat ik iets aan boord heb.
@Myloon: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Dat is echt niet de pregnyl meer hoor JE mag gewoon op roze. Hopen dat wij allemaal snel mogen volgen
Jane: wat een grappige beeldspraak van de dokter! Wel duidelijk toch ? En hopelijk vindt de hagelslag de pindakaas lekker en blijft die lekker plakken ! flower: ik kan me goed voorstellen dat je even rust pakt. Ik vond het zelf altijd heerlijk als ik even niets hoefde. Wat je vraag betreft, ik test vrijdag pas. Ik kan me nog wel bedwingen. Stom is dat, ik heb toch weer zo'n gevoel van: waarschijnlijk is het toch niet raak. Maar dat komt natuurlijk uit zelfbescherming en omdat ik niet echt kwaaltjes heb. myloon: wat zei het ziekenhuis? Ik heb me dat ook wel eens afgevraagd hoe het verder gaat als je zwanger bent. Kun je dan gewoon naar de verloskundige meteen? pipsqueak: jij ook weer succes deze ronde!
Myloon, YESSSSSSSSSSSSSSSSS ! oh meid ben zo happy voor je Heb je gebeld met de ferti ? Wellicht moet je bloed laten prikken ofzo, maar ik weet wel dat je een 1e echo afspraak van ze krijgt als je 7 weken bent. Vanuit hier een dikke *knuff*
Ik heb het ziekenhuis gebeld, De verpleegkundige vertelde me dat ik vandaag 1 dag over tijd was, en dat het dus mooi was dat er al een goede streep stond gisteren. Ik heb nu een afspraak staan voor over 3 weken. Dan wordt er een echo gemaakt. De eerste 10 weken blijf ik onder de gynaecologie en daarna mag ik over naar de verloskundige.
Dank je wel!!! Zoals hierboven staat, ik heb gebeld ja. Hoef geen bloed te laten prikken, mag over 3 weken (7 weken dus idd) voor een echo. Ik hoop dat het voor jou ook snel raak is.
Myloon, ja bedankt dat hoop ik ook ... Ook deze 3 weken zijn zware weken, want wat duren die weken dan lang. Je wil gewoon zo snel mogelijk het hartje zien knipperen toch? Maar voor nu lekker op het rose zitten.....het is je gegunt All, bedankt voor jullie lieve steun, gelukkig gaat het wel weer een beetje beter, alleen heb ik last van opvliegers en heb ik het gevoel dat ik super moe ben. Gisteren weer voor een fm geweest cd 17, er was nu een ei te zien van 10mm. Dus ik hoop dat deze nu gaat uitgroeien. As donderdag moet ik weer voor een meting en hoop dan toch echt dat hij min. 14 a 16mm is geworden. De verpleegkundige snapte gelukkig wel mijn frustratie en zou gewoon zo graag 1 a 2 eitjes voor me willen zien. Wederom dus weer een lange cyclus meiden pffff. Maar je ziet het aan myloon......lange cyclus maar toch raak !!!! Gewoon weer het zonnetje zien ....
Myloon: Nogmaals gefeliciteerd! Eindelijk iemand op roze. Op naar de volgende! Worden 3 spannende weekjes voor jou. En weer een deelnemer voor mvm! Gunstig voor ons
Flower: Nou ben niet helemaal rustig hoor. Baal enorm dat ik ook met een ei steeds zo lang moet wachten op mn ongi. Nu ook weer dik 19 dagen na mn ei pas. Vraag me af waarom dat toch komt... Heb het gewoon meer mede gedeeld aan de assistente dat ik op cd 7 al wil hahaha. Het was dus prima. Fijne aan mijn ziekenhuis dat ik ook zelf kan mee denken en bepalen. Pip: Jaaah wij liggen idd dicht bij elkaar deze ronde. Ben benieuwd! Gister had ik niet helemaal mn dag. Ben enorm gespannen. Had ook veel gewerkt en veel diensten nog te draaien. Gisteren kondigde een collega aan dat ze zwanger is. Gun het haar enorm, maar toch komt dat stiekem als een klap. Waarom gaat het bij mij niet zo makkelijk...? Wanneer mag ik nu eens mooi nieuws vertellen? etc. Jullie kennen het wel denk.
Ja ben gisteren gebeld, helaas was er maar 1 goed genoeg. De eisen voor invriezen zijn heel hoog en streng dus dit is echt een topper. Verder ben ik de utrogestan nu al zat. Blegh al die bijwerkingen, enorme (.)(.) die dus ook pijnlijk zijn, manlief mag er echt niet eens naar kijken. Vlagen misselijkheid, pijn onderrug, en een humeur die ook mee op winterexpeditie is gegaan... Zo moest ff klagen, vond dat ik dat nu ook wel eens mocht van mezelf
@nino, yep heel herkenbaar. Het frustreerd me ook echt wel af en toe, maar ik blijf maar denken mijn tijd komt wel. Knuffel voor jou! @jane, gooi het er maar uit meid, die wachtweken zijn echt killing. Ook een knuffel voor jou! En dan ook maar een knuffel voor iedereen (hoezo knuffelig vandaag!) Gewoon om iedereen even een hart onder de riem te steken.
Thanks Pip. Dikke knuffel terug! Jane: Klagen is hier toegestaan hihi! Snap je helemaal met die rottige utrogestan! Grrr echt troep! Had precies dezelfde bijwerkingen.
Jane, idd klagen mag hoor, heerlijk om ff je gal te kunnen spuugen Pip, bedankt vanaf mijn laptop ff een cyber *knuf* terug. Nino, idd heel erg begrijpenlijk hoor. Je ziet het overal: dikke buiken, reclame met baby's, pasgeborene, zwangerschapskleding, boekjes met zwangeren enz *zucht*.......maar goed eens komt onze tijd !
Mama: Precies! Nou daar gaan we voor! Hier vanmorgen 1e fm gehad op cd 7. Rechts nog helemaal niets (normaal gesproken wel) en links na lang zoeken onderin (beetje achter mn darmen verstopt) één van 14,7 mm. Ik vond m zelf niet zo duidelijk, maar zij zijn de experts. Kan nog niet heel blij zijn, want mijn linkse eierstok doet meestal niet zoveel. Als er al wat gebeurd dan neemt rechts het uiteindelijk meestal over. Heb ook gevraagt hoe lang we zo nog door gaan zonder IUI zeg maar. Ze heeft gezocht in mn dossier, maar de gyn heeft er niets over opgeschreven. Nog geen antwoord dus. Ze wilde eigenlijk dat ik dan van t weekend de pregnyl ga zetten zonder nog een fm. Maar ik durf dat niet, want stel dat die links niet verder gaat. Mag dus, na wat moeite, morgenochtend weer komen om te kijken of ie iets is gegroeid. Waar ik wel heeeeeel blij mee was is dat de pregnyl weer op voorraad was! Jippieeee!
@nino, hopelijk doet links wat ie moet doen! ik duim voor je. En ja, ook ik kreeg weer pregnyl mee bij de apotheek!! jippie!!!!
jeeej lang leve moeders voor moeders, kunnen wij weer aan de pregnyl! haha... jane, dat is fijn, 1 emmy in de vriezer... beter iets dan niets toch? dan heb je zoiezo nog een terugplaatsing voordat je naar ivf poging 2 moet... succes met de wachtweken meid!
Ff snelle reactie vanaf hier, reageer ff later.... Vanmorgen voor de FM geweest, nog geen grote groeiende eitjes te zien. Dus maandag weer komen en tot die tijd doorgaan met 75eh All: Jullie buik ook gevoelig bij het prikken? Jeetje vorige mnd niet zo veel last gehad maar nu brrr... soms ff een au-moment hoor, nouja blij dat ik zelf niet hoef te prikken Maandag nog ff gekeken bij de peuterspeelzaal, Milan gaat daar volgende maand heen. Hij begn direct te spelen dus dat is een goed teken. Ben benieuwd vond het nu al moeilijk,laat staan als ik straks 2 uurtje weg ga pffff....snik...Nouja voor me kleine prins wel ff goed Fijne dag meiden xxie
Topiclid info: -Typje/26jaar/2e kindje - Mama3e/33 jaar/3e kindje - Bonita/31 jaar/1e kindje - Myloon/30jaar/1e kindje - miss miranda/22 jaar/1e kindje - VioletRose/29 jaar/1e kindje - Nino/27 jaar/1e kindje - Pipsqueak/31 jaar/1e kindje - Flower77/35 jaar/2e kindje - Jolien/25 jaar/1e kindje Naam/datum/afspraak: - miss miranda/ overstappen naar ander ziekenhuis, wachten op eerste afspraak - Mama3e/01-10/uitslag progesteron waarde 47.3/fm 12-10 - VioletRose/02-10/echo - Pipsqueak/29-10 1e fm - Flower77/14 nov hysteroscopie, daarna IVF? - Jolien/12-10/3e FM op CD17 - Typje/29-10/4e FM - Nino/25-10/1e FM Ronde (MMM): - Typje,7 rondes zelf. 2e ronde Menopur/Pregnyl - Mama3e,7 rondes met clomid 50/100/150,2e ronde Puregon 75ie/pregnyl - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 4e ronde Fostimon - Myloon, 4 rondes clomid, nu 1e ronde Puregon - miss miranda, 3 rondes clomid & 3 ronde puregon, reageer niet goed genoeg... nog geen ei gehad - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde Puregon - Nino: 6 rondes met clomid 50/100/150 + LEO nu 3e ronde menopur - Pipsqueak: 2 rondes clomid, 3 rondes menopur+pregnyl waarvan 1 iui - Flower77, 6 rondes Ovulatie Inductie gehad, mogelijk IVF starten? - Jolien, 8 rondes clomid 50, 1e ronde Menopur NOD (Op het wachtbankje): - Bonita 26/10 Zwanger: -Myloon