Puregon of andere hormonen spuiten

Discussie in 'MMM clubs' gestart door VioletRose, 26 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    jeetje violet, zoiets had ik niet verwacht. Ik weet eigenlijk niet zogoed wat ik moet zeggen, want ik weet dus wel echt zeker dat ik en kindje wil en ik wil er ook heel ver voor gaan. dus het gevoel dat jij hebt kan ik niet over mee praten. ik vind het wel echt heel goed dat je zo eerlijk tegen je zelf bent! respect! het is niet een makkelijke beslissing natuurlijk, erg ingrijpend. Ik denk dat ik alleen maar kan zeggen, hoe cliché het ook klinkt, dat je je gevoel moet volgen,.. samen met je man.
    ik ben wel benieuwd met wat het zkh nu komt voor plan.
    laat alles goed bezinken meis en neem geen overhaaste beslissingen lieverd.
    ik wil je een heeeele dikke knuffel geven en ik hoop dat jij en je man een goede beslissing kunnen nemen.
    wat het belangrijkst is, is dat je gelukkig bent schat!!

2. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    violetrose: wat een verhaal meid! Ik vind het dapper dat je je "twijfelgevoelens" (weet even niet goed hoe ik het moet omschrijven) onderkent. Er zullen genoeg dames zijn die gevoelens van twijfel wegstoppen en maar doorhollen. Hopelijk krijgen jullie voor jezelf op een rij wat jullie wel en vooral niet willen en heeft het ziekenhuis een plan dat daarop aan kan sluiten. Veel sterkte toegewenst en tot eind november!

3. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    @VioletRose,
    Ook van mijn kant een dikke digitale knuffel!
    Ik hoop dat je in de komende maand een beetje tot rust komt en daarna voor jezelf duidelijk kunt stellen hoe je verder wilt!
    Sterkte meid!

4. VioletRose

VioletRose Niet meer actief

Dankje meiden! Onwijs lieve woorden! Die doen me goed! :)

Liefs x

5. pipsqueak

pipsqueak Actief lid

25 nov 2011
    461
    0
    16
    NULL
    NULL
    @violetrose sterkte meid en veel kracht voor de komende maand. Hopelijk kan de maatschappelijk werker je helpen om te bepalen wat jullie willen. (Ben erg blij met die van mij in het ziekenhuis)
    Dikke knuffel en tot eind november.

6. mama3e

mama3e Actief lid

17 okt 2011
    238
    0
    0
    #566 mama3e, 28 okt 2012
    Laatst bewerkt: 28 okt 2012
    Violet, Idd wat een verhaal en wat lef ik met je mee meis !
    Ik wens jou heel veel succes met je keuzes en hoop je weer snel hier te mogen zien. *KNUF*

Bonita, wat balen dat het deze ronde weer niet is gelukt, op naar de volgende ronde. Ben je al ongi geworden ?

Miss Mranda, Ik snap dat niet hoor...wij willen graag, en hun krijgen het maar....wrrr. Ik hoop voor je nichtje dat het wel erg welkom is.

Jolien, duimen voor een mooi ei !

Myloon, wat leuk om te horen dat je je al lekker zwanger voelt haha;). Begint het al een beetje tot je door te dringen ????

Jane, 10 dagen is idd wel kantje ....ik heb zelf deze mnd op dag 10 nog een vaag streepje gehad en op dag 11 was ie omo wit. Maar zodra je ziet dat het donkerder wordt weet je genoeg. Ik duim voor je hoor :p.

All, vandaag met de kids naar Halloween in de keukenhof geweest en gisteren naar slagharen want we hadden vrijkaartjes. Druk weekend dus, maar zo kon ik wel ff alles van me afzetten. Heerlijk !!!
    Afgelopen donderdag fm gehad en was er een ei te zien van 13.5mm in mijn linker eierstok. Ik ben er niet zo zeker van want links heeft nog nooit een ei gegeven. Wel moest ik prikken en ze konden zien dat er een eitje toch wel aan het groeien was, maar ik durf gewoon niet zo te hopen aangezien het aan die kant nooit groter wordt dan 15mm. Morgen wordt het dus spannend meiden, want dan krijg ik mijn 6e fm en hopen we dus dat hij is gegroeid naar 21mm.

Fijne avond !

7. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mama3e,
    Ik denk dat ik het pas echt goed ga beseffen na een eerste (goede) echo.
    Nog 2 weken dan is dat zo ver. Ik hoop dat ik me dan ook echt zwanger kan voelen.

8. mamaceylin

mamaceylin Nieuw lid

3 okt 2012
    2
    0
    0
    Hallo Dames

Fijn dat jullie elkaar zo steunen ik zit sind kort op deze site ik ben sinds vorig jaar sept 2011 weer begonnen met clomid. In 2009 heb ik ook clomid gebruikt en heb in dat jaar in mei voor de eerste keer iui gehad het en het was gelijk raak we waren dol gelukkig 2010 bevallen van een prachtige dochter.Vorig jaar in aug wilden we graag wilde we graag een 2de kindje heb toen weer contact op genomen met de feriliteit afdeling we konden al sept komen ons verhaal gedaan en gezegt dat ons 1ste ook met met behandeling van iui is gekomen eerst wilden ze ons nog een half jaar laten wachten ik moest tussen door wel elke keer komen zodat ze konden kijken hoe mijn cycles nu was al snel hebben ze besloten om toch weer iui tegaan doen in dec de eerste gehad met clomid en helaas niks in maart en april en juni ook met clomid en iui maar ook weer niet raak toen was er een zomer stop balen:( en in aug gesprek gehad ik mocht hormonen gaan spuiten in mijn omgeven zeiden ze dat is beter veel meer kans maar nu 2 keer iui gehad met puregon nog niks ik had echt zo iets is het me wel allemaal waard zh in zh ui elke controle soms 3 keer per week met mijn vriend gepraat gaan we door of wat doen maar de kinderwens is tegroot nu blijk dat ik een endometrioom(cyste) heb vandaag weer geweest om tekijken of het er nog zat of niet hij zat er nog wel maar was kleiner geworden dus ze vonden het niet nodig om een kijk operatie tedoen gelukkig nu krijg ik vrijdag een baarmoeder foto en gaan ze me eileiders door spuiten maar ik zie erzo tegen op als ze iui bij mij doen heb ik altijd veel pijn omdat ze mijn baarmoeder mond moeilijk kunnen zien gelukkig mag ik vandaag ook weer beginnen met spuiten ik was bang dat ik een tijdje moest stoppen.

gr mamaceylin

9. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    MissM: Haha ja snel he. Besef me ook maar al te goed dat ik geluk heb dat het ineens zo snel gaat. Hoewel ik wel steeds pas op 20 dpo ongi wordt en daar weer tijd mee verlies. Het scheelt toch een hoop bezoekjes aan het ziekenhuis en heen en weer rijden. Daar ben ik super blij mee.

Violet: Jeetje meid wat rot allemaal. Had ik niet verwacht. Ben heel benieuwd wat ze eind november gaan zeggen. Lees dat je ff 'op' bent. Hopelijk kom je snel tot rust. Heel veel sterkte en een dikke knuffel.

Mama3e: Je weet het nooit meid. Kijk bij mij... Links doet bij mij ook nooit iets. Rechts neemt het uiteindelijk over, maar toch heb ik nu een ei gehad links! Hoe is het gegaan?

Mamaceylin: Welkom! Gezellig dat je mee komt kletsen! Ja 3 keer in de week naar het ziekenhuis vreet behoorlijk wat energie!
    Je krijgt dus een HSG. Heb ik ook gehad. Heb je pijnstillers voorgeschreven gekregen om van te voren in te nemen?

Myloon: Oke bij jou dus hetzelfde advies. En daar is het ook mee gelukt bij jou, dus moet goed komen ;).

Hier dus officieel op t wachtbankje. Spannend weer. Ga is ff t lijstje opsporen...

10. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Topiclid info:

-Typje/26jaar/2e kindje
    - Mama3e/33 jaar/3e kindje
    - Bonita/31 jaar/1e kindje
    - Myloon/30jaar/1e kindje
    - miss miranda/22 jaar/1e kindje
    - VioletRose/29 jaar/1e kindje
    - Nino/27 jaar/1e kindje
    - Pipsqueak/31 jaar/1e kindje
    - Flower77/35 jaar/2e kindje
    - Jolien/25 jaar/1e kindje

Naam/datum/afspraak:

- miss miranda/ overstappen naar ander ziekenhuis, wachten op eerste afspraak
    - Mama3e/01-10/uitslag progesteron waarde 47.3/fm 12-10
    - VioletRose/02-10/echo
    - Pipsqueak/29-10 1e fm
    - Flower77/14 nov hysteroscopie, daarna IVF?
    - Jolien/12-10/3e FM op CD17
    - Typje/29-10/4e FM

Ronde (MMM):

- Typje,7 rondes zelf. 2e ronde Menopur/Pregnyl
    - Mama3e,7 rondes met clomid 50/100/150,2e ronde Puregon 75ie/pregnyl
    - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 4e ronde Fostimon
    - Myloon, 4 rondes clomid, nu 1e ronde Puregon
    - miss miranda, 3 rondes clomid & 3 ronde puregon, reageer niet goed genoeg... nog geen ei gehad
    - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde Puregon
    - Nino: 6 rondes met clomid 50/100/150 + LEO nu 3e ronde menopur
    - Pipsqueak: 2 rondes clomid, 3 rondes menopur+pregnyl waarvan 1 iui
    - Flower77, 6 rondes Ovulatie Inductie gehad, mogelijk IVF starten?
    - Jolien, 8 rondes clomid 50, 1e ronde Menopur

NOD (Op het wachtbankje):
    - Bonita 26/10
    - Nino 11/11

Zwanger:
    -Myloon

11. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    Topiclid info:

-Typje/26jaar/2e kindje
    - Nino/27 jaar/1e kindje

Naam/datum/afspraak:

- VioletRose/02-10/echo
    - Pipsqueak/29-10 1e fm
    - Typje/29-10/4e FM

Ronde (MMM):

- Typje,7 rondes zelf. 2e ronde Menopur/Pregnyl
    - miss miranda, 3 rondes clomid & 3 ronde puregon, reageer niet goed genoeg... nog geen ei gehad

- Bonita 26/10
    - Nino 11/11
    - Jolien 31/10

Zwanger:
    -Myloon[/QUOTE]

12. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    @ Violet: Dikke knufff

@All: Ik reageer morgen uitgebreider;)

Hier: Ff ego, zit momenteel in een dip-modus:)
    Vanmorgen weer voor de fm geweest en wederom niks te zien. ja 1 eitje van nog geen 10mm. Dus bloedprikken ( waar ik een half uur op moest wachten) en daarna door naar de apotheek voor extra menopur ( waarop ik 3 kwartier op moest wachten). Smiddags gebelt waarden te laag, dus vanaf vanavond ipv 75eh ophogen naar 112,5 eh. En dan vrijdag weer heen.

Word zo moe van steeds dat gereis ookal is het maar een half uurtje rijden. Maar toch voor 5 minuten.

En manlief heeft het de laatste wkn erg druk dus die zie ik amper.
    Naast zijn reguliere werk, doet hij een avondopleiding en stage op vrije dgn. En op dagen dat hij geen studie heeft,pland hij vergaderingen over het aankomende kloksmeer en/of vrienden....

Zucht... Ook het meegaan naar de afspraken in het zh lukt niet, niet omdat hij het niet wil maar de baas vind het niet nodig ( en bedankt!!) Dus gaat lekker allemaal.

Gelukkig geniet ik wel van zijn aanwezigheid en is wederzijds, maar toch mis ik een stukje. Al weet ik dat hij het niet leuk voor me vind. en toont natuurlijk wel gewoon belangstelling.

Vanmiddag een gesprek gehad met sch.moeder ( heeft tijdens de fm opgepast op me kleine prins) en die gaf "Eigenlijks"aan dat ik niet moest zeuren en het allemaal wel goed komt. Tja meis hij wil dit, dus je moet achter hem staan, anders lukt het hem niet hoor!!!

Ja en ik? Nouja...jullie hebben het wel in de gaten, het gaat ff niet zo lekker in huize typje:) Zullen de hormonen wel zijn hihi

Ga nu ff met het boek 50 tinten grijs languit op de bank liggen wegzwijmelen;)

13. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Hier.....Grunnen
    Topiclid info:

-Typje/26jaar/2e kindje
    - Nino/27 jaar/1e kindje

Naam/datum/afspraak:

- VioletRose/02-10/echo
    - Pipsqueak/29-10 1e fm
    - Typje/2-11/ FM

Ronde (MMM):

- Typje,7 rondes zelf. 2e ronde Menopur 112,5eh/Pregnyl

- Bonita 26/10
    - Nino 11/11
    - Jolien 31/10

Zwanger:
    -Myloon

14. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    mamaceylin, welkom, gezellig dat je met ons meekletst. je hebt ook al heel wat achter de rug lees ik wel... en de mmm is inderdaad geen pretje meis! maar je mag gerust met ons meekletsen om je hart te luchten... dat is zo fijn!

Typje, lieve schat... even een heeeeele dikke knuffel jou kant op! pff het valt soms niet mee meis!! ik snap je helemaal!

All, morgen intake!! ben toch wel een beetje zenuwachtig!! ;)

15. mamaceylin

mamaceylin Nieuw lid

3 okt 2012
    2
    0
    0
    #575 mamaceylin, 30 okt 2012
    Laatst bewerkt: 30 okt 2012
    Hoi

het is fijn om hier soms mijn hart tekunnen luchten en lees dat veel de zelfde dingen mee maken en hoe ze er mee omgaan daar want af en toe weet je het niet meer

Nino: ik heb pijnstillers gekregen en ik mag nog paracetamol erbij innemen oP dus ik hoop dat het

Typje: best zwaar zo he dat je partner niet mee kan dat heb ik ook ik ga ook meestal alleen of met mijn moeder maar dat is toch ik hoop voor je dat het snel allemaal lukt

Miss miranda: succes bij de intake gesprek

16. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Hier.....Grunnen
    @Bonita: Ik lees dat de test negatief is? Dikke knuf en hopen dat de volgende ronde meer succes meebrengt deze keer

@MissMiranda: Kan me je gevoel best begrijpen van je nichtje. Zelf strijd je ervoor en iemand die niet wil werken en de relatie op springen is, word zwanger....zucht... Ik hoop echt voor jullie dat het niet lang duurt voor dat je op roze mag staan. Dikke knuff en suc6 met het gesprek vandaag, spannend zeg. Bedankt voor je knuffel lief

@Jolien: Ik lees dat je op het wachtbankje zit, spannend zeg. NU maar wachten en hopen op een mooie test

@Nino: Zo te lezen gaat het lekker snel bij jou, dus nu ook op het wachtbankje, spannend zeg. Mijn duimpjes draaien hoor.

@Jane: Spannend, ik zou als ik jou was wachten op 1 dag na nod. Dan weet je zeker dat de ovitrelle eruit is.

@Myloon: Wat goed dat je goed voelt, geniet lekker van je zwangerschap.

@Mama3e:Mooi dat er een follikel groeit, hopen dat het deze keer raak mag zijn. Mijn duimpjes draaien

@Mamaceylin: Welkom bij de club. Ja hier gaat moeders ook wel eens mee. Maar meestal past ze op onze zoon,terwijl ik dan ff vlugger heen kan gaan voor de fm etc. Maar toch is het mooier om je partner bij je te hebbben. Je doet dit samen en niet alleen:(:)
    Maar ik begrijp dat dit natuurlijk niet altijd haalbaar is helaas.

Hoop dat ik verder niet iemand ben vergeten.

Hier: Niet veel bijzonders, gisteravond toch een gesprek gehad met manlief na het typen van deze ego bericht:)
    Hij begreep mij volledig, en ziet in dat hij op vrije dgn niet veel meer gaat volplannen. Automatisch doet hij dit en ik weet dat hij altijd voor een ander klaar staat wat ook goed is. Maar nu heeft hij besloten naast zijn werk,studie en stage tijd door te brengen met ons. Gelukkig is het uitgepraat en heb ik mijn gal ff gespuwd:p Lucht weer lekker op.

Vandaag ff een boerencake bakken en wandelen met zoonlief en hond. En de dagelijkse Huishouding.

Fijne dag meiden, laat de hormonen maar mooi het werk doen;)

17. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil nog even melden dat ik net telefoon heb gehad van moeders voor moeders, morgen komt ze langs en als alles goed is mag ik per 1 november beginnen. Het is een fijn gevoel om wat te kunnen doen voor lotgenoten!!

18. VioletRose

VioletRose Niet meer actief

Cool!! Wat goed van je Myloon!! :)

19. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je Violet!

20. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Typje: die rotdipjes! Hier ook regelmatig. Fijn dat je een goed gesprek hebt gehad met je mannetje.

Myloon: super goed! Idd fijn om wat voor een ander te doen en wij zijn er blij mee :)

Hier toch iets raars... Sinds gistermiddag bruinverlies. Niet veel maar snap er niks van. Zaterdag de pregnyl gezet. Ben bang dat hierdoor mn kans verkeken is... Heb net de assistente aan de lijn gehad. Ze gaat overleggen mey de gyn.

Deel Deze Pagina