Puregon of andere hormonen spuiten

Discussie in 'MMM clubs' gestart door VioletRose, 26 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    wat is het hier rustig :)

2. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    idd rustig hier. ik denk dat iedereen van het weekend aan het genieten is;)

ik ben dus vandaag (nog 1 pilletje provera te gaan) al ongi geworden. veeeel te vroeg. had mijn uitgangsecho pas over een week gepland, vrees ook dat mijn cystes nog niet klein genoeg zijn. nu heb ik dus dinsdag al mijn uitgangsecho. snap er helemaal niks van:S

hoe gaat het met iedereen?

liefs

3. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    boef, wel vroeg inderdaad! ik moet meestal een week wachten na mijn laatste provera pilletje...
    maar is dat heel erg dat je nu al ongi bent??

ik ben ondertussen nog steeds aan het spuiten, 75 eh.
    morgen middag heb ik mn eerste fm...
    dus hoop heel erg dat de puregon nu wel iets doet...
    morgen is cd10, nog wel vroeg dus, afwachten maar weer!

4. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    bij mij komt het altijd 3 dagen na het laatste pilletje! ik had het zo gepland omdat na 3 weken ongeveer mijn cystes weg zijn. maar zit nu nog maar op 2 weken dus vrees dat als ik mijn uitgangsecho heb mijn cystes er dan dus nog zitten en dan mag ik dus niet beginnen. ik ga maar hopen op een wonder!

succes morgen en hopelijk ligt er al een mooi eitje klaar!!

liefs

5. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    @boef, ow op die manier! dan hoop ik ook voor jou op een wonder meid ;)

en dankjewel :) ..

6. pipsqueak

pipsqueak Actief lid

25 nov 2011
    461
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Boefff heb je al eerder cystes gehad waardoor je zeker weet dat ze na 3 weken weg zijn? Ik duim gewoon voorje dat ze nu al weg zijn en dat je kan beginnen!

@miranda Spannend of er vanmiddag wat te zien valt! CD10 is wel vroeg maar wie weet! zal ook voor je duimen!

Hier weinig nieuwes. Heb zaterdag mijn NOD. Moest vandaag bloedprikken voor mijn progesteronwaarde en morgen moet mijn lief zijn zaad inleveren voor een uitgebreid zaadonderzoek. Vrijdagochtend het gesprek met de gyn over de resultaten en het verdere plan.
    Ik voel natuurlijk van alles en zou heel graag willen dat het deze ronde raak is, maar die kans is zo klein dat ik toch probeer me in te stellen op mijn ongesteldheid aanstaande zaterdag. Nog even geduld dus (en (af)wachten is zo niet mijn ding!)

7. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    hey!

ja heb de eerste 5 rondes spuiten cystes gehad dus heb er helaas ervaring mee. de ene keer zijn ze weg na 3 weken en de andere keer zit er nog een restje van 15/20mm. omdat ik nu nog vroeger dan normaal ongi ben geworden vrees ik dat het restje boven de 20mm zit en dan mag ik zeker niet beginnen. we zien het wel, ik ga iig woensdag pas voor mijn echo want de ongi is pas vandaag echt goed doorgebroken.

voor jouw dus een spannende week!! wie weet is het wel gewoo gelukt en is dat hele gesprek en onderzoeken niet eens meer nodig!! ik duim voor je !

liefs

8. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    hallo meiden

ik ben vandaag op cd 10 voor mijn eerste FM van deze ronde geweest...
    de eitjes knalden nog niet echt, maar ze heeft er 1 gemeten en die was nu 8mm...

de enige keer dat ik eerder een eitje van 8 mm heb gehad was in een ronde op het einde, op cd 20 ofzo...
    dus ik hoop dat dit een goed begin is :)

moet doorgaan met 75 eh puregon spuiten en donderdag weer terug komen...

spannend ;)

9. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    hey!

dat is iig al een mooi begin! hopelijk gaat dit eitje gewoon lekker doorgroeien:D succes morgen!!

ik heb net mijn uitgangsecho gehad en gelukkig waren de cystes weg! ga vanaf vandaag dus ook weer beginnen met spuiten. maandag heb ik mijn eerste fm!

liefs

10. Weegschaaltje84

Weegschaaltje84 Actief lid

4 nov 2011
    373
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey dames, ik heb jullie gevonden hier zijn jullie! Haha :) Ben nu op mijn werk en helaas op dit moment even niet veel tijd om wat uitgebreider te reageren, maar dat komt later nog! Leuk dat hier ook weer wat nieuwe meiden bij zitten, jullie zullen wel denken wie is dit haha, kennismaking volgt nog hoor :D

Liefs,
    Weegschaaltje

11. Weegschaaltje84

Weegschaaltje84 Actief lid

4 nov 2011
    373
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ Boefff: YES, dat bericht zaten we op te wachten meis! Geen cystes, echt super goed! Nu lekker weer aan de slag met je spuitjes en hopen op een snel en goed resultaat, de duimen draaien weer op volle toeren hoor! xxx

12. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    @boef, wat goed meid! dan spuit je nu 75 eh ?
    ik hoop dat alles goed zn werk gaat doen :)

@weegschaaltje... aangenaam, ik ben miss miranda ;)
    ik zie dat je zwanger bent en daarvoor puregon/pregnyl hebt gespoten! super, gefeliciteerd hoor!
    ik ben benieuwd naar je verhaal

13. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    hey!

ja ga weer beginnen met 75eh. ze wou eigenlijk al gaan beginnen met 100eh omdat ik daar meestal mee eindig maar durfde dat toch niet goed. heb al een keer overstimulatie gehad daardoor.

@weegschaaltje, ben ook benieuwd naar je verhaal;) haha ik ken jouw al:D leuk dat je mee komt kletsen!

liefs

14. VioletRose

VioletRose Niet meer actief

Hoi Meiden!

Sorry, het heeft even geduurd. Maar ik heb vandaag een vrije dag waar ik eindelijk even kan bijkomen van de afgelopen dagen!

@ Miss Miranda: ik heb wel aan je gedacht Maandag en gehoopt dat je wat zou zien.....En wat ben ik blij dat er wel wat gebeurt is! Gefeliciteerd! Vandaag dus weer voor een FM. Hopelijk is dat eitje weer gegroeid! Ik duim voor je! :)

@ Boeff: Wat fijn dat de cystes weg zijn! Wat een opluchting! Verstandig dat je rustig begint met 75 eh! Helemaal als je al overstimulatie hebt gehad met 100! Spannend Boeff! Ik duim ook voor jou!!

@ Pipsqueak Wat een spannende week zeg! Succes a.s vrijdag met het gesprek. Hou ons maar op de hoogte! En ik duim voor je voor a.s zaterdag!

@ Weegschaal: Wat leuk dat je ons gevonden hebt!! En gezellig dat je mee komt kletsen! :D
    Jij hebt het al meegemaakt en je bent het bewijs dat het allemaal goed kan komen! Lukt het allemaal met het blauw shoppen :)

Nou... ik ben uitgeroepen als de uitzondering van het landelijk protocol. Dit betekend dat ze er toch achter zijn dat ze niet zo streng naar mijn bloedwaardes moeten kijken. Ik heb al twee keer gehoord van andere artsen dat ze vonden dat ze de vorige ronde toch wel snel de stekker eruit hadden getrokken. Iets wat ik absoluut niet wilde horen omdat het al zo'n emotioneel gebeuren was vorige ronde.

( Vorige ronde hebben ze met twee mooie eitjes en wat kleinere het afgebroken omdat mijn bloedwaarde 5.3 was. De landelijke grens ligt bij 3. Dus we moesten stoppen)

Vorige week ben ik 7 dagen in het ziekenhuis geweest. (Ook op zondag dus) Mijn bloed steeg mooi. De arts vertelde dat ik alles of niets eierstokken heb en dat het bijna wel onmogelijk was om maar 1 ei te creeren. Een meerlingenzwangerschap zit er dus dik in.

Afgelopen dinsdag grapte de arts nog dat ze me wel een salaris mogen aanbieden voor de hoeveelheid keer in naar het ziekenhuis ben geweest afgelopen ronde en een nog hogere salaris voor deze ronde.

Het is eigenlijk niet zo leuk om een uitzondering van de regel te zijn! Ik heb ook het idee dat zij ook nog echt aan het puzzelen zijn.

Afgelopen maandag kelderde plotseling mijn boedwaarde weer helemaal naar beneden. De twee eitjes van rond de 12 mm groeien ook niet meer verder. Ze willen dat ik nu toch tot vrijdag met 75 eh blijf spuiten. Dan hebben we de twee weken volgemaakt met 75. Vrijdag hoor ik dan hoeveel we omhoog gaan. Ik hou er rekening mee dat ik dan weer van het weekend in het ziekenhuis ben.

Ik reageerde nml de vorige keer heel snel met 100 eh en had binnen twee dagen dus overstimulatie. Alhoewel dat dus nu de vraag is.

Dus vrijdag hoor ik meer.....

Pff...Sorry...echt een lang ego bericht geworden. :)

Meiden ik vind het heel fijn dat jullie hier zijn komen schrijven. Ik vind het een enorme steun dat er meiden zijn die elkaars verhalen willen lezen en elkaar een bemoedigend woordje willen geven!

Succes toegewenst voor jullie allemaal!

Liefs x

15. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    violetrose

he bah meid wat jammer dat je zoveel ''gedoe'' er om heen hebt. en dat je een uitzondering bent is ook niet leuk, bij dit traject wil je toch liever een standaard patient zijn ;)
    ik hoop dat het nu wat meer resultaat brengt nu ze wat persoonlijker tegenover jou zijn...
    iedere vrouw is anders en ik denk ook niet dat het goed is om voor iedereen dezelfde standaard regeltjes te hanteren!
    lastig meid, maar wel vertrouwen houden hea!

ik mag vanmiddag weer voor een fm op cd13... op cd10 was er 1 van 8 mm dus ik hoop dat die gegroeit is!!!

:)

16. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    nou dames, helaas geen groei!!

pff ik had echt een beetje hoop omdat er maandag iets van 8 mm was... maar er is tot nu toe nog niks doorgegroeit!
    ik balen als een stekker en ik kan wel janken...
    ik heb echt het gevoel dat het noooooit gaat werken!

moet nu ophogen naar 100 eh en maandag weer terug komen...

17. VioletRose

@ Miss Miranda; wat jammer! Je moet het maar zo zien....twee zijn al 8 mm geworden met 75 eh. Met 100 of meer gaan ze echt wel groter worden. Maar ik snap zo dat je baalt!! Het is ook niet niks dit!

Heb je het met hun al over gehad om meer dan 20 dagen te proberen?

Een dikke digi knuffel!

En bedankt voor jouw lieve woorden!

18. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    ja ik heb gevraagd of ik niet eens wat langer door kan gaan, en heb ook uitgelegd dat er in andere ziekenhuizen meiden lopen die veel langer doorgaan tot er een eitje komt...

maar in mijn ziekenhuis is het helaas protocol dat ze maar opvolgen tot ongeveer 20 dagen... kan soms wat uitlopen maar niet veel...
    ze doen dit dus puur omdat de kwaliteit van de eitjes anders slechter wordt..

jammer!

19. VioletRose

Inderdaad jammer! :(

Jij ook de moed houden hoor!

20. VioletRose

Vanaf vandaag begin ik met 100 eh spuiten! Ik ben benieuwd!
    Hopelijk gaat het weer lekker snel! Maar mogen we dit keer wel doorgaan! Duimen dus....:)

Deel Deze Pagina