Ja dat begrijp ik Weet er alles van. Maar je kan beter testen op de dag dat je werkelijk een zw-test moet doen, dan dat je straks vals-positief test. Suc6 iig
Wat goed dat je mee gaat doen aan moeders voor moeders En iderdaad wat kan doen voor vrouwen met vruchtbaarheidsproblemen. DIkke pluim Maar is ook niet altijd lekker hoor Al die flessen vullen Suc6 en geniet vollop van het wondertje. Dikke knuff
Typje: toch nog even een oppep-knuffel voor jou! Gelukkig hebben jullie het erover gehad, dat lucht ook vaak al op he? Myloon: super dat je meedoet met MvM! De echte Pregnyl heeft nog steeds leveringsproblemen begreep ik van de ziekenhuisapotheek, dus hoe meer plassers, hoe beter ! Nino: heb je al wat gehoord van het ziekenhuis over het bruinverlies? Hopelijk zegt het niks over je kansen deze ronde! MissM: succes met de intake morgen. Ben erg benieuwd hoe jullie nu verder gaan. All, ik ben zondag ongesteld geworden en mag vandaag weer beginnen te spuiten. Volgende week dinsdag bloedprikken en dan hopelijk snel voor een fm en Pregnyl zetten!
Topiclid info: - Typje/26jaar/2e kindje - Mama3e/33 jaar/3e kindje - Bonita/31 jaar/1e kindje - Myloon/30jaar/1e kindje - miss miranda/22 jaar/1e kindje - VioletRose/29 jaar/1e kindje - Nino/27 jaar/1e kindje - Pipsqueak/31 jaar/1e kindje - Flower77/35 jaar/2e kindje - Jolien/25 jaar/1e kindje Naam/datum/afspraak: - miss miranda/ overstappen naar ander ziekenhuis, wachten op eerste afspraak - Mama3e/01-10/uitslag progesteron waarde 47.3/fm 12-10 - VioletRose/02-10/echo - Pipsqueak/29-10 1e fm - Flower77/14 nov hysteroscopie, daarna IVF? - Typje/2-11/ FM - Bonita / 6-11 / bloedprikken oestradiol Ronde (MMM): - Typje,7 rondes zelf. 2e ronde Menopur 112,5eh/Pregnyl - Mama3e,7 rondes met clomid 50/100/150,2e ronde Puregon 75ie/pregnyl - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 5e ronde Fostimon / Pregnyl - Myloon, 4 rondes clomid, nu 1e ronde Puregon - miss miranda, 3 rondes clomid & 3 ronde puregon, reageer niet goed genoeg... nog geen ei gehad - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde Puregon - Nino: 6 rondes met clomid 50/100/150 + LEO nu 3e ronde menopur - Pipsqueak: 2 rondes clomid, 3 rondes menopur+pregnyl waarvan 1 iui - Flower77, 6 rondes Ovulatie Inductie gehad, mogelijk IVF starten? - Jolien, 8 rondes clomid 50, 1e ronde Menopur NOD (Op het wachtbankje): - Nino 11/11 - Jolien 31/10 Zwanger: -Myloon
Jolien: ik zie in het lijstje dat het morgen NOD is voor je! Heb je misschien al getest of kwaaltjes gespot? Ik duim voor je!
hallo meiden, even een verslagje van mijn afspraak... het ging heel goed, de arts was een super aardige vrouw. we hebben alles goed besproken wat er tot nu toe allemaal al gedaan is enzo en wat zij er van vond. ze heeft bij mij even een echo gemaakt om te zien hoe het er voor stond en ik moest bloedprikken... vriendlief moet maandag zijn guppies weer inleveren. allemaal om alles weer even duidelijk op een rijtje te krijgen. 13 november hebben we weer een afspraak en dan horen we het behandelplan... (en ook de uitslag van mijn bloed en zijn zaad) ik vond het een heel relaxed gesprek. de arts was heel duidelijk en legde alles rustig uit. Ze zij ook dat ik in dit ziekenhuis veel verder mag gaan met spuiten en ze had er alle vertrouwen in dat het zal lukken om een eisprong te krijgen. het plan hangt vooral af van het zaad onderzoek. als dit echt super slecht is dan wordt het iui of ivf/icsi... maar als het zaad niet heel slecht is dan is er ook wel een mogelijkheid dat we het alleen bij spuiten houden en dan zelf klussen. ze zei: '' jij hebt nog nooit een echte kans gehad. als je straks een eisprong hebt en het zaad is niet uitermate slecht, dan is er een kans dat het natuurlijk kan lukken. en als die kans er is, dan willen we die kans pakken. Want als de mogelijkheid er is, dan is de natuurlijke manier altijd beter dan kunstmatig... het lichaam kan meer dan wij kunnen. Als de kans op de natuurlijke wijze suuuuper klein is gaan we natuurlijk wel kunstmatig helpen... '' dus echt afwachten hoe het zaad nu is! Ze zei: '' als er een natuurlijke kans is, en je gaat dan toch IUI doen, dan maak je de slagingskans niet groter... en als je dan meteen IUI gaat doen, dan gooi je in principe kansen weg, en dat is zonde want deze kansen kun je dan beter bewaren voor wanneer je lichaam zelf geen kans meer maakt.'' klinkt logisch vind ik! als we nou veel ouder waren geweest had ze er anders over gedacht zij ze. maar wij hebben de tijd om alle kansen te proberen nog geen biologisch klokje! over 2 weekjes weten we meer! ik heb wel een goed gevoel sorry voor mijn lange verhaal ik gebruik het woord kans ook wel veel haha
missM: ik dacht dat je intake morgen was, sorry, verkeerd gelezen . Fijn dat je zo'n goed gevoel hebt overgehouden aan het gesprek! Het klinkt inderdaad heel logisch wat de dokter zegt. Nog 2 weekjes overbruggen en dan krijgen jullie de uitslag en kunnen jullie ook weer actief aan de slag, spannend!
@ Jane: jij ook bijna nod toch? Al getest? @ Miss Miranda: fijn dat t een goed gesprek was, beloofd hopelijk veel goeds! @ Myloon: goed dat je plast voor mvm, mijn zus en schoonzussen (3 in totaal) plassen ook mee @ bonita: weer een ronde verder dus? Doe jij bloedprikken ipv FM? @ hier; super spannend allemaal! Volgens de gyn kan ik m'n menstruatie 14 dagen na de ovitrelle verwachten en dat is morgen. Durf niet te testen dus wilde proberen tot zaterdag te wachten. Heb niet echt klachten. Heb alleen gister inentingen gehad en ben daardoor denk ik niet lekker, moe, misselijk en verhoogde temp (sinds de inenting gister).... Ook heb ik erg last van m'n onderbuik, beetje beurs gevoel, en last van opgezette darmen.... Durf bijna niet aan morgen en de komende dagen te denken!
@Nino, Wat gek dat je al wat bruinverlies hebt. Ik hoop dat dit niets ernstigs is en je toch nog een kans hebt deze maand? Voor een innestellingsbloeding is het dan denk ik nog te vroeg he? Die heb ik overigens niet gehad. @bonita, Het is altijd vervelend als je ongesteld wordt, maar te weten dat je weer een nieuwe ronde dus nieuwe kans in gaat is dan wel weer prettig! Succes meid! @miss miranda, Wat fijn dat je zo'n goed gevoel hebt bij deze intake! Ik hoop dat je dus snel een echte kans krijgt en natuurlijk snel zwanger bent. @Jolien2, Ik hoop dat jij na vandaag gezellig naast mij komt zitten! Super spannend meid, ik ben benieuwd!! Hier komt over een uurtje dus mvm. Ik vind het eigenlijk best spannend. Haal de gekste gedachten door mijn hoofd, wat nu als ik bij hun opeens negatief test? Haha... nee daar moet ik me maar niet druk over maken.
@MissMiranda: Goed dat het een fijn gesprek is geweest. Spannend nu dus afwachten. Ben benieuwd wat het behandelplan word. @Jolien: Spannend zeg, hoop voor je dat je een mooie test krijgt en je op roze mag staan. Wat voor inenting heb je gehad? De griepprik? @Myloon: Suc6 straks met MvM
Nou moeders voor moeders is geweest, hele aardige vrouw! Maar helaas was, waar ik al bang voor was de test van haar negatief Nu zei ze dat dit vaker gebeurd als je te vroeg bent. De mvm test is wat strenger. Ze gaf aan dat deze soms pas bij 6 weken positief test. Maar goed ik dus helemaal in rep en roer... heb ik het dan toch mis? ben ik dan toch niet zwanger?? Ik ben hard naar de drogist gefietst, heb daar een pakje testen en een digitale test gekocht. Maar deze geven gewoon zwanger aan! De digitale geeft, zwanger 2-3 aan. Op het doosje staat dat 2-3 de verstreken tijd van de bevruchting is en de zwangerschapsduur dus nu ongeveer 4-5 weken is. Volgende week komt ze terug. Ik ben zwanger dat is nu gewoon zo... moet maar zeker zijn dat het echt te vroeg was! volgende week dus beter. Maar wat kun je hier onzeker van worden!
Myloon: Poehh je schrikt je rot. Snap ik! Zijn idd niet zo gevoelig die testen, maar zo... Pfff gelijk weer een voorraadje zwangerschapstesten er doorheen gedraait haha. Bonita: Het is weer gestopt het bruinverlies. Had de assistente gebeld en die heeft overleg gehad met de gyn. Het is niets verontrustends en moet gewoon doorgaan met de utrogestan. Nou dat geloven we dan maar he... Jij weer een nieuwe ronde in. Spannend meid, duim voor je. MissM: Super dat het gesprek zo fijn was. En dat je er een goed gevoel over hebt. Ben benieuwd... Nog 2 weken wachten. Jammer he dat ze nooit gewoon na een paar dagen uitslag kunnen geven. Dat gewacht... blehh.
Pip hoe was jou eerste fm? Jolien: Knap dat je t vol kunt houden om nog niet te testen... Ben zoooo benieuwd.
Typje, Mannen !!!!!! Maar wat fijn dat het het nu weer een beetje is opgelost. En je gal spuugen mag altijd hé.... Mamaceyclin, Welkom op deze leuke forum. Ben je soms van turkse afkomst, ivm de naar ceylin ? Misschien ook niet hoor hihi Miss Miranda, Wat een fijn gesprek zo te lezen meid ! Je weet nu waar je aan toe bent, en dat zal zeker fijn aanvoelen. Het is nog even spannend de komende 2 weken, maar ik duim altijd voor je *knuf* Myloon, he bah !! wat een schrik zeg... Ik begrijp je helemaal. Gelukkig dat je eigen testen nog wel zwanger aangeven zeg ! Maar je zal zien....volgende week staat er een dikke streep op... Helemaal top dat je ons allemaal steunt hiermee. Nino, gelukkig is het weer weg, ik zal er maar niet zoveel aandacht meer aan besteden hoor, gewoon op het wachtbankje blijven zitten Bonita, gelukkig (nou ja gelukkig) ben je weer ongi geworden, en nu weer op naar het spuiten en de fm. All, maandag op cd 24, 6e fm gehad en jaja....er zat een ei van 22mm in mijn linker eierstok . Dit is de eerste keer in al die 9 mnd dat hij gaat spingen uit mijn linkerkant !!! Wie weet mijn: Lucky ei !! Heb meteen maandag pregnyl gezet om 14.00 uur, en nu dus weer op het wachtbankje.... We hebben maandag en dinsdagavond geklust, maar ik denk dat ik vanmorgen rond 06.00 uur mijn eisprong heb gehad. Was ik dan wel op tijd? Helaas kon manlief het niet opbrengen om het vanmorgen nog ff te doen. Maar het moet goed zijn toch?
Topiclid info: - Typje/26jaar/2e kindje - Mama3e/33 jaar/3e kindje - Bonita/31 jaar/1e kindje - Myloon/30jaar/1e kindje - miss miranda/22 jaar/1e kindje - VioletRose/29 jaar/1e kindje - Nino/27 jaar/1e kindje - Pipsqueak/31 jaar/1e kindje - Flower77/35 jaar/2e kindje - Jolien/25 jaar/1e kindje Naam/datum/afspraak: - miss miranda/ overstappen naar ander ziekenhuis, wachten op eerste afspraak - Mama3e/01-10/uitslag progesteron waarde 47.3/fm 12-10 - VioletRose/02-10/echo - Pipsqueak/29-10 1e fm - Flower77/14 nov hysteroscopie, daarna IVF? - Typje/2-11/ FM - Bonita / 6-11 / bloedprikken oestradiol Ronde (MMM): - Typje,7 rondes zelf. 2e ronde Menopur 112,5eh/Pregnyl - Mama3e,7 rondes met clomid 50/100/150,3e ronde Puregon 100ie/pregnyl - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 5e ronde Fostimon / Pregnyl - Myloon, 4 rondes clomid, nu 1e ronde Puregon - miss miranda, 3 rondes clomid & 3 ronde puregon, reageer niet goed genoeg... nog geen ei gehad - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde Puregon - Nino: 6 rondes met clomid 50/100/150 + LEO nu 3e ronde menopur - Pipsqueak: 2 rondes clomid, 3 rondes menopur+pregnyl waarvan 1 iui - Flower77, 6 rondes Ovulatie Inductie gehad, mogelijk IVF starten? - Jolien, 8 rondes clomid 50, 1e ronde Menopur NOD (Op het wachtbankje): - Jolien 31/10 - Nino 11/11 - Mama3e 14/11 Zwanger: -Myloon
Mama3e: 22 mm jaaaa goed joh! En fijn om te weten dat links dan toch wat doet. Als je gisteravond nog hebt geklust, dan zit je wel goed hoor. Gezellig op t wachtbankje!
mama3e, wat goed meis!! en zo groot!!! myloon, oef meid, dat is even schrikken, maar ik weet zeker dat hij de volgende keer knalt lieverd, niet over in zitten hoor! knuffel!! pip, goede fm gehad meid? jolien... al nieuws? nino, soms kan je lichaam je mooi voor een raadsel zetten meid... gelukkig is het weer weg.
Topiclid info: - Typje/26jaar/2e kindje - Mama3e/33 jaar/3e kindje - Bonita/31 jaar/1e kindje - Myloon/30jaar/1e kindje - miss miranda/22 jaar/1e kindje - VioletRose/29 jaar/1e kindje - Nino/27 jaar/1e kindje - Pipsqueak/31 jaar/1e kindje - Flower77/35 jaar/2e kindje - Jolien/25 jaar/1e kindje Naam/datum/afspraak: - miss miranda/ overgestapt naar ander ziekenhuis, 13/11 start met behandelingen. - Mama3e/01-10/uitslag progesteron waarde 47.3/fm 12-10 - VioletRose/02-10/echo - Pipsqueak/29-10 1e fm - Flower77/14 nov hysteroscopie, daarna IVF? - Typje/2-11/ FM - Bonita / 6-11 / bloedprikken oestradiol Ronde (MMM): - Typje,7 rondes zelf. 2e ronde Menopur 112,5eh/Pregnyl - Mama3e,7 rondes met clomid 50/100/150,3e ronde Puregon 100ie/pregnyl - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 5e ronde Fostimon / Pregnyl - Myloon, 4 rondes clomid, nu 1e ronde Puregon - miss miranda, 3 rondes clomid & 3 ronde puregon, nog geen resultaat gehad... op naar ronde 7 - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde Puregon - Nino: 6 rondes met clomid 50/100/150 + LEO nu 3e ronde menopur - Pipsqueak: 2 rondes clomid, 3 rondes menopur+pregnyl waarvan 1 iui - Flower77, 6 rondes Ovulatie Inductie gehad, mogelijk IVF starten? - Jolien, 8 rondes clomid 50, 1e ronde Menopur NOD (Op het wachtbankje): - Jolien 31/10 - Nino 11/11 - Mama3e 14/11 Zwanger: -Myloon