Puregon of andere hormonen spuiten

Discussie in 'MMM clubs' gestart door VioletRose, 26 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    @ typje: heb DTP prik gehad ivm vakantie naar Egypte in november.
    @ Myloon: fijn dat je uit de test toch zwanger bleek! Hopelijk mag je snel plassen voor mvm!
    @ nino fijn dat bruinverlies niets zegt, geloof dat dan ook maar!
    @ mama3e goed hè een ei! Je hebt prima geklust lijkt me, tenminste dat is t advies vanuit mijn ziekenhuis wel. De avond van pregnyl en avond daarna.

@ hier: geen menstruatie te bekennen. Wel buikpijn, vreemde pijn/zeurend gevoel wat ik niet kan plaatsen. Misschien morgen even een urinepotje inleveren om irineweginfectie uit te sluten bij de dokter. Heb geen pijn bij plassen dus denk dat t wel goed is. Durf echt niet te testen: vandaag 2 weken geleden ovitrelle gespoten, zou de menstruatie ook later kunnen zijn daardoor? Ben zo bang voor teleurstelling van een negatieve test.... Heel misschien test ik morgen ochtend wel ;) herkenbaar, dat niet durven testen?

2. mama3e

mama3e Actief lid

17 okt 2011
    238
    0
    0
    Jolien, idd erg herkenbaar hoor, dat je niet durft te testen :D
    Je wil gewoon niet teleurgesteld worden, je krijgt daar iedere keer toch een knou van...:(

Maar ik ben zo nieuwschierig ......!!!!!:p
    Duim,duim,duim...

3. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    mama3e: wat goed, 22 mm!! En ook nog links! Volgens mij heb je prima geklust. Je moet ook denken dat de zaadjes nog een weg af te leggen hebben voor ze op de plek van bestemming zijn, dus volgens mij komt dat heel goed uit bij jou. En sperma kan wel 3 dagen in leven blijven, dus no worries!

myloon: nou, dan schrik je je toch dood he?! Jeetje zeg. Gelukkig was de winkeltest wel gewoon goed. Het ligt vast aan die testen van MvM dat ze meer hcg nodig hebben. Had je ook binnenkort een afspraak voor een echo?

jolien: ik doe inderdaad controles d.m.v. bloedprikken en als de waarde hoog genoeg is doen we een fm. Ik heb zelf ook wel vaker dat ik niet durf te testen.. gewoon omdat het zo'n fijn gevoel is om hoop te hebben :) . Zelf werd ik afgelopen ronde op de 16e dag na Pregnyl pas ongesteld. Het zou dus kunnen dat het bij jou ook iets langer duurt. Heerlijk trouwens, vakantie in Egypte!!

4. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    Onwerkelijk! 15 dagen na ovitrelle vanmorgen getest: ZWANGER!!
    Niet te geloven!

5. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw Jolien!!!! Van harte gefeliciteerd!!!
    Onwerkelijk gevoel is dat he? Super zeg!
    Super dat je het nu wel aandurfde en getest hebt!
    Welkom naast mij op het bankje :D!!

Alle andere meiden, dank jullie wel voor de lieve woorden.
    Ik ga er ook vanuit dat ik volgende week ook bij mvm een positieve test heb! De week erop 13 oktober heb ik mijn eerste echo.

6. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Whhhaaaaaaa Jolien! Gaaf! Gefeliciteerd meid! Gelukkig heb je het toch aangedurft vanmorgen... Nu lekker op je roze wolk. Was je mannetje erbij toen je testte?

7. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Nou Jane jij volgt! :D Jij kunt toch ook testen één deze dagen?

8. pipsqueak

pipsqueak Actief lid

25 nov 2011
    461
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wauw jolien!!! Super gefeliciteerd!!!
    Ben zo blij voor je!! Geniet lekker van de roze wolk!!

Hier even een vreselijk egobericht:
    Heb afgelopen maandag de eerste fm weer gehad. Niets te zien zoals gewoonlijk en moest gaan ophogen. 20 dec heb ik een afspraak met de gyn samen met mijn vriend om te bepalen of we doorgaan met iui of naar IVF gaan. Tot die tijd blijven we de iui doen. Toen op mijn werk grote problemen en ben ik geknapt. Zit dus nu thuis. De combinatie van dit traject met mijn werk is zo zwaar dat ik het niet meer aankan. Ook de huisarts en bedrijfsarts geven dit aan. Ga nu volgende week in gesprek over hoe nu verder met mijn werk. Morgen weer een nieuwe m dus hopelijk valt er dan wel wat te zien.

Sorry voor dit egobericht..

9. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    Joliennn!!! jaaaa gefeliciteeeerd!!! :D:D

10. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    pipsquek,,, aah meissie toch.. het is ook niet niks allemaal...
    denk aan je zelf meid!!
    *dikke knuffel voor jou! *

11. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Pip: Ahh meid toch! Snap dat het allemaal teveel wordt. Doe inderdaad maar even rustig aan. Jij bent belangrijker dan werk.
    Wanneer mag je nu weer voor een meting? En welke cd zit je nu? Duurde vorige rondes ook zo lang voordat je een mooi ei had?
    Dikke knuffel voor jou meid!

12. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Boeff: Zie toevallig dat je mee leest. Lang niet gezien. Hoe gaat het met je?

13. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jolien: gefeliciteerd!! Echt super!

Pipsqueak: het is ook allemaal niet niks, die MMM, zeker als het op je werk ook niet van een leien dakje gaat. Denk goed aan jezelf he!
    Hopelijk is bij de volgende fm meer te zien. Hoeveel IUI's heb je nu gehad?

14. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    hey!!

wat leuk dat je het vraagt nino!! ik lees nog altijd heel trouw met jullie mee:D:D

@jolien,, gefeliciteerd!!!

met mij gaat alles echt super,,, woon weer lekkert thuis en zit weer goed in mijn vel:D heb ook iemand anders leren kennen dus ben weer helemaal verliefd haha:D kinderwens zit er helaas nog even niet in maar moet zeggen dat ik er op dit moment ook helemaal geen behoefte meer aan heb... komt wel weer een keer;)

heel veel succes meiden, ik hoop dat jullie allemaal snel zwanger mogen zijn!! ik blijf gewoon meelezen en ga ook voor jullie duimen:)

liefs

15. pipsqueak

pipsqueak Actief lid

25 nov 2011
    461
    0
    16
    NULL
    NULL
    Boeff wat fijn om iets van je te horen, fijn dat het goed gaat met je!

Alle dames, bedankt voor jullie lieve opbeurende reacties, ze doen me echt goed!!!

16. VioletRose

VioletRose Niet meer actief

@ Lieve Pip: Een dikke knuffel meis. Net als de andere meiden schrijven....het is echt niet niks. Vooral als je weer slecht nieuws krijgt en je daarna de verantwoordelijkheden van je werk ook moet dragen. Ik hoop dat je er met werk uit komt want jij bent veel belangrijker! Doe rustig aan. Sterkte en een digi knuffel van mij!

@ Boeff: Wat gezellig!! Zo fijn om te lezen dat je gelukkig bent! Wees altijd welkom!

@ Jolien: Van harte gefeliciteerd!!!!

17. flower77

flower77 Actief lid

11 okt 2011
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Jolien2: WAUW!! Gefeliciteerd! Inderdaad onwerkelijk, lijkt me. Ben blij voor je (jullie)! :D
    @Boeff: Fijn te lezen dat je je draai weer gevonden hebt! En... weer lekker verliefd, wat heerlijk meid!
    @Pip: Rustig aan hè? Problemen op het werk zijn nooit leuk, en toegeven dat het even niet gaat ook zeker niet! Sterkte!
    @Jane1981: Hoe gaat 't? Heb je er al weer een testje tegenaan gegooid? Ben zo benieuwd ;)!

18. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    boef, goed van je te horen meis, en wat heerlijk zeg! lekker verliefd! geniet ervan schat!

Jane, ik ben stiekem wel benieuwd of er al nieuws is? :D

19. pipsqueak

pipsqueak Actief lid

25 nov 2011
    461
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vandaag weer een fm gehad en er zat links een ei van 13mm!!
    Maandag weer terug en hopelijk eergens volgende week weer een iui! De rust doet me blijkbaar goed. Heb nog niet eerder zo snel een groeiend ei gehad. Blijf denk ik nog maar even thuis ;)

@jane hoe is ie?

Fijn weekend allemaal!

20. mama3e

mama3e Actief lid

17 okt 2011
    238
    0
    0
    Jaaaaaaaaaaaaaaa, Jolien..GEFELICITEERD meid !!!!!
    Hoe voel je je ???

Meiden dat is nummer 2 van ons groepje bebmeiden !!:D.

Pip, rust idd maar ff lekker uit, maar lees nu met dat je ei in aantocht is !!!. Mijn duimen draien weer.

Boef, goed om te horen dat je weer een nieuwe liefde heb :p.

All, alles rustig maar wat duurt het wachten weer lang he...pfff

Deel Deze Pagina