Puregon of andere hormonen spuiten

Discussie in 'MMM clubs' gestart door VioletRose, 26 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Gister op wd 10 13 dgn na punctie negatief.
    Gelukkig nog een cryo.

2. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    ohhh nee jane! :( had het zo gehoopt!!!
    kop op lieve schat, en gelukkig inderdaad nog een cryo!
    *knuf*

3. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Dank je wel.
    Net ziekenhuis gebeld of ik mag stoppen met de utrogestan.
    Helaas moet ik doorgaan tot dag 18 na punctie.
    Ben ik dan niet ongesteld moet ik een test doen.
    Volgens hen is het gister te vroeg geweest om te testen.
    Ik geloof er niet in en heb ook t gevoel dat mijn menstruatie op t punt van doorbreken staat.

4. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    Ik reageer morgen ff terug op jullie berichtjes;)

Ff snelle update van deze kant:
    Vanmorgen voor de fm geweest 4 dgn na verhoging dosering menopur ( 112,5 ) En heb 2 mooie groeiende eitjes. Maandag weer komen voor een fm. Dus zijn weer positief ;):D

Nu hopen dat ze doorgroeien, dubbele kans

Tot morgen x KNuf x

5. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Jane: He shit. Had zo iets anders gehoopt. Maar hou toch nog een beetje hoop hoor. Je weet nooit. Het is idd toch nog wat vroeg...

Typje: Yes!! Super dat je eitjes toch zijn gaan groeien. Ben benieuwd naar maandag. Kunnen ze je voortaan niet gewoon laten beginnen met 112,5 eh?

Boeff: Super lief dat je ons in de gaten wil blijven houden. Ben blij voor je dat het goed met je gaat! En een nieuwe liefde! Wat fijn!

6. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Pip: Jeeejjj jij ook een ei van 13 mm! Super fijn. Spannend hoor!

Mama: Ja dat wachten is killing!

7. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt lieve meiden! Het voelt zo onwerkelijk allemaal. Heb niet echt ergens last van alleen van buikpijn maar dat schijnt oké te zijn. Had t niet echt verwacht... of nou ja ik nam mezelf in bescherming door te zeggen dat ik gewoon een test zou doen om weer de bevestiging te krijgen dat t niet gelukt was.. Maar niets bleek minder waar. Nu duimen en hopen dat alles goed blijft gaan. Heb 28 november de eerste echo. Dat is na de vakantie want voor de vakantie is mogelijk nog te vroeg en dan is het vervelend als je nog niet ziet wat je wil zien aldus de assistent....

@ Jane: ik zou nog wel hoop houden hoor als k jou was, Miss was je echt te vroeg met testen!?
    @ pip: goed nieuws zeg! Fijn!
    @ nino: hoe gaat t met jou?
    @ mama 3e inderdaad nr 2 hier, nu gaan jullie snel volgen hoor!
    @ typje: super fijn twee groeiende follikels! Wanneer moet je terug?

8. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jane: misschien was het wel echt te vroeg om te testen. Je hoort wel vaker dat vrouwen denken dat ze ongesteld worden en dan toch zwanger blijken te zijn. Ik wil je geen valse hoop geven, maar ik duim toch dat het bij jou ook zo mag zijn :)

Typje: wat goed!! Hopelijk zijn de eitjes maandag doorgegroeid! Hoe groot waren ze gisteren?

Jolien: ik kan me wel voorstellen dat je het nog niet echt kunt geloven. Ik zou het volgens mij ook maar moeilijk kunnen geloven als het dan toch eens raak zou zijn. Misschien zijn het er trouwens wel twee, realiseer ik me net :) , aangezien je 2 follikels had. Hoe zouden jullie daar tegenover staan, als het er twee zijn?

9. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Hier.....Grunnen
    Tjonge ff snelle reacties vanuit deze kant...
    Druk druk hier. Zo ff met een franse slag door het huis heen, vanmiddag visite en vanavond visite:) Nog boodschappen doen, speciaal 15 km rijden om hondevoer op te halen ( speciale). En nog naar de apotheek om mijn naaldenemmer weg te brengen en een nieuwe te gaan halen. Dan broodje eten en zoonlief op bed brengen. Owja en de wasgoed er nog doorjagen pfff....:p:)

Gisteren in de been geprobeert te prikken ( op Advies fert.arts ivm branderig pijnlijk gevoel injecteren buik) NOu dast was ook 1x en niet weer dus! damn pijnlijk. Dus voortaan maar weer in de buik hihihi

@Jane: Dikke knuff
    @Nino: Het zou kunnen maar ze zijn bang dat als ik direct met 112,5eh begin er overstimulatie voordoet. En het zou dan een verloren kans zijn. Omdat ik wel op 75eh reageer maar dit tergelijk langzaam gaat. Ze wachten dus gewoon op een dominante ei en daaruit kan ik dus hoger gaan in de dosering zodat hij doorgroeit;)
    @Jolien: Gefeliciteerd, had het nog niet gelezen gisteren (*Schaam me diep*) Supper blij voor je. HIer mag ik maandag were heen voor de fm.
    @Bonita: Ik had gisteren 2 follikels aan de r.kant. Het lijkt of links totaal niet reageert. Maar 1 ei van net 10mm en 1 ei van 12mm dus nog klein maar ze groeien:D

@All: Hoe gaat het met derest van de meiden?
    Hoop goed en laat de hormonen maar stromen.

Zijn er ook meiden die 50 tinten lezen??? HIer deel 3 bijna uit....en zwijmel helemaal weg... Manlief is er ook blij mee:D:) Leuke avondjes gehad zeg maar gerust.

Vanavond op net 5 programma over i love 50 tinten, gevolgt door een film erover. Begint wel laat trouwens 22.30 en de film duurt tot 01.10

10. mama3e

mama3e Actief lid

17 okt 2011
    238
    0
    0
    Jane, blijven hopen hoor !! *knuf*

Typje, nee ikken het boek niet, maar ik ga zeker vanavond kijken want ik heb de video al ingesteld voorals we het vergeten :p

Die film van vanavond is echt een topper hoor, Ik ga hem zeker kijken hihi. Voor de meiden die denken: waar hebben ze het over ?
    De film die vanavond komt heet: Nine and a half weeks en is een erotische triller. Maar echt een top film !!!
    Iedereen die gaat kijken zal waarschijnlijk een leuke avond voor de boeg hebben hihihi.

Iedereen een fijn weekend !!

11. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    Typje, ik ben net begonnen met de 50 tinten trilogie!! nou ja, 2 dagen geleden begonnen maar nu al op de helft van boek 1!
    haha ;) beetje onrealisitisch (tenminste in mijn wereld wel) maar oef, ik vind het leuk !! haha ... en vriendlief ook ;)
    ik neem het van vanavond op... dat wil ik ook niet missen. haha

12. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames, jullie mogen mij van Zwanger afhalen! Ik verlies teveel bloed, dit kan niet goed zijn!

13. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Helaas op 13 na tp negatief getest.
    Deze ronde is over en uit.

14. pipsqueak

pipsqueak Actief lid

25 nov 2011
    461
    0
    16
    NULL
    NULL
    @myloon Ooh nee, wat een vervelend nieuws op de zondagochtend. Ik hoop en duim dat dit niet betekend dat het misgaat!! Sterkte en een hele dikke knuffel!!!

15. pipsqueak

pipsqueak Actief lid

25 nov 2011
    461
    0
    16
    NULL
    NULL
    @jane ook al! Ook sterkte en knuffels voor jou!

16. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    Oh nee Myloon!! Bel je t ziekenhuis? Sterkte meis!
    Jane: het kan toch nog of zie ik dat verkeerd? Weet niet hoe t werkt met terugplaatsend maar moet je dan niet minimaal 14 dagen aanhouden? Sterkte!

17. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Hier.....Grunnen
    @Myloon: Neeeeeee:( Dikke knufff voor jullie.

@Jane: Jammer, volgende ronde meer succes;)

18. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee ik heb besloten om morgen het ziekenhuis te bellen, vrees dat ze nu toch niets voor me kunnen doen.
    Rond een uur of 11 had ik ernstige krampen... heb toen een dik half uur onder de douche gestaan, ibuprofen genomen en nu gaat het wel weer.
    Ik ben nog niets van een vruchtje verloren, dus denk dat dat nog wel gaat komen.

Ik ben ontzettend verdrietig, maar zie ook wel in dat als het echt niet goed is het dan ook maar niet door moet gaan.

Ik ben nu een keer zwanger geworden, dus het kan wel... geeft me door de tranen heen wel wat vertrouwen. Ben benieuwd hoe het nu verder gaat.

19. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Ahhh nee Myloon. Vind het zo erg voor je. Heel veel sterkte voor jou en je man. Dikke knuffel.

20. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    myloon en jane, lieverds, een heeeeeele dikke knuffel voor jullie beide!
    wat verdrietig :(

@jane, deze ronde over en uit? je had nog 1 cryo toch?

Deel Deze Pagina