Ik heb vanmorgen direct om 8 uur het ziekenhuis gebeld. De verpleegkundige gaat het vandaag overleggen met de arts en tussen 3 en 4 moet ik terugbellen. Waarschijnlijk krijg ik een echo om te kijken hoe het er nu voor staat.
Myloon, Ach meis, nee toch? . Ik krijg gewoon kippenvel als ik het lees.... Hoe is vandaag met je? Heb je nog een beetje kunnen slapen ? Helaas weet ik precies wat je doormaakt... Echt een * Giga knuffel* jou kant op.
myloon, pff meissie toch, moet je ook nog de hele dag wachten! oneerlijk... hoe is het nu? bloed je nog? sterkte meis, hou je sterk! even een update: vriendlief heeft vanmorgen zn guppies weer ingeleverd, dus die kunnen weer onderzocht worden. volgende week bij onze afspraak horen we de uitslag, ik ben benieuwd!
Jane: Ah nee wat rot zeg! Ben je al ongi? Dikke knuffel. Myloon: Pff jeetje zenuwslopend dat wachten. Hopelijk kun je dan wel snel langs komen. MissM: Oke dat is weer gebeurd dan. Spannend!! Hier hele nacht wakker geweest. Rugpijn, buikpijn (maag/darmen), misselijk, maar ook honger, warm. Pff denk dat ik n griepje heb opgepikt. Na een droog crackertje en kopje warme melk toch vanmorgen nog even in slaap gevallen. Nu beetje brak. Gelukkig dagje vrij.
Ik heb me vandaag ziek gemeld op mijn werk, wel aan mijn leidinggevende verteld wat er aan de hand is. Dat ik nu moet wachten tot vanmiddag vind ik niet zo erg. Heb heel erg het gevoel dat ze er toch niets aan kunnen doen. Ik voel me heel emotioneel maar verder weinig klachten. Bloeden doe ik inderdaad nog altijd. Lijkt net op een hevige menstruatie. Maar verder geen buikpijn of iets dergelijks. Het voelt wel zo oneerlijk... wij leggen al een lange weg af om zwanger te worden, dan is het eindelijk zo ver en gaat het alsnog mis. Het voelt gewoon even alsof het je niet gegund is. Mijn man zei tegen mij, het is nu een keer gelukt, daarvan weten we dat de mogelijkheid er is. Wanneer deze zwangerschap wel door had gezet was er misschien wel iets mis met het kindje. De natuur doet zo zijn werk. Soms is het wel fijn om even een nuchtere man naast me te hebben. Normaal ben ik zelf redelijk nuchter, maar nu even niet. Dank jullie wel voor al die dikke digitale knuffels!
Nino, dan kunnen we elkaar de hand geven, want ook mijn nacht was ver van ideaal. Miss Miranda, nou ik duim voor een goede uitslag hoor Myloon, wat fijn dat je vanmiddag wat te horen krijgt, ik denk idd dat je een echo krijgt en bloed moet laten prikken. Het is idd zo oneerlijk.... Had je al verteld aan je familie enzo? All, vandaag mijn uitslag gehad van progesteron : 43,8 !!! Ik heb dus echt een ei gehad uit mijn linker eierstok . Vandaag een beetje last met plassen, beetje branderig ofzo.. Ook (.)(.) tintelen een beetje, en ben gewoon erg moe. Nog 9 dagen wachten voordat ik mag testen......
Topiclid info: - Typje/26jaar/2e kindje - Mama3e/33 jaar/3e kindje - Bonita/31 jaar/1e kindje - Myloon/30jaar/1e kindje - miss miranda/22 jaar/1e kindje - VioletRose/29 jaar/1e kindje - Nino/27 jaar/1e kindje - Pipsqueak/31 jaar/1e kindje - Flower77/35 jaar/2e kindje - Jolien/25 jaar/1e kindje Naam/datum/afspraak: - miss miranda/ overgestapt naar ander ziekenhuis, 13/11 start met behandelingen. - Mama3e/01-10/uitslag progesteron waarde 43,8 - VioletRose/02-10/echo - Pipsqueak/29-10 1e fm - Flower77/14 nov hysteroscopie, daarna IVF? - Typje/2-11/ FM - Bonita / 6-11 / bloedprikken oestradiol Ronde (MMM): - Typje,7 rondes zelf. 2e ronde Menopur 112,5eh/Pregnyl - Mama3e,7 rondes met clomid 50/100/150,3e ronde Puregon 100ie/pregnyl - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 5e ronde Fostimon / Pregnyl - Myloon, 4 rondes clomid, nu 1e ronde Puregon - miss miranda, 3 rondes clomid & 3 ronde puregon, nog geen resultaat gehad... op naar ronde 7 - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde Puregon - Nino: 6 rondes met clomid 50/100/150 + LEO nu 3e ronde menopur - Pipsqueak: 2 rondes clomid, 3 rondes menopur+pregnyl waarvan 1 iui - Flower77, 6 rondes Ovulatie Inductie gehad, mogelijk IVF starten? - Jolien, 8 rondes clomid 50, 1e ronde Menopur NOD (Op het wachtbankje): - Jolien 31/10 - Nino 11/11 - Mama3e 14/11 Zwanger: -Myloon
Nino, ik zie dat we 3 dagen na elkaar mogen testen !! Spannend, vooral omdat we beide zo'n rot nacht hebben gehad haha. Nog 6 dagen meid....wat duurt het lang he pfff.
Myloon: herken zo je gevoel meid. Je houdt altijd in je achterhoofd dat t eventueel mis kan gaan, maar juist omdat je er zoveel voor hebt moeten doorstaan, ga je er stiekem vanuit dat deze ellende je bespaart blijft. Je hoeft nog ff niet nuchter te zijn. Het is ook allemaal oneerlijk. Je word gewoon van je roze wolk afgeschopt. En je hebt tijd nodig dit een plekje te gaan geven. Goed dat je je hebt ziek gemeld. Denk ff aan jezelf. Nog een dikke knuffel voor jou meid. Sterkte!
Mooie waarde mama3e! Ja super spannend he! Ik twijfel of ik niet toch al zaterdag ga testen. Heb ook op zaterdag de pregnyl gezet. Dus moet dan toch al kunnen. Voor mij toch een super emo moment. Aankomend weekend zou ik uitgerekend zijn als alles goed was blijven gaan. Zondag vieren we ook de 1e verjaardag van mn neefje en wil niet die dag een teleurstelling moeten verwerken.
Topiclid info: - Typje/26jaar/2e kindje - Mama3e/33 jaar/3e kindje - Bonita/31 jaar/1e kindje - Myloon/30jaar/1e kindje - miss miranda/22 jaar/1e kindje - VioletRose/29 jaar/1e kindje - Nino/27 jaar/1e kindje - Pipsqueak/31 jaar/1e kindje - Flower77/35 jaar/2e kindje - Jolien/25 jaar/1e kindje Naam/datum/afspraak: - miss miranda/ overgestapt naar ander ziekenhuis, 13/11 start met behandelingen. - Mama3e/01-10/uitslag progesteron waarde 43,8 - VioletRose/02-10/echo - Pipsqueak/29-10 1e fm - Flower77/14 nov hysteroscopie, daarna IVF? - Typje/2-11/ FM - Bonita / 6-11 / bloedprikken oestradiol Ronde (MMM): - Typje,7 rondes zelf. 2e ronde Menopur 112,5eh/Pregnyl - Mama3e,7 rondes met clomid 50/100/150,3e ronde Puregon 100ie/pregnyl - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 5e ronde Fostimon / Pregnyl - Myloon, 4 rondes clomid, nu 1e ronde Puregon - miss miranda, 3 rondes clomid & 3 ronde puregon, nog geen resultaat gehad... op naar ronde 7 - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde Puregon - Nino: 6 rondes met clomid 50/100/150 + LEO nu 3e ronde menopur - Pipsqueak: 2 rondes clomid, 3 rondes menopur+pregnyl waarvan 1 iui - Flower77, 6 rondes Ovulatie Inductie gehad, mogelijk IVF starten? - Jolien, 8 rondes clomid 50, 1e ronde Menopur NOD (Op het wachtbankje): - Nino 11/11 - Mama3e 14/11 Zwanger: - Myloon heb je er ff afgehaald. Las al eerder dat je dit wilde. Hoop niet dat je t erg vindt, maar t lijkt me zo confronterend.
@Nino: Beterschap, het weer werkt ook niet echt mee blegh @MissMiranda: Laat het tellen maar beginnen Spannend hoor @Mama3e: Spannend nog ff wachten tot de testdag dus....Mijn duimen draaien voor jullie @Myloon: Ben je al naar het ziekenhuis geweest? Hier: Vanmorgen voor de Fm geweest en heb 5 Follikels R.Kant: 3 waarvan 2 grote (15mm & 14,5mm) en 1 kleintje(12mm) L.Kant: 2 kleine ( beiden 9mm) Nu moet ik vanavond nog 1x spuiten 112,5eh en morgenvroeg weer komen voor een fm, Als de grootste dan 17mm is mag ik de pregnyl zetten. En volgens de fert.arts grote kans op een tweeling Nouja.... we wachten af hihihi. Ben wel even weer toe aan wat rust, dus de spuit mag van mij wel gezet worden. Hebben het er al wel over gehad samen ( wat als het een tweeling word?) We nemen het voorlief en gaan ervoor.
Topiclid info: - Typje/26jaar/2e kindje - Mama3e/33 jaar/3e kindje - Bonita/31 jaar/1e kindje - Myloon/30jaar/1e kindje - miss miranda/22 jaar/1e kindje - VioletRose/29 jaar/1e kindje - Nino/27 jaar/1e kindje - Pipsqueak/31 jaar/1e kindje - Flower77/35 jaar/2e kindje - Jolien/25 jaar/1e kindje Naam/datum/afspraak: - miss miranda/ overgestapt naar ander ziekenhuis, 13/11 start met behandelingen. - Mama3e/01-10/uitslag progesteron waarde 43,8 - VioletRose/02-10/echo - Pipsqueak/29-10 1e fm - Flower77/14 nov hysteroscopie, daarna IVF? - Bonita / 6-11 / bloedprikken oestradiol - Typje/ 6-11 / FM Ronde (MMM): - Typje,7 rondes zelf. 2e ronde Menopur 112,5eh/Pregnyl - Mama3e,7 rondes met clomid 50/100/150,3e ronde Puregon 100ie/pregnyl - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 5e ronde Fostimon / Pregnyl - Myloon, 4 rondes clomid, nu 1e ronde Puregon - miss miranda, 3 rondes clomid & 3 ronde puregon, nog geen resultaat gehad... op naar ronde 7 - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde Puregon - Nino: 6 rondes met clomid 50/100/150 + LEO nu 3e ronde menopur - Pipsqueak: 2 rondes clomid, 3 rondes menopur+pregnyl waarvan 1 iui - Flower77, 6 rondes Ovulatie Inductie gehad, mogelijk IVF starten? - Jolien, 8 rondes clomid 50, 1e ronde Menopur NOD (Op het wachtbankje): - Nino 11/11 - Mama3e 14/11 Zwanger:
@ Myloon: ben benieuwd wat de arts nu zegt. Goed dat je je ziek gemeld hebt. Even tijd voor jezelf. @ mama3e: goede progesteron waarde zeg! Mijn duimen draaien voor jou! @ nino: hoe is het op het wachtbankje? @ Miss Miranda: spannend hoor volgende week! Hoe was het zaad onderzoek de vorige keer? @ typje: goed nieuws zeg! Wel spannend! Kans op een tweeling, wagen jullie die gok? Hebben wij wel gedaan... Hier gaat het goed, ben erg moe maar komt van de spanning denk ik. Verder zere borsten en een enorme honger!! Vooral zin in patat en zo Besef is er nog niet helemaal. 28 november de eerste echo, na m'n vakantie dus dat is goed. Ben benieuwd of het er 1 of 2 zijn
Topiclid info: - Typje/26jaar/2e kindje - Mama3e/33 jaar/3e kindje - Bonita/31 jaar/1e kindje - Myloon/30jaar/1e kindje - miss miranda/22 jaar/1e kindje - VioletRose/29 jaar/1e kindje - Nino/27 jaar/1e kindje - Pipsqueak/31 jaar/1e kindje - Flower77/35 jaar/2e kindje - Jolien/25 jaar/1e kindje Naam/datum/afspraak: - miss miranda/ overgestapt naar ander ziekenhuis, 13/11 start met behandelingen. - Mama3e/01-10/uitslag progesteron waarde 43,8 - VioletRose/02-10/echo - Pipsqueak/29-10 1e fm - Flower77/14 nov hysteroscopie, daarna IVF? - Bonita / 6-11 / bloedprikken oestradiol - Typje/ 6-11 / FM Ronde (MMM): - Typje,7 rondes zelf. 2e ronde Menopur 112,5eh/Pregnyl - Mama3e,7 rondes met clomid 50/100/150,3e ronde Puregon 100ie/pregnyl - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 5e ronde Fostimon / Pregnyl - Myloon, 4 rondes clomid, nu 1e ronde Puregon - miss miranda, 3 rondes clomid & 3 ronde puregon, nog geen resultaat gehad... op naar ronde 7 - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde Puregon - Nino: 6 rondes met clomid 50/100/150 + LEO nu 3e ronde menopur - Pipsqueak: 2 rondes clomid, 3 rondes menopur+pregnyl waarvan 1 iui - Flower77, 6 rondes Ovulatie Inductie gehad, mogelijk IVF starten? - Jolien, 8 rondes clomid 50, 1 ronde Menopur en ovitrelle NOD (Op het wachtbankje): - Nino 11/11 - Mama3e 14/11 Zwanger: -Jolien
Jolien: heerlijk toch die kwaaltjes! Ja das idd nog een verrassing of het er één of 2 worden. Spannend hoor! Hier gaat t goed hoor op t wachtbankje! Nou ja goed... Ik HAAT wachten. Ben wel redelijk rustig. Voel natuurlijk van alles, maar dat kan ook allemaal van die rottige utrogestan zijn.
myloon: jee meis, wat lees ik nu?! Heeft het ziekenhuis je al teruggebeld of je voor een echo mag komen? Je man heeft natuurlijk wel gelijk, met zijn nuchterheid, maar ik kan me jouw gevoel wel heel goed voorstellen. Of ook weer niet, want ik ben nog nooit zwanger geweest, maar als ik eraan denk dat ik zwanger zou zijn en het dan mis zou gaan ... nino en mama3e: succes op het wachtbankje! Ik denk trouwens dat je best 14 dagen na Pregnyl kunt testen nino. Ik mag van het zh altijd 14 dagen na Pregnyl testen, dus ik ga ervan uit dat het dan wel ok is. typje: wat een boel follikels! Hopelijk groeien er niet meer dan 2 door tot grote follikels! Succes morgen met de fm!
Het ziekenhuis belde mij eerder vanmiddag zelf al op. Ze hebben overleg gehad met de arts en willen me toch even zien. Afspraak gemaakt voor morgen. Ik had nog niets verteld tegen mijn ouders of anderen. Maar inmiddels wel gepraat met een aantal mensen en ik merk echt dat dat helpt! De verpleegkundige die mij belde was heel aardig en gaf ook aan dat ik wel goed voor mijzelf moet zorgen. Ook zijn er mensen met verhalen dat het nog niet over hoeft te zijn bladibla. Maar daar geloof ik niets van. Mijn gevoel zegt heel duidelijk dat het klaar is. Dus dat geloof ik dan maar. Laten we maar hopen dat we nog een keer zwanger mogen raken EN BLIJVEN!