@Citroen: Mijn Nod duurt nog ff is 20/11 dus nog ff wachten hihihi @Guusje: Welkom, en suc6 met het prikken @Myloon: Tuurlijk snappen wij dat, het is ook niet niks....Gun jezelf de tijd. Dikke knuff Hier: Nu officieel weekend Werkdagen zitten er weer op. Hier alles rustig af en toe wat steekjes aan de l.kant verder geen bijzonderheden Fijn weekend iedereen
Topiclid info: - Typje/26jaar/2e kindje - Mama3e/33 jaar/3e kindje - Bonita/31 jaar/1e kindje - Myloon/30jaar/1e kindje - miss miranda/22 jaar/1e kindje - VioletRose/29 jaar/1e kindje - Nino/27 jaar/1e kindje - Pipsqueak/31 jaar/1e kindje - Flower77/35 jaar/2e kindje - Jolien/25 jaar/1e kindje Naam/datum/afspraak: - miss miranda/ overgestapt naar ander ziekenhuis, 13/11 start met behandelingen. - Mama3e/01-10/uitslag progesteron waarde 43,8 - VioletRose/02-10/echo - Pipsqueak/29-10 7-11 iui - Flower77/14 nov hysteroscopie, daarna IVF? - Bonita / 6-11 / bloedprikken oestradiol Ronde (MMM): - Typje,7 rondes zelf. 2e ronde Menopur 112,5eh/Pregnyl - Mama3e,7 rondes met clomid 50/100/150,3e ronde Puregon 100ie/pregnyl - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 5e ronde Fostimon / Pregnyl - Myloon, 4 rondes clomid, nu 1e ronde Puregon - miss miranda, 3 rondes clomid & 3 ronde puregon, nog geen resultaat gehad... op naar ronde 7 - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde Puregon - Nino: 6 rondes met clomid 50/100/150 + LEO nu 3e ronde menopur - Pipsqueak: 2 rondes clomid, 3 rondes menopur+pregnyl waarvan 1 iui - Flower77, 6 rondes Ovulatie Inductie gehad, mogelijk IVF starten? - Jolien, 8 rondes clomid 50, 1 ronde Menopur en ovitrelle NOD (Op het wachtbankje): - Nino 10/11 - Mama3e 14/11 - Typje 20/11 - Pipsqueak 21/11 Zwanger: -Jolien FF het lijstje weer naar voren gehaald
Ook even een berichtje van mij. Reageer dit weekend verder op jullie allemaal. Ik ben vanochtend gaan bloedprikken voor de oestradiolwaarde en werd vanmiddag gebeld dat ik vandaag nog voor een fm moet komen. Helaas dus bij een andere dokter dan mijn eigen. Moet om 16 uur daar zijn. Ben benieuwd...
Hai ladies, Helaas zit de cyste er nog steeds en is ook nog groter..ongeveer een citroenformaat!! Maar volgens fertiliteitsarts kan het geen kwaad en verdwijnt ie bij mijn volgende ongi.. 19 nov beginnen met Duphaston en dan ga ik beginnen met puregon spuiten, ben erg benieuwd hoe dit gaat werken!
typje, owww dat duurt dus nog even haha... maar je ben al voorbereid dus bonita, en meis? guusje, woow een citroen? lekker toepasselijk haha... ik verander mn naam en jij hebt opeens een citroen in je buik, bizar... nouja als die citroen maar doet wat de dokter wil en ja, wij als overblijvers kletsen hier lekker verder, maar ook in ons oude groepje
Myloon: heel begrijpelijk meid! Neem je rust en hopelijk zien we je t.z.t. weer terug! Nino: al wat van een menstruatie te bekennen? Guusje: welkom hier! Hopelijk gaat spuiten je inderdaad meer opleveren! Welk hormoon ga je spuiten, of is dat nog niet bekend? Ik had gisteren een hele aardige arts-assistent, jonge meid nog. Ze had de onderzoeksstoel in een andere positie gezet, waardoor mijn bekken beter kantelde. De fm was een fluitje van een cent! Ik had 1 eitje van 17,1 mm. Ik heb gisteren nog een keer Fostimon moeten spuiten en vanochtend de Pregnyl mogen zetten. Het klusadvies was gisteravond en morgenavond, dus daar houden we ons dan maar aan! Ben alleen door mijn verbaasdheid (dat de fm zo soepel ging) vergeten te vragen hoe dik het baarmoederslijmvlies was en of het eitje links of rechts zat. Ik zal het lijstje zo even bijwerken. Mijn NOD zal dan 26-11 zijn.
Topiclid info: - Typje/26jaar/2e kindje - Mama3e/33 jaar/3e kindje - Bonita/31 jaar/1e kindje - Myloon/30jaar/1e kindje - miss miranda/22 jaar/1e kindje - VioletRose/29 jaar/1e kindje - Nino/27 jaar/1e kindje - Pipsqueak/31 jaar/1e kindje - Flower77/35 jaar/2e kindje - Jolien/25 jaar/1e kindje Naam/datum/afspraak: - miss miranda/ overgestapt naar ander ziekenhuis, 13/11 start met behandelingen. - Mama3e/01-10/uitslag progesteron waarde 43,8 - VioletRose/02-10/echo - Pipsqueak/29-10 7-11 iui - Flower77/14 nov hysteroscopie, daarna IVF? Ronde (MMM): - Typje,7 rondes zelf. 2e ronde Menopur 112,5eh/Pregnyl - Mama3e,7 rondes met clomid 50/100/150,3e ronde Puregon 100ie/pregnyl - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 5e ronde Fostimon / Pregnyl - Myloon, 4 rondes clomid, nu 1e ronde Puregon - miss miranda, 3 rondes clomid & 3 ronde puregon, nog geen resultaat gehad... op naar ronde 7 - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde Puregon - Nino: 6 rondes met clomid 50/100/150 + LEO nu 3e ronde menopur - Pipsqueak: 2 rondes clomid, 3 rondes menopur+pregnyl waarvan 1 iui - Flower77, 6 rondes Ovulatie Inductie gehad, mogelijk IVF starten? - Jolien, 8 rondes clomid 50, 1 ronde Menopur en ovitrelle NOD (Op het wachtbankje): - Nino 10/11 - Mama3e 14/11 - Typje 20/11 - Pipsqueak 21/11 - Bonita 26/11 Zwanger: -Jolien
Hi meiden! Lang niet geschreven. Even een korte reactie van mij. @ Myloon, wat heftig zeg! Logisch dat je even afstand neemt. Sterkte! @ citroen, nieuwe naam even wennen @ bonita: goed nieuws zeg! Succes! Hoelang heb je moeten spuiten? @ Guusje, welkom hier. Jammer dat spuiten nodig is maar wie weet heb je daar sneller resultaat mee dan met clomid. Vreemd van die cyste zeg, krijg je straks voor je start met spuiten een uitgangsecho? Hier alles goed, voel wel wat kwaaltjes maar dat is niet erg vooral zere borsten, last van m'n darmen en erg moe. Maandag afspraak van MvM. Ben benieuwd! Goed weekend meiden!
Jeeej bonita. Klus ze! Nee nog niet van n ongi, maar ik word nu pas iedere keer 19 a 20 dagen na mn ei... Dus duurt nog wel ff. Nog niet getest. Wel testen in huis, maar durf niet. Geen zin in teleurstelling.
Jolien: ik heb deze ronde 11 dagen gespoten voordat ik de Pregnyl mocht zetten (zit nu op cd 14, dus dat is netjes). Fijn dat je mee wil doen met MvM! Nino: och, dat is waar ook, je had het al verteld dat je dit weekend niet wilde testen (ook i.v.m. verjaardag). Wanneer zit je op 19-20 dpo? Guusje: ik was nog vergeten te zetten dat ik jouw cyste wel erg groot vind! Jeetje... heb je er geen last van? Mama3e: zijn er al kwaaltjes te bespeuren of heb je nog nergens last van?
Bonita: Denk donderdag dan ongeveer. Jolien: Ja sinds vandaag voel ik extreem mn boobies! Maar echt van binnenuit en soms alleen rechts of links. En door stralend naar mn ribben (eronder). Heel vreemd, maar ben natuurlijk ook ziek geweest van de week, dus misschien komt t daar dan door.
Bonita, ik start met puregon en pregnyl, wie hier nog meer? En last van bijwerkingen? En nee, gelukkig voel ik die citroen in mijn buik niet!! En tja Citroen; je had nooit je naam moeten veranderen!! Haha
guus, ik doe puregon en pregnyl, maar dat wist je al van mij en ja die citroen,,, mmm wat moeten we daar nou weer van denken, misschien moet ik meer weer switschen bonita, jaa goed nieuws!! klus'se
Topiclid info: - Typje/26jaar/2e kindje - Mama3e/33 jaar/3e kindje - Bonita/31 jaar/1e kindje - Myloon/30jaar/1e kindje - citroen/22 jaar/1e kindje - VioletRose/29 jaar/1e kindje - Nino/27 jaar/1e kindje - Pipsqueak/31 jaar/1e kindje - Flower77/35 jaar/2e kindje - Jolien/25 jaar/1e kindje Naam/datum/afspraak: - citroen / 13/11 bespreken behandelplan en hopelijk direct start met behandelingen. - Mama3e/01-10/uitslag progesteron waarde 43,8 - VioletRose/02-10/echo - Pipsqueak/29-10 7-11 iui - Flower77/14 nov hysteroscopie, daarna IVF? Ronde (MMM): - Typje,7 rondes zelf. 2e ronde Menopur 112,5eh/Pregnyl - Mama3e,7 rondes met clomid 50/100/150,3e ronde Puregon 100ie/pregnyl - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 5e ronde Fostimon / Pregnyl - Myloon, 4 rondes clomid, nu 1e ronde Puregon - citroen, 3 rondes clomid & 3 ronde puregon, nog geen ei gehad... op naar ronde 7 met puregon - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde Puregon - Nino: 6 rondes met clomid 50/100/150 + LEO nu 3e ronde menopur - Pipsqueak: 2 rondes clomid, 3 rondes menopur+pregnyl waarvan 1 iui - Flower77, 6 rondes Ovulatie Inductie gehad, mogelijk IVF starten? - Jolien, 8 rondes clomid 50, 1 ronde Menopur en ovitrelle NOD (Op het wachtbankje): - Nino 10/11 - Mama3e 14/11 - Typje 20/11 - Pipsqueak 21/11 - Bonita 26/11 Zwanger: -Jolien
Pfff wat een teleurstelling weer . Kon het toch niet laten om te testen. Sukkel dat ik ben. Ik was gisteravond en vannacht gewoon overtuigd geraakt dat ik zwanger was. Heb er gewoon bijna niet van geslapen. Dacht echt een posi test in handen te hebben vanmorgen. Weet niet wat er dan met me aan te hand is. Dan heb ik op zn minst een borstontsteking ofzo met zulke steken in mn borsten. Nu weer bijna een week wachten op mn ongi. Heb het even helemaal gehad.
Oh nino, wat rot ! Het is wel raar dat je zo'n steken in je borsten hebt. Is er niet nog een inieminie-kans dat je te vroeg getest hebt (aangezien je pas op donderdag ongeveer je ongi verwacht)?
nino gatsie wat een rot nieuws!! pff... logisch dat je het even helemaal gehad hebt! is er misschien nog een kans dat je te vroeg bent geweest? *knuffel*