Hoi hoi! ja ik was er eigenlijk ook wel heel erg blij mee. toch balen dat de onzekerheid over het BMS blijft knagen... hopelijk groeit het voor donderdag mooi aan. Spannend voor jou nog even Bonita!!! ik duim!
Hey all! Beetje drukke week achter de rug dus niet zo veel gereageerd.. Voor alle meiden die weer ongi zijn geworden, dikke knuff!! Weegbree; mooi ei toch? Super!! En dat BMS komt wel hoor, gaat bij mij ook op het laatst het hardst! Op naar een mooie Eisprong! Hier; gisteren bruin bloed de hele dag gehad, gepaard met veel krampen. Ziekenhuis gebeld en ze denken dat het de cyste is.. Hopelijk is ie nu weg! Ook gisteren met de Dupheston begonnen.. Hopelijk over ca 13 dagen ongi en kunnen we eindelijk beginnen met de 8e ronde! Waarvan de 1e met puregon, hopelijk tot een mooi resultaat!
@Weegbree: Wat goed van de Follikels, Duim voor je dat het BMS mooi groeit de komende dgn...Spannend zeg! @Bonita: Vandaag is idd mijn NOD, ben altijd 14 dagen na ei ongesteld. Maar nu dus helemaal niks. Geen kramp wat ik altijd wel heb. Net zo als deprie gevelens, veel pukkels veel eten etc etc.... Spannend voor jou, duim voor een mooie test @Guusje: Wat goed dat de cyste nu misschien weg is, en je over 13 dgn weer mag beginnen. Op naar een mooie ronde, en met suc6 natuurlijk. Hier: Ik had gisteren eigenlijks al ongesteld moeten worden, maar helemaal geen rood/roze gespot. Zelfs vandaag niet. Ook geen krampen. Wel wat kleine steekjes, dus bij elke toiletgang spiek ik even snel. Toch maar weer nieuwe testen besteld met streepjes en digitale. Ze komen morgen binnen, dus mocht ik morgen nog niet ongie worden ga ik donderdag in de ochtend testen. En anders vrijdag maar bellen met gyn. Fijne dag meiden xxx knuff
@typje, spannend!!! mijn duimen draaien heel hard voor je. @weegbree, hopelijk groeit je bms ook mooi mee. Fijn dat er in ieder geval mooie follikels groeien! @guusje, ik duim voor een mooie ronde zonder cystes! @bonita spannend, ook voor jou draaien mijn duimen overuren hoor! Voor wat betreft je vraag. In mijn ziekenhuis is geen standaar om 3x iui te doen en dan verder te gaan. De kwaliteit van mijn man is echter zo slecht dat er met ons is afgesproken na 3x te evalueren en verder te gaan naar de volgende stap. En na iui is dat IVF. Daar is wel een wachtlijst voor dus al met al zal ik wel 4 of 5 iui's achter de rug hebben tegen die tijd.
typje: SPANNEND!!! Ik zou het echt niet kunnen uithouden om te wachten op tests die ik moest bestellen, ik zou naar de plaatselijke drogist gehold zijn ! Ik duim voor je en vind het toch wel heel apart dat je nu geen menstruatiesymptomen hebt en anders wel! pipsqueak: ah zo zit het. Hopelijk hoeven jullie de stap naar IVF niet te zetten en ben je voor die tijd d.m.v. IUI al zwanger. guusje: hopelijk word je gauw ongesteld zodat je door kunt met puregon. Hier: gisteravond had ik wat last van een zeurderig gevoel in mijn onderrug en ik was doodmoe. Vanochtend had ik een temperatuurdaling. Voor de rest helemaal geen gekke dingen hier. Dus het blijft spannend! Ik denk dat ik zaterdag misschien eens test (dat is 1 of 2 dagen voor NOD).
Super spannend hier! Duim voor jullie meiden! Weegbree: Ja shit he dat bms. Hier ook altijd aan de dunnen kant. Rond de 6 mm rond de eisprong. In mijn ziekenhuis besteden ze daar niet teveel aandacht aan. Na de pregnyl groeit het ook nog en daarna tot de eventuele innesteling ook. Tegen mij zeggen ze dat ik me er niet druk over moet maken. Maar blijft bij mij ook wel altijd in mn hoofd mee spelen. Spannend hoor meid. Ben benieuwd naar donderdag. Vind wel dat ze je pas laat laten komen als je gister al een ei van 15 mm had.
@bonita ik duim voor je! @nino woensdag was alles vol!!! Moet nu donderdag ochtend vroeg weerkomen. Ik neem de pregnyl maar mee denk ik want heb een congres tot laat! Spannend ik hoop op n dikker bms. Ik neem nu kruiden van de accupuncturiste. Die moet je eigenlijk vanaf dag een nemen maar je weet het niet... Goed te horen dat t nog doorgroeit...en jammer dat t zo dun is he. Waarom niet mkoi tien net als n ander...
Weegbree: ja verstandig idd om de pregnyl mee te nemen. Waarschijnlijk zal je m meteen kunnen zetten. Oh oke! Wat voor kruiden zijn dat dan?
Ik loop voor pcos bij de accu.dat is accupunctuur en chibese geneeskunde. Ze heeft n kruidenmengsel wat de opbouw van bms stimuleert. Ze begeleid ook mn behandeling door te prikken op n goeie menstruatie, follikelgroei, eisprong en innesteling. Daarnaast ook voor de ontspanning. Ik heb er evht veel baat bij! Werd na duphaston maar niet ongesteld en had n cyste daar ook n kruiden mengsel voor gehad! Na n week liep alles weer...!
@all: Dank jullie wel meidem,lief dat jullie mee duimen @Bonita: ging er stiekum vanuit dat ik vandaag nog ongie zou worde.. Miss ga ik morgenavond een testje wagen. Hier: dus nog niks gespot, wel steekje links... En al twee avonden wat stijve schouderpijn? Hoop niet op een mogelijke bbz? Maar dan zou je dat toch de hele dag moeten voelen.... Nouja nog maar ff afwachten Srry voor evt typfouten ivm posten via telefoon
Typje spannend hoor! Probeer jezelf niet gek te maken met een bbz (wel herkenbaar hoor haha), maar een stijve schouder kan van alles zijn. Hier paniek. Was lekker tv aan t kijken en vergeet de tijd. Heb nu 20 min late dan normaal gespoten... Zou dit heel erg zijn??? Baal er ontzettend van!
Lijkt me niet nino!!ik heb dat ook gehad im t vegin. Wist niet eens dat t dezelfde tijd moet eerst!! @typ spannend!
Spannend Typje!!! hoop het zo voor je! @nino, dat kan geen kwaad hoor. Ik spuit in de ochtend. Als ik werk is dit eerder dan dat ik vrij ben, omdat ik ook wel eens lekker wil uitslapen . Volgens mijn gyn mag er niet meer dan 3 uur verschil tussen het tijdstip van de vorige dag zitten. succes allemaal vandaag!
@Nino: Idd maakt niet uit, wij spuiten ook niet om precies hetzelfde tijdstip. En volgens de gyn gaf dit niks. als er bijv maar geen 12 uur tussen gaat zitten. Hier: Helaas Pindakaas vanmorgenvroeg enorme krampen, dus tijdens het toiletgang meer als rood:x Ongie dus. Hadden het al verwacht, maar stiekum hoop je natuurlijk op een verlate bevruchte ei en een mooie test. Nieuwe afspraak gemaakt voor een uitgangsecho a.s vrijdag. Dus op naar de volgende ronde hier Fijne dag meiden x
Topiclid info: - Typje/26jaar/2e kindje - Mama3e/33 jaar/3e kindje - Bonita/31 jaar/1e kindje - Myloon/30jaar/1e kindje - citroen/22 jaar/1e kindje - VioletRose/29 jaar/1e kindje - Nino/27 jaar/1e kindje - Pipsqueak/31 jaar/1e kindje - Flower77/35 jaar/2e kindje - Jolien/25 jaar/1e kindje - weegbree/30 jaar/1e kindje Naam/datum/afspraak: - citroen / 21-11 eerste FM - Mama3e/01-10/ 23-11 fm - VioletRose/02-10/echo - Pipsqueak/3e ronde iui 28/11 1e fm - Flower77/14 nov hysteroscopie, daarna IVF? - Nino/23-11 afspraak gyn om aantal vragen te stellen - weegbree 22 november 8.25 fm - Typje/ 23-11 uitgangsecho Ronde (MMM): - Typje,7 rondes zelf. 3e ronde Menopur/Brevacid5000 - Mama3e,7 rondes met clomid 50/100/150,4e ronde Puregon 100ie/pregnyl,1e x IUI - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 5e ronde Fostimon / Pregnyl - Myloon, 4 rondes clomid, nu 1e ronde Puregon - citroen, ronde 7, puregon - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde Puregon - Nino: 6 rondes met primolut en clomid 50/100/150 geen eisprong + LEO nu 4e ronde menopur wel met eisprong - Pipsqueak: 2 rondes clomid, 4 rondes menopur+pregnyl waarvan 2 iui - Flower77, 6 rondes Ovulatie Inductie gehad, mogelijk IVF starten? - Jolien, 8 rondes clomid 50, 1 ronde Menopur en ovitrelle - weegbree 2 hele lange rondes zelf, 1 ronde clomid, afgebroken, sloeg niet aan, nu 1e ronde puregon 50eh NOD (Op het wachtbankje): - Bonita 26/11 Zwanger: -Jolien
Aaaahh jammer Typje! ik had het je zo gegund. Balen, ik weet hoe je je voelt. Knuffel en succes in de volgende ronde!
Typje: Ahh nee wat ontzettend balen! Idd je blijft hoop houden zolang je geen rood ziet. Dikke knuffel! Dankje meiden. Stelt me enorm gerust. Die vrouw die me toen de prikinstructie gaf zei toen dat er max een kwartier tussen mocht zitten. Liefst precies op dezelfde tijd. Wat een trut. Zit altijd helemaal te timen en word al gespannen als ik de belletjes er niet snel uit krijg en de tijd wegtikt. Kan dus gewoon wat relaxter mee omgaan. En op mn werk dus ook. Ik draai slaapdiensten en vond het super lastig om me dan soms op een bepaalde tijd terug te trekken. Is lastig met jongeren he!? Hebben met hun bedtijd nog minstens 10 vragen haha. Ga het vrijdag ook ff aangeven dat ze dat dan niet zo moeten zeggen. Maak je mensen ontzettend gespannen mee. Bonita: Hoe gaat het met je? Nog 4 nachtje slapen! Spannend. Duim voor je meid. Mag nu wel eindelijk weer iemand op roze!
Topiclid info: - Typje/26jaar/2e kindje - Mama3e/33 jaar/3e kindje - Bonita/31 jaar/1e kindje - Myloon/30jaar/1e kindje - citroen/22 jaar/1e kindje - VioletRose/29 jaar/1e kindje - Nino/27 jaar/1e kindje - Pipsqueak/31 jaar/1e kindje - Flower77/35 jaar/2e kindje - Jolien/25 jaar/1e kindje - weegbree/30 jaar/1e kindje Naam/datum/afspraak: - citroen / 21-11 eerste FM - weegbree 22 november 8.25 fm - Nino/22-11 eerste fm - Nino/23-11 afspraak gyn om aantal vragen te stellen - Mama3e/01-10/ 23-11 fm - Typje/ 23-11 uitgangsecho - Pipsqueak/3e ronde iui 28/11 1e fm Ronde (MMM): - Typje,7 rondes zelf. 3e ronde Menopur/Brevacid5000 - Mama3e,7 rondes met clomid 50/100/150,4e ronde Puregon 100ie/pregnyl,1e x IUI - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 5e ronde Fostimon / Pregnyl - Myloon, 4 rondes clomid, nu 1e ronde Puregon - citroen, ronde 7, puregon - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde Puregon - Nino: 6 rondes met primolut en clomid 50/100/150 geen eisprong + LEO nu 4e ronde menopur wel met eisprong - Pipsqueak: 2 rondes clomid, 4 rondes menopur+pregnyl waarvan 2 iui - Flower77, 6 rondes Ovulatie Inductie gehad, mogelijk IVF starten? - Jolien, 8 rondes clomid 50, 1 ronde Menopur en ovitrelle - weegbree 2 hele lange rondes zelf, 1 ronde clomid, afgebroken, sloeg niet aan, nu 1e ronde puregon 50eh NOD (Op het wachtbankje): - Bonita 26/11 Zwanger: -Jolien Even lijstje geupdate. Oude afspraken eraf. En op datum gesorteerd. Citroen: Vandaag je 1e fm. Hoe is het gegaaan?