waaauuww op cyclusdag 10 een eitje van 16 mm!!!! en het baarmoederslijm vlies was erg mooi, 10 mm! ben echt blij..!! moet vanavond en morgen avond nog puregon spuiten, 125 eh... en vrijdag pregnyl!!!! jeeeej! wanneer kan ik nu het best klussen? 21-11 nog puregon 22-11 nog puregon 23-11 pregnyl rond 18.00 uur... ik heb gisteravond nog geklust... de gyn gaf het advies om 22-11 en 24-11 te gaan klussen... wat vinden jullie?
super citroen! zelfde als ik had, alleen was mijn bms nog veeeel dunner! maar goed... Lijkt mij een goede planning zo! het schijnt dat zaad smorgens beter is, dus wellicht iets om rekening mee te houden?
@citroen super zeg! én voor wat betreft dat klussen, wij deden het dan iedere dag en dat 3 dagen achter elkaar, dus in jou geval de zondag ook nog. Maar dat is denk ik heel persoonlijk... Succes in ieder geval!
typje: :x potverdorie, ik had nog wel zo geduimd!!! Ik had het je zo gegund! nino: goed gedaan, het opschonen van het lijstje! Ik had ook al gezien dat er oude dingen opstonden, maar ik durfde niet zo goed andermans afspraken eraf te gooien . Het tijdverschil tussen het spuiten is inderdaad niet zo heel erg. Ik heb ook wel eens 30-45 minuten eerder of later gespoten en heb telkens een mooi ei gehad. citroen: wat goed! Een mooi ei en mooi bms! Wij klussen ook meestal de dag voor Pregnyl en de dag na Pregnyl. Zo wordt het ons ook geadviseerd in het zh. Hier af en toe vlaagjes van kramp. Maar meer linksonder, alsof het bij mijn eierstok is, en in mijn rug. Vanmiddag ook ontzettend last van een borrelende buik. Er zit niks anders op dan nog even af te wachten.
Jeeejjj citroen. Wat lekker snel en idd mooie bms! Advies van mijn ziekenhuis is 12 uur na de pregnyl en 36 uur na de pregnyl. Vind het best vreemd dat het per ziekenhuis zo verschillend is in klusadvies.
Nou meiden, ben vanmorgen weer naar de kliniek geweest. ben zoo opgelucht! het ei was mooi gegroeid! 22 mm zo ongeveer! het BMS was ook mooi verdikt en drie-lagig 8,5mm! Ze hebben met geholpen met het zetten van de pregnyl en nu dus tussen 24-48 uur eisprong?! vandaag dag 13, dus op dag 14-15 eisprong, perfect dus! gisterochtend en vanochtend geklust dus dat was ook goede timing. Denk dan morgenochtend nog, zaterdagochtend en zondagochtend voor de zekerheid....denken jullie dat dat goed gaat? het zaad van mn vriend is gewoon heel goed, dus moet kunnen toch? oooh meiden ben zo blij en opgelucht!
Weegbree: Goed nieuws meid! Jij bent al goed bezig geweest vanmorgen haha. Mooie bms! Je moet denk ik doen wat voor jou goed voelt. Klus ze! Hier vanmorgen links een eitje van rond de 13,5 mm bms 5,0 mm. Maandag vond ze weer te lang duren, dus nu morgen nog een meting naast mn afspraak met de gyn.
weegbree... dan lopen wij ongeveer gelijk op!!! wat leuk jij vandaag de pregnyl, ik morgen! @all... over het klussen... vriendlief heeft geen goed zaad dus iedere dag klussen wil ik liever niet morgen avond zet ik de pregnyl... en guppies blijven ongeveer 72 uur actief in de vrouw. we gaan denk ik vanavond klussen, dan zaterdag weer en misschien zondag ook nog haha... denken jullie dat ik dan goed mik?
even een snel vraagje tussendoor... als ik 23-11 om 18.00 uur de pregnyl zet... wanneer is dan mijn NOD?
Leuk citroen! Ik zit eigenlijk ook wel met die vraag. Ik heb m nu 16 dagen na de pregnyl gezet. Even n andere vraag wat voelen jullie van de pregnyl?? Of niks. En is t 100% zeker dat je ei springt na pregnyl?
citroen: ik denk dat jullie prima klussen, donderdag, zaterdag en zondag! Wanneer je NOD is hangt af van hoe lang je luteale fase is. Ik word zelf altijd 15-16 dagen na Pregnyl ongesteld. weegbree: wat een mooi groot ei! Klus ze! Ik voel trouwens niet echt wat van de Pregnyl, behalve dat de plek waar ik gespoten heb vaak wat dik en rood is. En of het 100% zeker is dat je ei springt, weet ik niet. Ik ga ervan uit van wel. Ze zeggen dat het eitje zo'n 36-40 uur na Pregnyl springt. jolien: kom je nog in dit topic? Ik vroeg me af wanneer jij je eerste echo ook alweer had. Ik was wel nieuwsgierig, aangezien je toen 2 eitjes had (als ik me goed herinner), dus vroeg me af wat er te zien was op de echo .
@Citroen: WOW wat gaat dat snel bij jou Veel klusplezier @Bonita: Spannend nog ff en dan mag je testen, mijn duimen draaien @Weegbree: Veel klusplezier, zal gewoon om de dag gaan klussen. Tenminste dat zeggen ze hier. Maar hier word ook gewoon een paar dgn geklust. Niet geschoten is altijd mis toch hihii. @Nino:Hoe is je Fm geweest? Hier: Vanmorgen een uitgangsecho gehad, alles was goed en mag weer beginnen met het spuiten van Menopur wel weer met 75eh beginnen. Nu volgende week vrijdag weer komen. OWja en heb direct pregnyl mee gekregen ( was weer in voorraad ). Nu maar wachten op een ei en hopelijks een leuk kerstcadeautje Hier beide mannen ziek thuis, flink verkouden etc....En als me man dan verkouden is nou dan berg je maar, tjonge jonge "Voel me zo beroerd" "Me neus zit dicht" Me spieren doen zeer" "Ben zo slapjes" Wil je wel dit, wil je wel dat pfffff Doe dit, doe dat, doe zelf ook eens wat hihihi
Hoi Meiden, Zoals beloofd zou ik jullie nog laten weten wat er vandaag besproken is ivm een nieuw behandelplan. Wij gaan door naar IVF! Reuze spannend....maar onze enige kans. In de afgelopen twee jaar dat we bezig zijn hebben we nog geen een kans gehad. Na het goed bestuderen van mijn dossier gaf mijn nieuwe Gyno toe dat ze me dit niet langer wil aandoen. Dit werkt jammer genoeg niet voor mij. Ik ben opgelucht want ik twijfelde even of het aan mijn inzet lag. Gelukkig is nu dus verteld dat dit absoluut niet het geval is en het niet eens zo lang door had hoeven gaan....Want zonder IVF maken we geen kans. Wij beginnen pas volgend jaar. Dus 2013 wordt een al beslissend jaar. Fingers crossed! Ik wens jullie nog heel veel succes! Hopelijk wordt dit een geweldig vruchtbaar topic! Dikke knuf, VioletRose.
wat goed violetrose...eindelijk een beetje beweging! hopelijk wordt 2013 een super jaar voor jullie met een mooie baby! ook voor alle anderen natuurlijk! typje, beterschap thuis! bonita, jij voelt dus ook niks van de pregnyl. ik lees op internet veel verhalen over misselijkheid etc? en dan denk ik, waarom heb ik dat niet, werkt het wel etc... echt irritant! maar goed, over een week of twee weten we het. er wordt iig hier iedere ochtend even geklust. morgen en zondag ook nog en dan is het wel even genoeg denk ik.
violet, wat spannend meid!!! fijn dat de gyn zo eerlijk is en jullie niet langer laat klungelen! dat is bij mij ook zo... en daar ben ik heel blij om... wij beginnen in 2013 ook met ivf, dus we zullen nog veel steun aan elkaar hebben! blijf je wel gezellig bij ons kletsen? typje... aaaaaaaah mannen... als die van mij ziek is is ie ook altijd zo zielig weegbree... ik zet mijn NOD ook op 16 dagen na de pregnyl... dus mijn nod is 9 december... die van jou dus 8 december, als ik het goed heb? @alll vanavond om 18 uur moet ik zelf de pregnyl zetten.. beetje zenuwwachtig! haha... iemand tips?
Citroen, Ik heb gisterochtend om negen uur mijn pregnyl gehad. vanavond om 21 uur zou 36 uur later zijn. Hoorde dat de LF vaak 14-16 dagen zou zijn, dus denk dat ik hem toch maar op 9 december zet. Dan zou ie voor jou de 10e zijn? wanneer ga je hem zetten?
oh ik zie net dat je hem al gaat zetten vanavond. ik vond het echt heeeeel erg meevallen. de puregonpen is erger. heb het samen met de assistente gedaan, maar het is niet echt lastig hoor... gewoon zelfde doen als de puregon..het prikt iets meer maar is ook zo weer weg. hebben ze je laten zien hoe het mengen gaat?
weegbree. nee ik werk in de zorg dus ben het wel gewend... alleen als je het dan bij jezelf moet doen is het toch wel even gek... maar het gaat vast goed komen... mijn gyn zei dat ik 9 december kon testen als ik dan nog niet ongi ben, dus ik zet em ook maar op 9 december! gezellig samen op het wachtbankje
@ Weegbree: Dankjewel! Bedankt voor je woorden en jij ook veel succes!! @ Citroen: Idd. Zo fijn dat ze eerlijk zijn en nu duidelijk zijn. Ik las idd dat jij ook doorgaat naar IVF....maar misschien is dit niet eens voor je nodig! Goed nieuws, meid! Succes! Ik zal zeker volgend jaar terug komen om weer mee te schrijven.