Hallo meiden, jammer voor alle meiden die weer ongi zijn geworden Op naar de volgende ronde ..... Violet, IVF dus.....heel veel succes meid. Blijf je wel bij ons kletsen? We kunnen je niet missen hoor Weegbree en Citroen, spannend meiden pregnyl zetten !!! En dan hups !!! aan de klus Tja en dan weer dat lange wachten......... Jolien, hoe is het met jou ? En met je baby? hoever ben je nu? Myloon, hoe is het met jou meis? Bonita, en ?
nou citroen, zit je spuit erin? hier vandaag bij vlagen iets misselijk en erg moe. geen eetlust. misschien van de pregnyl. als het goed is springt mn ei vanavond rond 9 uur... (36 uur) vanmorgen en morgenochtend klussen moet goed gaan toch? goo zwemmers! hoe is het met jou mama3e, wat doe jij op het moment? spuiten/wachtbankje, of ga je ook voor een andere behandeling?
nou dames, de pregnyl zit erin! zelf gedaan, viel me 100% mee... ik heb er niks van gevoeld... overal lees ik dat pregnyl nogal een vervelende prik is, maar bij mij dus niet... nou ben ik gelijk bang dat ik iets fout heb gedaan gisteravond geklust... morgen avond weer... en dan maar wachten... 2 heeeele lange weken... *gaat op het wachtbankje zitten*
Violetrose: Op naar 2013! Fijn dat er nu een duidelijk plan is! En idd lekker mee blijven kletsen hier. Citroen: Nee je hebt niets verkeerd gedaan hoor. Bij mij heeft het 1 keer zeer gedaan de pregnyl en de andere keren niet. Laatste keer wel daarna een wat gevoelige plek als ik er op drukte. Weegbree: Hier ook weinig bijwerkingen van de pregnyl. Dames op t wachtbankje schuif alvast eens n beetje op... Vanmorgen weer een meting gehad en links is het eitje door gegroeid naar 17 mm! Das een verschil het met gister.... In 1 dag 3,5 mm gegroeid. Vanavond nog een keer menopur gezet en morgenochtend de pregnyl. Gesprek bij de gyn gehad over hoe lang zo doorgaan etc. Dit is de 4de ronde en ze wil totaal 12 cyclussen zo proberen. Omdat ik al een keer zwanger ben geweest van de eerste en enige eisprong met clomid heeft IUI geen meerwaarde voor ons. De kansen zijn dan juist nog kleiner dan gewoon met gemeenschap. Alles is verder goed, dus het zou zo moeten lukken. Lange lf komt door de hormonen en ook door de utrogestan (=progestron) die ik tijdens de wachtweken gebruikt. Heb nu wel een ander merk gekregen, omdat ik van utrogestan ontzettend last van de bijwerkingen had. Moest alleen wel zelf betalen. Ben benieuwd.
Citroen! Gezellig hier op de bank! Welke chips zullen we pakken? Nino goed zeg! Ook al aan de pregnyl! Super ei!
Hi meiden. Even een snelle reactie. Had t eerder willen sturen maar ben op vakantie ben vanaf donderdag weer online hier. Weet niet of ik hier zal blijven schrijven is een beetje dubbel vind ik zelf, jullie? Ik heb woensdag de eerste echo, erg spannend!! Meiden die ongi zijn geworden; super balen!! Sterkte! Meiden op de wachtbank: succes en laat je niet gek maken door kwaaltjes wel of niet te hebben. Het zegt helemaal niets (mijn ervaring)
Zijn er ook meiden in dit topic die spuiten omdat de clomid 50/100 en 150 niets gedaan heeft? En sloeg die wel aan? Alvast bedankt!
violetrose: spannend, IVF! En eindelijk eens een echte kans! Ik hoop dat het jullie veel geluk en dubbele roze streepjes mag brengen! Succes met wachten tot het zover is! typje: hoe is het met de ziekenboeg? Mannen kunnen altijd zo zielig zijn he . nino: wat goed dat je ei zo gegroeid is! Hopelijk heb je van het nieuwe merk progesteron niet zoveel last. jolien: laat je woensdag weten hoe de echo was? Ik vind het juist leuk als je mee blijft kletsen. Hier: vanochtend een negatieve test van Kruidvat 2v5. Baal als een stekker :x . Ik neem aan dat een test op 13 dpo niet meer liegt en ga ervan uit dat ik morgen ongesteld word.
@Merel: Hier een spuiter omdat clomid niet werkte en ik overgevoelig was. Vanaf toen begonnen met spuiten en direct 1e ronde raak. Maar dat was in 2010. Nu bezig voor kindje nr.2 en direct begonnen met spuiten en zitten in ronde 3. Verschilt per persoon. @Bonita: Deze maand brengt ons allen niet veel geluk qua posi testen. Hopen dat ook voor jou iedereen binnen kort een succesvolle ronde mag hebben. dikke knuff @Jolien: Alweer richting de 8 wkn wat gaat dat toch snel zeg!... Heerlijk op vakantie, geniet ervan meid All: Hoe gaat het met derest? Hier: Mannen zijn weer beter, op het snotteren na dan Idd mannen kunnen zo zielig gaan doen vanwege een verkoudheid hahahah kan er ook nog wel om lachen ondanks het "Gezeur" Maarja ik blijf over en ben gisteren begonnen met keelpijn,wat nu weer minder is geworden...maar weet dat ik dan verkouden word dus ja. Ook maar een beetje zeuren dan Manlief is nu bezig hier in de kroeg om samen met de kloksmeerjongens het feestgeruis van gisteren op te ruimen ( waar we zelf niet zijn geweest) Was apresky. Maarja... Daarna ff naar groningen winkelen en sinterklaasinkopen doen, nu hopen dat het nog wat droger word bleghhh wat een weer Fijne zondag meiden
Merel: Heb 6 rondes clomid gehad en daarvan maar 1 keer een eisprong. Verder deed het niets bij mij. Ontzettend veel follikelmetingen gehad in die periode.
nino, jeetje 12x is best veel... laten we hopen dat je lang niet aan die 12 x toe komt meid, wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt na dat gesprek. jolien, aaah lekker op vakantie! ben jaloers ik vind et juist gezellig dat je hier blijft kletsen meid!! succes woensdag! het wordt vast een heel bijzonder moment! merel123, jup, bij mij sloeg clomid niet aan. 50 100 en 150 mg niet! nu met spuiten van puregon (bij 125 eh) eindelijk een mooi ei! bonita he bah meid wat balen!! dikke knuf!! heb je al tekenen van een naderende ongi? typje, lekker shoppen! veel plezier! @all. hier hebben we ons best gedaan met klussen haha... nu maar wachten. ookal is de kans dat het zo lukt piepklein, is vind het mega spannend!! ik heb trouwens erg last van gevoelige tepels! au! komt van de pregnyl natuurlijk... en mijn onderbuik voelt ook anders dan normaal, kan het niet echt beschrijven. maar goed dat zal er allemaal wel bij horen
Bonita, jammer...maar nog geen bloed? het kan misschien nog? Jolien, lekker op vakantie! misschien zwanger van een tweeling dus....speciaal!!! ben erg benieuwd!! nino de pregnyl ook al gezet? en citroen uitgeklust? wij vanmorgen ook laatste keer...nou ja, iig het verplichte klussen dan... vind het ook zo spannend! eigenlijk is dit mijn eerste echte kans. heb twee keer eerder een eisprong gehad, alleen dat waren beide hele lange cylci, dus ws. geen goede kwaliteit... ga morgenavond ook weer naar de accupunctuur. ze gaat me prikken op een goede innesteling volgens mij! tot nu toe veel baat bij gehad! hopelijk helpt het een handje mee.
typje: balen dat jij nu de verkoudheid te pakken hebt! Zo gaat het meestal he, als iedereen ziek geweest is dat je dan zelf ook nog even ziek wordt erachteraan. nino, weegbree en citroen: veel plezier samen op het wachtbankje! Voorlopig zit ik nog even bij jullie op het bankje. Nog geen bloed. Normaal word ik rond de 15-16 dagen na Pregnyl ongesteld. Vandaag is het 15 dagen na Pregnyl. Ik heb eigenlijk nergens last van. Gisteravond wel wat krampjes, maar niet zo heel erg. Vanochtend was mijn temperatuur nog hoog. Dus misschien nog een hele piepkleine kans? Ik ben benieuwd wat mijn temperatuur morgenochtend doet, ik denk dat ik daar veel aan kan zien. Mijn temp zou toch echt omlaag moeten als ik ongi word. Wordt vervolgd dus!
Ik duim ook nog ff bonita! Ga je morgen ook testen als je temp dan nog niet is gedaalt? Hier gistermorgen de pregnyl gezet. Gisteravond geklust en net ook weer. Hihi. Geen naspel, maar ff op zp haha erg! Vanmorgen is onze laptop stuk gegaan, dus kan mezelf niet op t wachtbankje zetten... Reageer voorlopig vanaf mn gsm. Niet echt handig. Binnenkort maar n tablet aanschaffen.
Topiclid info: - Typje/26jaar/2e kindje - Mama3e/33 jaar/3e kindje - Bonita/31 jaar/1e kindje - Myloon/30jaar/1e kindje - citroen/22 jaar/1e kindje - VioletRose/29 jaar/1e kindje - Nino/27 jaar/1e kindje - Pipsqueak/31 jaar/1e kindje - Flower77/35 jaar/2e kindje - Jolien/25 jaar/1e kindje - weegbree/30 jaar/1e kindje Naam/datum/afspraak: - weegbree 22 november 8.25 fm - Nino/22-11 eerste fm - Nino/23-11 afspraak gyn om aantal vragen te stellen - Mama3e/01-10/ 23-11 fm - Typje/ 23-11 uitgangsecho - Pipsqueak/3e ronde iui 28/11 1e fm Ronde (MMM): - Typje,7 rondes zelf. 3e ronde Menopur/Brevacid5000 - Mama3e,7 rondes met clomid 50/100/150,4e ronde Puregon 100ie/pregnyl,1e x IUI - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 5e ronde Fostimon / Pregnyl - Myloon, 4 rondes clomid, nu 1e ronde Puregon - citroen, ronde 7, puregon/pregnyl + zelf klussen - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde Puregon - Nino: 6 rondes met primolut en clomid 50/100/150 geen eisprong + LEO nu 4e ronde menopur wel met eisprong - Pipsqueak: 2 rondes clomid, 4 rondes menopur+pregnyl waarvan 2 iui - Flower77, 6 rondes Ovulatie Inductie gehad, mogelijk IVF starten? - Jolien, 8 rondes clomid 50, 1 ronde Menopur en ovitrelle - weegbree 2 hele lange rondes zelf, 1 ronde clomid, afgebroken, sloeg niet aan, nu 1e ronde puregon 50eh NOD (Op het wachtbankje): - Bonita 26/11 - citroen 9-12-12 Zwanger: -Jolien
Jolien, als je zo af en toe meeschrijft is alleen maar gezellig, en zo kan je toch je ervaringen met ons delen, vooral als we het even niet meer zo zien zitten, kom jij met je positive verhaal toch? Merel, clomid heeft mij maar 3 eisprongen opgeleverd. 50/100 en 150 hebben idd niks meer gedaan. Ik dacht echt dat ze mijn eierstokken niet meer aan de praat kregen, maar nu met spuiten krijg ik altijd een ei gelukkig ! All, en Weegbree, op dit moment ben ik weer aan het spuiten. Ik zit nu weer op cd 13 vandaag. Normaal zou ik toch echt een snelle ei willen hebben, maar nu dus echt even niet .... manlief gaat morgen voor 4 dagen naar het buitenland toe voor zijn werk, dus in dit geval hoop ik pas op een mooi ei in het weekend. Voor ons nu eindelijk 1e x IUI. Ik vind het echt reuze spannend meiden....
@Citroen..125 eh is veel toch? Bij welke dosis beginnen ze, geloof dat ik aan de menopur moet is dat hetzelfde als pregnyl?
Merel dat is niet t zelfde. Pregnyl krijg je als je ei groot genoeg is. Dan springtie binnen 36 uur. Menopur en puregon zijn hetzelfde soort middel. Ander merknaamdoet t zelfde. Ik ben begonnen met 50eh en dit sloeg mooi aan bij mij. Wanneer start je? Mama3e hoop op n mooi ei voor je, maar niet te snel. Krijg je fm en pregnyl? Miss kun je t voorleggen in t zh. Dan is t wellicht nog af te stemmen op je man?