Puregon of andere hormonen spuiten

Discussie in 'MMM clubs' gestart door VioletRose, 26 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pipsqueak

pipsqueak Actief lid

25 nov 2011
    461
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jolien, wat goed zeg!!! Wow gefeliciteerd!!

2. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    dames die meerdere rondes hebben gehad, even een vraagje.
    hadden jullie altijd zo ongeveer op dezelfde dag eisprong/het zelfde aantal spuiten in jullie cyclus?
    mocht het niet gelukt zijn zit ik nl. net met de kerst in het zh?? en ben bang dat de kliniek dan dicht is!!
    en weten jullie of je ook bij spuiten zonder pregnyl een eisprong krijgt?
    hopelijk is het niet nodig en ben ik deze ronde zwanger... ik hoop het zo!

Nino en Citroen, jullie al kwaaltjes?
    Bonita alweer begonnen met spuiten?

3. mama3e

mama3e Actief lid

17 okt 2011
    238
    0
    0
    Jolien, Wauw 2 hartjeslijkt me echt heel gaaf om dat te zien zeg !!
    Misschien een keertje leuk om in je album een foto-tje te plaatsen ?
    Ben gewoon erg nieuwschierig :p

Weegbree, ik heb zeker niet altijd mijn eisprong op dezelfde cyclus dag, als dat jou vraag is.
    Zie hier op welke dag ik mijn eisprong heb gehad doormiddel van pregnyl.
    cd 16, cd 27,cd 25,cd 34,cd 26, en dus dus misschien op cd 18. Echt geen pijl op te trekken dus....
    Daarbij heb ik meerder keren per cyclus moet ophogen met medicatie, en zit nu dus op 100ie puregon.

En ja, ook zonder spuiten van pregnyl kan je van jezelf een eisprong krijgen alleen weet je niet helemaal wanneer kan al zijn met 18mm maar ook pas bij 25mm.

Ik hoop dat je hier wat aan heb ;).

All, bah manlief weg, mis hem toch vresenlijk hoor !
    Ik moet zeggen dat de kids mij genoeg bezig houden maar ja die avonden en alleen naar bed gaan hé....Maar ik heb jullie :D

Slaap lekker allemaal, ik ga nu ook maar eens :)

4. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Mmm thanks voor je antwoord. Ben wel benieuwd naar de rest? Ben bang dat ze miss geen nieuwe ronde opstarten ivm kerst?
    Balen dat je hub weg is...niks aan he! Vind ik ook niet!

5. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Weegbree: Hier ook nog niet echt klachtjes. Is ook nog wel wat vroeg. Ben vooral weer ontzettend aan het dromen... Pfff vreselijk. Denk dat dit door de progestron is. Verder lage rugpijn, maar dat heb ik vaker voor en na de eisprong. Pff idd duurt megalang dat wachten. Gelukkig druk met werk, sinterklaas etc.

Volgens mijn gyn heb je bij het spuiten van hormonen echt de pregnyl nodig, omdat deze dan niet vanzelf springt bij deze behandeling.
    Bij mij duurde alleen de eerste ronde lang voordat ik een eisprong had. Nu we de juiste dosis hebben gevonden heb ik de afgelopen 3 rondes de pregnyl al rond cd 10 gezet.
    Je moet gewoon even vragen aan de afdeling wanneer ze gesloten zijn. Heb ik ook gedaan. Ik kan gewoon doorgaan in de kerstvakantie, omdat ze wel wat metingen doen. Alleen iui word in mijn ziekenhuis tijdelijk stop gezet.

Mama3e: Goede timing. Logisch dat je t spannend vind. 1e keer iui. Ik duim voor je meid!

Jolien: Wooowwww 2!!! Geweldig! Gefeliciteerd. Wat zullen jullie in de wolken zijn!

Citroen: Jahh gezellig he op de wachtbank. Hmm lekker m&m's!

6. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Mmm nino, thanks voor je reactie!! Ik heb zojuist even met de kliniek gebeld om te vragen waar ik aan toe ben straks met de volgende ronde. Dus niet dat ik na 8 december denk goh ik plan een uitgangsecho en ik mag weer terwijl ze helemaal geen nieuwe rondes starten. Heb het uitgebreid besproken met de assistente en volgens haar was het wel lastig…maar goed, heb uitgerekend als het op dezelfde manier gaat als deze ronde, heb ik de vrijdag dat ze sluiten mijn pregnyl nodig… dus dat zou volgens mij net moeten kunnen!! Ze zijn echt helemaal dicht tussen 22 dec en 2 januari helaasLwordt vanmiddag teruggebeld. Spannend… hoop maar dat het wel mag! Hoewel ik meer hoop dat het niet nodig is uiteraard!!!! Ik hoop het echt!!!ik voel nog steeds niks. 6 dpo, geen kramp gehad of wat dan ook…. Helaas.

7. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    jolien,,, wauuw meid ik heb overal kippenvel!!! dubbel gefeliciteerd meis!!

@ de rest.. hier is niks te melden, haha... ik wacht, en wacht, en wacht... ik merk ook nog niks van wat eventueel innesteling kan zijn ofzo... wel nog steeds de kwaaltjes van lage rugpijn en soms een beetje stekende buikpijn...
    nog maar 10 nachtjes slapen ;) (als ik dan al niet ongi ben :p )

8. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    jolien: Wauw!!! Gefeliciteerd meid! Ik ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig hoe dat nu uitziet, 2 kloppende hartjes! Hoe voel je je verder, niet misselijk of andere kwaaltjes?

mama3e: fijn dat het nog goedkomt met de timing! Zou toch zonde zijn als je net moest klussen als je man weg was!

weegbree: ik heb mijn ei niet altijd op dezelfde dag, maar meestal wel tussen dag 14 en 18. Vervelend dat het zh dicht is! Hopelijk komt het net goed uit dat je nog voor de sluiting Pregnyl mag zetten. Nee, ik zeg het verkeerd... hopelijk hoef je volgende ronde niet te spuiten omdat je een mooie test hebt :) !

dames op het wachtbankje: mijn duimen draaien! 't wordt de hoogste tijd dat er weer eens iemand zwanger raakt!

Ik ben ook weer begonnen met spuiten. Volgende week vrijdag de fm. Vanaf de ronde daarna komen we in aanmerking voor IUI. Heb alleen nog nooit een onderzoek met eendenbek gehad en zie daar wel een beetje tegenop. Ik heb altijd moeite met ontspannen. Volgende week vrijdag ga ik een uitstrijkje laten maken, dan kan ik al oefenen met de eendenbek. Hopelijk lukt het!

9. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Topiclid info:

- Typje/26jaar/2e kindje
    - Mama3e/33 jaar/3e kindje
    - Bonita/31 jaar/1e kindje
    - Myloon/30jaar/1e kindje
    - citroen/22 jaar/1e kindje
    - VioletRose/29 jaar/1e kindje
    - Nino/27 jaar/1e kindje
    - Pipsqueak/31 jaar/1e kindje
    - Flower77/35 jaar/2e kindje
    - Jolien/25 jaar/1e kindje
    - weegbree/30 jaar/1e kindje

Naam/datum/afspraak:

- Nino/22-11 eerste fm
    - Nino/23-11 afspraak gyn om aantal vragen te stellen
    - Mama3e/01-10/ 23-11 fm
    - Typje/ 23-11 uitgangsecho
    - Pipsqueak/3e ronde iui 30/11 2e fm
    - Bonita / 07-12 / fm en uitstrijkje

Ronde (MMM):

- Typje,7 rondes zelf. 3e ronde Menopur/Brevacid5000
    - Mama3e,7 rondes met clomid 50/100/150,4e ronde Puregon 100ie/pregnyl,1e x IUI
    - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 6e ronde Fostimon / Pregnyl
    - Myloon, 4 rondes clomid, nu 1e ronde Puregon
    - citroen, ronde 7, puregon/pregnyl + zelf klussen
    - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde Puregon
    - Nino: 6 rondes met primolut en clomid 50/100/150 geen eisprong + LEO nu 4e ronde menopur wel met eisprong
    - Pipsqueak: 2 rondes clomid, 4 rondes menopur+pregnyl waarvan 2 iui
    - Flower77, 6 rondes Ovulatie Inductie gehad, mogelijk IVF starten?
    - Jolien, 8 rondes clomid 50, 1 ronde Menopur en ovitrelle
    - weegbree 2 hele lange rondes zelf, 1 ronde clomid, afgebroken, sloeg niet aan, nu 1e ronde puregon 50eh

NOD (Op het wachtbankje):
    - weegbree 8-12-12
    - citroen 9-12-12
    - Nino 9-12-12

Zwanger:
    -Jolien

10. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    hoi Bonita, dat valt heel erg mee hoor! ik vind de echostaaf voor een fm vervelender! succes weer met spuiten. op naar een mooi ei!
    ik hoop idd dat ik niet nog een ronde hoef te spuiten, maar weet t niet...

11. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    bonita,
    ik vind de eendenbek ook niet zo spannend hoor...
    ik heb er nooit moeite mee..

12. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    @Jolien: 2 Kloppende hartje GEWELDIG:D Gefeliciteerd. Geniet er lekker van.

@Bonita: Eendebek stelt niks voor, misschien iets koud vanwege het metaal hihi... Suc6 alvast met het uitstrijkje. Spannend weer begonnen met spuiten dus.

All: Zie dat er genoeg op het wachtbankje zitten. Mijn duimen draaien voor jullie:) Hopen op een mooie test voor jullie, zou toch geweldig mooi sint/kerstcadeautje zijn;)

Derest: Is zoveel om terug te lezen, maar zal eerdaags ff teruglezen

Hier: Vanmorgen op cd10 een fm gehad en een mooie Follikel van 14mm aan de linkerkant. Dus gewoon doorgaan met 75eh en zondag weerkomen met de hoop dat hij mooi doorgegroeit is dat we de pregnyl kunnen zetten. Alwel klusadvies mee gekregen om de 2 dgn. Dus gaat hier nu ineens behoorlijk snel. Ik heb meestal met 19 dgn spuiten pas een mooie grote ei:D

Verder hier druk druk. al de hele week werken, overleg, etc etc...Sinterklaas kadootjes halen. Gedichten verzinnen;)
    Visites lopen en als klap op de vuurpijl word manlief zijn contrakt niet verlengd,wat wij al zagen aankomen...
    Gelukkig dat manlief nog een baan heeft, anders was het wel erg krapjes:p

Een fijne dag meiden, en hoop dat de HCG hun werkt goed gaat doen.

xknufffx

13. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    Topiclid info:

- Typje/26jaar/2e kindje
    - Mama3e/33 jaar/3e kindje
    - Bonita/31 jaar/1e kindje
    - Myloon/30jaar/1e kindje
    - citroen/22 jaar/1e kindje
    - VioletRose/29 jaar/1e kindje
    - Nino/27 jaar/1e kindje
    - Pipsqueak/31 jaar/1e kindje
    - Flower77/35 jaar/2e kindje
    - Jolien/25 jaar/1e kindje
    - weegbree/30 jaar/1e kindje

Naam/datum/afspraak:

- Nino/22-11 eerste fm
    - Nino/23-11 afspraak gyn om aantal vragen te stellen
    - Mama3e/01-10/ 23-11 fm
    - Pipsqueak/3e ronde iui 30/11 2e fm
    - Bonita / 07-12 / fm en uitstrijkje
    - Typje/ 02-12/ FM

Ronde (MMM):

- Typje,7 rondes zelf. 3e ronde Menopur/Brevacid5000
    - Mama3e,7 rondes met clomid 50/100/150,4e ronde Puregon 100ie/pregnyl,1e x IUI
    - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 6e ronde Fostimon / Pregnyl
    - Myloon, 4 rondes clomid, nu 1e ronde Puregon
    - citroen, ronde 7, puregon/pregnyl + zelf klussen
    - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde Puregon
    - Nino: 6 rondes met primolut en clomid 50/100/150 geen eisprong + LEO nu 4e ronde menopur wel met eisprong
    - Pipsqueak: 2 rondes clomid, 4 rondes menopur+pregnyl waarvan 2 iui
    - Flower77, 6 rondes Ovulatie Inductie gehad, mogelijk IVF starten?
    - Jolien, 8 rondes clomid 50, 1 ronde Menopur en ovitrelle
    - weegbree 2 hele lange rondes zelf, 1 ronde clomid, afgebroken, sloeg niet aan, nu 1e ronde puregon 50eh

NOD (Op het wachtbankje):
    - weegbree 8-12-12
    - citroen 9-12-12
    - Nino 9-12-12

Zwanger:
    -Jolien

14. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    typje, wat balen van je man zijn baan zeg!!
    maar wat goed van je ei! :D haha...
    lekker snel ook... ik had het zelf deze ronde ook, op cd10 een ei van 16 mm! echt super... ik duim voor je meid!

15. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    @typje, idd naar van de baan :(
    wel mooi van je ei! ik had ook al op dag 10 15mm. eierstokken willen nog een eindsprintje maken zo richting eind van het jaar...

citroen en nino nog ergens last van? ik niks, heb zo'n idee dat t niks is geworden deze ronde.

16. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden bedankt voor de felicitaties. Het is heel bizar om niet 1 maar 2 kloppende hartjes te zien. Te bizar voor woorden! Ben totaal in de wolken en vind t super leuk, geen enkele twijfel oid. Ook bij manlief niet. Erg bijzonder. Ben verder heeeeeel erg moe, kan de hele dag wel slapen. Misselijk alleen met vlagen dus mij hoor je niet klagen.

Ik hoop dat jullie snel hetzelfde mogen meemaken!
    Hoe is t op de wachtbank?

17. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Weegbree: maak je nog geen zorgen meid. Het is nog vroeg voor evt kwaaltjes. Begon bij mij toen het gelukt was ook pas op de dag dat ik kon testen (misselijk, gevoelige borsten). Nog ff geduld... Moeilijk hè!?

Jolien: ahhh wat prachtig zeg... Idd bizar lijkt me. Minder dat je zo moe bent, maar het is voor iets moois.
    Hier gaat t wel goed op t wachtbankje. Wilde het deze ronde anders doen en me er niet teveel op focussen. Heb lekker afleiding en ga wil weer gewoon leven zonder te denken 'wat als'... Dat ben ik zat. Heb dus gewoon lekker gesport van de week en gister op n feestje gewoon een paar wijntjes gedronken. Heb tot nu toe van alles gelaten, maar dat heeft ook niet geholpen.

18. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Aah nino je hebt ook helemaal gelijk!!!!!
    Gewoon vh leven genieten....ben wel heel erg benieuwd naar volgende week!

19. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Net ff n zw test gedaan met mn tweede plasje. Helemaal blanco. Morgen voor de zekerheid nog een. Maar dan weet ik zeker dat de pregnyl mn lijf uit is...

20. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Jolien; wauw wat gaaf zeg!! Gefeliciteerd!!

Zou iemand mij tussen het lijstje willen zetten? Ik reageer altijd vanaf telefoon dus kan dat niet doen.. Onderaan zie je het verloop van mijn MMM, Thanks!

Deel Deze Pagina