Hallo meiden, Afgelopen donderdag was het even spannend....is mijn ei al 18mm ??? Nee..:x hij is weer geslonken naar 10mm Alle stress dus voor niks geweest of mijn man wel op tijd thuis zou zijn.... Maar goed.....puregon mag ik weer gaan ophogen naar 125 IE en morgen weer terug komen voor mijn 3e fm. Ik hoop dat er nog een ei aan gaat komen voordat ze gaan sluiten en ik dus voor mijn 1e IUI naast de pot pies..
mama3e, jeetje wat balen dat je ei zo gekrompen is! hebben ze ook gezegd hoe dat kan ? @all. hier voel ik me echt min,,, volgens mij word ik ziek, ik ben snotterverkouden en alles doet me zeer BAH! .... toen ik vanmorgen naar de wc ging en ik veegde (sorry klinkt heel vies) toen schrok ik. Aan het wc papier zat smurrie. het was niet echt bloed... meer een soort afscheiding, beetje bruin-rood met wat oud bloed leek het! ik snap er niks van, dit is toch veel te vroeg om ongi te worden,,,, ik zit vandaag ongeveer 7 dagen na de eisprong... ga er maar vanuit dat het niet gelukt is
@ Citroen: zou het niet innestelingsbloed kunnen zijn? Het verschil tussen menstruatie- en innestelingsbloed | Mens en Gezondheid: Zwangerschap
@mama, dat is balen zeg....hopelijk volgende week wel weer een mooi groot ei... @citroen, klinkt mij ook als een innesteling in de oren. ik was gisteren ook heeeel erg slecht te pas. geen honger, beetje last van mn maag en heeeel erg moe. vanmorgen ging het goed en nu ook wel weer erg moe. en er komen druppels wit/geel vocht uit mijn borsten, ik voelde wat raars en als ik licht knijp komt het eruit? wat raar??? gisteren een test gedaan, die leek wit, maar nu staat er een indroogstreep op. nu weer getest en lijk wel heel iets een streepje te zien. hebben de ervaren prikkers ervaring met hoe snel de pregnyl vertrokken is?? dmv het doen van testjes? ik had nog een oude test bewaard van vorige ronde, maar daar is geen indroogstreep op te zien. dan zal er toch iets van hcg nog in mijn lijf zitten. hetzij van de pregnyl of miss...? maar goed, pas 9dpo dus dat is nog wel vroeg!!
Mama3e: nou echt stom... Hoe kan dat nu!? Ik heb t wel n keer gehad met clomid. Hopelijk toch nog n mooi eitje en snel! Citroen: lijkt idd op een innestelingsbloeding... Spannend hoor! Weegbree: geen idee wanneer de pregnyl er echt uit is. Ik test niet op de pregnyl... Je weet toch niet zeker of het nog vd pregnyl is of evt zwangerschap. Nog ff spannend dus. Maar wel veelbelovende klachtjes. Hier voel ik nog niks... Word alleen verkouden denk ik... Keelpijn en prikkel in m'n neus, helaas geen zwangerschapskwaaltjes dus...
nou dames ik weet het niet hoor... hoe kan een innestelingsbloeding zijn? ik bloed nog steeds wat, vanmorgen ook wat in het maandverbandje maar niet veel... wel is het ook wat helder rood bloed... dus ik denk dat ik echt ongi ben/wordt, al lijkt het niet zoals ik een ongi gewend ben. een week na eisprong al ongi, dat klopt toch niet?
@Mama3e: Wat Rot dat je ei geslonken is. Hoop voor jullie dat de ophoging zijn werk doet en je alsnog een mooie ei krijgt. Dikke knuff @Citroen: Ik zeg een innestelingsbloeding, spannend zeg! Mijn duimen draaien En hou hoop @Weegbree: Ook al zo spannend bij jou, mijn duimen draaien @Nino: Zegt niks hoor, met mijn 1e zwangerschap had ik ook 0 kwaaltjes. Pas met 11 wkn pas. Mijn duimen draaien ook voor jou Hier: Gisterochtend naar het zh geweest voor een FM, ei is wel 1 mm gegroeit dus niet waar we op gehoopt hadden. is nu 15mm en bsv is nu bijna 7mm dus dat is goed. Mag morgen weer heen,ben benieuwd en tegelijk spannend natuurlijk haha. FF korte update manlief werk: 40 uur gekregen bij politie ( was hij al vrijwilliger 2 jaar ) En nu voor beroeps. Zo blij En zo snel Fijne dag meiden xknufx
Topiclid info: - Typje/26jaar/2e kindje - Mama3e/33 jaar/3e kindje - Bonita/31 jaar/1e kindje - Myloon/30jaar/1e kindje - citroen/22 jaar/1e kindje - VioletRose/29 jaar/1e kindje - Nino/27 jaar/1e kindje - Pipsqueak/31 jaar/1e kindje - Flower77/35 jaar/2e kindje - Jolien/25 jaar/1e kindje - weegbree/30 jaar/1e kindje -Guusje27/ 27jaar/2e kindje Naam/datum/afspraak: - Nino/22-11 eerste fm - Nino/23-11 afspraak gyn om aantal vragen te stellen - Mama3e/01-10/ 23-11 fm - Pipsqueak/3e ronde iui 30/11 2e fm - Bonita / 07-12 / fm en uitstrijkje - Typje/ 02-12/ FM Ronde (MMM): - Typje,7 rondes zelf. 3e ronde Menopur/Brevacid5000 - Mama3e,7 rondes met clomid 50/100/150,4e ronde Puregon 100ie/pregnyl,1e x IUI - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 6e ronde Fostimon / Pregnyl - Myloon, 4 rondes clomid, nu 1e ronde Puregon - citroen, ronde 7, puregon/pregnyl + zelf klussen - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde Puregon - Nino: 6 rondes met primolut en clomid 50/100/150 geen eisprong + LEO nu 4e ronde menopur wel met eisprong - Pipsqueak: 2 rondes clomid, 4 rondes menopur+pregnyl waarvan 2 iui - Flower77, 6 rondes Ovulatie Inductie gehad, mogelijk IVF starten? - Jolien, 8 rondes clomid 50, 1 ronde Menopur en ovitrelle - weegbree 2 hele lange rondes zelf, 1 ronde clomid, afgebroken, sloeg niet aan, nu 1e ronde puregon 50eh -Guusje27,7 rondes clomid, 1e ronde puregon NOD (Op het wachtbankje): - weegbree 8-12-12 - citroen 9-12-12 - Nino 9-12-12 Zwanger: -Jolien Guusje27 heb je erbij gezet hoor, hoop dat het zo goed is
@citroen qua tijdstip kan het een innesteling zijn....je weet t nuet. Heb er geen ervaring mee. @typje hopelijk morgen weer n paar mm. @hier vanmorgen n heeeel ieniemini tuurstreepje. Heel erg licht. Maar mn collegaziet t ook dus...kan het nog de pregnyl zijn? Nu 11 dagen geleden gezet??? Verder nog steeds vocht uit mn tepels... Dames ik vind t spannend...
weegbree, meis ik zou niet zo vaak testen als ik jou was, het kan nog alle kanten op gaan,, bruin hoeft niet perse slecht te zijn maar ja, het kan ook ongi zijn...zenuwslopend!! typje, wow wat fijn dat je man werk heeft, erg snel inderdaad! super! hier, ik bloed nog steeds.. zkh gebeld. als het doorzet mag ik woensdag gaan spuiten, wordt het niet erger ofzo dat wachten tot zondag en testen, zelf denk ik dat ik ongi wordt
@Weegbree: Jeetje spannend zeg...Hoop dat het raak is voor jullie @Citroen: Hoop ook voor jullie dat het raak is, en dat het spuiten niet meer nodig zal zijn. Jullie houden het allemaal wel spannend zeg!
Hoi Hoi, Mama3e: Wat vreemd dat zo'n ei dan weer gaat krimpen! Ik hoop dat het ophogen je goed doet en dat je toch een mooi ei gata krijgen. @Citroen: Vervelend he die onduidelijkheid. Ik duim voor je dat het niet doorzet en je niet meer hoeft te starten met spuiten. Misschien woe toch een testje al doen?? Succes Alle andere op het wachtbankje succes!!! mijn duimen draaien. En tja zekerheid krijg je pas met een streep na NOD. Probeer jezelf niet gek te maken! (ik weet hoe makkelijk dit gezegd is, maar het scheelt wel een hoop stress en dat ik ook niet goed voor de baby) Update van mezelf. Vorige week vrijdag weer een fm gehad en nog steed alleen maar kleintjes te zien met uitzondering van eentje die 12 mm was. Vanmorgen dus terug. Aan de rechterkant zit er nu een van 14mm. Dus woensdag weer terug en dan hopelijk vrijdag de iui. Zelfs de verpleegkundigen vinden mijn cyclussen erg lang en ook ik heb het helemaal gehad. Zoals nu zit ik 2 weken zo'n beetje om de dag in het ziekenhuis en dat gaat al bijna een jaar zo. Ga dit ook bespreken met de gynacoloog op 20 dec. @typje, volgens mij lopen we weer bijna gelijk op! Fijn dat je man zo snel werk heeft gevonden zeg! dat is weer een zorg minder, fijn voor jullie!
Topiclid info: - Typje/26jaar/2e kindje - Mama3e/33 jaar/3e kindje - Bonita/31 jaar/1e kindje - Myloon/30jaar/1e kindje - citroen/22 jaar/1e kindje - VioletRose/29 jaar/1e kindje - Nino/27 jaar/1e kindje - Pipsqueak/31 jaar/1e kindje - Flower77/35 jaar/2e kindje - Jolien/25 jaar/1e kindje - weegbree/30 jaar/1e kindje -Guusje27/ 27jaar/2e kindje Naam/datum/afspraak: - Nino/22-11 eerste fm - Nino/23-11 afspraak gyn om aantal vragen te stellen - Mama3e/01-10/ 23-11 fm - Pipsqueak/3e ronde iui 05-12 4e fm - Bonita / 07-12 / fm en uitstrijkje - Typje/ 02-12/ FM Ronde (MMM): - Typje,7 rondes zelf. 3e ronde Menopur/Brevacid5000 - Mama3e,7 rondes met clomid 50/100/150,4e ronde Puregon 100ie/pregnyl,1e x IUI - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 6e ronde Fostimon / Pregnyl - Myloon, 4 rondes clomid, nu 1e ronde Puregon - citroen, ronde 7, puregon/pregnyl + zelf klussen - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde Puregon - Nino: 6 rondes met primolut en clomid 50/100/150 geen eisprong + LEO nu 4e ronde menopur wel met eisprong - Pipsqueak: 2 rondes clomid, 5 rondes menopur+pregnyl waarvan 3 iui - Flower77, 6 rondes Ovulatie Inductie gehad, mogelijk IVF starten? - Jolien, 8 rondes clomid 50, 1 ronde Menopur en ovitrelle - weegbree 2 hele lange rondes zelf, 1 ronde clomid, afgebroken, sloeg niet aan, nu 1e ronde puregon 50eh -Guusje27,7 rondes clomid, 1e ronde puregon NOD (Op het wachtbankje): - weegbree 8-12-12 - citroen 9-12-12 - Nino 9-12-12 Zwanger: -Jolien
Topiclid info: [/COLOR][/B]- Typje/26jaar/2e kindje - Mama3e/33 jaar/3e kindje - Bonita/31 jaar/1e kindje - Myloon/30jaar/1e kindje - citroen/22 jaar/1e kindje - VioletRose/29 jaar/1e kindje - Nino/27 jaar/1e kindje - Pipsqueak/31 jaar/1e kindje - Flower77/35 jaar/2e kindje - Jolien/25 jaar/1e kindje - weegbree/30 jaar/1e kindje -Guusje27/ 27jaar/2e kindje Naam/datum/afspraak: - Mama3e/01-10/ 23-11 fm - Pipsqueak/3e ronde iui 05-12 4e fm - Bonita / 07-12 / fm en uitstrijkje - Typje/ 02-12/ FM Ronde (MMM): - Typje,7 rondes zelf. 3e ronde Menopur/Brevacid5000 - Mama3e,7 rondes met clomid 50/100/150,4e ronde Puregon 100ie/pregnyl,1e x IUI - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 6e ronde Fostimon / Pregnyl - Myloon, 4 rondes clomid, nu 1e ronde Puregon - citroen, ronde 7, puregon/pregnyl + zelf klussen - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde Puregon - Nino: 6 rondes met primolut en clomid 50/100/150 geen eisprong + LEO nu 4e ronde menopur wel met eisprong - Pipsqueak: 2 rondes clomid, 5 rondes menopur+pregnyl waarvan 3 iui - Flower77, 6 rondes Ovulatie Inductie gehad, mogelijk IVF starten? - Jolien, 8 rondes clomid 50, 1 ronde Menopur en ovitrelle - weegbree 2 hele lange rondes zelf, 1 ronde clomid, afgebroken, sloeg niet aan, nu 1e ronde puregon 50eh -Guusje27,7 rondes clomid, 1e ronde puregon NOD (Op het wachtbankje): - weegbree 8-12-12 - citroen 9-12-12 - Nino 9-12-12 Zwanger: -Jolien
Ohh weegbree en citroen wat maken jullie t spannend... Ben benieuwd of t ongi is of innestelingsbloeding. Voor ongi nog wel erg vroeg... Hoe is jullie lf normaal? Hier had ik t vorige week weer een dag na m'n ei best wat bruinverlies. Wat zitten we toch raar in elkaar hè?! Hier meer emo dan normaal. Zit m'n lichaam en geest me weer voor de gek te houden?!? Zat eergister met tranen naar een reclame te kijken van arme kindjes in Afrika. Dat kindje zag er zo diep ongelukkig uit. Ik hield t niet meer droog. En gister in de auto met tranen door n liedje... Pff ben helemaal niet zo'n jankerd haha. Ach kan ook n klein winterdipje zijn... Pip: ah meid ja dat is ook om gek van te worden zo vaak naar het zkh. Heb het ook gehad toen met de clomid. Vergt zoveel van je zo vaak naar het zkh, werken en andere verplichtingen. Pff is niet niks meid. Hopelijk bedenken ze iets waardoor het wat sneller gaat. Iets ophogen misschien na n paar dagen? Dikke knuffel.
Ik heb even een stukje terug moeten lezen, maar jeetje, wat is het hier spannend! Weegbree, citroen en nino, ik duim voor jullie! Hopelijk zijn alle druppeltjes bloed die nu vloeien, van een innesteling! Succes met afwachten! mama3e: balen dat je ei weer geslonken was! Echt bizar dat dat zomaar kan. Wanneer had je ook alweer je volgende fm? Hopelijk doet de hogere dosis zijn werk! typje: wat superfijn dat je man weer een baan heeft! Geeft toch een gerust gevoel he. Succes morgen met je fm. Hopelijk is je ei nog wat gegroeid! pip: echt zo niet leuk dat je zo vaak naar het ziekenhuis moet! Dan krijg je echt het gevoel dat je geleefd wordt he. Ik hoop dat je ei deze week groot genoeg is voor de IUI en hoop dat dit dan de laatste keer is!
*even ego* nou, het wordt nu wel heel rood 99% dat ik ongi ben, bah! ookal was de kans piepklein en had ik me hier op voorbereid, ik baal er enorm van!!! woensdag weer beginnen met spuiten...
mijn lf fase is trouwens wel erg kort!!! 8 dagen (normaal heb ik geen cyclus dus weet ook niet wat het normaal is bij mij)
nou ja zeg dat is wel heel erg snel zeg.... bah citroen balen! jammer... bij mij blijft het na een enkel veegje bruin nog blanco. maar ook ik ben bang dat mn ongi een dezer dagen komt... pips balen, hopelijk snel een keer een mooi ei! je raakt er zat van elke x naar het zh!! @bonita, hoe is het met jou?