@citroen, 8 dagen is erg kort 10 is wel ok. maar ook daar kunnen ze je mee helpen hoor! dus zou het wel aangeven...
citroen: zo balen dat je toch echt ongesteld lijkt te worden :x . Ik zou het wel eens bij de gyn navragen hoe dat zit met die lf van 8 dagen, of dat niet te kort is. weegbree: ik heb a.s. vrijdag een fm.
@Pipsqueak: Vermoeiend steeds he die bezoekjes en ritjes naar het ziekenhuis Hoop voor jullie dat er woensdag een mooie springende follikel is. @Citroen: Dikke knuff @Weegbree: Mijn duimen draaien nog steeds @All: Hoe gaat het met iedereen? Update: Vanmorgen een FM gehad, en een Follikel van 18+ dus mag vanavond de Pregnyl zetten Dus ik neem weer plaats op het wachtbankje. Hopen dat de 3e x scheepsrecht is
Topiclid info: [/COLOR][/B]- Typje/26jaar/2e kindje - Mama3e/33 jaar/3e kindje - Bonita/31 jaar/1e kindje - Myloon/30jaar/1e kindje - citroen/22 jaar/1e kindje - VioletRose/29 jaar/1e kindje - Nino/27 jaar/1e kindje - Pipsqueak/31 jaar/1e kindje - Flower77/35 jaar/2e kindje - Jolien/25 jaar/1e kindje - weegbree/30 jaar/1e kindje -Guusje27/ 27jaar/2e kindje Naam/datum/afspraak: - Mama3e/01-10/ 23-11 fm - Pipsqueak/3e ronde iui 05-12 4e fm - Bonita / 07-12 / fm en uitstrijkje Ronde (MMM): - Typje,7 rondes zelf. 3e ronde Menopur/Pregnyl - Mama3e,7 rondes met clomid 50/100/150,4e ronde Puregon 100ie/pregnyl,1e x IUI - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 6e ronde Fostimon / Pregnyl - Myloon, 4 rondes clomid, nu 1e ronde Puregon - citroen, ronde 7, puregon/pregnyl + zelf klussen - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde Puregon - Nino: 6 rondes met primolut en clomid 50/100/150 geen eisprong + LEO nu 4e ronde menopur wel met eisprong - Pipsqueak: 2 rondes clomid, 5 rondes menopur+pregnyl waarvan 3 iui - Flower77, 6 rondes Ovulatie Inductie gehad, mogelijk IVF starten? - Jolien, 8 rondes clomid 50, 1 ronde Menopur en ovitrelle - weegbree 2 hele lange rondes zelf, 1 ronde clomid, afgebroken, sloeg niet aan, nu 1e ronde puregon 50eh -Guusje27,7 rondes clomid, 1e ronde puregon NOD (Op het wachtbankje): - weegbree 8-12-12 - citroen 9-12-12 - Nino 9-12-12 -Typje 18/12 Zwanger: -Jolien
Typje! Wat fijn zeg! Al goed geklust? Dan ligt er mooi wat klaar Bonita, vrijdag weer een meting dus, spannend altijd weer he. duim voor een mooi ei!@hier. Zo raar ik was gisteren echt heeeel erg slecht te pas. Haast grieperig. Zeer hoofd, zere spieren, zere keel. Savonds thuis tussen 18 en toen ik naar bed ging last van mn buik en liezen.nu is het haast weg wel iets druk in mn lies nog. Het zou op 10dpo een innesteling kunnen zijn vanmorgen had ik weer een heeeel licht streepje op mijn test, maar nauwelijks te zien (of wil ik wat zien) het was ook met mn tweede plasje, of het laatste restje iig.vanmorgen had ik iets bruin vocht. Dus ik dacht game over maar nu lees ik ook dat bruin bloed/slijm ook innestelingsbloed kan zijn er komt nog steeds vocht uit mn tepels en ze jeuken ook af en toe.Ik denk soms ik ben zwanger! Maar het andere moment denk ik neee ik ben niet zwanger.Ik las op internet dat er veel vrouwen ziek zijn of griepverschijnselen hebben gedurende de innesteling.wel spannend hoor ik weet het gewoon niet. Ik wil nu proberen om niet te testen, zaterdag pas weer, maar weet niet of ik het kan laten. Wel een dure hobby dat zwanger worden zeg @citroen, hoest bij jou? Nog nieuws, zet de ongi door? moet je nog voor een uitgangsecho?
Hai dames, Flinke teleurstelling hier..als ik deze week niet ongi wordt dan mag ik voor deze maand niet meer beginnen met de hormonen, dus dan weer een maand verloren, 2e maand op een rij... Ik heb het gevoel dat ik een beetje stil sta!! Flink verdrietig dus.. En hoe bedoel je een tijdsdruk!?! Duimen jullie allemaal dat ik deze week ongi wordt? En wie wilt mijn leeftijd aanpassen in het lijstje? I wish dat ik nog 27 was! Inmiddels 30...
Typje:jeeejjj mooi ei! Klusze. Guusje: hè wat balen zeg! Ga heel hard voor je duimen dat je snel ongi wordt! Hier gaat t goed alleen verkouden. Lekker gesport vanmorgen en vanavond Sinterklaas op t werk.
ja guusje! ik ken het probleem. onze kliniek gaat ook dicht op 21 december. ik moet ook van het weekend ongi worden wil ik nog een ronde mogen doen! hopelijk wordt ik niet ongi...maar in jou geval duim ik heeeel hard hoor! heb je een kuur gehad?
Topiclid info: [/COLOR][/B]- Typje/26jaar/2e kindje - Mama3e/33 jaar/3e kindje - Bonita/31 jaar/1e kindje - Myloon/30jaar/1e kindje - citroen/22 jaar/1e kindje - VioletRose/29 jaar/1e kindje - Nino/27 jaar/1e kindje - Pipsqueak/31 jaar/1e kindje - Flower77/35 jaar/2e kindje - Jolien/25 jaar/1e kindje - weegbree/30 jaar/1e kindje -Guusje27/30 jaar/2e kindje Naam/datum/afspraak: - Mama3e/01-10/ 23-11 fm - Pipsqueak/3e ronde iui 05-12 4e fm - Bonita / 07-12 / fm en uitstrijkje Ronde (MMM): - Typje,7 rondes zelf. 3e ronde Menopur/Pregnyl - Mama3e,7 rondes met clomid 50/100/150,4e ronde Puregon 100ie/pregnyl,1e x IUI - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 6e ronde Fostimon / Pregnyl - Myloon, 4 rondes clomid, nu 1e ronde Puregon - citroen, ronde 7, puregon/pregnyl + zelf klussen - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde Puregon - Nino: 6 rondes met primolut en clomid 50/100/150 geen eisprong + LEO nu 4e ronde menopur wel met eisprong - Pipsqueak: 2 rondes clomid, 5 rondes menopur+pregnyl waarvan 3 iui - Flower77, 6 rondes Ovulatie Inductie gehad, mogelijk IVF starten? - Jolien, 8 rondes clomid 50, 1 ronde Menopur en ovitrelle - weegbree 2 hele lange rondes zelf, 1 ronde clomid, afgebroken, sloeg niet aan, nu 1e ronde puregon 50eh -Guusje27,7 rondes clomid, 1e ronde puregon NOD (Op het wachtbankje): - weegbree 8-12-12 - citroen 9-12-12 - Nino 9-12-12 -Typje 18/12 Zwanger: -Jolien
@Weegbree: KLinkt positief toch? Jeetje je maakt het ons wel spannend. Heb je een foto van je test? @Guusje: Mijn duimen draaien. Hier net zo...Mocht ik de 19e ongie worden dan ook pas de 2e van januari weer een afspraak maken. Dus ook een verloren maand dan. Is idd erg balen. Dikke knuff meid. Kop op! @Nino: Leuk sinterklaasviering, heel veel plezier....Vind het altijd wel leuk. Je word weer ff helemaal kind hihi
Oooooh weegbree!!! Wat spannend!! Geen foto? Ben een hele goede tuurster namelijk!! Wanneer is je NOD? Groetjes Lotte
En vorige maand had ik alleen een cyste dus heb Duphaston gehad.. Is nu dag 6 na Duphaston dus ik hoop dat ie deze week nog komt, anders 2 maanden verloren!!!
weegbree: spannend! Maar als ik jou was, zou ik pas weer op NOD testen, hoe moeilijk dat ook is. Scheelt een hoop stress (en geld ). guusje: Ik ga voor je duimen dat je snel ongesteld mag worden! Echt shit dat die afdelingen in het zh allemaal dicht gaan...
Thanksss Ik heb ernstige testverslaving. Wil toch morgen eeer denk ik...maar dan wel echt met ochtendurine. @guusje ik hoop dat t snel gebeurd! Niet om je te ontmoedigen maar bij mij was t na mn cyste pas twee weken na de laatste duphaston! :-/ afschuwelijk is t dat wachten....sterkte meis
Meiden spannende tijden hier ....en het is nog niet eens Sinterklaas hihi. Citroen, 8 dagen is idd er kort hoor, want een eitje nesteld zich in tussen de 5 a 10 dagen. Ik ben het met de meiden eens dat je dat aan moet gaan geven bij de ferti-arts/ gynaecoloog. Succes ! Weegbree, Spannend !!! All, meiden hier nu even rustig, ik mag dus nu 125ie spuiten maar ik heb vandaag stiekem 150 ie geprikt, wil gewoon meer aktie voor as vrijdag want dan heb ik mijn 5e fm pffff. Ik weet dat het wederom niet goed is maar ja.... Ik wil gewoon zwanger worden verdorie na al die teleurstellende maanden en 1 miskraam...:x. Sorry meiden het wachten duurt nu wel heel erg lang. We zouden het 1 jaar proberen in de MMM, en die is nu gekomen... Ik hoop dat we geluk hebben bij onze 1e IUI behandeling, anders moeten we toch weer even babbelen met manlief: Hoe nu verder ...Stoppen of toch doorgaan na onze 1e IUI behandeling.
guusje, meis ik denk echt dat je ongi nog op tijd komt hoor... ik word na provera vaak ook na 6 tot 7 dagen ongi! weegbree.. oeeh spannend!!! mama, als ik jullie was zou ik de mmm nog niet opgeven! maar je moet natuurlijk je gevoel voelen! succes met de keuze meis! hier is de ongi echt doorgebroken dus begin morgen weer met puregon! uitgangsecho doen ze in mijn zkh niet, dus op 12-12-12 mn eerste fm weer... en dan ga ik meteen vragen over mijn lf!! en wat ik me steeds afvraag, mijn arts zei dat iui geen grotere kans geeft dat zelf klussen in ons geval... en na haar uitleg snap ik het wel wat, maar toch zegt mijn gevoel dat het raar is om geen iui te doen, want dan breng je de zaadjes in de baarmoeder, dus dat hoeven ze dan niet meer zelf te doen.... dat scheelt toch altijd iets?? hoe denken jullie hier over?
hoi meiden, hier vanmorgen weer wat bruin. het is nog wel dun/vocht, maar ben toch bang dat in ongesteld wordt van het weekend... @mama, een jaar is zo kort, hopelijk staat je man er ook achter dat je nog een paar iui's probeert...! @citroen, geen verstand van. Ik vind het ook wel een beetje een rare conclusie eigenlijk. Maar goed, wellicht is het zaad zo slecht dat je zowieso buiten de ivf geen kans hebt (zwemmen ze niet goed??) geen idee hoor, ik weet het echt niet...! nog een vraag aan alle dames! is jullie LF langer geworden door het spuiten?
Hoi Meiden, @Mama kijk je wel uit met zelfstandig ophogen, als je teveel krijgt heb je kans op overstimulatie met als gevolg dta de poging alsnog afgebroken wordt. Hoe vervelend ook geduld is een schone zaak. Vroeg of laat zul je echt een mooi ei krijgen door de hormonen, houd moed!! En hopelijk zal je man ook akkoord gaan om er nog even verder mee te gaan als de wens zo groot is. @ citroen, Ik ben het met je eens, door de iui hoeven de zaadjes niet meer helemaal door de bms en je baarmoedermond maar worden ze al zo hoog ingebracht dat ze direct naar de eileiders kunnen (verkorte route zeg maar) Ik zou idd er nog eens naar vragen ook omdat de kwaliteit van je man al niet zo goed is. @weegbree, ik hoop dat het niet doorzet!! Ik duim dat je een mooie knaltest gaat krijgen dit weekend. En mij lf is juist korter door de hormonen en de pregnyl. Ik zit op 11 tot 12 dagen na inseminatie door iui. @guusjes ik hoop dat het snel komt. Ik krijg altijd provera en dan duurt echt wel een dikke week voordat ik ongesteld wordt. Ik duim voor je! Hier vanmorgen weer een fm gehad en eindelijk goed nieuws! wat blijkt ik heb niet alleen een ei van 18mm aan de rechterkant maar ook 1 van 16mm aan de linkerkant die misschien nog mee gaat doen dus wellicht dubbele kans! Dank u sinterklaasje Vanavond dus de pregnyl zetten en vrijdag de iui. Dus dames ik kom er gezellig bij op het wachtbankje. 21-12 hou ik aan als NOD.