Topiclid info: - Typje/26jaar/2e kindje - Mama3e/33 jaar/3e kindje - Bonita/31 jaar/1e kindje - Myloon/30jaar/1e kindje - citroen/22 jaar/1e kindje - VioletRose/29 jaar/1e kindje - Nino/27 jaar/1e kindje - Pipsqueak/31 jaar/1e kindje - Flower77/35 jaar/2e kindje - Jolien/25 jaar/1e kindje - weegbree/30 jaar/1e kindje -Guusje27/30 jaar/2e kindje Naam/datum/afspraak: - Mama3e/01-10/ 23-11 fm - Pipsqueak/3e ronde iui 07-12 IUI - Bonita / 07-12 / fm en uitstrijkje Ronde (MMM): - Typje,7 rondes zelf. 3e ronde Menopur/Pregnyl - Mama3e,7 rondes met clomid 50/100/150,4e ronde Puregon 100ie/pregnyl,1e x IUI - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 6e ronde Fostimon / Pregnyl - Myloon, 4 rondes clomid, nu 1e ronde Puregon - citroen, ronde 7, puregon/pregnyl + zelf klussen - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde Puregon - Nino: 6 rondes met primolut en clomid 50/100/150 geen eisprong + LEO nu 4e ronde menopur wel met eisprong - Pipsqueak: 2 rondes clomid, 5 rondes menopur+pregnyl waarvan 3 iui - Flower77, 6 rondes Ovulatie Inductie gehad, mogelijk IVF starten? - Jolien, 8 rondes clomid 50, 1 ronde Menopur en ovitrelle - weegbree 2 hele lange rondes zelf, 1 ronde clomid, afgebroken, sloeg niet aan, nu 1e ronde puregon 50eh -Guusje27,7 rondes clomid, 1e ronde puregon NOD (Op het wachtbankje): - weegbree 8-12-12 - citroen 9-12-12 - Nino 9-12-12 -Typje 18/12 - Pipsqueak 21-12 Zwanger: -Jolien
Oh dames, zit hier helemaal in de stress!! Moest vanavond om zeven uur de pregnyl zetten, maar doordat we Sinterklaas vierden ben ik het helemaal vergeten!! Zo stom.... Heb alsnog om acht uur gezet en gemaild naar het ziekenhuis met de vraag of de iui nu ook een uur later kan. Jemig... Nou maar hopen dat deze poging niet verloren gaat... Sorry voor dit ego bericht.
pip, meissie toch, wat vervelend... ik was vanavond ook bijna vergeten puregon te zetten en daar ben ik al van geschrokken, dus ik snap jou helemaal! maar het is een uur, en gelukkig niet een een dag ofzo... het komt goed meid! ik denk niet dat deze poging hierdoor mis kan gaan!
♥ Topiclid info: - Typje/26jaar/2e kindje - Mama3e/33 jaar/3e kindje - Bonita/31 jaar/1e kindje - Myloon/30jaar/1e kindje - citroen/22 jaar/1e kindje - VioletRose/29 jaar/1e kindje - Nino/27 jaar/1e kindje - Pipsqueak/31 jaar/1e kindje - Flower77/35 jaar/2e kindje - Jolien/25 jaar/1e kindje - weegbree/30 jaar/1e kindje - Guusje27/30 jaar/2e kindje ♥ Naam/datum/afspraak: - Mama3e/01-10/ 23-11 fm - Pipsqueak/3e ronde iui 07-12 IUI - Bonita / 07-12 / fm en uitstrijkje - citroen / 12-12-12 / eerste fm ronde 8 ♥ Ronde (MMM): - Typje,7 rondes zelf. 3e ronde Menopur/Pregnyl - Mama3e,7 rondes met clomid 50/100/150,4e ronde Puregon 100ie/pregnyl,1e x IUI - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 6e ronde Fostimon / Pregnyl - Myloon, 4 rondes clomid, nu 1e ronde Puregon - citroen, ronde 8, puregon/pregnyl + zelf klussen - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde Puregon - Nino: 6 rondes met primolut en clomid 50/100/150 geen eisprong + LEO nu 4e ronde menopur wel met eisprong - Pipsqueak: 2 rondes clomid, 5 rondes menopur+pregnyl waarvan 3 iui - Flower77, 6 rondes Ovulatie Inductie gehad, mogelijk IVF starten? - Jolien, 8 rondes clomid 50, 1 ronde Menopur en ovitrelle - weegbree 2 hele lange rondes zelf, 1 ronde clomid, afgebroken, sloeg niet aan, nu 1e ronde puregon 50eh -Guusje27,7 rondes clomid, 1e ronde puregon ♥ NOD (Op het wachtbankje): - weegbree 8-12-12 - Nino 9-12-12 - Typje 18/12 - Pipsqueak 21-12 ♥ Zwanger: -Jolien
Hoi pip, Een geruststelling voor jouw, ben ooit de prik echt goed vergeten. december 2010 (4,volgens mij) er lag een flink pak sneeuw en mijn man en ik zeiden tegen elkaar wat zijn wij blij dat we niet meer de deur uit hoeven. Ons zkh toen wilde zelf de prikken zetten, dus had ook geen naalden inhuis. Ik had om half 9 in het zkh moeten zijn en om 1 uur snachts kwamen we er pas achter. Om 2 uur is de injectie uiteindelijk gezet. De arts zij toen dat het niet uitmaakte want het sperma overleefd dat met de iui wel, em dan is dat alvast warm binnen voor dat het ei komt. Dat uurtje zal dan ook niet veel uitmaken. Xx
@llkh1984 bedankt voor je bericht! Dat stelt me weer iets gerust. Heb het ziekenhuis gemaild en heb mezelf voorgehouden op hun reactie te wachten en me proberen niet druk te maken. Citroen en weegbree ook bedankt natuurlijk. En leuke kleurtjes!!
Ik mag van de wachtbank...niet zwanger helaas.... Na n paar dagen bruin, gisteravond iets rood en vannacht om twee uur n negatieve test...heb er geen vertrouwen meer in. Stom, had er O n goed gevoel over.... Straks maar n afspraak maken voor n uitgangsecho voor morgen, puregon ophalen en zaterdag weer beginnen met spuiten.
Moest stiekum even lachen...Hier ook deze ronde een hogere dosering STIEKUM gespoten. Geen 75eh maar 112,5eh en met succes anders was deze follikel dus nog steeds niet gegroeit.
Weegbree: ahh nee wat balen meis. Dikke knuffel! Typje: haha nou dan is t toch goed uitgepakt uiteindelijk. 112,5 eh is voor mij ook altijd nodig. Citroen: mooi lijstje. Leuk zo met die hartjes.
nou net bij de kliniek geweest, alles is mooi rustig. mag morgen weer starten met de puregon. ze hebben nog wel hgc geprikt, gezien mn klachten en de lichte streepjes op de testen. morgenochtend mag ik bellen. maar het was meer voor de zekerheid dan dat ze echt iets verwachten...
@weegbree jammer, knuffel voor jou en op naar de volgende ronde. Tja de hormonen en vooral die in de pregnyl kunnen je aardig lang voor de gek houden, weet ik uit ervaring helaas. @typje, stiekemerd! Gelukkig had het een gunstig effect op je, maar het kan ook de verkeerde kant op hoor! @nino, ja ik heb een mail gekregen met daarin het isn iet zo heel erg, je zal dan waarschijnlijk een uur later je eisprong hebben maar de zaadcellen overleven wel even. Eigenlijk net zoals iemand hier al had neergezet. Gelukkig maar......(begrijp niet waarom ze dan altijd zo streng met die tijden zijn, maar goed) Morgen dus de iui en dan weer afwachten. grappig weetje: mijn vriend heeft al een tweeling en ik ben zelf ook van een tweeling. We willen het liefst ook geen tweeling, maar omdat er nu twee eitjes klaarliggen zeiden we al tegen elkaar: let op dit is karma het wordt vast een tweeling... :-0 Fijne dag vandaag dames (hier ligt lekker veel sneeuw en daar word ik altijd erg vrolijk van)
Your welcome Ik snapte de stress toen ook niet meer van het optijd prikken, nu met de ivf valt het wel heel nauw samen, denk dat ze daarom de richtlijnennhebben gemaakt en ook voor de iuis dat aanhouden Gelukkig komt het helemaal goed suc6 morgen! Ps heb ook een keer met een iui gehad dat het spreek uur zo ongelovelijk uitliep dat ik uiteindelijk pas een uur:x later werd geholpen dan de afspraaktijdstip. Was zo boos dat ik het liefst was weggegaan... Toch maar niet gedaan
typje, oeh dat je dat durft! haha, een klikje erbij durf ik nog wel maar zoveel niet pip, gelukkig valt het mee, succes morgen met je iui!!! weegbree... aah balen meid! maar we gaan ook deze ronde weer lekker gelijk op!!! daar gaan we weer meid!
Momenteel heeel heel erg verkouden. Probeer vroeg naar bed te gaan, want dit gaat em anders niet meer worden. Verder wel normaal eigenlijk. Had vanochtend een hele erge fijnscheut in me rechter liesstreek, en daarna nergens meer last van gehad. Gelukkig een afleiding, heb zaterdag 2zware examens, dussss niet heeel erg veel tijd om stil te staan bij me eigen lichaam. Maandag nieuwe baan en net me rooster gekregen, moet4 dagen werken dus ook efleinding... Dus kom de week wel weer door. @meer spuiten; heb ik ok gedaan hoor, niet veel meer allen steeds 1 tandje erbij
@Nino: Inderdaad met de ena laatste FM zag ik al wel dat de follikel niet groot genoeg zal zijn, en ook niet met 3 dgn zoveel zal gaan groeien vandaag de ophoging hihi @Weegbree: Mooi dat je nog even voor de feestdagen mag gaan spuiten, Hoe gaan ze dit doen met evt Fm? gaat dit gewoon door dan? Hier zijn ze met de kerstdagen gesloten @Pipsqueak:haha zeker ben ik een stiekemerd 112,5eh werkt altijd bij mij. Het kan inderdaad ook verkeert uitpakken maar er was maar 1 dominante follikel, anders had ik het ook niet gedaan zal anders zonde zijn. Spannend voor jou nu,zal duimen @Citroen: Hahah dit is voor mij de 2x MMM en op den duur weet je je lichaam gelukkig wel. Had het ook niet gedaan als ik geen dominante follikel had @Mama3e: Hoe is je FM gegaan? Ben benieuwd hihi...Hoop dat er een mooie follikel ligt. Hier: 4 Dagen na het zetten van de pregnyl, geen eisprong gevoeld wel krampjes, dus dat zal dan waarschijnlijk de eisprong zijn geweest. nu 3 dagen achter elkaar geklust op dag pregnyl,en 2 dagen erna...Hoop dat het nu eens een mooie test opleverd. Zal een leuk kerstcadeautje zijn We wachten maar weer af. Verder alle 3 de pakjesavonden achter de rug, kunnen binnenkort wel een eigen speelgoedwinkel beginnen Heb vanmorgen eerst maar eens alles uitgezocht en een deel boven op zijn kamertje gezet. Hoezo verwend Fijne dag meiden en alvast een fijn weekend en voor de gene die moeten werken ( zoals ik) Werkse. XxKNuffxX