Yvet: als ik t goed begrijp zit je nu 10 dagen na de laatste provera? Ik heb t ook een keer gehad dat t zo lang duurde... 12 dagen na de laatste provera pas ongi. Frustrerend hè!? Je wilt zo graag weer beginnen...
Nino, ik zit nu 8 dagen na de laatste Proverapil. Super frustrerend inderdaad! Ik ga mezelf dan gewoon valse hoop geven: misschien toch zwanger?? Maar dat kan helemaal niet. Ik probeer steeds afleiding te zoeken, maar ik zit met die ongikrampen, dus word ik er steeds weer aan herinnerd. Niet echt handig...
je wordt vast gauw ongesteld yvet! ik zit hier ook hele dagen te tellen en naar mijn excelschema te kijken. afhankelijk van het resultaat vrijdag krijg ik maandag denk ik de pregnyl. tenzij ik vrijdag een ei van 16 mm heb, dan mag ik het miss wel van het weekend zetten? vorige keer had ik hem gezet bij 22mm. maar weten jullie wat beter is voor de kwaliteit? 18 of 22 of ergens er tussenin? en groeit ie nog door als je pregnyl hebt gezet?
Yvett: vervelend hoor. Weet hoe je je voelt. Het zal vast wel snel komen. Weegbree: die vraag heb ik ook gesteld aan de gyn. Zodra je ei springt kun je er vanuit gaan dat t een goede eisprong is. En idd de pregnyl geeft je ei nog ff een boost! Shit begin steeds meer t besef te krijgen dat t weer niet is gelukt. Oud en nieuw zijn we 2 jaar bezig. Heb dus zeker geen kans meer op n positieve test voor die tijd. Pff heb nu al helemaal geen zin in de feestdagen. Zou willen dat ik n winterslaap kon doen.
ach nino... balen meis!! dikke vette *&^&$%#@%() probeer toch een beetje te genieten met een groot glas wijn en 2013 wordt jullie jaar! en die van ons allemaal! thanks voor je reactie, was idd ff benieuwd naar hoe dat in elkaar steekt met het ei. krijgen jullie altijd bij 18 mm pregnyl? of moet ie groter zijn?
Weegbree: thanks meid. Laatste 2 keer was m'n ei 17 mm. En moest ik s avonds nog 1 x menopur zetten en de volgende ochtend de pregnyl. 18 mm is dus prima hoor.
Nino: oh, wat balen ! Je vraagt je toch af hoe lang je nog moet doormodderen voordat het weer eens lukt he. Ik ken het gevoel, dat weer een jaar om is. Ik heb het vooral altijd met de jaarwisseling, dat ik toch echt gemengde gevoelens heb. Altijd wel leuk, aangezien we meestal een feestje hebben met de jaarwisseling, maar toch altijd ook een sombere ondertoon, omdat wéér een jaar om is zonder zwangerschap. En dan denk ik ook altijd: ik heb nog maar t/m maart 2013 om zwanger te raken, willen we in 2013 papa en mama worden . Maar toch moeten we proberen steeds weer positief te zijn.. Pip: steekjes herken ik wel van de periode na de eisprong, maar het koortsige gevoel niet. Hopelijk kunnen ze je gerust stellen in het ziekenhuis! Typje: wat een superleuk cadeau, de Winterefteling met overnachting!! Wij zijn jaren geleden ook eens in de Winterefteling geweest (gewoon mijn man en ik). Supersfeervol, met overal vuurkorven en warme chocolademelk, heerlijk! Yvetje: bij mij was het heel wisselend wanneer ik ongi werd na Provera. Ik heb het wel eens gehad op dag 9 van de 10-daagse Provera-kuur, soms ook 5 dagen na de laatste pil, maar ook al eens op de 10e dag na de laatste pil. Hopelijk word je snel ongesteld! Weegbree: ik vraag het me ook wel eens af of het verschil maakt qua kansen of je ei springt als die 18 mm is of als die 22 is. Maar ik ga er van uit dat ze in het zh weten wat ze doen, en dat de kansen bij 18 mm even groot zijn als bijv. bij 22. Anders zouden ze het ei toch niet al laten springen toch?
Hey meiden, Flinke domper hier.. Ik had vorige week ongi moeten worden wilde ik nog een nieuwe ronde kunnen beginnen, maar ben bog steeds niet ongi 14 dagen na Duphaston..raar toch? Maar nu kan ik voor dec niet meer beginnen omdat ze met kerst en o&n sluiten.. Misschien toch ff bellen? Na 14 dagen had het er wel moeten zijn toch?
@guusje dat is idd wel lang. zou toch even bellen. @nino balen zeg! herken het wel die onvrede. Knuffel! @weegbree, ik krijg bij 18mm ook 's avonds de pregnyl, dus het zal wel goed zijn. @yvet hopelijk breekt het nu toch echt snel door!! @all bedankt voor jullie steunende reacties. Net bij de gyn geweest. Er is gelukkig niets accuuts aan de hand zoals ene cyste of bbz. Wel heb ik bloed moeten prikken om te controleren of er geen ontsteking zit. Morgen krijg ik hiervan de uitslag. Moet het de komende dagen in de gaten houden en mag wat paracetamol. Als het erger wordt moet ik direct terug naar de gyn. Pff voel me nog steeds echt ellendig dus hopelijk werkt de paracetamol snel!
@guusje, da's balen zeg! ik had het de 15e dag na het stoppen met de duphaston! volgens mij is dat zulk rotspul!!!! hopelijk komt het vandaag of morgen nog en mag je nog net starten!!! @pips, fijn dat er niks geks te zien was. toch balen dat je je zo slecht voelt. hopelijk geen ontsteking...en voel je je morgen weer wat beter. @ei, ik ga vrijdag vragen wat de optimale grootte is van een ei.
@Guusje, jeetje, jij zit dus ook al zo'n tijd op je ongi te wachten. Jij alleen nog een paar dagen langer als ik. Ik zou bellen als ik jou was. Het kan zijn dat de menstruatie helemaal niet meer komt en als het er toch rustig uit ziet, dan mag je alsnog beginnen met een nieuwe ronde. Dat had ik ook na Provera een keer. Na 14 dagen heb ik gebeld, ik ben langs geweest en omdat het er rustig uit zag ben ik toen gewoon begonnen met Clomid. Dus meid, je hebt lang genoeg in onzekerheid gezeten en lang genoeg gewacht, ik zou even bellen. @Pips, gelukkig was er niks verontrustends te zien. Vervelend dat je je nog steeds zo grieperig voelt. En dan morgen de uitslag nog afwachten. Ik ben momenteel ook grieperig. Ik heb al een paar dagen last van keelpijn en vandaag ook totaal geen energie en futloos, bah! Ik dacht vanmiddag even wat te voelen, dus ik naar de wc, maar helaas, nog niks. Ik zie alleen in het slijm een heeeeeeeeeele lichte bruine kleur. Maar als je er niet op let, dan zie je het niet eens. Dus maar weer wachten....
Hallo meiden, Typje, wat een leuk cadeau zeg ! Heerlijk, en zeker iets leuks om naar uit te kijken met je gezinnetje Ik ga duimen voor as dinsdag .... Pips, ik heb eigenlijk zelf geen idee of 15 miljoen zaadjes erg veel is, Maar 2,5 miljoen is dat niet zo goed dan? Volgens mij moet je minimaal 1 miljoen hebben om iui te krijgen. Wat voor score hadden jullie bij de vorige keren dan ? Nino, Neeeeeeee Balen meis . Ik had al hoop, en vond het al zo knap dat je niet al getest had... Ik snap je precies wat je bedoeld, dat het voor dit jaar weer niet gelukt is. Ik ben ook al zo'n rekenkont die alles een beetje uitrekend. Maar kop op, we zijn alllemaal al zo ver en dat geven we zeker niet op in 2013. Dikke cyber *knuf* jou kant op. Pips, Beterschap trouwens . Ik hoop dat het niks is wat uit je onderzoek komt en dat je het met paracetamol kan oplossen. * knuf* Weegbree, volgens mij maakt het niet zo veel uit hoe groot je eitje moet zijn als het maar vanaf 18 mm is vertelde de ass. Met pregnyl krijgt hij dan nog even een flinke boest om vervolgens tussen 36-40 uur te kunnen springen. Ik heb een keer pregnyl moeten zetten bij 18, 21 en zelfs nog bij 23,5 een keer. All, zo nu 1 dag na mijn iui. het heeft me toch veel meer gedaan dan dat ik dacht Namelijk dat we het niet op de natuurlijke manier kunnen doen. Raar gewoon aangezien het bij mijn 2 kids wel zo was. Mijn man zegt: Wat maakt het uit lief, al had het via je neus gemoeten, het gaat om het resultaat !!! Hahaha. Lief he, maar goed....ik zou er toch niet aan moeten denken dat het via mijn neus zou moeten......
♥ Topiclid info: - Typje/26jaar/2e kindje - Mama3e/33 jaar/3e kindje - Bonita/31 jaar/1e kindje - Myloon/30jaar/1e kindje - citroen/22 jaar/1e kindje - VioletRose/29 jaar/1e kindje - Nino/27 jaar/1e kindje - Pipsqueak/31 jaar/1e kindje - Flower77/35 jaar/2e kindje - Jolien/25 jaar/1e kindje - weegbree/30 jaar/1e kindje - Guusje27/30 jaar/2e kindje - Yvetje555/25 jaar/1e kindje ♥ Naam/datum/afspraak: - Mama3e/1e ronde iui 10-12 - Pipsqueak/3e ronde iui 07-12 IUI - citroen / 12-12-12 / eerste fm ronde 8 - bonita / 12-12-12 / fm - weegbree / 14-12-12 / eerste fm ronde 2 ♥ Ronde (MMM): - Typje,7 rondes zelf. 3e ronde Menopur/Pregnyl - Mama3e,7 rondes met clomid 50/100/150,4e ronde Puregon 125ie + pregnyl,1e x IUI december 2012. - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 6e ronde Fostimon / Pregnyl - Myloon, 4 rondes clomid, nu 1e ronde Puregon - citroen, ronde 8, puregon/pregnyl + zelf klussen - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde Puregon - Nino: 6 rondes met primolut en clomid 50/100/150 geen eisprong + LEO nu 5e ronde menopur wel met eisprong - Pipsqueak: 2 rondes clomid, 5 rondes menopur+pregnyl waarvan 3 iui - Flower77, 6 rondes Ovulatie Inductie gehad, mogelijk IVF starten? - Jolien, 8 rondes clomid 50, 1 ronde Menopur en ovitrelle - weegbree 2 hele lange rondes zelf, 1 ronde clomid, afgebroken, sloeg niet aan, nu 2e ronde puregon 50eh -Guusje27,7 rondes clomid, 1e ronde puregon - Yvetje555, 4 rondes Clomid, 1 ronde Puregon zonder resultaat ♥ NOD (Op het wachtbankje): - Typje 18/12 - Pipsqueak 21-12 - Mama3e 24-12 ♥ Zwanger: -Jolien __________________
nou yvet das n goed teken. morgen ongi! let maar op en mama3e via je neus hahaha rustig aan maar meis!
Weegbree, Ja dat zou je denken, maar dat hele lichte bruin in het slijm heb ik al een paar dagen, dus zegt opzich niet zoveel denk ik....maar laten we hopen dat je gelijk hebt!
pip gelukkig niet iets heel schokkends tot nu toe, maar wel knap vervelend! ben benieuwd wat er uit het bloedonderzoek komt yvet, jeetje nog niks, erg frustrerend!! guus, bij jou duurt het ook al zo lang!!! zou het dan misschien toch? ik krijg altijd een beetje hoop als ik zulke dingen lees, maar ik wil je ook geen valse hoop geven.... ik hoop voor je dat er toch snel iets op gang komt!! typje, wauw leuk kadoo!!!! nino, neeeh meissie..!!! dikke knuffel voor jou meid!! mama3e, haha moest even lachen om je man zijn uitspraak! maar ik snap je gevoel best hoor meid, ik had er op het begin ook moeite mee. weegbree. ik weet niet wat de ideale grootte van een ei is, maar ik had de vorige ronde een ei van 16 mm , toen moest ik nog 2 dagen puregon doen en de dag daarna pregnyl. ze groeien ongeveer 2 mm per dag, dus ik denk dat mijn ei 20 mm was toen ik pregnyl zette. @all, morgen mijn eerste fm weer. ik ben benieuwd!
Citroen; heb vandaag een test gedaan, voordat ik zou bellen naar t ziekenhuis maar helaas.. Ziekenhuis dus gebeld en ik moet 19 dec voor een echo komen.. 21 dec gaan ze sluiten dus geen kans voor december.. Al 2 maanden achter elkaar geen behandelingen.. Duurt nu wel heel erg lang!! Hopelijk kunnen we in Jan direct beginnen, ben t wachten zat!!! Pip; gelukkig hebben ze niks raars gevonden! Ik hoop voor je dat de pijn snel weg gaat! Weegbree; de optimale grootte van een ei op moment van Eisprong is ca. 20 mm! Yvetje; ja, wachten duurt zo lang he..maar ik krijg de 19e een echo als ik nog niet ongi ben, en de 21ste sluiten ze, dus deze maand weer aan mijn neus voorbij.. Boekhield! Hopelijk voor jou ook snel je ongi!!
balen hoor Guusje, hopelijk snel ongi. Yvetje al nieuws? Citroen succes vandaag, hopelijk weer een mooi ei! vrijdag moet ik! komt al dichterbij gelukkig!!!