@Weegbree: Hoe is je fm gegaan? @Mama3e: Wat leuk dat je een fijn weekend gehad hebt met je man, doet een mens weer goed idd. @All: Hoe gaat het met iedereen? Al helemaal klaar voor de kerst? Hier niet veel bijzonders, wat liche ongiekrampjes maar nog geen rood gespot. Testdrang is er wel we wachten nog even tot woensdag mocht de ongie morgen nog niet doorgebroken zijn. Verder staat de boerencake hier in de oven yum yum....En staat de hache op voor vanavond, ruikt weer heerlijk in huis...alleen de combinatie aan geuren beetje appart hihi
nou ik kom dr net vandaan...21 mm dus zit nu te wachten voor de pregnyl spuit. heb gevraagd of ze ff helpen. wat zouden jullie doen. morgenochtend of morgenavond klussen? vanmorgen hebben we ook geklust... klinkt lekker je menu typje! je houdt t nog even spannend dus?!
Klinkt goed typje!!Spannend zeg, ik zou ook willen testen, maar wachten tot woensdag is toch wat veiliger denk ik idd. Weegbree, wauw, mooi ei dus al!! Goed hoor. Ik hoop dat ik ook zo snel al een mooi ei heb deze keer. Ik zou morgenavond gaan klussen, dan ben je nog mooi op tijd en je hebt vanochtend ook geklust toch?
@hier mijn fm ging dus goed, ei van 21 mm dus pregnyl is gezet. nu morgen, overmorgen en donderdagochtend nog klussen en dan is het "verplichte" klusseizoen gesloten en mag de vakantie beginnen! denk dat mn ei van dinsdag op woensdagnacht springt, dus dan is dinsdagochtend en woensdagochtend goed getimed toch? en dan de donderdag voor de zekerheid nog... heb het trouwens nog even gevraagd, maar ze passen het tijdstip van inseminatie aan op de grootte van het follikel. er schijnt een speciale berekening voor te zijn! maar omdat ik geen iui doe wilden ze het niet uitrekenen (zal wel veel tijd/geld kosten). ze zei dat het zo voldoende moest zijn en ik me niet zo druk moest maken...(wel op een aardige manier hoor). dus nog ff aan de bak en dan afwachten. wel fijn dat de wachtweken in mijn kerstvakantie zijn, gaan ze tenminste snel voorbij! hopelijk weet ik rond oudjaarsdag hoe en wat, en kunnen we misschien nog wat babyshoppen wie weet...
♥ Topiclid info: - Typje/26jaar/2e kindje - Mama3e/33 jaar/3e kindje - Bonita/31 jaar/1e kindje - Myloon/30jaar/1e kindje - citroen/22 jaar/1e kindje - VioletRose/29 jaar/1e kindje - Nino/27 jaar/1e kindje - Pipsqueak/31 jaar/1e kindje - Flower77/35 jaar/2e kindje - Jolien/25 jaar/1e kindje - weegbree/30 jaar/1e kindje - Guusje27/30 jaar/2e kindje - Yvetje555/25 jaar/1e kindje ♥ Naam/datum/afspraak: - Mama3e/1e ronde iui 10-12 - Pipsqueak/3e ronde iui 07-12 IUI - citroen / 12-12-12 / eerste fm ronde 8 - yvetje / 21-12-12 / 1e fm ronde 2 ♥ Ronde (MMM): - Typje,7 rondes zelf. 3e ronde Menopur/Pregnyl - Mama3e,7 rondes met clomid 50/100/150,4e ronde Puregon 125ie + pregnyl,1e x IUI december 2012. - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 6e ronde Fostimon / Pregnyl - Myloon, 4 rondes clomid, nu 1e ronde Puregon - citroen, ronde 8, puregon/pregnyl + zelf klussen - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde Puregon - Nino: 6 rondes met primolut en clomid 50/100/150 geen eisprong + LEO nu 5e ronde menopur wel met eisprong - Pipsqueak: 2 rondes clomid, 5 rondes menopur+pregnyl waarvan 3 iui - Flower77, 6 rondes Ovulatie Inductie gehad, mogelijk IVF starten? - Jolien, 8 rondes clomid 50, 1 ronde Menopur en ovitrelle - weegbree 2 hele lange rondes zelf, 1 ronde clomid, afgebroken, sloeg niet aan, nu 2e ronde puregon 50eh -Guusje27,7 rondes clomid, 1e ronde puregon - Yvetje555, 4 rondes Clomid, 1 ronde Puregon zonder resultaat ♥ NOD (Op het wachtbankje): - Typje 18/12 - Pipsqueak 21-12 - Mama3e 24-12 - Bonita 29-12 - Weegbree 31-12 ♥ Zwanger: -Jolien
Ik weet dat ik n beetje obsessief ben . maar als jullie naar onderstaand lijstje kijken. Wanneer zouden jullie dan klussen. (als je weet dat IUI's meestal 30-36 uur na pregnyl worden gepland?) het is opgebouwd: Dag Tijdstip Aantal uur na pregnyl en dan er vanuit gaande dat eicel 12 uur leeft na eisprong. Maandag 12.00 1 Maandag 13.00 2 Maandag 14.00 3Maandag 15.00 4Maandag 16.00 5 Maandag 17.00 6 Maandag 18.00 7 Maandag 19.00 8 Maandag 20.00 9 Maandag 21.00 10 Maandag 22.00 11 Maandag 23.00 12 Maandag 0.00 13 Dinsdag 1.00 14 Dinsdag 2.00 15 Dinsdag 3.00 16 Dinsdag 4.00 17 Dinsdag 5.00 18 Dinsdag 6.00 19 Dinsdag 7.00 20 Dinsdag 8.00 21 Dinsdag 9.00 22 Dinsdag 10.00 23 Dinsdag 11.00 24 Dinsdag 12.00 25 Dinsdag 13.00 26 Dinsdag 14.00 27 Dinsdag 15.00 28 Dinsdag 16.00 29 Dinsdag 17.00 30 Dinsdag 18.00 31 Dinsdag 19.00 32 Dinsdag 20.00 33 Dinsdag 21.00 34 Dinsdag 22.00 35 Dinsdag 23.00 36 Dinsdag 0.00 1 Dinsdag 1.00 2 Dinsdag 2.00 3 Dinsdag 3.00 4 Dinsdag 4.00 5 Dinsdag 5.00 6 Dinsdag 6.00 7 Dinsdag 7.00 8 Dinsdag 8.00 9 Dinsdag 9.00 10 Dinsdag 10.00 11 Dinsdag 11.00 12
@weegbree, wat fijn dat je ei goed is doorgroeid!! Welkom op het wachtbankje! Voor wat betreft je vraag vergeet niet dat met iui de zaadjes een verkorte route krijgen doordat het hoog in de baarmoedermond wordt ingebracht. Gewoon klussen betekent dat ze door de baarmoedermond en het slijmvlies heen moeten, dat kost meer tijd. Ik zou vanavond, morgen en overmorgen aanhouden, maar dat ben ik. Je moet doen waar jij je prettig bij voelt. @citroen hopelijk voor jou ook goed nieuws morgen. @typje spannend he!! Hier ook nog geen rood gespot en nog steeds last van buikkrampjes. Eind van de week ga ik testen, ik hoop zo dat het een keer raak mag zijn!
Dames, mag ik vragen waarom jullie elke dag klussen? Mijn gyn zei dat het echt beter is voor de zaadcellen om om de dag te klussen, ze blijven 72 uur leven in een vrouw!
haha weegbree moet wel even lachen om jou lijstje als je vanmiddag de pregnyl hebt gehad om 12 uur springt je eitje dus morgen tussen 12.00 en 0.00 uur... dus ik zou gewoon vanavond en morgen avond klussen... guusje.... wij klussen ook niet iedere dag omdat vriendlief slechte guppies heeft. maar als je man goed zaad heeft kan het niet zoveel kwaad om iedere dag te klussen...
heb vanmorgen al gedaan en pak ik morgenmiddag (bij thuiskomst) en woensdag en donderdagavond er nog bij. moet goedgaan dan toch.... meer kan ik niet doen...hihi @citroen veel succes morgen! hopelijk ook aan de pregnyl. mijn vriend heeft erg goed zaad dus mag elke dag...
hallo meiden, even een update van mij vandaag op cd16 een fm gehad, ik heb een eitje van 21 mm dus vanavond pregnyl en dan maar weer aan de klus... wanneer zouden jullie klussen? (misschien handig om erbij te zeggen: vriendlief heeft slecht zaad en vrijdag voor het laatst gemeenschap gehad )
Hee Citroen! aap jij mij na ofzo.... grapje! ik zou dan vanavond doen en dan donderdagochtend klussen, dan zit je er volgens mij goed bovenop en heeft het nog even de tijd om te verversen. als je vanavond om 22 uur pregnyl zet, dan springt ie donderdagochtend om 10 uur, maar dit kan ook al 6 uur eerder zijn doordat ie al 21 mm is. Dus dan zit je woensdagavond laat volgens mij perfect. het zaad leeft ook nog wel enige tijd, dus dan hebben de zaadjes van vandaag kans (al zal daar wel wat dood zaad tussen zitten omdat er meer dan 3 dagen tussen zit?) en de zaadjes van woensdagavond. en dan donderdagavond nog weer (niet geschoten is altijd mis). zo zou ik het doen. mijn vriend is vanmiddag bij thuiskomst aan de beurt. dan zit ik 30 uur na de pregnyl, dus moet ook perfect zijn... en dan nog woensdagavond en donderdagavond.
Haha Weegbree, je hebt er in ieder geval goed over nagedacht: wanneer wel en wanneer niet klussen....voelt het op zo'n moment niet heel verplicht om op de gezette tijden te klussen??
klopt hihi. maar we hebben t er beide voor over. maken er vaak n grapje over...later lachen we hopelijk om... hoest met jou? voel je al iets? donderdag fm toch?
Mijn man heeft ook goed zaad maar de gyn raadt het toch echt af.., is ook echt niet nodig en om het zaad zo in goed mogelijke staat te houden, ook al is het topzaad dan toch is het t beste om om de dag te klussen..en is ook overbodig, heeft geen meerwaarde zegt ze. Maar goed, dat heeft ze mij verteld dan, weet natuurlijk niet wat jullie gyn. Zegt.
Ik ven nog vrolijk aan het spuiten. As. veijdag fm, op mn 10e dag. Ik hoop vurig dat er dan al iets te zien is. Ik denk dat wij richting de eisprong nog een samenlevingstest krijgen. Vorige ronde ook gehad, maar toen is mn ei nooit groot genoeg geweest en en dus geen eisprong en dus niet goed te testen hoe mijn slijm is, of het zaad doo r laat. Er waren de vorige keer wel zaadcellen aanwezig, maar geen beweeglijke. En dat kwam dus door mn slijm wat nog niet goed was. Dus ik hoop dat we deze ronde wel een goede teat kunnen doen. Eerst maar eens een goed ei. En nu ga ik lekker slapen. Manlief zit weer in Duitsland voor werk dus voor slapen gaan nog even forum kijken en kletsen. Zijn er verder nog meiden met nieuws??