Puregon of andere hormonen spuiten

Discussion in 'MMM clubs' started by VioletRose, Jul 26, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mama3e

mama3e Actief lid

Oct 17, 2011
    238
    0
    0
    Idd Weegbree, is idd nog even spannend ;)

Ik zie trouwens dat jij ook nog kans heb dit jaar, precies op 31 december, hoe kien je het uit hahaha, maar ik ga zeker voor je duimen meid....

Voor alle andere meiden hoop ik op een mooi groeiend ei en/of een mooie eisprong...

2. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

Jun 18, 2012
    2,560
    0
    36
    Noord-Holland
    ja idd...goed uitgekiend he!
    of super blij het nieuwe jaar in, of flink aan de drank om de teleurstelling weg te werken...
    Drink normaal nooit, alleen af en toe met een feestje, maar we hebben wel drie stapfeestjes komende weken, dus dat wordt wel ff lastig... maar goed, zie wel hoe ik me eruit red!
    spannend allemaal! heb er iig alles aangedaan!

3. citroen

citroen Fanatiek lid

Jan 23, 2012
    2,993
    0
    36
    droomland
    pip, ah kut meid! sorry even geen andere woorden voor.
    op naar 2013, ONS jaar! *knuffel*

mama, ooeeeh dat klinkt erg goed! ik heb goede hoop voor je :D

4. citroen

citroen Fanatiek lid

Jan 23, 2012
    2,993
    0
    36
    droomland
    ♥ Topiclid info:

- Typje/26jaar/2e kindje
    - Mama3e/33 jaar/3e kindje
    - Bonita/31 jaar/1e kindje
    - Myloon/30jaar/1e kindje
    - citroen/22 jaar/1e kindje
    - VioletRose/29 jaar/1e kindje
    - Nino/27 jaar/1e kindje
    - Pipsqueak/31 jaar/1e kindje
    - Flower77/35 jaar/2e kindje
    - Jolien/25 jaar/1e kindje
    - weegbree/30 jaar/1e kindje
    - Guusje27/30 jaar/2e kindje
    - Yvetje555/25 jaar/1e kindje
    ♥ Naam/datum/afspraak:

- Pipsqueak/4 e ronde IUI eerste fm?
    - yvetje / 21-12-12 / 1e fm ronde 2

♥ Ronde (MMM):

- Typje,7 rondes zelf. 3e ronde Menopur/Pregnyl
    - Mama3e,7 rondes met clomid 50/100/150,4e ronde Puregon 125ie + pregnyl,1e x IUI december 2012.
    - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 6e ronde Fostimon / Pregnyl
    - Myloon, 4 rondes clomid, nu 1e ronde
    Puregon
    - citroen, ronde 8, puregon/pregnyl + zelf klussen
    - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde
    Puregon
    - Nino: 6 rondes met primolut en clomid 50/100/150 geen eisprong + LEO nu 5e ronde menopur wel met eisprong
    - Pipsqueak: 2 rondes clomid, 6 rondes menopur+pregnyl waarvan nu de 4e iui

- Flower77, 6 rondes Ovulatie Inductie gehad, mogelijk IVF starten?
    - Jolien, 8 rondes clomid 50, 1 ronde Menopur en ovitrelle
    - weegbree 2 hele lange rondes zelf, 1 ronde clomid, afgebroken, sloeg niet aan, nu 2e ronde puregon 50eh
    -Guusje27,7 rondes clomid, 1e ronde puregon

- Yvetje555, 4 rondes Clomid, 1 ronde Puregon zonder resultaat

♥ NOD (Op het wachtbankje):
    - Typje 18/12
    - Mama3e 24-12
    - Bonita 29-12
    - Weegbree 31-12

- citroen 3-1-2013

♥ Zwanger:
    -Jolien

5. mama3e

mama3e Actief lid

Oct 17, 2011
    238
    0
    0
    Bedankt Citroen ;)
    Ik zie dat jij de aftrap gaat doen voor 2013 !!!:D.
    Laten we hopen op veel streepjes hier op het forum voor alle meiden..

All, rot dat ik het lijntje alleen maar kan zien in het daglicht.
    Want hij is superlicht hoor....maar toch zie je hem !
    Wilde hem zo graag aan mijn man laten zien, gewoon ff laten checken of ik niet gek was....
    Maar ja...die komt pas in het donker thuis.

Wat denken jullie, zou ik morgenochtend al een 2e testje doen ? of toch pas overmorgen ?
    He bah ....waarom test ik toch altijd zo vroeg..:)

6. bonita

bonita Fanatiek lid

Jul 22, 2010
    1,155
    0
    36
    NULL
    NULL
    pip en typje: nee he :x ?! Potverdorie!! Ik had het zo gehoopt voor jullie om nog dit jaar een posi test te hebben.

weegbree: ik zit nu op 5 tot 6 dpo (weet niet heel precies wanneer het ei gesprongen is). En jij?

mama3e: ik zou overmorgen testen. Als jouw streepje van vandaag er echt een van zwangerschap is, dan moet die overmorgen een stuk donkerder zijn. Spannend!!

7. olive

olive Actief lid

Aug 2, 2011
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Typje en Pip: :( echt enorm balen! Ik leef met jullie mee!

Bonita: ik hoop dat het beter gaat met je?

Alle meiden op het bankje; wat spannend!!!!

Hier: ben vandaag voor een fm geweest en heb teveel eitjes... eerst helemaal niks met 100 eh en daarna 125 doorgeschoten, ik baal enorm..!! volgende ronde is manlief 2 weken in het buitenland net op het verkeerde momen dus moet nog heel lang wachten voor de volgende poging.
    Maarja, niks aan te doen.. Gewoon pech :(

8. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

Jun 18, 2012
    2,560
    0
    36
    Noord-Holland
    @olive dat is balen zegg.... :(

9. pipsqueak

pipsqueak Actief lid

Nov 25, 2011
    461
    0
    16
    NULL
    NULL
    @olive balen zeg!! Sterkte en een knuffel voor jou!
    @mama3e mijn duimen draaien, ik hoop het voor je!!
    En natuurlijk voor alle wachtenden blijf ik duimen!

Hier: afspraak bij de gyn gehad. We gaan door naar IVF/icsi. De kwaliteit van mijn man is niet zo goed en na 3iui pogingen is de kans erg klein dat ik hiermee zwanger ga worden.
    Morgen kan ik bellen voor een afspraak om informatie te krijgen en een start te bepalen. Omdat ik nu net ongesteld ben geworden zullen we ergens eind januari, begin februari kunnen starten. Samen hebben we besloten dat ik nu in de tussentijd nog 1 iui poging ga doen.
    2013 gaat dus een spannend jaar worden!

10. bonita

bonita Fanatiek lid

Jul 22, 2010
    1,155
    0
    36
    NULL
    NULL
    olive: ja hoor, ik ben weer opgeknapt. Na 3 dagen migraine mag dat ook wel. Voelde me echt beroerd. Wat kl*te dat je teveel eitjes hebt en dat volgende ronde je man weg is. Dan lijkt het zo lang te duren voordat je weer verder kunt he... dikke knuffel!

pip: jee, dat gaat een heel spannend jaar worden voor jullie! Ik hoop dat IVF/ICSI jullie meer geluk mag brengen! Kun je gewoon in je eigen ziekenhuis ervoor terecht?

11. pipsqueak

pipsqueak Actief lid

Nov 25, 2011
    461
    0
    16
    NULL
    NULL
    @bonita fijn dat je migraine weg is! Kan me voorstellen dat je je knap beroerd hebt gevoeld.
    Ik kan gelukkig in mijn eigen ziekenhuis terecht voor de controles en de punctie. De bevruchting en terugplaatsing moet in Zwolle gebeuren. Vind het spannend maar zowel ik en mijn vriend en de gyn hebben hier een goed gevoel over.

12. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

Jun 18, 2012
    2,560
    0
    36
    Noord-Holland
    @bonita fijn dat je je weer iets beter voelt. ook weer een spannende week dus...
    @pips jeetje ivf....wel fijn dat jullie je daar goed bij voelen. in 2013 gaat het vast goedkomen!!!
    @hier verplichte klusseizoen gesloten... nu spannende weken. gelukkig met veel afleiding! we zullen zien of het einde van 2012 ons mooi nieuws brengt....

13. flower77

flower77 Actief lid

Oct 11, 2011
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden! Af en toe lees ik toch nog ff stiekem mee en las dat Typje en Pip spannende dagen hebben gehad. Jammer dat het niet positief was. :( Meer geluk volgend jaar! En voor degene die nog op het wachtbankje zitten; succes! Ik ga voor jullie duimen.
    Ik ben nu halverwege een hormonen kuur van 8 weken (progynova) om het bms te laten herstellen na de hysteroscopie. Dat lijkt goed te gaan, deze week een echo gehad en het zag er goed uit, 6mm. Volgend jaar gaan we starten met IVF.
    Hebben jullie het boek "Paaseitjes zoeken in het AMC" van Anne Tel? Ik en mijn man hebben hem uit, fantastisch boek. Ook goed om anderen in je directe omgeving te laten lezen. Google maar eens...
    Alvast fijne feestdagen gewenst!!! Liefs!

14. olive

olive Actief lid

Aug 2, 2011
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden bedankt voor de lieve woorden en knuffels!
    Dat doet me erg goed :)

Ik neem even een time-out en sla 2 rondes over. Ik wil er even niet mee bezig zijn en het even loslaten. Ik spreek jullie binnenkort weer.
    Ik hoop dat er binnenkort veel meiden op roze staan.

Veel liefs,
    Olive

15. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

Jun 18, 2012
    2,560
    0
    36
    Noord-Holland
    @flower fijn dat het er goed uitziet bij je en dat je verder kunt!
    spannend 2013 dus!
    @olive, groot gelijk dat je het even van je af zet. veel sterkte komende maanden en tot volgend jaar!
    @hier geen nieuws, 2 of 3 dpo en nog geen klachten. heb alleen een beetje rommelende darmen (rare geluiden), maar dat kan natuurlijk ook toeval zijn.

16. Yvetje555

Yvetje555 Actief lid

Aug 15, 2012
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meiden,

Pip en typje, balen dat het weer niet gelukt is......:(. Maar idd, 2013 wordt ons jaar, zeker weten!!!

Weegbree, spannend naar je NOD toe dus. Ben benieuwd!!

Nino, spannend zeg, meteen 3 mooie eitjes, ik ben jaloers!!

Ik ben vanochtend weer naar de gyn geweest voor eerste follikelmeting op cyclusdag 10 en het zag er eerst heel goed uit: baarmoederslijmvlies mooi opgebouwd en al 10 mm en in rechter eierstok 2 eitjes van beide 12 mm. En toen gingen we naar de linker eierstok en daar zat weer een grote ballon: ik heb alwéér een cyste, nu van 35 mm. Shit!!! Mn eitjes zijn tijdens de menstruatie niet weg gegaan en nu groeien ze aan 1 kant dus vrolijk door. Ik moet nu wel door spuiten en maandag weer terug komen, want misschien reageren alleen de nieuwe eitjes van 12 mm erop en de cyste niet, als dat zo is dan kunnen we de ronde verder afmaken en met de cyste de andere eitjes wel laten groeien. Maar ik ga er vanuit dat de cyste vrolijk mee gaat groeien. Ik baal er stevig van, het is bijna knap hoe ik het voor elkaar krijg die cystes steeds te krijgen. Vandaag dus even in een teleurstellende bui.

17. citroen

citroen Fanatiek lid

Jan 23, 2012
    2,993
    0
    36
    droomland
    flower, dat boek heb ik ook gelezen, erg mooi inderdaad!:)
    wij gaan volgend jaar ook voor ivf/icsi.. ik hoop dat we kunnen blijven kletsen. heb je mn pb over dat nieuwe ivf topic gelezen?

olive, even tijd voor jezelf, goedzo meis!

yvet, aaaa nee! balen! ik hoop gewoon dat de cyste zo blijft en je eitjes lekker door groeien! pfff, ik snap dat je teleurgesteld bent!

18. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

Jun 18, 2012
    2,560
    0
    36
    Noord-Holland
    aaaah kloten yvet! even afwachten nog hoe het volgende week gaat!.... hopelijk blijft de cyste zo en groeien je eitjes mooi door.

19. typje

typje Fanatiek lid

Dec 14, 2009
    2,683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    FF korte update:
    Hier gisteren de ongie doorgebroken pfff pas 17 dgn na zetten pregnyl:$:( En manlief gisteren een bedrijfsongeval gehad, en zijn voelt gebroken. Dus zit nu thuis met gips:( Erg balen zo voor de feestdagen. Zit hier dus ff niet mee, en had gisteren echt ff een mega Dip moment bah bah....

Ik reageer even een andere dag op al jullie verhalen etc. Hier nu druk duk heb het idee nu dat ik twee kinderen heb ipv eentje.
    En de hond hihihi Druk druk Naast het gewone werken wat ook doorgaat natuurlijk.

Dikke knuff voor jullie meiden en probeer snel ff te reageren.

XXie

20. citroen

citroen Fanatiek lid

Jan 23, 2012
    2,993
    0
    36
    droomland
    jeetje typje wat laat na de pregnyl zeg! gelukkig is het nu doorgekomen dan weet je waar je aan toe bent.

succes met je man meis, erg sneu allemaal!
    logisch dat je even een dipje hebt hoor.

Share This Page