Puregon of andere hormonen spuiten

Discussie in 'MMM clubs' gestart door VioletRose, 26 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    bonita, het kan nog meid! ik duim verder voor je

jane, spannend!! (je kletste hier toch ook al? of is dat in een andere topic? ;) )

yvetje,, balen zeg! we hadden het hier een tijdje terug heel anders bedacht. de eitjes zouden groeien en de cyste zou krimpen. helaas! ik hoop toch dat er morgen verandering is, maar ik denk het inderdaad ook niet net zoals jijzelf

@all... vandaag 8 dagen na de pregnyl, dus 6 of 7 dagen na de eisprong, ik ben nog niet ongi maar voel af en toe wel wat van binnen,,, dus het zal wel weer in aantocht zijn.
    de vorige ronde werd op dag 8 of dag 9 na de pregnyl ongi (ligt eraan hoeveel uur na de pregnyl het eitje is gesprongen)
    ik hoop dat mijn lf fase deze keer wat langer is maar ik ga er maar niet vanuit...

2. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    @yvet gatsie wat n narigheid zeg met die cyste!!!
    hopelijk is ie vandaag gekrompen en anders gauw weggaan. niet leuk zeg bahbah :(
    @citroen hopelijk is je lf wat langer...toch spannend he!!
    @hier 9 dpo geen rare klachten of anderzins....ga maandag testen. nu eerst n paar dagen weg met vriend, ouders, zus & zwager.
    vind t niet leuk om dan te testen. dus ik neem niks mee. weet ik zeker dat t niet kan...:-S

3. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Whaaa het is gelukt...

4. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    gefeliciteerd jane!!!

5. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd jane!

Weegbree, ik blijf voor je duimen. Fijne dagen weg!

Hier is het over. Buikkrampen en mijn temp is gigantisch gedaald (zie onderschrift). Baalmodus...

6. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    ach bonita....kloten...:(

7. mama3e

mama3e Actief lid

17 okt 2011
    238
    0
    0
    Jane, Meid gefeliciteerd !!!!
    Geniet er maat lekker van...;)

Citroen, ik had mijn test gedaan 11 na mijn ei, normaal is hij met ongeveer 8 dagen eruit. Dit weet ik ,omdat ik het een keer ben blijven testen. maar goed......de ene keer is misschien niet de andere keer.
    Maar spannend nog even voor jou ....

Bonita, ahhh meis balen....maar geen bloed is hoop hé

Yvetje, een 6-ling is best leuk hoor :D hahaha

All, hier is de rode kruis vollop aanwezig maar ben wel weer aan het spuiten geslagen. Ferti is nu dicht en weet eigenlijk niet zo goed hoeveel ik moest spuiten, dus ben maar begonnen met 125 ie, hier op ben ik ook gestopt de vorige cyclus. Ik weet wel dat de ass zei dat ze niet zeker wist of ik dan nu weer eerst met 100 ie moest beginnen en dan weer ophogen naar 125 ie of meteen mag beginnen met 125 ie :(. Tja, verder niks meer gehoord van ze ,dus ben ik maar zelf begonnen met 125 ie...Kan toch wel ? Wat denken jullie?

8. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    @mama3e ik zou idd 125 doen!!
    op naar n nieuwe kans!

9. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Hai meiden, iedereen een fijne kerst gehad? Ik wel, lekker druk gehad!

Jane; gefeliciteerd!!

Bonita; balen meis, dikke knuff!!

Yvetje; balen he, dat wachten altijd.. Ik wacht nu ook al bijna 3 maanden door stomme cyste! Hopelijk komt het toch goed deze ronde!!

Ik mag niet naar het ziekenhuis nu voor echo's, ze hebben het te druk, e het zo stom!! Dus wel klusadvies meegekregen maar ik zou echt niet weten wanneer mijn eisprong is.. Dus dan maar om de dag klussen!! Manlief ook weer blij.. Haha :p

10. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    jane gefeliciteerd!!!
    echt super meid, ik ben blij voor je!!! :)

mama, inderdaad 125 zou ik spuiten, succes meid!

bonita, he bah, balen!!! :(

en even een berichtje van mij...
    vandaag ongi geworden! helaas...
    en jammer genoeg ook weer precies op de 10e dag nadat ik de pregnyl heb gezet... dat betekent dus dat mijn lf fase ook weer precies gelijk is, 7 of 8 dagen (hangt er vanaf hoelang na pregnyl de eisprong is geweest...)

ik baal!

11. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    Hey meiden,

@Jane: Wat goed nieuws, gefeliciteerd met je zwangerschap

@Derest: Ik lees zo af en toe ff vluchtig mee. Maar ben even afwezig van Zp. Denk dat ik mochten de behandelingen weer beginnen wederom mee ga lezen en typen;)

Hier namelijk erg druk druk... Werken,Onze puberende peuter, en manlief die met zijn pootje omhoog zit en niks kan/mag en intussen nog eens gestruikeld is en weer op de 1e hulp is beland:( al met al heb ik het lampje zo langzamerhand uit. KRijg totaal geen slaap vanwege de pijn die manlief heeft....

Vandaag na 5 korte nachten eens een dagje rust. Zoonlief is ff een dag naar oma;)

tot snel meiden toi toi dikke knufff x

12. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    bah citroen!!! kakzooi :(
    2013 wordt jullie jaar!

13. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    citroen: balen meid dat je ongesteld bent! Maar is het niet zo dat als je Pregnyl zet, je eisprong binnen 36-40 uur (dus binnen anderhalve dag zoiets) komt en je lf dan 8-9 dagen is? Niet dat het heel veel verschil maakt met 7-8, maar toch. Had je je korte lf al besproken in het ziekenhuis?

typje: hopelijk vind je de tijd en rust om eens even bij te komen. Sterkte!

guusje: heb je geen Pregnyl hoeven zetten? Normaal gesproken moet je toch met Pregnyl de eisprong opwekken en moeten ze toch aan de hand van echo's zien of je hem wel/niet al kunt zetten? Vreemd :(

hier: nog geen ongesteldheid. Mijn temp was vanmorgen weer hoger. Ben benieuwd hoe het morgen is. Ik voel me wel alsof ik elk moment ongesteld kan worden, dus het blijft nog ff spannend!!

14. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Dank jullie wel :)

15. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee meiden, mag ik bij jullie meekletsen? Ik schrijf nu bij een Clomidtopic, maar gebruik dat niet meer.

Heb net de eerste spuitronde gehad, zonder succes. Vandaag dus uithuildag (en misschien morgen nog ;)).

Citroen, ik heb net als jij niet heel veel dagen tussen de pregnyl en de menstruatie (bij mij 11), maar is dat niet goed dan?

16. Yvetje555

Yvetje555 Actief lid

15 aug 2012
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    Saar, tuurlijk mag je meekletsen. Balen dat de eerste ronde niet gelukt is!

Jane, gefeliciteerd meid!!!!

Bonita, spannend zeg!! Nog even afwachten dus...

Weegbree ook spannend!!

Typje, vervelend zeg al die drukke dingen. Gelukkig heb je nu even rust, neem die ook meid!

Citroen, balen zeg. Wel fijn dat je lf precies hetzelfde is als de vorige ronde.

Ik ben gisteren weer naar de gyn geweest en we breken weer de ronde af. De cyste is weer iets gegroeid en verder blijven er eitjes zitten van 12/13 mm. Daarnaast is het bms niet mooi meer, in totaal 6 mm, waarvan 3 mm vocht/bloed, dus ook niet goed.

Kortom, flink balen dus. Mn man zei tegen de gyn: ik heb het idee dat we alleen maar gedoe hebben. En dat beaamde de gyn. Blijkbaar doen de injecties ook niet wat we hoopten. De gyn gaat nu overleggen met mn andere behandelend gyn en dan horen we wat we nu gaan doen. Ik ben heel benieuwd waar ze mee zullen komen.... Eerst wacht ik nu 3 weken even af, geef mn lichaam even rust en 14 januari ga ik weer heen om te kijken of de cyste misschien weg is en bespreken we wat we nu gaan doen....

17. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    @yvet balen zeg...hopelijk over drie weken n goed plan....
    @bonita weer getest?
    @saar kom dr gezellig bij!
    @hier bruinverlies. gister al t eerste kleine beetje. vandaag en morgen steeds meer en maandag ongesteld. bah ik baaaal zo! :(

18. mama3e

mama3e Actief lid

17 okt 2011
    238
    0
    0
    Bonita, als gestest?

Saar, welkom bij ons op het forum.

Citroen, shit !!Op naar de volgende ronde meis...

Typje, wat een gedoe allemaal, maar wat heerlijk dat je even kan bijtanken nu de kleine ff bij opa en oma is ;)

Yvetje, wat vervelend allemaal ! Ik hoop voor een goede oplossing voor jullie, want zo aantobben is ook niet leuk...

Weegbree, ik ben toch maar begonnen met 125 ie te spuiten.
    Ik heb nog wel even de gyn.poli gebeld met deze vraag maar dat moest ik maar aan de fert-poli vragen op 2 januari.

All, hier niets veel te melden.
    We zijn nog steeds druk aan het spuiten, en ik hoop dat ik volgende week weer voor mijn 1e fm mag komen.

19. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Yvetje, bah... zo niet leuk dat de ronde weer afgebroken is! Hopelijk verzint de gyn een goed plan, zodat jullie snel weer verder kunnen (zonder cystes).

Saar, welkom! Jammer dat de eerste ronde spuiten niet succesvol was. Hopen op een betere ronde! Als je mee wilt kletsen, kun je ook ons "lijstje" invullen. Ik zal het zo even updaten.

Weegbree, nee he.... ik had zo gehoopt dat je zwanger zou zijn :x

Mama3e: hopelijk slaat de 125 eh goed aan en heb je een mooi ei binnenkort!

Hier: vandaag pas ongesteld geworden, 17 dagen na Pregnyl. Ik had niet meer getest, want ik voelde het al aankomen. Had wel even een flinke dip. Tot overmaat van ramp kregen we dit weekend het nieuws dat een nichtje van mijn man voor de 2e keer zwanger is. Super voor hun, maar erg confronterend, aangezien wij ook al bezig waren toen zij zwanger waren van de 1e. Morgen het zh maar eens bellen, nieuwjaarsdag beginnen met spuiten en dan wordt dit de eerste ronde met IUI! Hopelijk brengt dat meer geluk!

20. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    ♥ Topiclid info:

- Typje/26jaar/2e kindje
    - Mama3e/33 jaar/3e kindje
    - Bonita/31 jaar/1e kindje
    - Myloon/30jaar/1e kindje
    - citroen/22 jaar/1e kindje
    - VioletRose/29 jaar/1e kindje
    - Nino/27 jaar/1e kindje
    - Pipsqueak/31 jaar/1e kindje
    - Flower77/35 jaar/2e kindje
    - Jolien/25 jaar/1e kindje
    - weegbree/30 jaar/1e kindje
    - Guusje27/30 jaar/2e kindje
    - Yvetje555/25 jaar/1e kindje
    ♥ Naam/datum/afspraak:

- Pipsqueak/4 e ronde IUI eerste fm?
    - yvetje / 21-12-12 / 1e fm ronde 2

♥ Ronde (MMM):

- Typje,7 rondes zelf. 3e ronde Menopur/Pregnyl
    - Mama3e,8 rondes met clomid 50/100/150,5e ronde Puregon 125ie + pregnyl,2e x IUI januari 2013
    - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 7e ronde Fostimon / Pregnyl waarvan ronde 1 IUI
    - Myloon, 4 rondes clomid, nu 1e ronde
    Puregon
    - citroen, ronde 8, puregon/pregnyl + zelf klussen
    - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde
    Puregon
    - Nino: 6 rondes met primolut en clomid 50/100/150 geen eisprong + LEO nu 5e ronde menopur wel met eisprong
    - Pipsqueak: 2 rondes clomid, 6 rondes menopur+pregnyl waarvan nu de 4e iui

- Flower77, 6 rondes Ovulatie Inductie gehad, mogelijk IVF starten?
    - Jolien, 8 rondes clomid 50, 1 ronde Menopur en ovitrelle
    - weegbree 2 hele lange rondes zelf, 1 ronde clomid, afgebroken, sloeg niet aan, nu 2e ronde puregon 50eh
    -Guusje27,7 rondes clomid, 1e ronde puregon

- Yvetje555, 4 rondes Clomid, 1 ronde Puregon zonder resultaat

♥ NOD (Op het wachtbankje):
    - Weegbree 31-12
    - citroen 3-1-2013
    - nino 3-1-2013 = 14 dpo/nod = 8-1-2013

♥ Zwanger:
    -Jolien

Deel Deze Pagina