Iedereen een heel gelukkig 2013 !! Dat alle wensen maar voor 2013 mogen uitkomen, maar vooral veel rose natuurlijk . Citroen, ik snap precies wat je bedoeld het is zo dubbel.... Maar we gaan er weer voor met zijn alle meiden !! All, inmiddels op cd 10 vandaag, morgen weer de eerste fm van dit jaar. Spannend weer ....ik hoop dit keer op en snelle ei en dan weer snel aan de 2e IUI beginnen.
hallooo meiden, hoe is het ermee? hier gaat het redelijk, na de domper mezelf weer opgeraapt en ga weer opnieuw beginnen. heb vandaag uitgangsecho gehad. alles was schoon, vanavond weer beginnen aan een nieuwe ronde puregon. met de arts gehad over mijn bruinverlies op 10dpo en dat ik het gevoel had dat dit wel erg snel na de innesteling was, en ik vraagtekens had bij de hoogte van mijn progesteron, hij vond het op zich wel een juiste redenering en als ik dit gevoel had dat we dat zouden gaan onderzoeken. dus deze cylus gaan we goed monitoren met bloedprikken etc. na de eisprong. hij gaf ook aan dat mijn slijmvlies qua dikte toch wel op het randje was en dat dit ook kon betekenen dat mijn eitjes toch nog niet van goede kwaliteit zijn. omdat bij een goed ei ook een goed dik slijmvlies hoort. Dus dat wordt dan ook wel duidelijk met het prikken. ik krijg ook een fertiliscopie op 31 januari, begin van mijn volgende cyclus. ze gaan dan kijken of de eileiders goed doorgangkelijk zijn. Dit is weer wat anders dan een HSG, maar ik begreep van de arts dat de HSG helemaal wordt vervangen door deze ingreep. Moet er echt voor naar het ZH (nu bij de fertkliniek) en krijg infuus, pijnstilling etc. brrr. kan dr nu al tegen op zien. dan moet ik deze ronde maar zwanger raken, dan kan ik hem afzeggen.... pfff. maar goed, vanavond gaat mn eerste spuit dr weer in! xx
♥ Topiclid info: - Typje/26jaar/2e kindje - Mama3e/33 jaar/3e kindje - Bonita/31 jaar/1e kindje - Myloon/30jaar/1e kindje - citroen/22 jaar/1e kindje - VioletRose/29 jaar/1e kindje - Nino/27 jaar/1e kindje - Pipsqueak/31 jaar/1e kindje - Flower77/35 jaar/2e kindje - Jolien/25 jaar/1e kindje - weegbree/30 jaar/1e kindje - Guusje27/30 jaar/2e kindje - Yvetje555/25 jaar/1e kindje - Saar81/31 jaar/1e kindje ♥ Naam/datum/afspraak: - 2-1 Saar81 uitgangsecho - 10-1 bonita fm - 10-1 weegbree fm - 31 - 1 weegbree fertiloscopie ♥ Ronde (MMM): - Typje,7 rondes zelf. 3e ronde Menopur/Pregnyl - Mama3e,8 rondes met clomid 50/100/150,5e ronde Puregon 125ie + pregnyl,2e x IUI januari 2013 - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 7e ronde Fostimon / Pregnyl waarvan ronde 1 IUI - Myloon, 4 rondes clomid, nu 1e ronde Puregon - citroen, ronde 8, puregon/pregnyl + zelf klussen - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde Puregon - Nino: 6 rondes met primolut en clomid 50/100/150 geen eisprong + LEO nu 5e ronde menopur wel met eisprong - Pipsqueak: 2 rondes clomid, 6 rondes menopur+pregnyl waarvan nu de 4e iui - Flower77, 6 rondes Ovulatie Inductie gehad, mogelijk IVF starten? - Jolien, 8 rondes clomid 50, 1 ronde Menopur en ovitrelle - weegbree 2 hele lange rondes zelf, 1 ronde clomid, afgebroken, sloeg niet aan, nu 3e ronde puregon 50eh -Guusje27,7 rondes clomid, 1e ronde puregon - Yvetje555, 4 rondes Clomid, 1 ronde Puregon zonder resultaat - Saar81, 1 ronde Clomid, 2e ronde Puregon ♥ NOD (Op het wachtbankje): - nino 3-1-2013 = 14 dpo/nod = 8-1-2013 ♥ Zwanger: -Jolien
Heel veel geluk allemaal voor 2013!! Ook hier waren er tranen om 12 uur snachts... Weegbree, mijn echo was ook goed, dus gister begonnen met spuiten. Bij mij vond de arts de lf ook kort, maar wilde toch even deze ronde afwachten. Als het dan weer kort is, gaan we wat verder kijken. Maar die fertiloscopie klinkt ook niet als een pretje. Hopelijk toch niet nodig bij jou Krijgen jullie trouwens ook van die enorme (.)(.) van de Pregnyl?
♥ Topiclid info: - Typje/26jaar/2e kindje - Mama3e/33 jaar/3e kindje - Bonita/31 jaar/1e kindje - Myloon/30jaar/1e kindje - citroen/22 jaar/1e kindje - VioletRose/29 jaar/1e kindje - Nino/27 jaar/1e kindje - Pipsqueak/31 jaar/1e kindje - Flower77/35 jaar/2e kindje - Jolien/25 jaar/1e kindje - weegbree/30 jaar/1e kindje - Guusje27/30 jaar/2e kindje - Yvetje555/25 jaar/1e kindje - Saar81/31 jaar/1e kindje ♥ Naam/datum/afspraak: - 9-1 Saar81 fm - 10-1 bonita fm - 10-1 weegbree fm - 31 - 1 weegbree fertiloscopie ♥ Ronde (MMM): - Typje,7 rondes zelf. 3e ronde Menopur/Pregnyl - Mama3e,8 rondes met clomid 50/100/150,5e ronde Puregon 125ie + pregnyl,2e x IUI januari 2013 - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 7e ronde Fostimon / Pregnyl waarvan ronde 1 IUI - Myloon, 4 rondes clomid, nu 1e ronde Puregon - citroen, ronde 8, puregon/pregnyl + zelf klussen - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde Puregon - Nino: 6 rondes met primolut en clomid 50/100/150 geen eisprong + LEO nu 5e ronde menopur wel met eisprong - Pipsqueak: 2 rondes clomid, 6 rondes menopur+pregnyl waarvan nu de 4e iui - Flower77, 6 rondes Ovulatie Inductie gehad, mogelijk IVF starten? - Jolien, 8 rondes clomid 50, 1 ronde Menopur en ovitrelle - weegbree 2 hele lange rondes zelf, 1 ronde clomid, afgebroken, sloeg niet aan, nu 3e ronde puregon 50eh -Guusje27,7 rondes clomid, 1e ronde puregon - Yvetje555, 4 rondes Clomid, 1 ronde Puregon zonder resultaat - Saar81, 1 ronde Clomid, 2e ronde Puregon ♥ NOD (Op het wachtbankje): - nino 3-1-2013 = 14 dpo/nod = 8-1-2013 ♥ Zwanger: -Jolien
Wie wilt mij op het wachtbankje zetten? 16 Jan! Gisteren pregnyl gezet.. Eindelijk mag ik weer eens daar zitten, weer weer eens tijd.. ☺
Weegbree en Saar; succes met spuiten, hopelijk wordt dit jullie ronde!! Mamav3; succes morgen!! Ik duim op een mooi ei voor je!
♥ Topiclid info: - Typje/26jaar/2e kindje - Mama3e/33 jaar/3e kindje - Bonita/31 jaar/1e kindje - Myloon/30jaar/1e kindje - citroen/22 jaar/1e kindje - VioletRose/29 jaar/1e kindje - Nino/27 jaar/1e kindje - Pipsqueak/31 jaar/1e kindje - Flower77/35 jaar/2e kindje - Jolien/25 jaar/1e kindje - weegbree/30 jaar/1e kindje - Guusje27/30 jaar/2e kindje - Yvetje555/25 jaar/1e kindje - Saar81/31 jaar/1e kindje ♥ Naam/datum/afspraak: - 7-1 citroen fm - 9-1 Saar81 fm - 10-1 bonita fm - 10-1 weegbree fm - 31 - 1 weegbree fertiloscopie ♥ Ronde (MMM): - Typje,7 rondes zelf. 3e ronde Menopur/Pregnyl - Mama3e,8 rondes met clomid 50/100/150,5e ronde Puregon 125ie + pregnyl,2e x IUI januari 2013 - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 7e ronde Fostimon / Pregnyl waarvan ronde 1 IUI - Myloon, 4 rondes clomid, nu 1e ronde Puregon - citroen, ronde 9, puregon/pregnyl + zelf klussen - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde Puregon - Nino: 6 rondes met primolut en clomid 50/100/150 geen eisprong + LEO nu 5e ronde menopur wel met eisprong - Pipsqueak: 2 rondes clomid, 6 rondes menopur+pregnyl waarvan nu de 4e iui - Flower77, 6 rondes Ovulatie Inductie gehad, mogelijk IVF starten? - Jolien, 8 rondes clomid 50, 1 ronde Menopur en ovitrelle - weegbree 2 hele lange rondes zelf, 1 ronde clomid, afgebroken, sloeg niet aan, nu 3e ronde puregon 50eh -Guusje27,7 rondes clomid, 1e ronde puregon - Yvetje555, 4 rondes Clomid, 1 ronde Puregon zonder resultaat - Saar81, 1 ronde Clomid, 2e ronde Puregon ♥ NOD (Op het wachtbankje): - nino 3-1-2013 = 14 dpo/nod = 8-1-2013 - guusje, nod 16-1-13 ♥ Zwanger: -Jolien
Ken het gevoel, dat het weer eens tijd werd. Good luck!!!! Citroentje, ja, bij mij ook pijnlijk. Toch vind ik het wel leuk, ik heb van mezelf niet zoveel, en nu lijkt het heel wat
heee dames! hoe is het hier? ik merk heeelemaal niks van de pregnyl. het enige is dat er vocht uit mn tepels komt... dat is eigenlijk raar toch..? hier geen nieuws! vandaag derde spuit...tijd kruipt voorbij! maandag weer aan het werk. wordt wel weer tijd
Het dames, Ff snel n teken van leven. Zijn last minute midweek weg geweest met vrienden en hun kids. Lekker oud en nieuw in een bungelow gevierd. Bij terug komst rotnieuws. M'n broer en zijn vriendin gaan uit elkaar. Mijn neefje is nog maar net 1 jaar. Breekt m'n hart. Dus ben daar de afgelopen dagen geweest. Pff heb n btje teveel stress de afgelopen tijd. Verder nog niet getest! Knap hè? Ook nog niet ongi. Vandaag 18 dagen na de pregnyl. Heb wel gevoelige borsten en irritereende onderrug, maar dat kan ook 2 kanten op gaan. Spannend nog ff. Oh ja en voor iedereen natuurlijk een gelukkig en gezon d 2013. Dat al onze wensen werkelijkheid mogen worden.
poeh heftig nino.... sterkte ermee! erg sneu! heb het zelf ook meegemaakt met mijn schoonzus. gelukkig waren daar geen kinderen bij betrokken. en watttt spannend! hopelijk voor jou een mooie dubbele streep! wanneer ga je testje wagen?
Ach Nino, wat een vervelend nieuws zeg... Zo sneu voor zo'n klein hummeltje! Sterkte... Weegbree, ik heb ook vocht uit mijn tepels tijdens Eisprong! Maar helaas nog niet geduid op een zwangerschap.. Hier ook nog aan het wachten!
nino, jeetje wat heftig zeg van je broer! maarre even over jou... 18 dagen na pregnyl geen ongi oeeeeh dit zou zomaar eens raak kunnen zijn!!
Thanks meiden. Citroen helaas zegt dat bij mij niets. Ook al eens 20 dagen na de pregnyl pas ongi geworden. Vorige ronde 17 dagen na pregnyl. T kan nog alle kanten op. Wanneer testen weet ik niet. Durf t gewoon niet. M'n hart klapt er al uit als ik nog maar denk aan testen.
Hoi meiden, Ik wil jullie ook nog een gelukkig, gezond en uiteraard vruchtbaar jaar toewensen! I.v.m een hoop drama hier thuis en met familie, en vanwege de rust die ik wilde creëren voor mezelf, heb ik mij even helemaal verwijderd van dit topic en van sommige andere topics op ZP! Helaas loopt ook het nieuwe jaar net iets anders dan we hadden gehoopt. Mijn man die eergisteren heeft gehoord dat vanwege financieel problemen op zijn werk nu zonder baan zit, is voor ons het meest vervelende. Maar we bekijken het positief ... hij is nog jong en tot hij een baan vind kan hij eindelijk ook wat dingen afmaken in huis. Hij is vandaag al begonnen met een muur en kast dat nog geschilderd moest worden. We hebben een prachtige kerst gehad, en mijn moeder is getrouwd met een lieve man in December. Dus genoeg mooie dingen om het jaar af te sluiten. Nu hopen dat 2013 ons wat beter nieuws brengt om ons mentaal sterk te houden, voor onze familieleden die het zwaar hebben. Voor ons zelf die ook een hoop te verduren hebben gehad. Maar vooral rond Maart wanneer we (als het allemaal goed gaat financieel) met IVF beginnen. Nou meiden....ik duim voor jullie! Citroen. misschien zie ik je later dit jaar nog in het andere topic. Voor nu moet ik mij helaas nog bezig houden met alles wat hier thuis gaande is. Nino: wat vervelend voor je broer en schoonzus! En uiteraard hun kind! Sterkte!