Nou meiden...wat een vervelende berichten allemaal! Sterkte allemaal. En VioletRose; waar gaan jullie het IVF traject in? Wij bij het AMC (in combi met een streekziekenhuis). Misschien 'spreken' we elkaar wel weer eens bij een ander forum. En Nino: wat stoer van je dat je nog niet getest hebt, ik zou me nooit zo lang in kunnen houden. Heb heeeeel wat testjes versleten, haha!!
Hoi Flower77. Wij het VU in combinatie met MCA. We spreken elkaar vast nog wel hier of op een ander forum. Wanneer starten jullie?
nou ik duim nog even vrolijk door nino violet, meissie klinkt heftig allemaal... neem de tijd om alles goed op een rijtje te zetten... ik begin binnenkort ook met ivf... wij hebben gelukkig alles verder goed voor elkaar en zelfs nu merk ik dat het van binnen veel onrust geeft... ik hoop dat in maart alles weer op rolletjes loopt
Violet, ik snap dat je ff afstand doet hiervan, eerst alles op een rijtje hebben, en van de schrik bekomen, sterkte meissie! Hier; heb al een paar dagen een opgeblazen gevoel, gepaard met krampen. En ik heb een mega opgezette buik, zeker in de avond.. Ook soms misselijk, maar dat heb ik wel eens vaker na de pregnyl. Volgende week kan ik testen, spannend!
Lieve Dames, Allemaal nog de beste wensen voor 2013!! Zo ik ben weer terug op aarde (althans zo voelt het ) Ik heb de afgelopen 2 weken heerlijk vrij gehad en bewust me even afgesloten voor alles, dus ook dit forum. De impact van doorgaan naar IVF was toch iets zwaarder dan ik dacht. Inmiddels heb ik wel vandaag mijn 4e IUI gehad en zit ik weer op het wachtbankje. Als deze poging niet slaagt start ik dus met de pil en het IVF traject. @VioletRose, dikke knuffel, jemig wat heb jij het zwaar gehad zeg. Hoop op een goed en rustig jaar voor jou! @Nino, wauw je maakt het wel spannend hoor! Mijn duimen draaien. @citrioen, ik kom me op het andere clubje aanmelden als ik echt aan de pil ga en dus ga starten. @gussje spannend hoor hopelijk een goed resultaat! @de rest van de dames veel geluk, sterkte enz. Vanaf nu zal ik weer wat meer reageren op jullie!
♥ Topiclid info: - Typje/26jaar/2e kindje - Mama3e/33 jaar/3e kindje - Bonita/31 jaar/1e kindje - Myloon/30jaar/1e kindje - citroen/22 jaar/1e kindje - VioletRose/29 jaar/1e kindje - Nino/27 jaar/1e kindje - Pipsqueak/31 jaar/1e kindje - Flower77/35 jaar/2e kindje - Jolien/25 jaar/1e kindje - weegbree/30 jaar/1e kindje - Guusje27/30 jaar/2e kindje - Yvetje555/25 jaar/1e kindje - Saar81/31 jaar/1e kindje ♥ Naam/datum/afspraak: - 9-1 Saar81 fm - 10-1 bonita fm - 10-1 weegbree fm - 31 - 1 weegbree fertiloscopie ♥ Ronde (MMM): - Typje,7 rondes zelf. 3e ronde Menopur/Pregnyl - Mama3e,8 rondes met clomid 50/100/150,5e ronde Puregon 125ie + pregnyl,2e x IUI januari 2013 - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 7e ronde Fostimon / Pregnyl waarvan ronde 1 IUI - Myloon, 4 rondes clomid, nu 1e ronde Puregon - citroen, ronde 9, puregon/pregnyl + zelf klussen - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde Puregon - Nino: 6 rondes met primolut en clomid 50/100/150 geen eisprong + LEO nu 5e ronde menopur wel met eisprong - Pipsqueak: 2 rondes clomid, 6 rondes menopur+pregnyl waarvan nu de 4e iui - Flower77, 6 rondes Ovulatie Inductie gehad, mogelijk IVF starten? - Jolien, 8 rondes clomid 50, 1 ronde Menopur en ovitrelle - weegbree 2 hele lange rondes zelf, 1 ronde clomid, afgebroken, sloeg niet aan, nu 3e ronde puregon 50eh -Guusje27,7 rondes clomid, 1e ronde puregon - Yvetje555, 4 rondes Clomid, 1 ronde Puregon zonder resultaat - Saar81, 1 ronde Clomid, 2e ronde Puregon ♥ NOD (Op het wachtbankje): - nino 3-1-2013 = 14 dpo/nod = 8-1-2013 - guusje, nod 16-1-13 -Pipsqueak NOD 21-01 ♥ Zwanger: -Jolien
pip, ja gezellig meekletsen op het andere forum... moet je maar even zoeken want ik had een topic aangemaakt maar er waren 2 topics met een paar meiden en die hebben we samengevoegd....
Hi ladies, Ook ik ben weer terug op aarde. Ik had ook 2 weken vakantie en af en toe wel gekeken maar niet actief geweest op het forum. Ik wens iedereen natuurlijk een heel erg gezond, liefdevol en vruchtbaar 2013!! Ook ik moest erg aan afgelopen jaar denken tijdens de jaarwisseling samen met mijn man en heb ik even moeten slikken. Maar we gaan met volle moed 2013 in!! @pip, jeetje, kan me ook voorstellen dat het je meer doet dan dat je in eerste instantie denkt. Wij zijn misschien aankomend jaar ook aangewezen op IVF. @guusje, spannend zeg! nog een weekje hopen dus! @violetrose, jeetje wat heftig zeg! Een baan verliezen met zo'n grote kinderwens is niet niks! Hopelijk vindt hij snel weer een nieuwe baan! @nino, hoe is het nu?? Al nieuws?? @Weegbree, jeetje, de fertiloscopie is ook onverwachts. Maar de theorie klinkt niet raar, het kan natuurlijk zijn dat het eitje niet goed in de baarmoeder terecht komt. Dus hopen dat de fertiloscopie goed zal gaan en dat je daarna ook snel resultaat ziet. Ik moet volgende week maandag weer naar de gyn. De laatste keer zei hij dat er bloed en vocht in mn baarmoeder zat, hij vroeg ook of ik bloedverlies. Toen niet, maar 2 dagen daarna kreeg ik wel bruinverlies, ongeveer 2 weken lang. Nu ben ik er vanaf en weet ik tenminste waar het vandaan komt. Ben benieuwd wat er maandag wordt gezegd en wat ons dan te wachten staat. Ten eerste hoop ik dat het er schoon uit ziet en ten 2e ben ik benieuwd of ik weer een ronde spuiten moet proberen.
♥ Topiclid info: - Typje/26jaar/2e kindje - Mama3e/33 jaar/3e kindje - Bonita/31 jaar/1e kindje - Myloon/30jaar/1e kindje - citroen/22 jaar/1e kindje - VioletRose/29 jaar/1e kindje - Nino/27 jaar/1e kindje - Pipsqueak/31 jaar/1e kindje - Flower77/35 jaar/2e kindje - Jolien/25 jaar/1e kindje - weegbree/30 jaar/1e kindje - Guusje27/30 jaar/2e kindje - Yvetje555/25 jaar/1e kindje - Saar81/31 jaar/1e kindje ♥ Naam/datum/afspraak: - 9-1 Saar81 fm - 10-1 bonita fm - 10-1 weegbree fm - 14-1 yvetje controle en nieuw plan - 31 - 1 weegbree fertiloscopie ♥ Ronde (MMM): - Typje,7 rondes zelf. 3e ronde Menopur/Pregnyl - Mama3e,8 rondes met clomid 50/100/150,5e ronde Puregon 125ie + pregnyl,2e x IUI januari 2013 - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 7e ronde Fostimon / Pregnyl waarvan ronde 1 IUI - Myloon, 4 rondes clomid, nu 1e ronde Puregon - citroen, ronde 9, puregon/pregnyl + zelf klussen - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde Puregon - Nino: 6 rondes met primolut en clomid 50/100/150 geen eisprong + LEO nu 5e ronde menopur wel met eisprong - Pipsqueak: 2 rondes clomid, 6 rondes menopur+pregnyl waarvan nu de 4e iui - Flower77, 6 rondes Ovulatie Inductie gehad, mogelijk IVF starten? - Jolien, 8 rondes clomid 50, 1 ronde Menopur en ovitrelle - weegbree 2 hele lange rondes zelf, 1 ronde clomid, afgebroken, sloeg niet aan, nu 3e ronde puregon 50eh -Guusje27,7 rondes clomid, 1e ronde puregon - Yvetje555, 4 rondes Clomid, 2 rondes Puregon zonder resultaat - Saar81, 1 ronde Clomid, 2e ronde Puregon ♥ NOD (Op het wachtbankje): - nino 3-1-2013 = 14 dpo/nod = 8-1-2013 - guusje, nod 16-1-13 -Pipsqueak NOD 21-01 ♥ Zwanger: -Jolien
Jeetje wat me nu overkomt........... Gisteravond had ik n beetje roze verlies, dus ik denk deze ronde is over. Vanmorgen ook weer n btje roze, maar zette niet door. Dacht vanmiddag dat als ik n testje doe is t uit m'n hoofd en zet t door. Staan er 2 streepjes! Ik ben helemaal van m'n stuk. En maak me zorgen! Roze verlies is kan toch niet goed zijn....!?
@yvettje spannend ik duim voor n mooie schone bm! op naar n goede ronde spuiten. dat mag ook wel eens eindelijk!
Nee niet helderrood. Beetje roze vezeltjes ofzo. Weet niet goed hoe ik t uit moet leggen. Assistente Vd de gyn aan de lijn gehad en die zegt dat t vaker voorkomt. Kan nog wat van de innesteling zijn. Maar zit dan al op 4.4 weken. Zou toch wat laat zijn. Pffff kan t niet geloven. Zit manlief ook nog in Duitsland!
Nino: wauw meid, ik feliciteer je vast voorzichtig ! Je hoort het wel vaker dat er wat rozeverlies is op of rond NOD. Hoeveel dagen na Pregnyl zit je nu, 18? Laten we het zo zeggen, dat 2e streepje kan echt niet meer van de Pregnyl zijn, dus dat kan maar 1 ding betekenen !
Wauw nino, wat zou dat gaaf zijn!! Ook van mij een heel voorzichtige gefeliciteerd! En idd de twee streepjes zijn niet van de pregnyl, dus ik duim megahard dat het goed blijft gaan!
@all... vandaag eerst fm gehad. nog niet een grote dominante follikel te zien. er waren wel een paar van rond de 10 a 11 mm. dus ik ga nog even door... vrijdag weer terug. nog even gepraat met de gyn over het verloop van alles. deze ronde is nu al volop bezig, en doen we dus ook gewoon zoals geplant: spuiten en bij een eitje zelf klussen. ondertussen krijgt vriendlief 21-1 een zaadonderzoek waarbij ze het zaad gaan bewerken alsof er IUI mee gedaan gaat worden. ze willen dan kijken wat er overblijft. als de uitslag meevalt krijgen we nog IUI (hoevaak weet ik niet) dit willen ze proberen omdat wij nog zo super jong zijn, en ze hebben dus de tijd om eerst alle andere kansen te pakken voordat we naar icsi gaan. als deze test aangeeft dat het zaad echt te slecht is voor iui dan gaat het icsi traject starten en mag ik aan de pil. het duurt dus allemaal nog wel even... opzich wel goed natuurlijk dat ze voor ons goed de tijd nemen om alles goed op een rijtje te zetten. maar toch had ik net even een huil moment. alles is altijd zo onzeker in dit traject en nu dus weeeeer afwachten. werd er even moedeloos van ookal is het niet perse slecht nieuws het goede nieuws is dat ik heb aangekaart dat mijn lf fase al 2x achter elkaar erg kort is, en daar heb ik nu iets voor gekregen ik moet een week na de pregnyl nog een keer pregnyl zetten (sorry voor mijn lange ego verhaal meiden)
citroen, wat een verhaal... ik hoop voor jullie dat het zaad van je vriend toch nog acceptabel is voor iui...en zo niet. dan idd een stap verder. het biedt je iig weer wat duidelijkheid... onzeker en beangstigend allemaal... knuffel!! geeft niet hoor als je af en toe ego bent, dat zijn we allemaal wel eens!! @hier nu dag vijf prikken. ik verwacht zelf dat ik zaterdag pregnyl mag zetten... heb mezelf net heel zeer gedaan, op een heel naar plekje geprikt. bah, doet nu, bijna een uur later nog steeds zeer! en ninooo ik vind het heel erg spannend voor je! voel je al iets? en je man al gebeld, wat zei ie??? morgen weer testen?