Puregon of andere hormonen spuiten

Discussie in 'MMM clubs' gestart door VioletRose, 26 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama3e

mama3e Actief lid

17 okt 2011
    238
    0
    0
    Meiden, ff een ego berichtje

HELP !!

Ik heb echt even jullie raad nodig.
    Gisteren fm gehad en heb dus meedere eitjes waardoor iui voor ons niet door kan gaan. *snik*

Ik heb er 1 van 19.5mm, 1 van 16.5mm en 4 kleintjes van rond de 12mm.

Zou het nu super stom zijn om toch te gaan vrijen ?
    Vanmorgen hebben we al gevreeen, waarop de arts vertelde dat het wel eens raak zou kunnen worden en dat ze er nu niks mee aan kan doen.
    Ik zou best nog een keertje een gokje wilen wagen om morgen toch nog een keertje te gaa vrijen, want ik heb nu wel meer kans toch?

Ik hoop snel op jullie antwoorden wat jullie hiervan vinden.

Oh ja...arts vertelde wel dat ik beter geen gemeenschap kon hebben, maar ja hoeveel is de kans dat ik nu zwanger raak van een meerling? of misschien wel van 1 kindje?

2. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    mijn mening, ik zou er gewoon zelf voor gaan.
    zou ik doen in ieder geval!!!
    denk dat er kans is dat je een tweeling krijgt van de twee grote eitjes, die andere twee denk ik niet dat die nog groot genoeg worden.
    ik zou de gok wel wagen...

3. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Llkh: wat vreselijk :( !! Heel erg veel sterkte gewenst met deze klap.

Nino: wauw, het is wel echt een hele mooie test he! Super hoor, geniet er lekker van!

4. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nino, prachtig, hoor! :) :) :) Geloof je het zelf al een beetje?

Mama3e, ook ik zou er gewoon voor gaan. Zoals citroen zegt, die twee kleintjes zullen nu nog niks doen. Tenzij je ECHT geen tweeling wil, zou ik het gewoon doen. En ik begrijp ook niet zo goed waarom de arts zei dat je het beter niet kan doen? Omdat je dan in theorie toch een vierling kunt krijgen?

5. mama3e

mama3e Actief lid

17 okt 2011
    238
    0
    0
    Bedankt Citroen en Saar voor jullie berichtjes.

Maar ik heb 4 kleintjes van rond de 12 mm, ipv van 2 kleintjes zoals jullie dachten. En dus 1 van 19.5mm en 16.5m. In totaal dus 6 ...

Voor die kleintjes ben ik ook niet zo bang denk ik, maar die kleintjes kunnen wel met pregnyl dus een flinke boest gaan maken toch?

Als het goed is krijg ik woensdagavond of donderdagochtend mijn eisprong.
    Verder ben heel stom geweest en heb vanmiddag mijn pregnyl gezet voordat ik naar de poli moest, want mijn iui was evt as donderdag en had echt begrepen dat ik hem vanmiddag moest zetten. Ik durfte dit niet te zeggen tegen de fert-arts die ik eind van de middag had gesproken.
    Wat een doos ben ik toch?:(.

Dus waarschijnlijk gaan die 2 van 19.5 en 16.5 dus knappen ? en die andere 4 gaan nog niet zo veel doen? Dus kan ik er dan alsnog voor gaan denken jullie? of moet ik het toch maar niet doen?

6. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    ik zou er voor gaan! als blijkt dat je straks zwanger bent van vijf... wat me sterk lijkt gezien de grootte kun je altijd nog verder kijken. eingenlijk maar goed dat je nu al pregnyl hebt gezet. springen de twee grote en de anderen blijven klein.
    en je hebt nu al zaad erin van je laatste x.... dus tis eigenlijk zowieso al te laat...
    spannend....wat zegt je man ervan?

7. mama3e

mama3e Actief lid

17 okt 2011
    238
    0
    0
    Nou eigenlijk weet hij het ook niet zo goed weegbree !

Tuurlijk is hij bang dat het er meer dan 3 kunnen worden, maar de kans lijkt mij toch echt klein hoor bij die kleintjes.
    Als het er 2 zijn zijn ze van harte welkom, maar 3 wordt toch een heel ander verhaal.
    Maar ook jij zegt dat de kans zeer klein is dat die andere kleintjes wat gaan doen.

Ik denk dat hij er best voor wil gaan, want we hebben net samen op dit forum verder zitten lezen dat er natuurlijk meerdere meiden zijn die ook dit dilema hebben gehad, en toch niet zwanger zijn geworden. Maar daarin tegen zeggen er ook wel een paar dat je beter niet tegen het verbod in moet gaan... Vandaar mijn twijfel.

Dus gewoon doen ?

8. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    ja je moet het toch echt zelf beslissen.
    denk dat ik er wel voor zou gaan!

9. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    en aangezien jullie al gevreeen hebben zit het zaad nu toch al boven op je eitjes...!

10. mama3e

mama3e Actief lid

17 okt 2011
    238
    0
    0
    Hahaha , tja daar kan ik idd nu niks meer aan doen..

Nou ik ga er nog even over denken wat we gaan doen.

Bedankt nog Weegbree voor het meedenken ;)

11. pipsqueak

pipsqueak Actief lid

25 nov 2011
    461
    0
    16
    NULL
    NULL
    @llkh jemig meid, wat vreselijk. Dikke knuffel van mij en sterkte meid!

@nino ben zoooo blij voor je. Gun het jullie heel erg en hoop echt dat het allemaal heerlijk goed blijft gaan. Jullie hebben het verdiend!

@mama3e ik zou er ook voor gaan. Had de vorige iui ook 2 eitjes 1 van 15mm en de andere 18mm, niet zwanger. Deze ronde ook 2 eitjes van 17 mm en dat is dus afwachten. Ik denk zelf dat die van 12 mm van jou niet meer meedoen, je had immers de pregnyl al gezet en ik denk dat ze daardoor niet nog meer zullen doorgroeien. Die twee andere zullen dominanter zijn. Maar goed, ik snap de voorzichtigheid van de artsen wel, maar ik zou ervoor gaan!

12. mama3e

mama3e Actief lid

17 okt 2011
    238
    0
    0
    Pip, bedankt voor je antwoord....

Ik zit zo te twijfelen want ik heb nog nooit 2 dominante follikels gehad, vandaar dus mijn angst.

Toch zitten die 4 andere kleintje me niet zo lekker hoor....
    Zouden die dan niet mee gaan groeien ?
    Dus dat ze morgen al 14mm zijn en donderdagochtend 16mm kunnen zijn? en dus kunnen springen door de pregnyl die ik vandaag heb gezet?
    Of is 16mm wel heel vroeg om met de pregnyl te kunnen springen?

13. pipsqueak

pipsqueak Actief lid

25 nov 2011
    461
    0
    16
    NULL
    NULL
    Volgens internet moeten eitjes minimaal 16,5 mm / 17 mm zijn om te springen. De vraag is dus hoeveel de pregnyl die eitjes nog last doorgroeien. 36/40 uur na de pregnyl springt een ei gemiddeld.
    Dus zeg maar 2 dagen. Als ze 1,5 mm per dag groeien komt daar dus 3 mm bij dan zit je op 15 mm. Net niet genoeg om te springen, maar dan moet het niet toch harder gaan door de pregnyl. Dus die garantie heb je niet. Daardoor zijn de artsen voorzichtig.

De kans zal heel klein zijn, maar niet uitgesloten.

14. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Dankje meiden. Pfff had weer wat bruinverlies bij t plassen. Kunnen ze wel zeggen dat t vaker voorkomt, maar word er toch heel zenuwachtig van.

Mama3e: ik heb er vaker zoveel gehad en mocht er gewoon voor gaan. Die van 12 mm zullen niet meer meedoen hoor. Ik had er deze ronde ook een van 18 mm, 15 mm en 16 mm.
    Ik zou ervoor gaan meid.

15. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    mama3e, ik zeg doen ;) makkelijk gezegd vanuit hier maar ik zou het zelf wel gokken! de kans de er 2 komen is er wel, meerdere lijkt mij niet hoor meid!

nino, begrijpelijk dat dat bruinverlies je onzeker maakt meid. wanneer mag je voor een eerste echo?

16. VioletRose

VioletRose Niet meer actief

nino: wow! wat spannend! Ik duim op een plakbaby!!!!!

17. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    25 januari heb ik de 1e echo

18. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Pfff ben misselijk van de schrik. Nog steeds lichtbruin verlies. Soms ook met een stukje. Ook doorzichtige afscheiding. Zenuwslopend is dit.
    Doe ik vanmorgen weer een test is die een stukje lichter dan die van eergisteren met middagurine. kan toch niet goed zij? Paniek! Daarna een clearblue digitale gedaan die zegt zwanger 2-3. Ik weet t niet meer....

19. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    bah nino...ik snap dat je bang bent....:(
    probeer rustig te blijven...geen testen meer doen hoor! je maakt jezelf helemaal gek!
    dikke knuf meid!!

20. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    nino ik snap dat je schrikt meid. ik denk dat die cb test wel goed zijn, heb je die ook eerder gedaan dat ie aangaf 1-2 weken? want dat stijgt je hcg dus en dan zit het goed lijkt mij
    heb je een foto van die twee tests die van elkaar verschillen?

Deel Deze Pagina