Citroen: heb er ff een gemaakt. Nee had nog niet eerder de cb gedaan... Weegbree: je hebt gelijk... Moet niet meer testen. Word alleen zo gek van dat bruinverlies.
nou ik zie geen duidelijk verschil hoor. beide mooie strepen!! probeer rustig te blijven. hopelijk is het bruin snel over en kun je gaan genieten. mijn vriend zegt altijd...weegbree, we hebbrn al het mogelijke gedaan en kunnen er niks meer aan veranderen...probeer nu rustig af te wachten. makkelijk gezegd, maar ik realiseer me dan altijd wel weer even dat het zo is.... sterkte ermee!!
Weegbree: Ja klopt ook... Zouden ook precies de woorden van mijn vriend zijn, maar die is er nu niet, dus thanks meid!
Nino, ik zie ook geen verschil tussen de teststrepen! En inderdaad, alles wat je nu kunt doen, is afwachten hoe de natuur jullie projectje voortzet... Ik hoop met je mee! Ik heb vandaag, drie dagen na de menstruatie, ineens weer echt bloedverlies. Ze weten niet waardoor het komt... Ik moet gewoon doorgaan met spuiten. Nou ja, afwachten dan maar. Dacht ik net dat het allemaal lekker liep... . Ach, misschien valt het ook wel mee.
mama3e: en, ben je al eruit of jullie nog een gokje wagen ? Ik zou er zelf niet bang voor zijn dat die van 12 mm nog mee gaan doen. Maar die andere 2 maken natuurlijk wel degelijk kans. Dus dan is de vraag of je het een probleem zou vinden als je straks zwanger bent van 2 i.p.v. 1 en dat antwoord las ik net al ergens . nino: ik kan me voorstellen dat je helemaal de schrik krijgt. Ik denk dat je pas wat rust hebt als je de eerste echo hebt gehad en die oké is. Mij lijkt trouwens de CB uiterst betrouwbaar. Ik hoor daar nooit negatieve verhalen over. Wanneer komt je man terug? Hier morgen de eerste fm (op cd 12). Hopelijk groeit er wat.
nino ik zie niet echt een groot verschil hoor meis, de ene test loopt mooier door dan de ander denk ik maar het zijn 4 hele mooie roze strepen!
Nino, hoe is het met je bruinverlies? Mama3e, gezellig gemaakt? @hier begint het klusseizoen ook weer. morgen ook FM, ik hoop echt dat er weer een mooi follikel zit! (ik wil er ook 2!!!!) en dat mijn bms eindelijk ook eens mooi dik is. denk dat ik zowieso deze ronde regelmatig moet bloedprikken, zodat ze kunnen zien of mijn waardes na mijn eisprong wel goed zijn. ik denk zelf nl. van niet... maar we gaan het meemaken. morgen eerst maar eens een goed ei en een mooi begin voor het bms. zoals het nu lijkt mag ik dan zaterdag al de pregnyl zetten denk ik... of zondag misschien... ff afwachten. duimen jullie voor mij? bonita morgen dus ook weer voor fm...? hopelijk ook een mooi ei!
Saar; dat heb ik ook wel eens gehad, zo'n bloeding een paar dagen na menstruatie, heb er verder niks van gemerkt dus kan gewoon goed gaan hoor!
♥ Topiclid info: - Typje/26jaar/2e kindje - Mama3e/33 jaar/3e kindje - Bonita/31 jaar/1e kindje - Myloon/30jaar/1e kindje - citroen/22 jaar/1e kindje - VioletRose/29 jaar/1e kindje - Nino/27 jaar/1e kindje - Pipsqueak/31 jaar/1e kindje - Flower77/35 jaar/2e kindje - Jolien/25 jaar/1e kindje - weegbree/30 jaar/1e kindje - Guusje27/30 jaar/2e kindje - Yvetje555/25 jaar/1e kindje - Saar81/31 jaar/1e kindje ♥ Naam/datum/afspraak: - 10-1 bonita fm - 10-1 weegbree fm - 10-1 Mama3e 2e iui - 14-1 yvetje controle en nieuw plan - 14-1 Saar81 fm - 25 - 1 Nino 1e echo 7+1 - 31 - 1 weegbree fertiloscopie ♥ Ronde (MMM): - Typje,7 rondes zelf. 3e ronde Menopur/Pregnyl - Mama3e,8 rondes met clomid 50/100/150,5e ronde Puregon 125ie + pregnyl,2e x IUI 9 januari 2013 - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 7e ronde Fostimon / Pregnyl waarvan ronde 1 IUI - Myloon, 4 rondes clomid, nu 1e ronde Puregon - citroen, ronde 9, puregon/pregnyl + zelf klussen - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde Puregon - Nino: 6 rondes met primolut en clomid 50/100/150 geen eisprong + LEO nu 5e ronde menopur wel met eisprong - Pipsqueak: 2 rondes clomid, 6 rondes menopur+pregnyl waarvan nu de 4e iui - Flower77, 6 rondes Ovulatie Inductie gehad, mogelijk IVF starten? - Jolien, 8 rondes clomid 50, 1 ronde Menopur en ovitrelle - weegbree 2 hele lange rondes zelf, 1 ronde clomid, afgebroken, sloeg niet aan, nu 3e ronde puregon 50eh -Guusje27,7 rondes clomid, 1e ronde puregon - Yvetje555, 4 rondes Clomid, 2 rondes Puregon zonder resultaat - Saar81, 1 ronde Clomid, 2e ronde Puregon ♥ NOD (Op het wachtbankje): - guusje, nod 16-1-13 -Pipsqueak NOD 21-01 ♥ Zwanger: -Jolien -Nino
Saar: ik heb dat ook vaker dat t een paar dagen daarna ineens weer doorzet. Denk dat t gewoon nogmaals opschonen van je baarmoeder is. Bonita en weegbree: succes morgen, ik duim voor jullie! En weegbree. Maak je niet teveel zorgen over je Bms. Bij mij was ie ook nog maar 5,5. Zo zie maar... Bruinverlies weer stukje minder. Vandaag is m'n beste vriendin wezen eten en heb t verteld. Ze was echt super blij! Zo leuk! Morgenavond komt manlief weer terug, maar heb ik slaapdienst dus zie m vrijdag weer. Wat duurt zo'n week dan lang zeg.
oh das fijn te horen nino! maak me er toch wel beetje drukom...maar goed. afwachten! wat jammer dat je je man pas vrijdag ziet...
♥ Topiclid info: - Typje/26jaar/2e kindje - Mama3e/33 jaar/3e kindje - Bonita/31 jaar/1e kindje - Myloon/30jaar/1e kindje - citroen/22 jaar/1e kindje - VioletRose/29 jaar/1e kindje - Nino/27 jaar/1e kindje - Pipsqueak/31 jaar/1e kindje - Flower77/35 jaar/2e kindje - Jolien/25 jaar/1e kindje - weegbree/30 jaar/1e kindje - Guusje27/30 jaar/2e kindje - Yvetje555/25 jaar/1e kindje - Saar81/31 jaar/1e kindje ♥ Naam/datum/afspraak: - 10-1 bonita fm - 10-1 weegbree fm - 10-1 Mama3e 2e iui - 11-1 citroen 2e fm - 14-1 yvetje controle en nieuw plan - 14-1 Saar81 fm - 25 - 1 Nino 1e echo 7+1 - 31 - 1 weegbree fertiloscopie ♥ Ronde (MMM): - Typje,7 rondes zelf. 3e ronde Menopur/Pregnyl - Mama3e,8 rondes met clomid 50/100/150,5e ronde Puregon 125ie + pregnyl,2e x IUI 9 januari 2013 - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 7e ronde Fostimon / Pregnyl waarvan ronde 1 IUI - Myloon, 4 rondes clomid, nu 1e ronde Puregon - citroen, ronde 9, puregon/pregnyl + zelf klussen - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde Puregon - Nino: 6 rondes met primolut en clomid 50/100/150 geen eisprong + LEO nu 5e ronde menopur wel met eisprong - Pipsqueak: 2 rondes clomid, 6 rondes menopur+pregnyl waarvan nu de 4e iui - Flower77, 6 rondes Ovulatie Inductie gehad, mogelijk IVF starten? - Jolien, 8 rondes clomid 50, 1 ronde Menopur en ovitrelle - weegbree 2 hele lange rondes zelf, 1 ronde clomid, afgebroken, sloeg niet aan, nu 3e ronde puregon 50eh -Guusje27,7 rondes clomid, 1e ronde puregon - Yvetje555, 4 rondes Clomid, 2 rondes Puregon zonder resultaat - Saar81, 1 ronde Clomid, 2e ronde Puregon ♥ NOD (Op het wachtbankje): - guusje, nod 16-1-13 - Pipsqueak NOD 21-01 ♥ Zwanger: -Jolien -Nino
voor degene die pregnyl spuiten/gespoten hebben; kregen jullie ook van die grote tepelhoven en tepels? Ik heb het nog niet eerder zo erg gehad als nu.., niet mooi meer hoor! Had ik ook toen ik zwanger was!
Mooie banner Nino!! Guusje, ik heb daar geen last van! maar hoeveel dpo ben je nu? kun je niet zwanger zijn? Ik ben net terug van de FM! Ook hier goed nieuws! Een mooi slijmvlies van jaaaa 8mm!! Dus dat is echt een record voor mij! En rechts twee follikels van 16mm! Dus helemaal toppie! Zaterdag nog een keer FM, en dan ws ook de pregnyl! een week na de eisprong wordt er nog bloedgeprikt om de waardes te bekijken. Ben heeel benieuwd!! Hoe is het met jullie? Fijne dag vandaag! Xxx
Jeeejjj weegbree. Goed nieuws meid! Jij gebruikte toch ook kruiden voor je Bms? En 2 follikels van 16 mm. Mooi hoor! Vandaag gaat het wel goed. Ben weer wat rustiger. Heb best wat kwaaltjes en ook dat maakt me een stuk zekerder. Liefs hang ik kotsend boven de pot, maar dat is niet. Wel honger snachts en smorgens. En net ook staan kokhalzen. Droom echt continue of de meest rare dingen en vooral ook seks hahaha. Niet echt bruinverlies, maar beetje licht gekleurde afscheiding (gelig). Denk misschien dat ik een blaasontsteking heb, dus morgen ff urine weg brengen voor de zekerheid. Kan niet wachten tot ik morgen m'n mannetje in m'n armen sluit.
jaaa super nieuws he! ben er erg blij mee! hopelijk kom ik je snel achterna Nino!!! en ja, ik gebruik de endometriumformule met chinese kruiden van mijn accupuncturist! helpt wel (denk ik!). fijn dat je rustiger bent en kwaaltjes hebt! het is vast een plakkerd meis! en het schijnt normaal te zijn dat je over seks droomt! haha... heeft met de doorbloeding down under te maken ofzo? heb ik ook al eens op het forum gelezen! haha!