Weegbree; wauw, goed nieuws meis!! Hopelijk gaat dit je ronde worden!! Ik kon het niet laten, ik heb nog heel veel ovulatietesten liggen en heb vanmorgen een testje gedaan hiermee, zie onderaan de foto. Ik heb vorige week dinsdag pregnyl 5000 gespoten, dus nu 9 dagen erna. Is dit nog van de pregnyl? Stom he, ik maak mezelf nu alleen maar zenuwachtig..
kan nog v d pregnyl zijn maar vind m wel donker...ik zeg morgenochtend testen met n echte zwangerschapstest! spannend!!!
Weegbree: oké nou dan blijf ik lekker door dromen. Hoewel ik vannacht droomde over iemand met een piemeltje die erg leek op een knakworstje. Hahaha. Heel appart. Guusje: oehoe wat spannend meid! Is nog wel 'kort' na de pregnyl, dus kan nog twee kanten op gaan. Ik zou overmorgen weer een testje doen en kijken of je weer een streepje krijgt. Oh wat zou dat geweldig zijn!
@Nino, ik snap dat je onzeker bent, maar probeer nu vooral te genieten van het feit dat je zwanger bent!!! Echt, ik zou zo graag in jouw positie willen zitten. Je hebt geen invloed op die kleine in je buik, dus geniet en droom natuurlijk ook lekker door over knakworstjes?! Haha... @Weegbree, meid, wat fijn dat je een mooir bms had en al een mooi ei!! Dit klinkt als een succes!! Hopen dat het succes doorzet!! Ben benieuwd! @guusje, jeetje, wat spannend zeg!! ik zou al haast een gat in de lucht willen springen, omdat ik een tuurstreepje zie.....maar natuurlijk mogen we niet te vroeg juichen, dus rustig afwachten....succes!! Hier verder geen nieuws. Ik kijk uit naar de afspraak aanstaande maandag, ik ben zoooo benieuwd wat ze voor me in petto hebben. Maar misschien willen ze ook nog wel een 'normale' ronde spuiten doen.
@guusje, heeel spannend! ik denk dat je zwanger bent! @yvett ik hoop ook zo op een keer positief nieuws voor jou!! @hier! wat zal ik doen! ik wil wel graag dat ze allebei doorgroeien en springen natuurlijk!! wat denken jullie dat de kans daarvoor is? ze waren wel beide 16 mm, dus dat is al bijna groot genoeg!
trouwens guusje, zie dat je ook met clomid wel een eisprong had. wat is nu dan het verschil met de puregon? ook je slijmvlies? of was er een andere reden? verder nog iets anders gedaan, standje, ik ben dol op goede tips! ik ga nu in de ochtenden klussen, wie weet helpt het!
Precies weegbree alles proberen! Nog een tipje... Geef je mannetje veel verse sinaasappelsap. Vitamine c is goed. Had dit afgelopen ronde ook iedere dag aan m'n mannetje gegeven. Hij rookt en nicotine breekt vit c af. Wat extra kan geen kwaad denk ik. Yvetje: precies. En hopelijk treden jullie allemaal snel in mijn voetsporen! Gun het jullie zo. Weet ook als geen ander hoe ellendig het is als je er zoveel moeite voor moet doen. Na 2 jaar afzien ga ik nu lekker genieten.
Weegbree; het mooie is, ik heb deze ronde geen hormonen gehad!! Geen clomid of puregon! Ik had mijn Eisprong precies met kerst en toen waren ze gesloten. Ik heb daarvoor wel een echo gehad om te kijken of de cyste weg was, deze was weg en spontaan een eitje! Dus ik heb af en toe een ovulatietest gedaan en toen ik een posi had gelijk ziekenhuis gebeld. Toen mocht ik pregnyl zetten. Verder gewoon om de dag geklust!
nino, mooie banner, en ik bedankt je nu alvast voor het plassen haha. weegbree. goed meid! super hoor! ik denk dat beide eitje doorgroeien en springen hoor! ik heb morgen weer een fm ben benieuwd
Nino, wat een mooie testjes hoe is het nu met je? Nog bruin verlies? Bij mijn 2e zwangerschap had ik dat ook ,het was toch echt oudbloed pas als het helder rood gaat worden moet je aan de bel trekken. Heerlijk....nu 2 zwangerschappen meiden....geeft hoop Citroen, succes morgen bij je fm ! Weegbree, nou ik hoop voor je dat ze allebij gaan springen meid! 2 is toch dubbel kans Guusje,tjee wat spannend. Ik zelf had ook op dag 9 zo'n tekstje helaas van de pregnyll op dag 10 was het zo goed als weg. Maar......dat wil natuurlijk niet zeggen dat jij dat ook heb, ik ga duimen spannend! Yvette, succes maandag... Bonita, al wat nieuws over je eitjes ? All, nou jongens we hebben het toch gedaan gisteravond We vonden het wel erg eng hoor.... Vanacht tegen half 3 kreeg ik me toch een kramp....niet normaal gewoon. Ik heb volgens mij echt een dubbele eisprong gehad,want dit heb ik echt nog nooit gevoeld. Ik ben er echt heel erg van geschrokken. Deze pijn heeft zeker een uur aangehouden heel heftig, kon wel huilen....gelukkig was het daarna rustiger in mijn buik en kon ik eindelijk weer slapen. Nu is het gewoon gevoelig maar niet meer pijnlijk gelukkig. Tja meiden en nu duimen maar...
weegbree: 2 follikels, super!! Dubbele kans, dus hopen dat dit 'm wordt! nino: fijn, dat je toch wat kwaaltjes hebt, in die zin dat je het dan wat meer gaat beseffen dat het echt zo is!! Bedankt alvast trouwens voor de aanmelding bij MvM! guusje: spannend! Ik hoop dat jouw streepjes van zwangerschap zijn! citroen: alvast succes morgen met je fm! mama3e: kan me voorstellen dat jullie het toch wel eng vonden! Wat naar trouwens dat je zo'n pijn had van je eisprong. Hier: vandaag (cyclusdag 12) follikelmeting gehad en het ziet er goed uit! Baarmoederslijmvlies 9 mm, eitje rechts 14,4 mm en eitje links 13,8 mm! Eigenlijk zou de IUI op zondag uitkomen, maar dan doet ons ziekenhuis niet insemineren. Dus nu moet ik morgen nog een keer voor een fm om te zien hoe hard de eitjes groeien. Als ze hard groeien, krijg ik zaterdag IUI en anders maandag.
Bonita en weegbree, te gek zeg, dat jullie dubbele groei hebben! Weegbree, wat bedoel je, wat je moet doen? Je krijgt toch instructie van ziekenhuis? Nino, wat zal het heerlijk zijn als jullie morgen weer samen zijn, misschien wordt het dan ook wat rustiger en echter. Guusje, kijk uit, het kan echt nog van de Puregon zijn! Het duurt vaak zo'n 10 dagen tot het uit je lijf is... (Bij 5000 IE) Je kunt natuurlijk blijven testen ekijken of ie donkerder wordt of lichter. Ik hoop natuurlijk dat het je eigen zwangerschapshormonen zijn!!! Spannend.
Helaas, het was toch de pregnyl.., 2 streepje is er nog heel licht maar een stuk lichter dan gisteren. Ik had het kunnen weten, toch te vroeg getest. En ik had het al in gedachten dat het zo kon zijn hoor, dus ben niet zwaar teleurgesteld ofzo, het kan nog deze maand, alleen niet van dit streepje!