Jammer Guusje, nu op naar een nieuw streepje van jezelf! kan nog! @hier druk geklust alweer... morgen weer voor fm! hoop toch zoooo dat ze beide doorgegroeid zijn en gaan springen!!!
jammer guus goed dat je zo positief blijft! @all ... vanmiddag weer voor een fm, ik hou jullie op de hoogte
Citroen, succes vanmiddag Guusje, jammer.....maar je bent er nog niet hè...kan nog alle kanten op. Ik had getest 4 dagen voor nod negatief en 3 dagen voor nod licht positief toen ik heel even zwager mocht zijn. Weegbree, doen ze bij jou op zaterdag fm dan ? Maar uhh idd op voor de 2 eitjes voor jou,mij, en Bonita ! Wie komen er gezellig bij haha Bonita, wat grappig dat je idd ook 2 eitjes heb....succes met je fm ben benieuwd All, vandaag heb ik een beurs gevoel in mijn onderbuik. Alleen mijn tepels doen giga pijn. Hierdoor kon ik gister dus weer niet lekker slapen, ben een buikslaper vandaar. Zelfs manlief zag het.... Zou iemand mijn op de lijst willen zetten voor nod, ik schrijf nu vanaf mijn iPad, maar ik weet niet zo goed hoe ik hiermee kan kopieeren en plakken. Mijn nod is : 23 januari. Alvast bedankt...
♥ Topiclid info: - Typje/26jaar/2e kindje - Mama3e/33 jaar/3e kindje - Bonita/31 jaar/1e kindje - Myloon/30jaar/1e kindje - citroen/22 jaar/1e kindje - VioletRose/29 jaar/1e kindje - Nino/27 jaar/1e kindje - Pipsqueak/31 jaar/1e kindje - Flower77/35 jaar/2e kindje - Jolien/25 jaar/1e kindje - weegbree/30 jaar/1e kindje - Guusje27/30 jaar/2e kindje - Yvetje555/25 jaar/1e kindje - Saar81/31 jaar/1e kindje ♥ Naam/datum/afspraak: - 11-1 citroen 2e fm - 12-1 weegbree fm - 14-1 yvetje controle en nieuw plan - 14-1 Saar81 fm - 25 - 1 Nino 1e echo 7+1 - 31 - 1 weegbree fertiloscopie ♥ Ronde (MMM): - Typje,7 rondes zelf. 3e ronde Menopur/Pregnyl - Mama3e,8 rondes met clomid 50/100/150,5e ronde Puregon 125ie + pregnyl,2e x IUI 9 januari 2013 - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 7e ronde Fostimon / Pregnyl waarvan ronde 1 IUI - Myloon, 4 rondes clomid, nu 1e ronde Puregon - citroen, ronde 9, puregon/pregnyl + zelf klussen - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde Puregon - Nino: 6 rondes met primolut en clomid 50/100/150 geen eisprong + LEO nu 5e ronde menopur wel met eisprong - Pipsqueak: 2 rondes clomid, 6 rondes menopur+pregnyl waarvan nu de 4e iui - Flower77, 6 rondes Ovulatie Inductie gehad, mogelijk IVF starten? - Jolien, 8 rondes clomid 50, 1 ronde Menopur en ovitrelle - weegbree 2 hele lange rondes zelf, 1 ronde clomid, afgebroken, sloeg niet aan, nu 3e ronde puregon 50eh -Guusje27,7 rondes clomid, 1e ronde puregon - Yvetje555, 4 rondes Clomid, 2 rondes Puregon zonder resultaat - Saar81, 1 ronde Clomid, 2e ronde Puregon ♥ NOD (Op het wachtbankje): - guusje, nod 16-1-13 - Pipsqueak NOD 21-01 - mama3e NOD 23-01 - weegbree NOD 26-01 ♥ Zwanger: -Jolien -Nino
geregeld! jaa heel fijn dat onze kliniek op zaterdagochtend open is! ben wel erg benieuwd! hopelijk dus beide doorgegroeid en nog een dikker slijmvlies! spannend bij jou mama3e! hopelijk is er iig een van de vele eitjes raak! en citroen, succes! hopelijk ook een mooi resultaat vandaag!!
Hoi allemaal, vanochtend weer een echo gehad. De follikels waren 16 en 17 mm. De dokter zei dat de eitjes net te klein zijn om morgen IUI te doen. Dus nu moet ik vanavond een halve ampul spuiten, morgenavond om 20 uur de Pregnylspuit zetten, morgenavond ook zelf klussen (omdat er toch wel een kans is dat de eitjes vanzelf springen), maandagochtend om 10 uur IUI. Dat is dan dus zo'n 38 uur na Pregnyl. Nu is het alleen wel zo dat ik vanmiddag echt mega veel slijm had toen ik naar het toilet ging. Zoveel heb ik echt nog nooit gehad. Het was van dat rekbaar slijm. Nu ben ik dus bang dat mijn eitjes misschien nog wel veel eerder springen. Maar goed, ik ga eens even een ovulatietestje doen, misschien dat daar iets aan te zien is. En dan doen man en ik morgenavond beter vroeg in de avond klussen i.p.v. laat in de avond.
@citroen. jammer nog f doorbijten! @bonita slijm is suuuuper goed. daar zwemmen de zaadjes door! ik heb het ook erg nu! net plassen en er hingen hele slierten uit! (sorry ranzig) hoe is het zaad van je man? ik zou flink a d klus gaan!
Mama3e; ja, weet ook dat het nog niet over is voor deze ronde.. Ff afwachten maar nu. Zondag maar een testje doen weer! Bonita; rekbaar slijm is inderdaad een teken dat je Eisprong gaat plaatsvinden. Ik zou zeker nog ff een ovu testje doen, en inderdaad aan de klus! Hopelijk wordt dit ook jou ronde!
Ladies, ik zit nu op 11 dagen na pregnyl,en nog steeds een streepje, kan dit nog steeds van de pregnyl 5000 zijn? In het echt is ie duidelijker!
Guusje: als ik m'n iPad scheef houd dan zie ik idd een streepje! Whaaaa spannend! Bonita: jeeejjj mooie eitjes al hoor!
Citroen, jammer, hopelijk zijn ze volgende keer goed gegroeid! Bonita, ik heb altijd het meeste slijm ongeveer 3 dagen vóór de eisprong, het hoeft dus niet te betekenen dat t nu al gebeurt. Wat zei je ovutest? Weegbree, hoe zagen jouw eitjes er vandaag uit? Guusje, ik denk dat het nog net van de pregnyl kan zijn. Als ie maandag donkerder is, lijkt het me duidelijk . Je maakt het spannend zo Bij mij is het bloedverlies gelukkig gestopt. Maandag fm, hoop dat ze flink gegroeid zijn, want woensdag waren ze nog onder 1 cm
Ik weet niet of je het goed kan zien zo op de foto, maar die van vandaag lijkt donkerder. Ik maak. Foto's vanaf telefoon en die draait de foto's zomaar , heel irritant! Hij lijkt trouwens ook meer roze.. Pff, spannend!
guusje: ik heb geen idee of het nog van Pregnyl kan zijn. Theoretisch zou ik zeggen van niet, omdat Pregnyl na 8-10 dagen weg zou moeten zijn. Ben benieuwd of het lijntje donkerder wordt! Ga je morgen weer testen? Ik duim voor je! weegbree: hoe is je fm gegaan? hier: ovulatietest gisteren was hartstikke negatief, dus ik ga er maar van uit dat eitjes nog lekker blijven zitten. Vanavond klussen en Pregnyl en dan maandag IUI, spannend!