Puregon of andere hormonen spuiten

Discussie in 'MMM clubs' gestart door VioletRose, 26 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    hoi meiden! even een berichtje van mij.
    het is weer een heel verhaal apart.
    mijn baarmoeder slijmvlies was donderdag 8 mm, nu 7mm??? (vorige keer was het ook tussen dag 9 en 12 minder geworden).
    Eitjes zaten er nog, eentje was nu 21, eentje nog 16 en eentje van 14 mm.
    Ze vroeg wat ik wilde, pregnyl zetten of niet.
    Toen zei ik, jij bent de arts, wat denk jij ervan. Ze zegt ik denk dat je eitjes nog niet rijp genoeg zijn (ook gezien het slijmvlies) en dat je het nog beter niet kunt doen.
    Ik heb nu bloed laten prikken zodat ze kan kijken wat de waardes zijn van het ei (eitjes).
    nu gewoon doorspuiten en maandag weer fm om te kijken hoe het er dan voor staat. ondertussen wel doorklussen mochten ze vanzelf springen. doe nu ook ovulatietesten.
    De kans zit er dik in dat de vorige rondes ik te vroeg pregnyl heb gekregen. Pregnyl zorgt er namelijk altijd voor dat ie springt, ook al is je ei nog niet rijp.
    Vorige keer toen ik (mijn enige) natuurlijke eisprong had, was ie bij bij de laatste meting ook rond de 20 mm en kreeg ik een dag of vier vijf later pas een positieve ovulatietest. Denk dat mijn eitjes gewoon wat langer doorgroeien.
    nog even geduld dus. ik heb er wel een goed gevoel bij dat ze het nu verder bekijken. het klinkt ook logisch eigenlijk, als het ei niet rijp is, wel springt, wordt ik ongesteld als pregnyl weg is. en de laatste keren begon het slijmverlies ook precies tien dagen na de eisprong.
    Dus nu nog even geduld tot maandag, dan is de uitslag van het bloed ook binnen en weet ik weer wat meer...
    Guusje spannend!

2. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Weegbree; ik denk dat dat ook de juiste keuze is hoor, het is belangrijk dat je BSV lekker dik is, dat is bij mij waarschijnlijk ook de rede geweest dat ik niet zwanger van de clomid ben geworden denk ik. Had wel mooie eitjes elke maand maar dun bsv. Dus in ieder geval goed klussen en inderdaad na weekend weer echo! Spannend meis!

3. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    weegbree: inderdaad een verhaal apart. Gek he, hoe je bms weer dunner kan worden en je wel al zo'n grote eitjes hebt. Hopelijk is iets langer wachten net wat jij nodig hebt om zwanger te worden!

guusje: spannend dat je morgen weer test. Ben heeel benieuwd of het streepje donkerder is dan vandaag.

4. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Het meiden,

Hier in shock. Vanmiddag dacht ik doe nog ff een testje om te kijken of het streepje nu wel wat donkerder is. Helaas veel lichter. Daarna clearblue digital gedaan en er staat nu nog maar zwanger 1-2. Woensdag stond er 2-3. Er is dus iets mis...
    Ik had ook al paar dagen pijn in m'n schouder en dacht meteen zie je heb een Bbz. Voel me ook echt beroerd. Naar de spoedeisende hulp verwezen en na lang wachten kreeg ik een chago gyn. Inwendige echo gedaan. Hij zag geen vocht rond m'n eileiders, maar hij kan Bbz niet helemaal uitsluiten. In m'n baarmoeder een klein stipje, wat heel misschien nog t vruchtje zou kunnen zijn of een overblijfsel daarvan. Ook bloed laten prikken en kwam nog wel hcg uit, maar van een beginnende zwangerschap. Maandag weer bloed prikken. Denk dat t einde verhaal is. Ben zo verdrietig. Waarom kan er nu niets 'normaal' gaan. Stom lijf! En als het mis is of is gegaan waarom heb ik dan geen bloed. Snap er niks van.

5. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    achnee lieve nino....wat ontzettend naar voor jullie...!
    ik hoop en duim dat er nog hoop is!!
    veel sterkte meis!

6. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh nino, nee he :( ?! Ik kan me heel goed voorstellen dat je verdrietig bent. Lukt het eindelijk en dan dit... Het is een van mijn grootste nachtmerries. Een hele hele dikke knuffel voor jou meid!!

7. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Ach Nino, wat verschrikkelijk zeg.. Dikke knuff voor jou!

8. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Wat denken jullie? Is nog een heel vaag streepje, 12 dagen na pregnyl. Maar wel een stuk lichter. Eergister vaag streepje, gister duidelijker en vandaag weer vager.., i snap er niks meer van..?:(

9. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    En ik krijg hem niet recht...

10. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    hoe is het nu nino? ga je morgen naar je eigen gyn?
    guusje wat raar?? :(
    @hier nog geen positieve ovutest...raar...het lijkt net of mijn slijm ook minder wordt...raar?

11. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Ja ga morgen m'n eigen gyn maar bellen. Ja klote is dit. Kijk als ik nu bloedverlies en krampen had, dan weet je iig waar je aan toe bent. Dit is zo onzeker, terwijl heel reëel gezien ik ook wel weet dat als de testen ineens lichter worden het hcg zakt en t alleen maar mis kan zijn.

12. pipsqueak

pipsqueak Actief lid

25 nov 2011
    461
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeetje nino, veel sterkte en een dikke knuffel! Ik blijf duimen dat het toch goed blijft gaan meid!

13. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Heb een rijtje gemaakt van mijn testen, die van vandaag is ong even licht als die van vrijdag, vaag toch?

14. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nino, wat ontzettend naar! Ik krijg het er koud van, zo rot vind ik het. En dan nog die onzekerheid , ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Sterkte, meis.

Guusje, volgens mij valt er niks zinnigs over te zeggen. Ik doe een gooi: misschien was het gister nog pregnyl + je eigen hormonen, en vandaag alleen nog die van jezelf? Dat is een mooi hoopvol verhaal, vind je niet? ;) Ik weet niet of het kan, het is toch weer wachten geblazen, hoe moeilijk dat ook is...

Weegbree, wat vreemd... En zou Puregon niet ook je slijmvlies moeten helpen opbouwen? Het zou wel fijn zijn als ze in ieder geval nu een logisch verhaal hebben en natuurlijk een mooie oplossing. Wat een gerommel blijft het steeds, hè?

15. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Nog een bewerkte foto van vandaag, dit kan na 12 dagen toch geen pregnyl meer zijn? Saar; lijkt me een hele mooie verklaring, teken ik voor! :D

16. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    ik zie m!!!

17. mama3e

mama3e Actief lid

17 okt 2011
    238
    0
    0
    Weegbree, bedankt dat je me ff op de lijst heb bijgeschreven.

Nino, meid wat vresenlijk deze onzekerheid, succes morgen bij de gyn. Ik wil je niet bang maken, maar dit heb ik ook gehad en was helaas geen goed teken. Ik duim heel hard voor je meis...dikke knuffel.

Guusje, spannend zeg ! Het kan natuurlijk ook zijn dat je de ene keer meer gedronken heb dat bij de vorige tekstjes. Maar 12 dagen na pregnyl nog zo'n streepje.......is idd goed zichtbaar. Ook ik zie hem nog steeds hoor, misschien toch een positieve test Guusje, tjee spannend....

All, niet zo veel te melden. Borsten zijn een stuk minder geworden.
    Weet iemand of nu al je eitjes springen bij pregnyl? Dus in mijn geval die van 19,5 en van 16,5 mm ? Vanaf wanneer springen ze ?

18. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mama3e, wat bedoel je, heb je net de pregnyl gespoten? Ik dacht dat ze zeggen dat ze ongeveer na 36 dgn springen. Maar bij mij zeiden ze bijv. de laatste keer dat ie waarschijnlijk al binnen een dag zou springen, omdat alles al klaar stond.

@hier: fm vanochtend: bmslijmvlies niet dikker geworden, eitjes niet gegroeid in vijf dagen. :( Echt balen.

19. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    @saar, wat vervelend zeg!!!

@hier. bah bah bah.
    net bij de kliniek geweest. twee eitjes van 23,3 en 24,5. zaterdag dus bloed geprikt en de waardes waren perfect, mooi rijp dus en klaar om te springen. dus dat was het goede nieuws.
    daarnaast was mijn slijmvlies niet aangegroeid en had ik zelfs 3,5 mm vocht in mijn baarmoeder?????
    Dit kon van het klussen komen, maar het kon ook wat anders zijn. dit is erg slecht voor de innesteling. ze wist het ook niet echt volgens mij en ging het bespreken in het gezamenlijke werkoverleg daar. al met al is mijn slijmvlies dus ruk...
    heb ik een keer twee mooie kanshebbers, heb ik dat weer.
    woensdag moet ik er weer heen, mag niet meer prikken nu, wel doorklussen.
    al met al kloten... bah!

20. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Jeetje weegbree en Saar, jullie ook al slecht nieuws!! Me to.. Test was omowit vandaag.. Dus volgende cyclus starten met puregon.

Wat een k*tdag!!:x

Deel Deze Pagina