♥ Topiclid info: - Typje/26jaar/2e kindje - Mama3e/33 jaar/3e kindje - Bonita/31 jaar/1e kindje - Myloon/30jaar/1e kindje - citroen/22 jaar/1e kindje - VioletRose/29 jaar/1e kindje - Nino/27 jaar/1e kindje - Pipsqueak/31 jaar/1e kindje - Flower77/35 jaar/2e kindje - Jolien/25 jaar/1e kindje - weegbree/30 jaar/1e kindje - Guusje27/30 jaar/2e kindje - Yvetje555/25 jaar/1e kindje - Saar81/31 jaar/1e kindje ♥ Naam/datum/afspraak: - 11-1 citroen 2e fm - 12-1 weegbree fm - 14-1 yvetje controle en nieuw plan - 19-1 Saar81 3e fm - 25 - 1 Nino 1e echo 7+1 - 31 - 1 weegbree fertiloscopie ♥ Ronde (MMM): - Typje,7 rondes zelf, 1 ronde Provera, 4e ronde Menopur/Pregnyl - Mama3e,8 rondes met clomid 50/100/150,5e ronde Puregon 125ie + pregnyl,2e x IUI 9 januari 2013 - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 7e ronde Fostimon / Pregnyl waarvan ronde 1 IUI - Myloon, 4 rondes clomid, nu 1e ronde Puregon - citroen, ronde 9, puregon/pregnyl + zelf klussen - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde Puregon - Nino: 6 rondes met primolut en clomid 50/100/150 geen eisprong + LEO nu 5e ronde menopur wel met eisprong - Pipsqueak: 2 rondes clomid, 6 rondes menopur+pregnyl waarvan nu de 4e iui - Flower77, 6 rondes Ovulatie Inductie gehad, mogelijk IVF starten? - Jolien, 8 rondes clomid 50, 1 ronde Menopur en ovitrelle - weegbree 2 hele lange rondes zelf, 1 ronde clomid, afgebroken, sloeg niet aan, nu 3e ronde puregon 50eh -Guusje27,7 rondes clomid, 1e ronde puregon - Yvetje555, 4 rondes Clomid, 2 rondes Puregon zonder resultaat - Saar81, 1 ronde Clomid, 2e ronde Puregon ♥ NOD (Op het wachtbankje): - guusje, nod 16-1-13 - Pipsqueak NOD 21-01 - mama3e NOD 23-01 - weegbree NOD 26-01 ♥ Zwanger: -Jolien -Nino
♥ Topiclid info: - Typje/26jaar/2e kindje - Mama3e/33 jaar/3e kindje - Bonita/31 jaar/1e kindje - Myloon/30jaar/1e kindje - citroen/22 jaar/1e kindje - VioletRose/29 jaar/1e kindje - Nino/27 jaar/1e kindje - Pipsqueak/31 jaar/1e kindje - Flower77/35 jaar/2e kindje - Jolien/25 jaar/1e kindje - weegbree/30 jaar/1e kindje - Guusje27/30 jaar/2e kindje - Yvetje555/25 jaar/1e kindje - Saar81/31 jaar/1e kindje ♥ Naam/datum/afspraak: - 11-1 citroen 2e fm - 12-1 weegbree fm - 14-1 yvetje controle en nieuw plan - 19-1 Saar81 3e fm - 25 - 1 Nino 1e echo 7+1 - 31 - 1 weegbree fertiloscopie ♥ Ronde (MMM): - Typje,7 rondes zelf, 1 ronde Provera, 4e ronde Menopur/Pregnyl - Mama3e,8 rondes met clomid 50/100/150,5e ronde Puregon 125ie + pregnyl,2e x IUI 9 januari 2013 - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 7e ronde Fostimon / Pregnyl waarvan ronde 1 IUI - Myloon, 4 rondes clomid, nu 1e ronde Puregon - citroen, ronde 9, puregon/pregnyl + zelf klussen - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde Puregon - Nino: 6 rondes met primolut en clomid 50/100/150 geen eisprong + LEO nu 5e ronde menopur wel met eisprong - Pipsqueak: 2 rondes clomid, 6 rondes menopur+pregnyl waarvan nu de 4e iui - Flower77, 6 rondes Ovulatie Inductie gehad, mogelijk IVF starten? - Jolien, 8 rondes clomid 50, 1 ronde Menopur en ovitrelle - weegbree 2 hele lange rondes zelf, 1 ronde clomid, afgebroken, sloeg niet aan, nu 3e ronde puregon 50eh -Guusje27,7 rondes clomid, 1e ronde puregon - Yvetje555, 4 rondes Clomid, 2 rondes Puregon zonder resultaat - Saar81, 1 ronde Clomid, 2e ronde Puregon ♥ NOD (Op het wachtbankje) - Pipsqueak NOD 21-01 - mama3e NOD 23-01 - weegbree NOD 26-01 ♥ Zwanger: -Jolien -Nino
hallo dames, sorry sorry sorry, ik heb het zoo druk gehad dus ben even afwezig geweest. nino meissie toch, ik weet niet wat ik moet zeggen, het is zo oneerlijk!!! guusje, aaaah wat jammer, je hebt het wel spannend gemaakt! yvet , pfff wat een rot nieuws! dikke knuffel meid! ... ik reageer de volgende keer even beter meiden maar wou even wat van me laten horen. ik mag woensdag weer voor de 3e fm, eitjes willen deze ronde niet zo hard groeien, 21 januari zaadonderzoek waarbij ze een proef bewerking doen, alles hangt van deze uitslag af: - 1 miljoen of meer na bewerking betekent IUI - minder dan 1 miljoen betekent ivf/icsi
♥ Topiclid info: - Typje/26jaar/2e kindje - Mama3e/33 jaar/3e kindje - Bonita/31 jaar/1e kindje - Myloon/30jaar/1e kindje - citroen/22 jaar/1e kindje - VioletRose/29 jaar/1e kindje - Nino/27 jaar/1e kindje - Pipsqueak/31 jaar/1e kindje - Flower77/35 jaar/2e kindje - Jolien/25 jaar/1e kindje - weegbree/30 jaar/1e kindje - Guusje27/30 jaar/2e kindje - Yvetje555/25 jaar/1e kindje - Saar81/31 jaar/1e kindje ♥ Naam/datum/afspraak: - 11-1 citroen 2e fm - 12-1 weegbree fm - 14-1 yvetje controle en nieuw plan - 17-1 controle of bm goed schoon is - 19-1 Saar81 3e fm - 31 - 1 weegbree fertiloscopie ♥ Ronde (MMM): - Typje,7 rondes zelf, 1 ronde Provera, 4e ronde Menopur/Pregnyl - Mama3e,8 rondes met clomid 50/100/150,5e ronde Puregon 125ie + pregnyl,2e x IUI 9 januari 2013 - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 7e ronde Fostimon / Pregnyl waarvan ronde 1 IUI - Myloon, 4 rondes clomid, nu 1e ronde Puregon - citroen, ronde 9, puregon/pregnyl + zelf klussen - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde Puregon - Nino: 6 rondes met primolut en clomid 50/100/150 geen eisprong + LEO nu 5e ronde menopur. Vmk. - Pipsqueak: 2 rondes clomid, 6 rondes menopur+pregnyl waarvan nu de 4e iui - Flower77, 6 rondes Ovulatie Inductie gehad, mogelijk IVF starten? - Jolien, 8 rondes clomid 50, 1 ronde Menopur en ovitrelle - weegbree 2 hele lange rondes zelf, 1 ronde clomid, afgebroken, sloeg niet aan, nu 3e ronde puregon 50eh -Guusje27,7 rondes clomid, 1e ronde puregon - Yvetje555, 4 rondes Clomid, 2 rondes Puregon zonder resultaat - Saar81, 1 ronde Clomid, 2e ronde Puregon ♥ NOD (Op het wachtbankje) - Pipsqueak NOD 21-01 - mama3e NOD 23-01 - weegbree NOD 26-01 ♥ Zwanger: -Jolien
♥ Topiclid info: - Typje/26jaar/2e kindje - Mama3e/33 jaar/3e kindje - Bonita/31 jaar/1e kindje - Myloon/30jaar/1e kindje - citroen/22 jaar/1e kindje - VioletRose/29 jaar/1e kindje - Nino/27 jaar/1e kindje - Pipsqueak/31 jaar/1e kindje - Flower77/35 jaar/2e kindje - Jolien/25 jaar/1e kindje - weegbree/30 jaar/1e kindje - Guusje27/30 jaar/2e kindje - Yvetje555/25 jaar/1e kindje - Saar81/31 jaar/1e kindje ♥ Naam/datum/afspraak: - 16-1 weegbree fm - 17-1 controle of bm goed schoon is - 19-1 Saar81 3e fm - 6 - 2 weegbree fertiloscopie ♥ Ronde (MMM): - Typje,7 rondes zelf, 1 ronde Provera, 4e ronde Menopur/Pregnyl - Mama3e,8 rondes met clomid 50/100/150,5e ronde Puregon 125ie + pregnyl,2e x IUI 9 januari 2013 - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 7e ronde Fostimon / Pregnyl waarvan ronde 1 IUI - Myloon, 4 rondes clomid, nu 1e ronde Puregon - citroen, ronde 9, puregon/pregnyl + zelf klussen - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde Puregon - Nino: 6 rondes met primolut en clomid 50/100/150 geen eisprong + LEO nu 5e ronde menopur. Vmk. - Pipsqueak: 2 rondes clomid, 6 rondes menopur+pregnyl waarvan nu de 4e iui - Flower77, 6 rondes Ovulatie Inductie gehad, mogelijk IVF starten? - Jolien, 8 rondes clomid 50, 1 ronde Menopur en ovitrelle - weegbree 2 hele lange rondes zelf, 1 ronde clomid, afgebroken, sloeg niet aan, nu 3e ronde puregon 50eh -Guusje27,7 rondes clomid, 1e ronde puregon - Yvetje555, 4 rondes Clomid, 2 rondes Puregon zonder resultaat - Saar81, 1 ronde Clomid, 2e ronde Puregon ♥ NOD (Op het wachtbankje) - Pipsqueak NOD 21-01 - mama3e NOD 23-01 - weegbree NOD 30-01 ♥ Zwanger: -Jolien
@nino, wat vervelend...hopelijk kun je gauw weer verder! @citroen, ook spannend allemaal zeg. hopelijk is het zaad goed genoeg voor IUI. @hier, voel me kloten. waarom heb ik steeds van die rare fratsen. spanningen ook thuis erdoor. Het begint ons leven teveel te beheersen...niet zo leuk allemaal. ben wel nieuwsgierig naar wat er morgen te zien is. hopelijk is het vocht op miraculeuze wijze verdwenen, zijn mijn eitjes gesprongen en maak ik nog een kans. laatste dagen van ellende niet geklust, slijm is weg en wordt nu alweer wittig en dus ondoordringbaar voor de zaadjes. of ze zijn maandag gesprongen (ondanks negatieve ovutest, miss op het verkeerde moment getest?) of mijn eitjes springen dus niet zonder hulp en nu is het optimale moment voorbij. Al met al kan ik deze ronde afschrijven ben ik bang. Heb zelf het gevoel dat ik volgende ronde aan de menopur moet. omdat dit ook beter resultaat geeft voor het slijmvlies. even afwachten.
Nino, meid, nogmaals veel sterkte met dit rottige nieuws. Het is weer een extra bevestiging dat het is begonnen, maar wel fijn zoals je zegt dat het uit zichzelf nu al begint. Weegbree, ik merk eerlijk gezegd wel dat je er heel erg mee bezig bent. Dat is helemaal niet verkeerd, dat is iedereen haar eigen beslissing, maar je weet veel dingen, wanneer heb ik welk slijm, wanneer is het goed en wanneer niet. Ik weet dat bijvoorbeeld niet goed. Dus ik kan me voorstellen dat het heel erg je leven gaat beheersen. Ik heb dat ook gehad, maar ik heb het ook al een paar keer wat meer van me af kunnen zetten: even geen forum, even geen extra checks met temperaturen en slijm meten ed. Misschien werkt dat voor jou ook wel. Je hebt er zelf zo weinig invloed op, en i know, dat is wel makkelijk gezegd, maar uiteindelijk is het wel fijn dat je ook even afstand kunt nemen. Hoe staat je man/vriend hierin?? Is hij ook zo fanatiek? Verder snap ik wel dat je denkt: gadver, nu dit weer, geen 1 cyclus is hetzelfde. Ik denk dat precies hetzelfde en zelfs de gyn zegt: jullie hebben tot nu toe alleen maar gedoe gehad en niks gemiddeld of verwacht qua uitslagen. Maar meid, hou daarom wel moed he?? Ik geloof ook nog steeds niet dat Puregon helemaal niet werkt bij me, ik weet dat ik erop reageer ivm de cystes. Ik blijf ook hoop houden dat het allemaal gaat lukken. En ondertussen probeer een beetje afleiding te zoeken. Ik hoop dat het jou ook lukt!!! Succes morgen in ieder geval!!
ja je hebt ook gelijk...ik heb ook wat meer regels voor mezelf gesteld nu... maar vind t erg lastig om er niet teveel mee bezig te zijn... ff morgen maar weer afwachten! hoop voor jou dat de cystes snel weggaan en je nog een eerlijke ronde puregon mag starten! thanks meid!!!
We hebben allemaal wel eens periodes, denk ik, dat we er teveel mee bezig zijn... Ik heb net een kennis ontvriend op facebook, omdat ze werkelijk ALLES aangrijpt om iets over dr zwangerschap te zeggen. Ik heb er genoeg van, erg hè?
Saar, snap het helemaal hoor! Je kunt een vriend ook blokkeren he?? Dan blijf je wel vrienden, maar dan ziet zij geen berichten van jou en andersom volgens mij.
ze zijn niet gesprongen. er zitten nu drie grote eitjes en deze zijn niet meer te bewegen met de pregnyl. het zijn dus cystes. achteraf hadden ze mij gewoon pregnyl moeten geven zaterdag. dan had ik een kans gehad. deze arts zei dat t niet erg was het vocht dat dat van de vele eitjes kwam? nu moet ik een opwekker (primolut) en dan weer overnieuw. met n beetje pech pas over zes weken weer een kans.
@weegbree, ach meid dat is echt balen! Sterkte met deze teleurstelling! Knuffel @saar nee hoor niet erg maar herkenbaar. Alhoewel ik niemand heb ontvriend of vermijd. Ik denk altijd maar zo, als ik zwanger ben zou ik hetzelfde doen. Al wil ik nog zo graag ik gun het de anderen ook wel. Zij kunnen er niets aan doen dat het bij mij niet lukt. En als het teveel is lees ik gewoon niet en sla ik het bericht over. Maar nogmaals ik begrijp je volkomen! @hier nog steeds aan het wachten (vervelende weken zijn dat zeg!) Voel niets, geen symptonen of iets wat duidt op een aankomende menstruatie. Nog even geduld dus nog.
weegbree, bah, balen meid!! @all. vandaag op cd 20 niks nada noppes!!!! geen ei, bleeeeh snap er niks van. afgelopen vrijdag was er wel iets, niet veel maar toch, maar dat is gewoon weer gekrompen. stom he! nu ophogen naar 150 eh en maandag terug.
Weegbree, wat STOM! Echt balen... Citroen, ook STOM! Hoe kan dat nou? Hopelijk maandag wel groei! Bij mij was er ook al zo weinig groei, en zit ook al wel op drie weken, net opgehoogd naar 100. @facebook: oh, je kunt dus ook blokkeren, haha, dat is wat minder drastisch. Nou ja. Vandaag trouwens mooie foto's van een zwangere vriendin op facebook, dat vond ik dan wel weer leuk. Elke dag is gewoon net teveel .
Weegbree, bah, wat vervelend dat je nu met de cystes zit!! Achteraf hadden ze inderdaad beter zaterdag de pregnyl kunnen zetten. Het vervelende is nu inderdaad dat je weer wat weken moet wachten....ik heb dat ook al een paar keer gehad en ik moet zeggen: bij mij voelde dat een beetje als een soort van pauze: je lichaam heeft nu tijd nodig om te herstellen en het op te ruimen. Dus voor jou in je hoofd misschien ook rust, omdat je niet op uitslagen hoeft te wachten enzo. Komt goed meid! Citroen, wat vervelend dat er nog steeds geen goed ei is!!! Ik snap er ook niks van: de ene cyclus heb je zoveel IU nodig en dan weer wat anders. Lastig hoor!! Sterkte in ieder geval en hopelijk is er straks met de verhoging wel wat te zien!!
ja precies, het voelt alsof ik voor janlul op de wachtbank zit terwijl er niks gebeurt. tweede primolut zit er alweer in, volgende week zondag de laatste. hopelijk wordt ik snel ongesteld en hoef ik niet weer twee weken te wachten net als met de duphaston. Op zich heb ik dan niet al te veel tijd verloren. gisteren even goed gepraat en gejankt bij mijn rots in de branding. zoo fijn dat hij er goed mee om kan gaan en wat rustiger is! ik ga mijn hardlopen weer oppakken en proberen om wat meer los te laten. kan het toch niet laten om zp niet te lezen, daar ben ik te nieuwsgierig voor, maar ik houd het bij alleen mn twee topics. @yvet, wat doet orgametril? hoe is het met de rest van de dames? xxx
Ik snap dat het moeilijk is om los te laten, het hoeft ook allemaal niet in 1 keer he?? Je merkt misschien dat je straks vanzelf minder behoefte hebt om op het forum te kijken. Je blijft nieuwsgierig natuurlijk, had ik ook, maar had ook soms na een paar dagen niet op het forum te zitten van: he, ik heb nu al een paar dagen helemaal niet aan gedacht! Leuk dat je weer gaat hardlopen! Orgametril is eigenlijk hetzelfde als Provera, alleen mn gyn zei dat het wat meer concentreerde op cytes ofzo. Maar in de bijsluiter staat dat niet specifiek beschreven.
Ik ken ook het gevoel, Weegbree, dat er niks gebeurt. Dat had ik een paar maanden geleden. Bij mij was het achteraf wel goed, heb toen even een pauze genomen van 'ermee bezig zijn', dat was ook wel goed. Maar het is moeilijk, als je even niks kunt doen met iets wat je zo graag wil.