Puregon of andere hormonen spuiten

Discussie in 'MMM clubs' gestart door VioletRose, 26 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Ik snap het ook heel goed weegbree.., ik wacht nu al 3 maanden op een volgende behandeling... Had dinsdag ook ongi moeten worden, heb ook pregnyl gespoten dus kan eigenlijk niet veel later komen. Morgen maar weer eens ziekenhuis bellen.. Ik word er ook niet goed van!

2. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    vervelend zeg!!!
    nog steeds niet ongesteld?
    nog getest?

3. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Nee, niet zwanger, heb net gebeld, degene die erover gaat is nu bezig, belt zo terug. Ik wacht al vanaf nov op mijn Eisprong.., cystes, kerst dus gesloten ziekenhuis en nu dit weer.. Zo niet leuk!

4. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    balen hoor... ik dacht dat jij toch nog een heel licht streepje had op je test? shit allemaal he. hopelijk kun je snel terecht. laten ze maar eens even een echo maken en kijken wat er allemaal aan de hand is. ben benieuwd!
    Ik heb dus ook weer cystes. nu aan de primolut en chinese kruiden. Die zijn ervoor om de vochthuishouding in de baarmoeder en eierstokken te reguleren en energiedoorstroming en bloedcirculatie te verbeteren. De cystes zijn gevuld met vocht en het lichaam moet dit afdrijven en absorberen. De kruiden helpen hierbij.
    Dus tja..ik moet ook even weer afwachten!

op naar ongi en daarna de fertiloscopie. brrr dat vind ik ook wel erg spannend... :(

5. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Nou Weegbree, het zit niet mee bij ons he.., hopelijk is deze narigheid allemaal snel voorbij en mogen we snel genieten van een kleine beeb in onze buik!

6. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoop ik ook voor jullie!!!

Citroen, ik kan je de hand schudden. Ik zit nu op dag 21, en eitjes zijn nog steeds niet gegroeid, ondanks de ophoging van Puregon.
    Het bms is dan wel weer gegroeid, dus dat is in elk geval wat.

Vandaag bloed geprikt, om te zien of mn oestrogeen goed is, aan de hand daarvan nieuw plan.

7. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Bah Saar, dat is ook balen...hoeveel spuit je nu? miss is puregon toch niet het middel voor jou. Komt wel eens vaker voor, hoor dan dat andere middelen wel of beter aanslaan.

8. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks, Weegbree.
    De arts belde vanmiddag en zij verwacht dat de eitjes binnenkort het slijmvlies zullen volgen. Ben benieuwd! Ik heb er vertrouwen in :)

9. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Spannend Saar! Afwachten maar!

Ik krijg maandag een echo dus ben benieuwd.

10. mama3e

mama3e Actief lid

17 okt 2011
    238
    0
    0
    Meiden,meiden meiden, wat een ellende allemaal :(

Nino, lieverd....wat onzettend rot voor jullie. Ik denk aan je ...:)

bonita, succes met de wachtweken weer ;)

All, ik zit/zat naog steeds in de wachtweken. Ik zit nu 4 dagen voor nod. Vanaf gisteren kreeg ik ineens bruine drap bij het afvegen en ook in de pot. Dat heb ik idd eigenlijk nooit zo ruim voor mijn nod.
    Normaal zou ik dus denken, innesteling?
    Maar ook vandaag houd het best aan bij het afvegen. Het is zelfs rood in de pot maar nog niet in mijn maandverband :(.
    Ik denk dat ik al ongi geworden ben, maar dat is voor mij wel heel erg gek, op 9 dpo al bruine drap en op 10 dpo dus donker rood.
    Dat zou toch betekenen dat ik een te korte LF zou hebben?
    Of hebben jullie dit ook wel eens gehad met een innesteling ?

Ik hou maar rekening dat ik ongi geworden ben en beginnen met een nieuwe cyclus.
    Tjee, wat een gedoen met mijn lichaam, eerst overstimulatie en nu weer eerder ongi geworden. Beide nog nooit gehad !!!

Ben het zo zat allemaal.....*zucht*

11. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    hoi meiden
    hoe is het?
    guusje morgen voor een echo? ben benieuwd wat er te zien is...
    saar hopelijk volgen je eitjes snel. wanneer mag je weer?
    mama 3e raar zeg...hoe is het nu? bloedverlies doorgezet? anders miss toch innesteling?
    nino hoe is het met jou meid?
    bonita op de wachtbank?
    en pips wat is jou status?
    yvet ook nog bezig met opwekken toch?
    ik mis vast nog mensen maar zit op mijn tel...
    hier geen nieuws. nog n week primolut.
    wat een sneeuw he?! fijne week allemaal!!

12. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Ja Weegbree, morgen echo, ben erg benieuwd.., heb wel continu steken in onderbuik en tepels komt vocht uit.. Erg raar allemaal.

Daarna met dochtertje naar de kno arts, ze heeft continu een oorontsteking dus we laten haar maar eens goed onderzoeken. Ben benieuwd. Heerlijk..zo'n ziekenhuisdagje...:(

13. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    weet je heel zeker dat je niet zwangrr bent??
    beterschap met je dochter!

14. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Volgens de test niet nee!

Ze heeft vandaag wel voor t eerst op t potje geplast..., trots!!! Kleine meid wordt al weer zo groot!

15. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    gos wat raar zeg...hopelijk morgen wat meer duidelijkheid!!
    leuk zeg! het gaat hard he met die kleintjes!!

16. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    guusje: succes morgen met het ziekenhuisdagje!

mama3e: wat raar dat je al zo snel bruin-/roodverlies hebt. Heeft het echt doorgezet naar een ongi inmiddels? Ik heb (helaas ;) ) geen ervaring met innestelingen. Ik hoor wel vaker dat bruinverlies van een innesteling kan zijn. Ik hoop voor jou dat het daarvan is!

weegbree: ik zit inderdaad op het wachtbankje. Nog een weekje wachten tot NOD, saai dus.

17. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Nou.... Weer een apart verhaal.., wel een Eisprong gehad en door echo zag ze dat ik heel dik bsv heb, 14cm
    Maar lichaam stoot het niet af. Komt heel weinig voor maar uiteraard bij mij wel...:x
    Nu aan de Dupheston, dubbele dosis want vorige keer kreeg ik geen bloeding. Hopelijk snel een bloeding, dan kan ik stoppen met de pillen en EINDELIJK aan een nieuwe ronde beginnen!! Loop al vanaf nov te wachten nu!! En nu beginnen met puregon, hopelijk werkt dit beter bij mij!

Joa heeft in beide oortjes vocht zitten.., dit betekend dat ze weinig hoort (ong.net zo veel als dat wij 2 vingers in onze oren steken) en heeft door dat vocht ook pijn.. 21 febr krijgt ze buisjes en worden ook haar neusamandelen geknipt.. Pfff, mijn kleine meisje onder het mes.. Vreselijk!!
    Maar goed, hopelijk gaat het wel helpen, grote kans dat ze daardoor ook sneller gaat praten, doet ze ook niet zo veel nu.. Maar wel heel erg spannend allemaal!

18. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    ha guus, balen zeg...hopelijk gauw ongi na de duphaston....kun je eindelijk verder!
    sneu voor je meissie zeg!!
    maar ze kunnen haar nu gauw helpen! gelukkig!

19. mama3e

mama3e Actief lid

17 okt 2011
    238
    0
    0
    Meiden, helaas heeft het toch doorgezet. 5 dagen voor nod dus ongi geworden.
    Snap er echt helemaal niks van...

Vandaag heb de fert.poli gesproken en ook zij hadden geen verklaring, maar ik moest wel komen meteen voor een echo.
    Ik heb wel 1 cyste zitten van 15mm, maar gelukkig mocht ik wel weer beginnen met spuiten. Vond het zeker geen pretje zo'n echo als je nog ongesteld ben....bah!!!

Op naar iui 2, en hopenlijk geen overstimulatie meer...pfff wat een gedoe dan zeg !!!

Ik heb wel met mijn man een beslissing gemaakt....we gaan nog door tot aan de zomer en dan gooien we de handdoek in de ring.
    Ik kan gewoon niet meer tegen alle teleurstellingen en wil me weer meer gaan focussen op mijn gezin. iedereen op ons heen heeft ook een beetje de hoop opgegeven, maar vooral ik zelf moet gaan inzien dat het misschien niet meer gaat lukken.
    Mijn kids worden nu wel al een beetje groot, ik heb een zoon van 11 en een dochter van 8 en we gaan met de oudste nu al een beetje een andere fase in. Ik moet echt voor me zelf een plan B hebben voor als het niet meer gaat lukken voor de zomer. :(
    Ik heb nu mijn 1e iui gehad in december en bij de 3e iui laten we een baarmoederfoto maken vertelde de ferti-arts. Tja waarom nu niet eigenlijk ? Maar zij wil het toch pas na de 3e iui.

Meiden op het wachtbankje : Succes !!! (duim,duim)

20. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Hey mama3e, jeetje meis, wat een verhaal.. Ik hoop zo dat je snel zwanger bent.. Heb je van je eerste 2 kinderen ook hormoonbehandelingen gehad? En heb je dit verhaal ook vertel aan je arts? Misschien dat ze darm die baarmoederfoto eerder wilt maken? Wel goed dat jullie een besluit hebben genomen, misschien dat dit wat meer rust geeft en dat het misschien wel sneller raak is dan je denkt!

Deel Deze Pagina