@typje, we waren tegelijk Sterkte de komende tijd. Niet niks zeg allemaal. Ik begrijp je, dus doe het rustig aan! Knuffel terug!
Typje: wat een hectiek in jullie leven! Doe rustig aan, denk goed aan julliezelf en veel succes met zwanger worden! Pip: er komt veel op je af lees ik. Hopelijk krijg je geen nare bijwerkingen van de hormonen. Ik ga duimen voor veel eitjes, een mooie bevruchting en nog betere innesteling .. succes meid!
@all... vandaag in het ziekenhuis geweest... (ik maak deze ronde af omdat er al eitjes aan het groeien waren, en ik wil niet het risico lopen dat dat cystes worden) en tuurlijk, er zitten nu 3 super mooie eitjes! dus ik heb net pregnyl gezet zodat ik een eisprong heb en dan is alles mooi schoon daarbinnen. erg dubbel dit. ik knok zolang voor een mooi eitje.. nu heb ik 3 prachtige follikels en doen we er niks mee door de situatie! ik heb gelijk in het ziekenhuis verteld dat we met de behandeling stoppen. de arts vond het heel erg, en was erg lief en begripvol. als we er weer aan toe zijn mogen we een afspraak maken en kunnen we weer starten... (ze zei dat ik altijd mag terug komen, ook als dat in de toekomst met een andere partner is ) tussen mijn vriend en mij gaat het nog steeds niet super. er is een soort afstand... hij doet normaal tegen mij, en ik probeer van alles om het gezellig te maken maar dit wil gewoon niet lukken. het is heel oppervlakkig. we leven als broer en zus. dus daar word je ook niet gelukkig van... ik vind het erg moeilijk.
Typje, heftig allemaal. Kan nooit kwaad om het iets rustiger aan te doen. Heel veel geluk! Pips, het lijkt mij ook echt even slikken om met zo'n behandeling te beginnen. Met al die medicijnen... Echt een 'malle molen'. Zet 'm op, meid! Ik duim ook voor je Bonita, dan hoop ik dat het in de komende 5 rondes raak is! Dit gaat 'm gewoon worden! Citroen, sterkte. Hebben jullie gepraat over wat er nu moet gebeuren om je relatie weer beter te maken?
Hey meiden, Er is zoveel geschreven... jullie hebben ook zoveel mee gemaakt... ik kan niet overal op reageren. Maar begin bij de laatste berichten. @Weegbree, Spannend zeg die operatie. Mocht er een verstopping in de eileiders zitten, gaan ze dit dan direct in dezelfde operatie aanpakken? of volgt daar dan nog een nieuewe operatie voor? @typje, Ik begrijp heel goed dat je afstand neemt nu... Heel veel sterkte met alles en natuurlijk hoop ik voor jou dat je snel zwanger bent! @pipsqueak IVF een hele nieuwe stap... ik wil je hiermee heel veel succes wensen en hoop dat dit voor jullie de manier mag zijn om toch een kindje te krijgen! @citroen Wat lijkt me dat frustrerend zeg als je eindelijk goede eicellen hebt... 3 nog wel en je kunt er niets mee doen. Heel veel sterkte voor jou! Met mij gaat het wel, heb zaterdag op de dag van de begrafenis pregnyl gezet... we zijn er wel voor gegaan. Dus ik zit nu in de wacht weken. Het voelde zo raar en gek dat dit in het zelfde weekend viel... Maar mijn moeder had ook zo graag gewild dat ik zwanger zou worden... dus gingen we er maar voor. Ik zal zo kijken of ik het lijstje kan bijwerken. Heb wel het probleem met de kleurtjes... dat lukt mij nooit.
Topiclid info: - Typje/26jaar/2e kindje - Mama3e/33 jaar/3e kindje - Bonita/31 jaar/1e kindje - Myloon/30jaar/1e kindje - citroen/22 jaar/1e kindje - VioletRose/29 jaar/1e kindje - Nino/27 jaar/1e kindje - Pipsqueak/32 jaar/1e kindje - Flower77/35 jaar/2e kindje - Jolien/25 jaar/1e kindje - weegbree/30 jaar/1e kindje - Guusje27/30 jaar/2e kindje - Yvetje555/25 jaar/1e kindje - Saar81/31 jaar/1e kindje - Merel123/22 jaar/1e kindje ♥ Naam/datum/afspraak: - 29-1 Typje 1e FM - 6 - 2 weegbree fertiloscopie ♥ Ronde (MMM): - Typje,7 rondes zelf, 1 ronde Provera, 4e ronde Menopur/Pregnyl - Mama3e,8 rondes met clomid 50/100/150,5e ronde Puregon 125ie + pregnyl,2e x IUI 9 januari 2013 - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 8e ronde Fostimon / Pregnyl waarvan ronde 2 IUI - Myloon, 4 rondes clomid, nu 2e ronde puregon. Eerste zwanger maar miskraam. - citroen, ronde 9, puregon/pregnyl + zelf klussen - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde Puregon - Nino: 6 rondes met primolut en clomid 50/100/150 geen eisprong + LEO nu 5e ronde menopur. Vmk. - Pipsqueak: 2 rondes clomid, 7 rondes menopur+pregnyl waarvan 4e iui's. Nu over op IVF: 19-01 gestart met de pil. - Flower77, 6 rondes Ovulatie Inductie gehad, mogelijk IVF starten? - Jolien, 8 rondes clomid 50, 1 ronde Menopur en ovitrelle - weegbree 2 hele lange rondes zelf, 1 ronde clomid, afgebroken, sloeg niet aan, nu 3e ronde puregon 50eh, cystes, fertiloscopie, dan 4e ronde puregon -Guusje27,7 rondes clomid, 1e ronde puregon - Yvetje555, 4 rondes Clomid, 2 rondes Puregon zonder resultaat - Saar81, 1 ronde Clomid, 2e ronde Puregon - Merel123, 3 rondes Clomid 50/100/150, 1e ronde menopur ♥ NOD (Op het wachtbankje) - Saar81 NOD 10-02 - Myloon NOD 12-02 ♥ Zwanger: -Jolien
Myloon, wat een nare weken heb je achter de rug. Hopelijk nu even in wat rustiger vaarwater om e.e.a. te kunnen verwerken... wat erg dat je je moeder moet missen... Citroen, ook al zo heftig allemaal...hoop echt dat het goed komt met jullie!!! fijn dat ze zo lief reageerden bij het zh..! sterkte meid! @ saar en myloon op de wachtbank dus... spannend weer! @ hier, operatie blijft gewoon staan de 6e. vind het heeeel spannend. ik ga er eigenlijk vanuit dat ze gewoon doorgankelijk zijn,weet niet waarom. zie nog het meest tegen de pijn en het infuus op!! ook geen idee hoe het verder gaat als er wel iets wordt gevonden eerlijk gezegd... daar denk ik nog maar even niet over na.
Lijkt mij ook heel spannend, Weegbree, met dat sneetje dat ze dan moeten maken. Maar Ik weet niet of het echt zoveel pijn zal doen, je krijgt toch verdoving? Goed dat je nog niet teveel nadenkt over wat als..., daar is toch nog niks zinnigs over te zeggen. Myloon, wat een vreemde situatie inderdaad, dat je net dat weekend ook de Pregnyl had. Hopelijk heeft je mams nog wat invloed uit kunnen oefenen from up above . Fijn dat het redelijk met je gaat. Nog wel heel veel sterkte en knuffel! Oh, e ik had de pregnyl vrijdag, dus we zitten samen op de wachtbank!
Weegbree; dat is net zoiets als een hsg onderzoek? Zelfde doel? Pip; ja kan me voorstellen dat je daar allemaal tegenop ziet.. Is wel een hoop inderdaad! Ik hoop dat er maar 1x IVF voor jullie nodig zullen zijn! Sterkte lieverd! Typje; jeetje... Kan me voorstellen dat je even met andere zaken bezig bent, wat een vervelende situatie zeg.. Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd en als je zin hebt om even je ei kwijt te kunnen of gewoon even ergens anders over te hebben zijn wij hier gewoon he!! Dikke kus voor jou! Zometeen mijn allereerste spuit puregon zetten, eindelijk weer beginnen!!
En ook voor jou citroentje...; heel veel sterkte aankomende tijd, ik hoop dat alles goed komt met je mannetje en dat jullie daarna een mooi kindje mogen krijgen.. Sterkte lieverd! X
Sterkte lieve citroen! Fijn dat de arts begripvol was! Mocht je nog je hart willen luchten dan ben je altijd welkom hoor! Dikke knuffel
ja guusje. soort hsg alleen uitgebreider gellof ik... zit je eerste spuit erin? valt mee he met die pen? hier nog geen bloed. vandaag weer n heel klein btje bruin. hoop wel dat t morgen doorzet. donderdag dan echo. hopelijk zijn de cystes weg!!
Ik vroeg me trouwens nog af, heeft iedereen bij clomid een goede Eisprong gehad? En ligt het alleen aan jullie of heeft manlief ook verminderde guppies?
Ik heb van de 4 keer met clomid maar 1 eisprong gehad. 1x 50 deed niets 1x 100 deed niets 2x 150 deed maar 1 keer iets. Bij Puregon was ik de eerste keer zwanger maar dit werd een miskraam. Dit is mijn tweede ronde met Puregon en had nu 2 rijpe eicellen. Ik denk dus dat Puregon beter voor mij is dan clomid. De guppies van mijn man blijken na onderzoek goed te zijn. @Saar, Dus wij zitten samen op het wachtbankje. Spannend hoor! Ik heb zaterdag mijn pregnyl gezet, mocht ook wel vrijdag maar zaterdag hadden wij meer kans dat er 2 zouden gaan springen. Nou 2x kans of kans op een tweeling is wel mooi dachten wij. Ik heb mijn NOD een dagje ruimer genomen... Voor mijn gevoel kan ik dan zeker niet te snel testen.
Ik had geen reactie met clomid. Puregon nu drie rondes gehad. ronde 1 en 2 beide keren 1 follikel, pregnyl-eisprong, niet zwanger ronde 3 twee follikels, geen pregnyl, geen eisprong, cystes nu dus op naar de vierder ronde. Het zaad van mijn vriend is top qua aantallen en beweeglijkheid. (gelukkig).
Ik heb één ronde Clomid 50 geprobeerd, werkte niet en ik had er teveel last van, dus meteen naar de Puregon. Dat werkte direct. Zaadjes van man zijn qua hoeveelheid redelijk, de beweeglijkheid is helemaal goed. Myloon, ja dubbele kans is beter! Ik had echt één eitje dat eruit sprong. Er kwamen twee achteraan, dus wachten was een beetje riskant . Ik was de vorige keer al na 9 dagen ongesteld, dus ik heb NOD ook vrij ruim genomen. Wel fijn dat jullie nu weten dat het kan lukken met Puregon (ookal is het heel verdrietig dat het de laatste keer mis ging....)
Het is jammer dat het mis is gegaan maar heb er weinig last meer van wat betreft emoties. Het heeft me een positief gevoel gegeven en denk alleen maar sterker dat het wel een keer gaat lukken. Wanneer dat is nog de vraag, maar is het deze ronde of pas over 10 rondes... dat maakt me niet uit. Als het maar een keer gebeurd!
Hier deed clomid 50mg zijn werk, iedere maand een Eisprong. Wel merkte ik op dat met clomid altijd dun bsv had. Volgens fertiliteitsarts maakte dat niets uit maar lijkt mij van wel? Manlief had 95 miljoen guppies zwemmen dus dat zat ook goed gelukkig. Ook een hsg onderzoek gehad en alles is gelukkig doorgankelijk. Ben benieuwd wat de puregon gaat doen! Liefs
Guusje, ik denk zelf dat je slijmvlies zeker invloed heeft. bij mij is ie dus met Puregon ook elke keer dun. Ik wil morgen eens vragen of ik niet beter menopur kan spuiten. dat schijnt daar weer beter voor te zijn. maar eens even kijken... viel het prikken mee, ja toch? ik verlies nu wel weer iets meer stolsels. hopelijk morgen dag 1, mogen we weer!