Puregon of andere hormonen spuiten

Discussie in 'MMM clubs' gestart door VioletRose, 26 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Zo he, wat een verschil zeg, goed hoor!
    Mijn man rookt wel, drinkt nauwelijks en is ook slank, gelukkig wel goed zaad. We kregen alleen te horen dat het goed was, 95 miljoen. Dan kijken ze dan toch ook wel naar de beweeglijkheid? Anders zouden ze dat toch zeggen? Maandag toch even vragen.

2. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Bbibi...wij krijgen geen iui omdat er bij mij nog geen eisprong opgetreden is dus we hebben eigenlijk nog geen kans op bevruchting gehad...mn vriend zn zaad is goed..dwz je kan er zwanger mee worden..15 miljoen ofzo..dus (nog) geen iui.

3. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @guusje ja ze kijken zeker naar alles! Dus beweegelijkheid en morfologie! Dus het zal best goed zijn!
    Al zei onze arts bij de eerste uitslag dat mijn man "prima" zaad had! Ongeveer het gemiddelde! Uhhhh niet dus!!
    En 95miljien is dat totaal of per mililiter bij je man? Je kan het altijd navragen toch?

@merel owhjaaaa bij jiuw heeft alle rondes clomid niet aangeslagen he? Balen meid! Hopelijk gauw een mooi ei met menopur :)

4. mama3e

mama3e Actief lid

17 okt 2011
    238
    0
    0
    Citroen, meis wat vervelend allemaal. Denk aan jezelf, ook jou geluk telt zeker hierin mee. Bij deze een dikke knuf en ik hoop dat je eruit komt.

Bbibi, Welkom op onze leuke forum !
    Spannand zeg je 1e IUI, ook wij keken er erg naar uit !
    Succes alvast !

All, vandaag voor een fm geweest, alles nog klein maar wel 1 van 10 mm. Dus 1 in aantocht hoop ik ;)

Ook ik zit net als Typje even in een moeilijke tijd, manlief heeft ontslag genomen om bij de concurent tegaan weken.
    Helaas heeft hij een concurentiebeding dus het gaan nog even spannend worden allemaal. Maar gelukkig staat zijn nieuwe baas vierkant achter hem. Maar dit geeft wel de nodige spanningen mee..

Ook ik probeer zo nu en dan weer aktief mee te kletsen, lezen doe ik zeker.

Iedereen een heel fijn weekend gewenst !!

5. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Hoe vaak kan je trouwens met 1 patroon spuiten? Ik spuit 75eh en heb nu 4x gespoten.. Ik weet het niet meer!

6. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Guusje, dat hangt af van hoeveel er in je patroon zit! Ik heb 300 en 600 gehad, kun je dus 4 of 8 keer mee doen. Heb je het doosje nog? anders staat het wel op het patroon, lijkt me. Anders apotheek bellen om te vragen wat je hebt mee gekregen. Heb je niet zon boekje bij je spuitpen zitten, daarin kun je bijhouden wanneer je spuit en hoeveel er nog in het patroon zit.

Heb je nog een nieuw patroon? Dan zou ik bij twijfel het nieuwe patroon gebruiken.

7. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Ik krijg 300! Dus ik heb nu al 4x gespoten dus dan moet hij eruit? Heb geen boekje erbij gekregen..

8. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Ik krijg 300! Dus ik heb nu al 4x gespoten dus dan moet hij eruit? Heb geen boekje erbij gekregen..

9. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    hoiii

guus dan kan ie eruit. vier keer 75 is 300 dus dan moet je een nieuwe!
    ik heb vandaag de menopur opgehaald. wel wat meer werk maar qua naalsje volgens mij t zelfde...
    morgen starten. ben benieuwd naar de resultaten. mn ongi is iig alweer bijna over...nauwelijks bloed gehad...

10. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @mama3e owh jullie zijn dus ook met iui bezig? Spannend! Hopelijk heb je gauw mooi resultaat :)

@guusje, eens met de rest vd meiden! 4x75 is 300 dus zal hij leeg zijn!

*stomme vraag, maar kun je niet zien dan als zon patroon leeg is?? Sorry als ik iets raars zeg, maandag pas spuitinstructies!

@ weegbree spannend weer meissie! :) en vandaag dus eerste keer de menopur! Ik duim oor je dat weet je!! :)

@all fijn weekend!

11. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bbibi, nee, je kunt het niet echt goed zien, er blijft nl. altijd wat over in het patroon. Er zit een boekje bij de pen met een overzichtje dat je elke dag in kunt vullen, dan zie je heel duidelijk wanneer je patroon leeg is.

Mijn boobs zijn nog enormer dan de vorige ronde, zou dat geen kwaad kunnen?

12. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi meiden

Ik ben nieuw hier op het forum en ik zou het leuk vinden als ik met jullie mee zou mogen kletsen.
    Ik zal kort iets over mijzelf vertellen. Ik ben oktober 2011 gestopt met de pil met nog goede hoop om snel zwanger te worden. Helaas :(..in april 2012 laparoscopie om een endocyste te verwijderen met daarna 3 maanden pil. Uiteindelijk ben ik in oktober 2012 begonnen met het spuiten van puregon en ook de eerste iui. De iui is om de kansen te vergroten want ik heb een goede eisprong en mijn vriend heeft goed zaad. Wel is door de endometriose mijn linker eileider verkleefd waardoor de kansen iets kleiner zijn.
    Ondertussen zit ik in de tweede wachtweek van de 4de iui! Ik mag officieel donderdag testen.

13. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Guusje: je kunt bij de puregon gewoon blijven spuiten tot ie op is. Mijn ervaring is namelijk dat er vaak te veel in zit! Zelfs zoveel dat je er nog een keer extra van kunt spuiten. Het is ook best wel duur spul (ook al wordt t vergoed toch zonde om weg te gooien). Als je de pen dan niet helemaal kunt indrukken kijk je hoeveel eenheden nog missen en dan doe je er een nieuw patroon in en spuit je de rest. Je moet dan wel 1x extra spuiten. Ik hoop dat je iets aan deze info hebt. Groetjes

14. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    #1534 Weegbree, 2 feb 2013
    Laatst bewerkt: 2 feb 2013
    hoii meisjes, klopt dat er wat meer in de ampullen zit van de puregon, ik heb er wel eens 7 of 8 keer mee gespoten.
    over 2,5 uur voor het eerst de menopur mengen en spuiten... ben benieuwd! nieuwe ronde nieuwe kansen!
    boboke welkom trouwens, spannend, hopelijk heb je goed nieuws donderdag!

15. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @saar ik had het boekje inderdaad gezien! Ik moet eerlijk zeggen dat ik zulke dingen gauw vergeet omdat ik dat zoveel extra moeite vind haha! Maar goed al ik 50 eh moet spuiten weet ik wel dat hij na 6x vervengen noet worden! Dus komt helemaal goed :)
    Spannend van je boobs, kan dat niet van een eventuele zwangerschap zijn :)

@boboke welkom :)

@weegbeee spannend meid! Hopelijk ben je ook weer gauw gewend aan de menopur! :)

16. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Weegbree dank je wel. Ik hoop ook op goed nieuws. Denk alleen dat ik niet tot donderdag kan wachten met testen :).
    Succes met de eerste x spuiten met menopur!

17. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    nou hij zit erin mn eerste menopurspuit... tis n heel geklooi met t afbreken van flesjes en opzuigen...inspuiten is ook stukje pijnlijker...
    maar tis voor n goed doel. op naar n nieuw ei.

18. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weegbree, een beetje zoals bij de Pregnyl? Best een gedoe elke dag. Succes!!

Boboke, welkom! We zijn ongeveer tegelijk begonnen. Wanneer ga je testen, denk je?

Bbibi, ik zit pas op 7 dpo vandaag, dus van een zwangerschap zullen die boobs nog wel niet komen, toch?

Mijn migraine heeft gelukkig (nog?) niet doorgezet, dus nog geen menstruatie in zicht.

19. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Boboke; welkom meis! En bedankt voor je advies, heb in de auto gespoten net, we waren met een groepje meiden naar de sauna geweest vandaag, erg laat terug en had mijn pen wel meegenomen, alleen die ene ampul nog, maar heb nu voor de 5e dag gespoten ermee en volgens mij zit alles erin! Hoe weet je dat zeker?

Weegbree, nou, 1e X zit erop, die is altijd het spannends! En nu hopen op dikker bsv!

Saar; goed teken toch? Hopelijk is het raak!!

20. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Saar ik denk dat ik morgenvroeg al een testje waag. Ik wordt normaal altijd al 11 a 12 dagen dpo ongesteld dus dan zou er morgen misschien al iets te zien moeten zijn hoop ik. Verwacht van niet hoor, voel niks bijzonders op een hoop pukkels na ;).

Guusje als je de pen niet in zn geheel kunt indrukken heb je niet al de eenheden gespoten. Je kunt dan zien hoeveel eenheden je nog moet spuiten daar waar je het ook instelt.
    Fijn dat je voor vanavond iig nog genoeg had. Mijn eerste ronde kwam ik er te laat achter en moest ik halsoverkop een nieuw patroon regelen. Viel niet mee om 6 uur 's ochtends ;). Ik moest tot 8 uur wachten tot de apotheek open was. Uiteindelijk dus een uur of 2 te laat op mn werk, maar ja spuiten gaat voor...

Deel Deze Pagina