Saar; jij zit nu toch op 7 dpo? Heb je ook pregnyl moeten spuiten? Wanneer ga jij testen? Ik vind t elke poging steeds moeilijker te wachten met testen tot de officiel testdatum. Ik haal die datum nl nooit Wil nu ook eens een keer een positieve test! Ben n klein beetje ongeduldig
Ja, heb ook Pregnyl gespoten. Ik ga pas testen 15 dpo, als ik dan nog niet ongesteld ben. Ik word niet goed van die negatieve testen. De eerstvolgende wordt een positieve! En ja, wachten blijft moeilijk.... Ik probeer er echt zo weinig mogelijk aan te denken. Maar meestal wordt dat soort van onmogelijk als je dichter bij je nod komt, zoals jij nu.
Vanmorgen getest helaas negatief. Het is ook nog vroeg dus kan alsnog alle kanten op. Saar; ik heb juist bijna nog nooit getest, omdat ik de 15 dpo nooit haal. Ik heb zelfs in december 2x iui gehad zo kort is mijn cyclus! Aan de ene kant natuurlijk fijn dan kan ik sneller door, maar aan de andere kant heb ik zoiets van heeft t daar van binnen wel genoeg tijd om te ontwikkelen? Volgens de arts hoef ik me geen zorgen te maken maar ja dat blijft moeilijk he.
Hoi Boboke, ik had vorige cyclus menstruatie op 9dpo. Bij mij vond de arts t ook niet zorgwekkend. Maar ik snap jou wel, het voelt we beter als die lf wat langer is.
Dames, hoe bereken jullie die dpo dagen? Is dat het moment vanaf het zetten van de pregnyl? Ik heb vorige week zaterdag mijn pregnyl gezet, zit ik dan nu op DPO 8 of 9? moet je dus de dag van prikken mee tellen? Sorry voor al die vragen... ik heb nog helemaal geen testdran, had ik de vorige keer ook niet en toen bleek ik zwanger. Mijn gevoel zegt dat het ook dit keer weer gelukt is, maar hoe goed is mijn gevoel dit keer?? Het blijft spannend allemaal!
Myloon; dpo wordt, voor zover ik weet, berekend vanaf je eisprong. Dat zou bij jou dan waarschijnlijk maandag zijn geweest en zit je nu op 7 dpo en 9 dagen na pregnyl. Ik hoop voor je dat je gevoel klopt en het weer raak is en dit een plakkertje .
@Weegbree...doet de menopur nou meer pijn dan puregon..want dan word ik wat bang... Ik moet dinsdag voor een uitgangsecho en moet dan ook voor het eerst spuiten..ben nu al zenuwachtig vind het verschrikkelijk! Ik hoop echt dat het me allemaal mee gaat vallen, maar wat nou als dat niet zo is? pffffff
Topiclid info: - Typje/26jaar/2e kindje - Mama3e/33 jaar/3e kindje - Bonita/31 jaar/1e kindje - Myloon/30jaar/1e kindje - citroen/22 jaar/1e kindje - VioletRose/29 jaar/1e kindje - Nino/27 jaar/1e kindje - Pipsqueak/32 jaar/1e kindje - Flower77/35 jaar/2e kindje - Jolien/25 jaar/1e kindje - weegbree/30 jaar/1e kindje - Guusje27/30 jaar/2e kindje - Yvetje555/25 jaar/1e kindje - Saar81/31 jaar/1e kindje - Merel123/22 jaar/1e kindje ♥ Naam/datum/afspraak: - 6 - 2 weegbree fertiloscopie - 8 - 2 weegbree FM ♥ Ronde (MMM): - Typje,7 rondes zelf, 1 ronde Provera, 4e ronde Menopur/Pregnyl - Mama3e,8 rondes met clomid 50/100/150,5e ronde Puregon 125ie + pregnyl,2e x IUI 9 januari 2013 - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 8e ronde Fostimon / Pregnyl waarvan ronde 2 IUI - Myloon, 4 rondes clomid, nu 2e ronde puregon. Eerste zwanger maar miskraam. - citroen, ronde 9, puregon/pregnyl + zelf klussen - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde Puregon - Nino: 6 rondes met primolut en clomid 50/100/150 geen eisprong + LEO nu 5e ronde menopur. Vmk. - Pipsqueak: 2 rondes clomid, 7 rondes menopur+pregnyl waarvan 4e iui's. Nu over op IVF: 19-01 gestart met de pil. - Flower77, 6 rondes Ovulatie Inductie gehad, mogelijk IVF starten? - Jolien, 8 rondes clomid 50, 1 ronde Menopur en ovitrelle - weegbree 2 hele lange rondes zelf, 1 ronde clomid, afgebroken, sloeg niet aan, 3 rondes puregon 50eh, dun BMS, fertiloscopie, nu 1e ronde menopur -Guusje27,7 rondes clomid, 1e ronde puregon - Yvetje555, 4 rondes Clomid, 2 rondes Puregon zonder resultaat - Saar81, 1 ronde Clomid, 2e ronde Puregon - Merel123, 3 rondes Clomid 50/100/150, 1e ronde menopur ♥ NOD (Op het wachtbankje) - Saar81 NOD 10-02 - Myloon NOD 12-02 ♥ Zwanger: -Jolien
Topiclid info: - Typje/26jaar/2e kindje - Mama3e/33 jaar/3e kindje - Bonita/31 jaar/1e kindje - Myloon/30jaar/1e kindje - citroen/22 jaar/1e kindje - VioletRose/29 jaar/1e kindje - Nino/27 jaar/1e kindje - Pipsqueak/32 jaar/1e kindje - Flower77/35 jaar/2e kindje - Jolien/25 jaar/1e kindje - weegbree/30 jaar/1e kindje - Guusje27/30 jaar/2e kindje - Yvetje555/25 jaar/1e kindje - Saar81/31 jaar/1e kindje - Merel123/22 jaar/1e kindje ♥ Naam/datum/afspraak: - 5 - 2 merel uitgangsecho - 6 - 2 weegbree fertiloscopie - 8 - 2 weegbree FM ♥ Ronde (MMM): - Typje,7 rondes zelf, 1 ronde Provera, 4e ronde Menopur/Pregnyl - Mama3e,8 rondes met clomid 50/100/150,5e ronde Puregon 125ie + pregnyl,2e x IUI 9 januari 2013 - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 8e ronde Fostimon / Pregnyl waarvan ronde 2 IUI - Myloon, 4 rondes clomid, nu 2e ronde puregon. Eerste zwanger maar miskraam. - citroen, ronde 9, puregon/pregnyl + zelf klussen - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde Puregon - Nino: 6 rondes met primolut en clomid 50/100/150 geen eisprong + LEO nu 5e ronde menopur. Vmk. - Pipsqueak: 2 rondes clomid, 7 rondes menopur+pregnyl waarvan 4e iui's. Nu over op IVF: 19-01 gestart met de pil. - Flower77, 6 rondes Ovulatie Inductie gehad, mogelijk IVF starten? - Jolien, 8 rondes clomid 50, 1 ronde Menopur en ovitrelle - weegbree 2 hele lange rondes zelf, 1 ronde clomid, afgebroken, sloeg niet aan, 3 rondes puregon 50eh, dun BMS, fertiloscopie, nu 1e ronde menopur -Guusje27,7 rondes clomid, 1e ronde puregon - Yvetje555, 4 rondes Clomid, 2 rondes Puregon zonder resultaat - Saar81, 1 ronde Clomid, 2e ronde Puregon - Merel123, 3 rondes Clomid 50/100/150, 1e ronde menopur ♥ NOD (Op het wachtbankje) - Saar81 NOD 10-02 - Myloon NOD 12-02 ♥ Zwanger: -Jolien
Merel, het is niet mijn bedoeling om je bang te maken hoor! want dat is echt niet nodig!!! Het naaldje van de menopur is evendun als die van de puregon en je voelt het echt niet/nauwelijks je vel in gaan! het inspuiten prikt heel iets, maar dat is snel weg! het mengen is wat rottig omdat je een flesje moet breken, opzuigen etc. maar dat komt ook wel goed! Meid, maak je niet te naar, de eerste twee keer is het niet zo leuk, maar daarna weet je niet anders meer! op naar je eerste ei joh!!!! Mama3e, spannend, hopelijk groeit dat ene eitje mooi door, wanneer moet je weer voor FM? Guusje jij al aan de pregnyl denk je? Saar en Boboke, nog even duimen...! Hoe is het verder met Yvetje, Bonita, Pips, Typje? Nino, mag je alweer starten na je VMK? Hoe is het met je? Myloon, hopelijk klopt je gevoel. zou fijn zijn zo na deze nare tijd. Citroen, hoe is het met jou, inmiddels bij je ouders? hopelijk sla je je er goed doorheen meid!! bbibi, zwaai! Hier geen nieuws, begin een beetje gespannen te raken voor de fertiloscopie. wat nou als mijn eileiders dichtzitten of dat ze iets anders raars zien. Hopelijk valt het allemaal mee, ook qua pijnlijkheid. Ik zat me net nog te bedenken, ze moeten nogal wat uitvoeren via dat kleine gaatje daar beneden :-/ ? wat een circus toch elke keer... vanavond alweer de 2e spuit! nou fijne zondag nog meiden!
@Weegbree..hoop dat je behandeling een beetje gaat meevallen qua pijn..en bedankt voor de opbeurende woorden...dat voelt goed wanneer er meer meiden zijn die er ervaring mee hebben...ik zal eraan denken wanneer ik met de spuit voor mn buik sta
@saar 7dpo zou al wel kunnen dat je eitje is ingenesteld en dat je dus al licht hcg aanmaakt dus die dikke boobs kunnen makkelijk daarvan komen hoor! hihi spannend! @boboke balen van je nega test! hopelijk over een paar dagen wel posi @myloon oehhh spannend meid!!!! hopelijk klopt je gevoel gewoon! @merel spannend meid dinsdag dus starten met spuiten/ hopelijk gaat alles goed! @weegbree ja ja bijna je hsg hopelijk valt het allemaal mee wijffie! @hier wachten op ongi! gister getest en nega! maar had ook niet anders verwacht! enige reden voor test was omdat ik dan kan stoppen met smeren van progesteron creme hihi dus laat die ongi maar gauw komen dan kan ik gauw gaan spuiten! echt vaag vandaag al 12dpo en normaal allang bruinverlies en dan morgen ofzo ongesteld maar nu nog geen teken van ongi en nog geen drup bruinverlies en normaal ALTIJD! al een jaar lang! echt bizar zit wel aan 2 nieuwe voedingssupplementen dus misschien daarom? Nou laat die ongi maar gauw doorbreken, des te eerder naar de volgende ronde!
Ssssst, ik heb me voorgenomen mezelf deze ronde niet gek te maken met zogenaamde kwaaltjes Bbibi, als je test nu nega was, zou het og kunnen, toch? Afwachten weer... Myloon, ik weet niet of iemand al geantwoord had, maar ik reken voor dpo vanaf de dag na de pregnyl. Ze zeggen dat het eitje binnen 40 uur springt, maar bij mij zeggen ze steeds dat ie wel snel zal springen. Je kunt dus een of twee dagen na pregnyl aanhouden. Ziekenhuis zei bij mij: testen 16 dagen na pregnyl.
@saar hihihi oepssss sorry meid! Haha ik zal wijselijk mijn mond houden hahaha ik duim meid! @ dpo na pregnyl goede vraag inderdaad! Vanaf wanneer reken je dus dpo? Ben ik voor komende maand ook erg benieuwd naar!
Hoi meiden, hier ben ik ook weer. Inmiddels is er heel veel gekletst, gebeurd, leuke en minder leuke dingen. Meiden die het moeilijk hebben, ik wens jullie heel veel sterkte toe!! Met mij gaat het goed. Vandaag uitgangsecho gehad, en mn cyste was alleen nog maar een klein schrompelte, dus zag er prima uit. Mn bmsv was 7 mm. Ik mag nu dus beginnen met injecties! Ik zou Puregon gaan spuiten, maar omdat de gyn vertelde dat ze van de overheid goedkopere medicijnen moeten voorschrijven, beginnen we alsnog met Menopur, 75 EH, waar ik mee zou starten als de Puregon niet werkte. Dus meteen instructies gekregen en alles opgehaald bij de apotheek, tjonge, wat een naalden en gedoe. Maar ik denk idd dat het 2 keer gedoe is en daarna wen je eraan. Ik hoop dat ik het injecteren zelf niet zeer doet, de Puregon vond ik soms ook pijnlijk. Al met al best spannend! Net als Weegbree en Merel dus aan de Menopur. Hoeveel EH spuiten jullie?? Volgende week maandag mag ik weer heen voor controle, vind het best spannend!!
hoiii spuit 75 eh (1ml) voor vier dagen en daarna moest ik 0.3 uit de spuit spuiten omdat ze bang was dat t te hard zou gaan. ff aanzien dus. vrijdag eerste fm. spuiten ging al handiger!! vanavond vast weer beter!! mooi nieuws yvet!!
Hmmm...ik moet gewoon een week 75 EH spuiten en dan maandag controle. Ik hoop dat het dan niet te hard gaat als ik jouw verhaal zo hoor.
Hai ladies, net een echo gehad, grootste ei was nu 15. Ook nog een paar van 10 dus hopelijk groeien er 1 of 2 kleintjes mee, anders miet ik stoppen. Bsv was 8,1. Woensdag weer terug!
Yvetje, goed nieuws, zeg! Hopelijk valt het spuiten je mee! En Guusje, die kleintjes zijn waarschijnlijk woensdag allemaal nog te klein om te springen, toch? Hopelijk is die van 15 dan klaar!
Topiclid info: - Typje/26jaar/2e kindje - Mama3e/33 jaar/3e kindje - Bonita/31 jaar/1e kindje - Myloon/30jaar/1e kindje - citroen/22 jaar/1e kindje - VioletRose/29 jaar/1e kindje - Nino/27 jaar/1e kindje - Pipsqueak/32 jaar/1e kindje - Flower77/35 jaar/2e kindje - Jolien/25 jaar/1e kindje - weegbree/30 jaar/1e kindje - Guusje27/30 jaar/2e kindje - Yvetje555/25 jaar/1e kindje - Saar81/31 jaar/1e kindje - Merel123/22 jaar/1e kindje ♥ Naam/datum/afspraak: - 5 - 2 merel uitgangsecho - 6 - 2 weegbree fertiloscopie - 8 - 2 weegbree FM - 11- 02 Yvetje FM ♥ Ronde (MMM): - Typje,7 rondes zelf, 1 ronde Provera, 4e ronde Menopur/Pregnyl - Mama3e,8 rondes met clomid 50/100/150,5e ronde Puregon 125ie + pregnyl,2e x IUI 9 januari 2013 - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 8e ronde Fostimon / Pregnyl waarvan ronde 2 IUI - Myloon, 4 rondes clomid, nu 2e ronde puregon. Eerste zwanger maar miskraam. - citroen, ronde 9, puregon/pregnyl + zelf klussen - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde Puregon - Nino: 6 rondes met primolut en clomid 50/100/150 geen eisprong + LEO nu 5e ronde menopur. Vmk. - Pipsqueak: 2 rondes clomid, 7 rondes menopur+pregnyl waarvan 4e iui's. Nu over op IVF: 19-01 gestart met de pil. - Flower77, 6 rondes Ovulatie Inductie gehad, mogelijk IVF starten? - Jolien, 8 rondes clomid 50, 1 ronde Menopur en ovitrelle - weegbree 2 hele lange rondes zelf, 1 ronde clomid, afgebroken, sloeg niet aan, 3 rondes puregon 50eh, dun BMS, fertiloscopie, nu 1e ronde menopur -Guusje27,7 rondes clomid, 1e ronde puregon - Yvetje555, 4 rondes Clomid, 2 rondes Puregon zonder resultaat - Saar81, 1 ronde Clomid, 2e ronde Puregon - Merel123, 3 rondes Clomid 50/100/150, 1e ronde menopur ♥ NOD (Op het wachtbankje) - Saar81 NOD 10-02 - Myloon NOD 12-02 ♥ Zwanger: -Jolien