Jeetje wat is er veel geschreven hier!!!!!!! @Weegbree heel veel succes morgen met je fertiloscopie!! Klinkt haast als een kijkoperatie zoals je het omschreven hebt. Wel fijn dat t met een roesje gaat, heb je in ieder geval geen pijn. @allen die net zijn gaan spuiten met menopur (of iets anders) succes met het laten groeien van de volgende lading eitjes, dat er maar veel vruchtbare bij zitten . Ik ben ook wel benieuwd hoe jullie de verschillen ervaren tussen puregon en menopur qua groeisnelheid eitjes en opbouw bms. @allen in de wachtweken, hoe gaat t? Nog geen symptomen of testdrang? Hier nog steeds geen bloed . Zo'n lange lf heb ik nog nooit gehad! Ook nog geen bruinspotting. Wordt wel helemaal gek van dat wc-papiertje turen . Ik ga proberen voorlopig nog niet te testen. Ik zal vast mensen vergeten zijn,maar ik ken nog lang niet iedereen, sorry!
Boboke; welke dag zit je nu na je ei? Spannend meis, ik duim voor je!! Weegbree; heeeeeul veel succes morgen meis, en hopen op een goede uitslag, ik zal aan je denken, misschien helpt t!
jaaa, als jullie allemaal een beetje aan mij denken helpt het misschien. mijn 4e menopur zit erin! gelukkig wordt het wel steeds makkelijker. blijf het veel vloeistof vinden!!!
Guusje, zit nu op dag 13 na iui. Ik vind t ook super spannend worden!!! Ik wil ook nog niet te hoopvol worden anders is de klap straks zo groot als ik toch ongesteld wordt. Had jij nou vandaag de iui gehad? De hoeveelste is dit en welke hormonen gebruik jij?
Ik vind het ook wel fijn dat er nu een aantal meiden zijn die ook beginnen met spuiten zo kunnen we beter ervaringen uitwisselen en verschillen zien Ik ben zooo benieuwd meiden Vanavond 11u ga ik de spuit zetten, dan is mn vriend er ook
Boboke; oooh, spannend meis!! Kan je morgen toch testen? Ik zeg doen!! Kan echt wel dan hoor!! Ik krijg geen IUI, zwemmers van man zijn prima dus eerst 6 maanden zonder IUI proberen, als het dan nog niet gelukt is met IUI. Morgenochtend weer echo, spannend! Dut is de 1e keer met puregon dus allemaal nog nieuw! Werkt wel al beter dan clomid, bij clomid had ik heel snel een Eisprong, op dag 10 ongeveer en daardoor bleef mijn bsv op ca 4/5 hangen. Nu was ik maandag voor een echo en toen was bsv al 8.1 en ik ben nog niet bij Eisprong dus erg hoopvol allemaal!
Ik spuit normaal gesproken om half 9, ik heb nu om 20.55 gespoten, 25 min later is toch niet zo heel erg? Was t vergeten...
Weegbree, succes morgen! Spannend nu. Good luck Guusje, maakt volgens mij niet uit, heb ik ook wel s gehad. Ik spuit ook altijd half 9 Merel, succes vanavond! Hier: ongesteld............ Verdrietig...
Guusje, sorry had ik me vergist. Wel spannend voor je dan, eerste keer met puregon. Valt t spuiten je mee? Een half uurtje later spuiten is niet erg hoor. Had de eerste ronde dat ik opeens een lege ampul had. Voor ik een nieuwe geregeld had, was t al 3 uur na mijn normale tijd om te spuiten! Mijn eitjes groeiden altijd snel, meestal iui op dag 12/13. Testen doe ik morgen nog niet. Ik had zondag nog getest en toen was ie echt witter dan omo wit . Geef mijn lichaam iets meer tijd om hcg aan te maken. Als ik t red ga ik pas t weekend testen.
Saar, balen meis . Dat is toch wel kort na de iui? Jij was toch nog een paar dagen later dan ik? Sterkte meid.
Boboke, dankje. Ik had nog geen IUI, alleen puregon en dan zelf aan de slag. Zit nu op 10 dgn na Puregon, was vorige maand ook zo, dus ik denk wel dat het een puntje van aandacht wordt, ja. Ik hoop dat ie bij jou wel goed zit, klinkt goed
Saar, wat balen dat je ongesteld bent geworden!! Wel mooi op tijd, liever nu dan dat je al meer hoop had gekregen dat het wel gelukt zou zijn. Merel, heb je je 1e spuit er al bijna in?? Ik heb em er ook net in. Vind het nog steeds wel gedoe hoor. Dat dopje op de 2e naald om te injecteren zat zooo vast, niet normaal. Kreeg hem er met heel veel moeite en zere vingers af. Injecteren zelf deed wwl beetje pijn, meer dan gister maar hoort er een beetje bij. Weegbree meid, heel veel succes morgen. Hou je taai, ik zal aan je denken. Weltrusten meiden.
@weegbree, heel veel succes vandaag!! @saar, Wat vreselijk balen zeg!! sterkte ermee, ik hoop voor je dat het de volgende ronde wel raak mag zijn!! Hier gaat alles wel... heb zo mijn dipjes nog wat betreft mijn moeder. Maar we moeten door. Lichamelijke klachten heb ik tot nu toe nog niet, moet alleen wat vaker plassen en mijn brosten voelen anders aan. Nog een kleine week en dan mag ik testen... ben benieuwd!
Spannend Myloon, het zou toch wat zijn dat het juist nu raak is?? Nog een week wachten en dan weet je het...
Inderdaad... het zou een soort van cadeautje zijn als het nu raak is. Zo gek hoe het allemaal is gelopen... en dan nog pregnyl en klussen tijdens het weekend van haar begrafenis. Ik geloof er nooit zo in, maar nu hoop ik wel dat mijn moeder me vanuit weet ik waar een handje zal helpen. Het was haar wens enorm om oma te worden... zou ik haar dan wel oma in de hemel kunnen maken? ik hoop het zo. Is het niet nu dan hoop ik een andere ronde.
@saar baaaalen meis! hele dikke knuffel!!! 10 dagen na ei ongesteld? dus je lf is 9? is inderdaad het randje! goed in ed gaten houden hoor en anders gewoon vragen om utrogestan, wie weet heb je daar genoeg baad bij! @myloon ik begrijp dat je moeder er niet meer is? wat enorm erg, gecondoleerd! het zou inderdaad geweldig zijn als ze voor jouw een beebje kan regelen! wie weet doet ze dat wel! *dikke knuf meid* @weegbree wijffie ik zit nog steeds zo in spanning! ik ben pas opgelucht als ik wat van je gehoord heb meid! ik denk aan je! x
Myloon, het zou natuurlijk wel heel mooi zijn, een nieuw leven voor terug! Ik geloof er wel in hoor! Hier; beetje vaag weer, zoals altijd.. Kan ook nooit normaal zijn. Eergister was bsv 8.1 en vandaag 5.7, nog wel 3 lagen duidelijk en dat betekend dat je je ei nog niet gehad hebt. Alleen ei ziet eruit alsof het wel gesprongen is, weet trouwens de afmeting niet eens meer.. Moet vrijdag terugkomen, nog een keer kijken, en dan zal wel duidelijk worden of ie nou wel of niet gesprongen is..
Ja Bbibi, mijn moeder is 19 januari van dit jaar overleden. Er is ook al een hele mooie baby voor terug! Mijn nichtje (dochter van mijn broertje) is 18 januari van dit jaar geboren. Het is zo´n lieverd! Ik hoop dat het waar is en dat ook ik er een mooi wondertje voor terug krijg.
tis goed gegaan. alles was mooi doorgankelijk en zag er goed uit. vond t wel n heftige ingreep maar t was te doen. wel hele tijd spugen v d morfine. nu naar bed...kom later ff uitgebreid verslag doen...xx