Puregon of andere hormonen spuiten

Discussie in 'MMM clubs' gestart door VioletRose, 26 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yvetje555

Yvetje555 Actief lid

15 aug 2012
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat het goed is gegaan en dat het er goed uit ziet, dat is toch waar je het voor doet. Nu lekker rustig aan doen, bijkomen en herstellen en op jezelf passen!!

2. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @weegbree ook via dit topic (hihi) beterschap lieverd!

@ myloon owh meid wat verschrikkelijk! je moeder heeft dus maar 1 dag kunnen genieten van haar kleinkind? wat ongelooflijk oneerlijk is het leven toch he?
    het zou wel erg bijzonder zijn als jij nu ook in verwachting bent! dan heeft het daar zeker wel iets mee te maken! mijn duimen draaien meid! :)

3. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Myloon, je zegt 'we moeten doorgaan', en misschien is dat wel waar, maar het is ook heel natuurlijk om nog regelmatig (heel erg) verdrietig te zijn om je moeder! En heel gezond om dat gewoon te laten gebeuren, naast het gewone leven. Oh, ik hoop zo voor je dat je zwanger bent! Wat zou dat een mooi geschenk zijn!

Weegbree, wat geweldig dat alles er goed uit zag, het moet dus gewoon kunnen. Het gaat dus een keer lukken :). Beterschap, ik hoop dat je snel herstelt.

Bedankt voor alle lieve berichtjes. Ik heb altijd veel last van mn menstruatie; migraine, erge menstruatiepijn, erg depri, dus dan valt de teleurstelling van het niet zwanger zijn ook niet zo lekker...

En Yvetje, ja, je hebt gelijk, de spanning werd inieder geval niet onnodig lang opgevoerd.

Bbibi, ik ga zeker met mijn arts overleggen over die lf!

4. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    @Saar81...jammer...hopelijk doe je dan met ons mee in de volgende rond en zijn we straks allleeemaal zwanger!:d

@Weegbree, wat fijn dat alles goed is gegaan en dat het er goed uitzag. Nu lekker rusten, ik wens je veel beterschap toe!

@all..gister de spuit erin...vriendlief deed het maar aangezien ik het niet zo goed durfde..het inspuiten prikte trouwens wel;)
    We moeten het er maar voor over hebben he...alles voor een mooi beebje!

5. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @saar ze kunnen er vast wel wat aan doen! hopelijk heb je komende ronde meer geluk meid! enne ik vind dat dat ook altijd mag! zodra je ongi bent mag je depri en sip zijn, en dan zodra je weer gaat spuiten (en of aan de clomid gaat in mijn geval was dat zo) dan moest ik van mijzelf maar weer er 100% voor gaan :) hihi!

@merel heeft je vriend het gedaan ja? hihi je moet het gewoon zelf doen meid!! des te eerder heb je het onder de knie! gaat jouw vast lukken!

6. Yvetje555

Yvetje555 Actief lid

15 aug 2012
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    Merel, je hebt het dus ook overleefd, haha. Ik spuit mezelf. Mijn man is ten eerste deze week niet eens thuis, maar daarnaast heeft hij een hekel aan spuiten en prikken. We geven ook bloed en daar heeft hij geen moeite mee, maar hij hoeft echt niet te zien hoe die naald erin gaat.
    Dus hij heeft ook liever dat ik het gewoon zelf doe. En om eerlijk te zijn vind ik dat zelf ook wel prettig, want dan heb ik alles zelf in de hand. Weet ik precies waar ik prik, en hoe ik dat voel enzo. Beetje gek uitleggen. Vanavond de 3e alweer, dan ga ik eerst dat dopje van de priknaald voorzichtig los maken, anders krijgen we hetzelfde als gisteren.

7. Yvetje555

Yvetje555 Actief lid

15 aug 2012
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    Merel, las op het andere forum dat je wat misselijk en duizelig was na je injectie. De eerste avond had ik dat ook, na ongeveer een uurtje werd ik een beetje misselijk. Daarna geen last meer gehad. Gisteravond was ik bang weer misselijk te worden, maar daar had ik geen last van gelukkig. Dus volgens mij hoort het bij de Menopur.

8. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    haha yvet, klotendoppies he! had ik ook al, moest mijn vriend hem losmaken, prikt ie bijna zichzelf in de vingers...!

Saar wat balen meid :(

9. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Weegbree fijn dat alles er goed uit zag! Is toch weer een gerustelling. Nu is de weg helemaal vij :D!

Zijn er ook meiden hier die zowel puregon als menopur gespoten hebben? Ik ben echt benieuwd naar verschillen. Ikzelf heb alleen puregon gespoten. Is wel ideaal met die pen. Ik moet er niet aan denken elke keer dat gemeng...maar ja voor het goede doel doen we alles!

Hier voor de rest nog geen teken van ongesteldheid. Heel stom, maar eerst kon ik niet wachten om te testen en nu durf ik niet meer :(. Ben veel te bang dat ie uiteindelijk toch negatief is en dat mijn lichaam me voor de gek aan het houden is. Ook hoor ik van alle mensen die zwanger zijn geweest dat je het al voelt voor je gaat testen. Nou ik voel nog niks hoor!! Wacht denk ik tot het weekend dan ben ik 3 dagen overtijd of heeft ongesteldheid alsnog doorgezet.

10. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Weegbree; fijn dat het achter de rug is, en nog fijner dat alles goed is!! Op naar de kleine smurf! :D

11. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee mijn moeder heeft dat niet meer mee gekregen, lag toen al in coma. En was hoogstwaarschijnlijk toen al hersendood.

@Saar81
    Dat ik mijn verdiet een plekje moet geven dat klopt ook wel, vind ik eigenlijk wel moeilijk.
    Daarom heb ik voor volgende week ook een afspraak staan bij een psycholoog. Zo kan ik mijn verhaal een beetje kwijt en kan zij mij misschien wat handvaten aanbieden voor een goede verwerking.

@Weegbree,
    wat fijn dat het goed gegaan is!

@boboke,
    ik had de eerste keer ook heel sterk het gevoel zwanger te zijn... toen ik niet ongesteld werd teste ik en bleek dat ook zo te zijn.
    Nu heb ik ook wel zo nu en dan het gevoel dat het geluk is... maar stiekem denk ik daar dan weer bij dat ik dat gevoel dan heb omdat ik het zo graag wil.

Ik snap de angst van het testen wel, maar het is ook heerlijk als je wel zwanger bent en dit dan al weet!
    Succes in iedergeval!!

12. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    @Yvettje..jij dus ook misselijk na eerste spuit..terwijl mn gyn zei dat je geen last kon krijgen van menopur 75 eh?:S
    Is ook wel een beetje gek...voel me nu weer helemaal goed...

13. Yvetje555

Yvetje555 Actief lid

15 aug 2012
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    Merel, ja heb er ook even last van gehad. Gisteravond niet misselijk geweest, alleen beetje gammelig gevoel rond mn buik. Ik had gisteren moeite om de vleoistof na het mengen goed en helemaal in de spuit te krijgen. Zodra ik dat uitschuifgedeelte van de naald eventjes loslaat, loopt hij meteen weer leeg in het flesje en dan kan ik weer opnieuw . Ik moet er echt nog even handig in worden.

Weegbree, hoe is het met je meid?? Hoe ziet je herstel eruit?

14. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Hoi meiden,

Hier gaat het een stuk beter. wel een ontzettend beurse doos :(
    Maar dat zal er wel bij horen. Nog licht misselijk in de maag van de morfine.
    Al met al wel heel erg blij met het resultaat!!

Yvet, ik heb precies hetzelfde gehad met die flesjes en het terugzuigen van de vloeistof.
    Daarom doe ik nu:
    1. afbreken ampul, opzuigen water
    2. water in het flesje met poeder
    3. water opzuigen uit het flesje met de poeder (in 2 x omdat het bij mij ook vaak knooien is)
    4. water terug in ampulpotje spuiten, dan weer opzuigen, dan lukt het bij mij wel soepel in een keer. Heeft denk ik te maken met het feit dat er bij het andere potje geen (of minder) lucht bij komt.
    Dit werkt bij mij perfect. Het is even prutsen, maar dan lukt het wel!

ben zojuist bij de accupunctuur geweest, heeft me ook weer geprikt op bloedcirculatie en ontspanning. fijn! hopelijk wordt het nog wat deze ronde, aangezien ze wel met de ingreep al het slijm uit mijn bm hebben weggeblazen. Morgen FM, dus dan hoor ik het wel. Heb dan zes keer gespoten. Hopelijk is er iig een mooi dominant follikel te zien.

@merel, het gaat goed dus met het spuiten?
    @Myloon, spannend, wanneer ga je testen...zou toch super zijn...!
    @saar, hoe issie? maak je je alweer op voor een nieuwe ronde...toch is het balen he die dagen van je ongi.
    @guusje ben benieuwd of je ei al geweest is. Heb dat nu zelf ook twee keer gehad dat mijn bms was gekrompen ipv gegroeid en toch mijn ei nog niet gesprongen!
    @boboke, testen meis! het moet toch eens raak zijn! ik duim!
    @ hoe is met met de andere dames? mama3e/Nino/Bonita?

15. Yvetje555

Yvetje555 Actief lid

15 aug 2012
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat het wel goed met je gaat, ondanks de beurse doos. Ik kan me voorstellen dat dat even vervelend voelt. Ik ben inderdaad ook erg benieuwd naar je bms. Geen idee hoe snel zich dat kan opbouwen, misschien ziet het er wel heel goed uit!! Ik ben heel benieuwd naar je eerste fm, ik ben echt bang dat ik meteen een overstimulatie heb, aangezien 50++ Puregon genoeg was voor mij. Bij jou was Puregon 50 ook genoeg toch? Misschien reageert het lichaam wel heel anders op Menopur.

Het is inderdaad wel een idee om het op die manier te doen met die flesjes. Ik vind het toch steeds een gedoe. En dan de lucht weer uit de naald laten enzo. Heb jij ook zo'n klein containertje voor de gebruikte naalden? Met de menopur zit die zo vol, ik krijg er tot mn fm niet eens alles in. Wat ik er niet in krijg, hou ik maar apart in het doosje waar de menopur in heeft gezeten ofzo.

Boboke, heb je inmiddels al getest?? Ik ben erg benieuwd!

16. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    ja, ik reageerde goed op de puregon, na 10 dagen spuiten pregnyl (cd 13). Dus ben benieuwd. Heb het gisteren nog gevraagd aan de arts en de eenheden zijn gelijk. 75 eh menopur is dus 75 puregon. Ik heb zelf het idee dat er wel anders op menopur wordt gereageerd dan puregon.
    Ik neem aan dat ze weten wat ze doen toch? anders zou je nog even kunnen bellen?
    Ik moest vier dagen 75, en daarna 0,3 uit het spuitje halen, dus dan kom je op 52.2 eh.
    Geen idee, ga het wel zien!

Mijn containertje zit nog vol van de puregon. Ik doe het nu in een bakje thuis. zie wel wat ik ermee doe dan... miss naar de apotheek brengen een keertje.

17. Yvetje555

Yvetje555 Actief lid

15 aug 2012
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, ik ga er idd vanuit dat ze weten wat ze doen. Ze kennen mijn geschiedenis, maar aangezien de eenheden hetzelfde zijn en ik met 50++ genoeg had en nu een week 75 eh moet spuiten voordat ik de 1e fm heb, denk ik: gaat dat niet te hard?? Maar ik lees ook weer verhalen dat het bij Menopur weer iets langer duurt en je iets meer eh nodig hebt. Kortom: dubbel gevoel over en ik vertrouw maar op het advies van de gyn, hij heeft er natuurlijk meer verstand van dan ik. Mocht het maandag blijken dat het toch teveel is, dan stop ik met de injecties en hopelijk worden het dan geen cystes. Zul je net zien: zit ik me druk te maken, blijkt maandag dat er nog helemaal geen groei te zien is. Kan natuurlijk ook nog, dus ik denk dat ik maar gewoon afwacht en netjes het advies van de gyn opvolg.

Hoe laat moet je morgen??

18. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    9.00 uur al, mooi op tijd dus!
    je hebt ook gelijk, vertrouw op je arts!

19. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Weegbree; jij dus ook gehad? Maaruiteindelijk wel een Eisprong gehad?

Ik vind het raar, want ik ben toch met ovutesten doorgegaan en volgens die dingen heb ik mijn ei nog niet gehad maar de testen worden nu wel lichter... Iemand ervaring mee? Of kan je geen ovutesten gebruiken als je puregon spuit?

20. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Mijn ei was toen nog niet gesprongen, en uiteindelijk wel pregnyl gezet. volgens arts was het ook raar dat het kromp ipv groeide, maar komt wel voor dus...
    ga er vanuit dat t uiteindelijk wel een eisprong was ja!

Deel Deze Pagina