Mijn moeder wordt oma in de hemel!! Ik heb getest vanmorgen en daar stond een lichte maar toch echt tweede streep!! Natuurlijk ben ik blij, maar vind het wel ontzettend spannend. Gaat het dit keer wel goed? Ook vind ik het lastig om het hier te zeggen, want we willen allemaal zo graag!! Ik hoop dat jullie ook snel positieve testen in handen mogen hebben!! Het geeft me wel een goed gevoel dat ook de tweede ronde puregon en pregnyl mij een positieve test opleverde!
Myloon super meid !!! van harte gefeliciteerd!!!! Natuurlijk wordt t nu een plakbeeb. En jij verdient na alle ellende ook wel een keer goed nieuws. Wij volgen je gewoon allemaal .
wauwww deze dag begint goed!! ontzettend gefeliciteerd meid!!!!!!!!! <3 tis je absoluut gegund! wij volgen allemaal gauw hoor!! hier sneeuw brrrrrr dat wordt wat met mn pakkie!!!
Myloon, wat bijzonder, van harte, meid!!! Kan me goed voorstellen dat het spannend is nu. Dat hoort er denk ik een beetje bij, na een mk/vmk. Na hoeveel weken ging het vorige keer mis? Deze keer gaat het goed, dat moet gewoon! En je weet nu dat het dus hartstikke goed gaat met de spuiten erbij! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!! En naast die spanning gewoon genieten!
S.W.A.T agent! heel leuk zwart lang tshirt als jurkje stoere zwarte schoenen, riem met studs en handboeien en n swat petje! stoer en toch sexy altijd leuk!!
Dank jullie wel allemaal! Het was nog maar een klein tuurstreepje maar hij staat er wel. En wat betreft mijn gevoel ben ik daar ook niet onzeker over. De vorige keer ging het mis bij 6 weken. Ik hoop echt dat het nu wel mag blijven zitten. Hier heeft het gisteren de hele dag gesneeuwd, nu ligt er dus ook een dik pak.
Ik vind het echt raar; volgens ovulatietesten is mijn ei nog ver te zoeken... Ben erg benieuwd moegen naar de echo. Met clomid had ik altijd op dag 11 mijn ei en ik zit nu al op dag 18 en Eisprong is er nog lang niet!! Wie kent dit?
Guusje, ik heb morgen 8.10 fm. Lekker vroeg dus!! Mijn man gaat ook alijd mee als hij kan en thuis is. Hij is superbetrokken, stelt veel vragen en kijkt altijd mee. Vind ik ook heel fijn, hij ziet het ook als onze hormoonbehandelingen, niet alleen voor mij. Als hij niet mee kan, bel ik hem altijd meteen na de tijd om te vertellen hoe het ging. Myloon, meid, ik wist het, wat een geweldig mooi geschenk, je moeder heeft goede invloeden. Ook al is het allemaal nog pril, probeer er van te genieten dat het allemaal niet voor niks is geweest en dat je nu zwanger bent. Ik gun je het je zo!! Guusje, ik heb nog nooit een vroege eisprong gehad, maar 1 keer met Clomid zat ik al op dag 25 ofzo, mn ei was al bijna 4 cm, maar toch sprong hij toen nog en daarna bloed geprikt, mn progesteronwaarde was superhoog, dus was wel een goede eisprong. Maar geloof dat het niet echt gemiddeld was, mn ei was wel heel groot. Maar het kan dus wel. Bbibi, fijn meid dat het spuiten een peace of cake is!!
Yvetje; mijn ei was vrijdag 15, dus niet erg groot nog.. Ben erg benieuwd morgen, moet er om 14.00 zijn!
Ik denk dat er toch iets niet goed gaat met de puregon en mijn lichaam, net ovutest , niet eens meer een 2e streepje te vinden.. En dat op dag 18.. En mijn eitjes zien er ook raar uit, rare vormen, dus niet mooi rond.. Ik heb echt zo'n baalmoment nu.., heb echt het gevoel dat ik nooit word.. Gister etentje met vriendinnen gehad, en ja hoor, weer eentje zwanger. Hartstikke leuk maar doet me wel echt pijn.. Zou het nu nog een optie zijn om te verhogen deze cyclus? Op dag 19? En wat denken jullie, met clomid 50 had ik altijd een goede Eisprong, nu met puregon, dit rare verhaal.. Misschien beter aan de menopur? Of niet? Pffff, baal hier gewoon echt van!
@Yvetje555, Het is inderdaad een geweldig mooi geschenk! Dank je voor je lieve woorden. @guusje27 Ik zou het met je arts in het ziekenhuis overleggen. En volgens mij hoeven folikkels ook niet heel mooi rond te zijn. Ik had een joekel deze keer maar die was meer ovaal... daarbij nog eentje die wel rond was. Maak je niet druk meid.. ook voor jou komt het vast wel goed! Vraag ook aan je arts of de combinatie hormonen en ovulatietesten wel geschikt is! Ik heb namelijk wel eens gelezen dat het door de hormonen niet goed kan werken.
15 mm bedoel je?? dat is toch wel mooi? Als je berekend dat een eitje 1 a 2 mm per dag groeit vanaf de 13 mm. moet hij morgen al zo rond de 20 zitten! De kans is dan groot dat je pregnyl mag zetten dan hoor!
Maar ik had toen nog wel een licht streepje op ovu test, en heb ff gegoogeld maar je kunt de combi ovutesten en puregon gewoon combineren..
guus ik krijg ook rare resultaten met de ovutesten. denk dat t niet ecgt werkt met elkaar. gewoon op je echos vertrouwen! verwacht dat je ei idd 19-21 mm zal zijn dus maandag pregnyl. voor mezelf denk ik dat ik nog tot woensdag/ donderdag moet doorspuiten! miss is ie morgen 16 mm. hopelijk is mn slijmvlies nog gegroeid!! ben onderweg naar huis vansf carnaval. ik spuit altijd om half zeven. nu dus n uurtje later. kon geen kwaad voor n x volgens arts. menopur neem je ook niet makkelijk mee op t toilet ofzo... t was leuk! n pasr borrels gehad. hopelijk mijn laatste!! moet morgen om 11.25 voor fm. ben erg benieuwd naar jullie resultaten guus en yvet! merel wann moet jij? bbibi vrijdag toch? op naar mooie eisprongen!!
Weegbree, klinkt leuk. Hopelijk inderdaad laatste borrels Guus, wacht morgen nog even af, echt, de kans is groot dat je morgen een goed ei hebt! Laatste keer al 15 mm! Ik mocht zelfs al een keer met 17 mm spuiten, dus dat ziet er eigenlijk heel goed uit! En eitjes hoeven er helemaal niet mooi rond uit te zien, ik zie bij mij ook altijd van alles geks. Morgen zal alles er anders uitzien . En ja, zwangeren in je omgeving, dat blijft slikken. Ik had het de laatste keer zo erg, dat ik in eerste instantie niet eens blij kon zijn voor die vriendin, zo pijnlijk was het. Maar dat verandert dan ook wel weer. Vandaag mijn twee baby nichtjes op bezoek. Heeeeeeerlijk! Helemaal verliefd. Ik wil ook!