Saar, Thanks voor de oppepper! Ja, dat had ik ook gisteren, zo'n dubbel gevoel.. En ja, ik heb al een dochtertje, maar dat wil niet zeggen dat de wens nu net zo groot is als de 1e keer!!
Spannend weegbree! Ik ga voor je duimen! Ik moet om 14.00! Wel een drukke dag; in ochtend met dochtertje om 9.30 naar de kinderarts in ziekenhuis noord, dan smiddags naar ziekenhuis zuid voor fm meting, dan eind middag weer naar noord, voor controle anastheologie voor de operatie van dochtertje.. Dus lekker heen en weer crossen!! Kon uiteraard niks na elkaar in het zelfde ziekenhuis natuurlijk.. Pffff
Guus, wacht inderdaad even af, je kunt echt nog een goede eisprong krijgen! De eerste paar keer dat je spuit, zijn je cyclussen altijd wat langer, omdat ze moeten zoeken naar de juiste dosering. Ik reageerde op Clomid 50 niet en Clomid 100 overreactie, en toen ik overging op Puregon, begon ik met 50 en heb tot cd 25 met Puregon 50++ gespoten en omdat we al zo ver in de cyclus waren, hebben we het afgebroken. Dus het kan misschien ook zo zijn dat het nog net te weinig is voor jou deze dosering. Maar liever dat ze nu voorzichtig zijn dan dat alles te snel gaat groeien. Maar nogmaals, het kan alsnog ook goed gaan. Dus afwachten meid, de hoop niet verliezen!
@guusje 15 mm is toch al heel goed. Wat hier al gezegd is, ik denk ook dat je morgen waarschijnlijk al je pregnyl mag zetten hoor. Veel succes morgen! @Yvet en Weegbree jullie ook succes morgen, dat de eitjes allemaal maar goed mogen groeien ! Hier niet veel nieuws te melden. Ben erg benieuwd hoe woensdag het gesprek zal gaan met de gyn en of hij ermee instemt om over te stappen naar ivf. Fijne avond allemaal!!!
Klopt wat yvette zegt! mijn eerste ronde puregon was er één van 31 cyclusdagen. Begon met 50 en had een goed ei met 100. Het heeft lang geduurd maar ik was toen wel zwanger. Deze ronde begon met 75 en had met 100 2 goede eitjes. Ik heb eigenlijk helemaal geen moeite met zwangerschappen van anderen. En geniet van kleine baby´s!
@meiden jullie kletsen to mutch hihi heb maar half terug gelezen maar drukke dag gehad dus houd het ff kort! @myloon proficiat meid! Het is je van harte gegund meid!! Super je moeder heeft er zeker voor gezorgd! Fantastisch het wordt gewoon een plakkerd zeker weten!! @weegbree ik moet vrijdag weer ja! @alle meiden die morgen fm hebben ( weegbree en guusje?) succes meiden! @de rest *zwaai* en hele fijne avond!
Topiclid info: - Typje/26jaar/2e kindje - Mama3e/33 jaar/3e kindje - Bonita/31 jaar/1e kindje - Myloon/31jaar/1e kindje - citroen/22 jaar/1e kindje - VioletRose/29 jaar/1e kindje - Nino/27 jaar/1e kindje - Pipsqueak/32 jaar/1e kindje - Flower77/35 jaar/2e kindje - Jolien/25 jaar/1e kindje - weegbree/30 jaar/1e kindje - Guusje27/30 jaar/2e kindje - Yvetje555/25 jaar/1e kindje - Saar81/31 jaar/1e kindje - Merel123/22 jaar/1e kindje ♥ Naam/datum/afspraak: - 11- 02 Yvetje FM - 11- 02 Weegbree FM - 12- 02 Merel FM ♥ Ronde (MMM): - Typje,7 rondes zelf, 1 ronde Provera, 4e ronde Menopur/Pregnyl - Mama3e,8 rondes met clomid 50/100/150,5e ronde Puregon 125ie + pregnyl,2e x IUI 9 januari 2013 - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 8e ronde Fostimon / Pregnyl waarvan ronde 2 IUI - Myloon, 4 rondes clomid, nu 2e ronde puregon. Eerste zwanger maar miskraam. - citroen, ronde 9, puregon/pregnyl + zelf klussen - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde Puregon - Nino: 6 rondes met primolut en clomid 50/100/150 geen eisprong + LEO nu 5e ronde menopur. Vmk. - Pipsqueak: 2 rondes clomid, 7 rondes menopur+pregnyl waarvan 4e iui's. Nu over op IVF: 19-01 gestart met de pil. - Flower77, 6 rondes Ovulatie Inductie gehad, mogelijk IVF starten? - Jolien, 8 rondes clomid 50, 1 ronde Menopur en ovitrelle - weegbree 2 hele lange rondes zelf, 1 ronde clomid, afgebroken, sloeg niet aan, 3 rondes puregon 50eh, dun BMS, fertiloscopie, nu 1e ronde menopur -Guusje27,7 rondes clomid, 1e ronde puregon - Yvetje555, 4 rondes Clomid, 2 rondes Puregon zonder resultaat - Saar81, 1 ronde Clomid, 2e ronde Puregon - Merel123, 3 rondes Clomid 50/100/150, 1e ronde menopur ♥ NOD (Op het wachtbankje) ♥ Zwanger: -Jolien -Myloon Bij deze het lijstje nog maar even bijgewerkt. Ik ben inmiddels jarig geweest dus nu 31 en na vandaag een dikker streepje te hebben gezien kan ik me ook wel bij zwanger zetten. Hopelijk mag ik hier nu wel blijven staan
Goedemorgen meiden, vol spannend ging ik naar mn fm. Het zag er goed en rustig uit. Nog geen dominant eitje, in zowel linker- als rechter eierstok zaten 3/4 eitjes die even groot waren, maar niet benoemenswaarig groot (ze zijn niet opgemeten). Het begint dus wat te pruttelen. Mn bms was 6,8 mm. Kortom: ik moet 75 eh door blijven spuiten en donderdag kom ik weer terug, kijken hoe het er dan uit ziet! Ik ben blij!! Misschien nog geen duidelijk eitje, maar in ieder geval geen overstimulatie waar ik bang voor was.
Topiclid info: - Typje/26jaar/2e kindje - Mama3e/33 jaar/3e kindje - Bonita/31 jaar/1e kindje - Myloon/31jaar/1e kindje - citroen/22 jaar/1e kindje - VioletRose/29 jaar/1e kindje - Nino/27 jaar/1e kindje - Pipsqueak/32 jaar/1e kindje - Flower77/35 jaar/2e kindje - Jolien/25 jaar/1e kindje - weegbree/30 jaar/1e kindje - Guusje27/30 jaar/2e kindje - Yvetje555/25 jaar/1e kindje - Saar81/31 jaar/1e kindje - Merel123/22 jaar/1e kindje ♥ Naam/datum/afspraak: - 11- 02 Weegbree FM - 12- 02 Merel FM - 14- 02 Yvetje FM ♥ Ronde (MMM): - Typje,7 rondes zelf, 1 ronde Provera, 4e ronde Menopur/Pregnyl - Mama3e,8 rondes met clomid 50/100/150,5e ronde Puregon 125ie + pregnyl,2e x IUI 9 januari 2013 - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 8e ronde Fostimon / Pregnyl waarvan ronde 2 IUI - Myloon, 4 rondes clomid, nu 2e ronde puregon. Eerste zwanger maar miskraam. - citroen, ronde 9, puregon/pregnyl + zelf klussen - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde Puregon - Nino: 6 rondes met primolut en clomid 50/100/150 geen eisprong + LEO nu 5e ronde menopur. Vmk. - Pipsqueak: 2 rondes clomid, 7 rondes menopur+pregnyl waarvan 4e iui's. Nu over op IVF: 19-01 gestart met de pil. - Flower77, 6 rondes Ovulatie Inductie gehad, mogelijk IVF starten? - Jolien, 8 rondes clomid 50, 1 ronde Menopur en ovitrelle - weegbree 2 hele lange rondes zelf, 1 ronde clomid, afgebroken, sloeg niet aan, 3 rondes puregon 50eh, dun BMS, fertiloscopie, nu 1e ronde menopur -Guusje27,7 rondes clomid, 1e ronde puregon - Yvetje555, 4 rondes Clomid, 2 rondes Puregon zonder resultaat - Saar81, 1 ronde Clomid, 2e ronde Puregon - Merel123, 3 rondes Clomid 50/100/150, 1e ronde menopur ♥ NOD (Op het wachtbankje) ♥ Zwanger: -Jolien -Myloon
ik hoop ook op een dik slijmvlies! iig vruchtbaar slijm volop nu! dus dat is mooooi! denk dat er wel een groter eitje zit eerlijk gezegd. hopelijk zijn het er weer twee :-/ duimduimduim!
Ik kan trouwens nooit draden maken van t slijm.. Ti's wel rond ei wat dikker en witter.. Is dat wel goed dan?
Guusje, eerlijk gezegd let ik nooit op het slijm. Wel eens geprobeerd, maar ik kan het ook nooit goed rekken en vraag me ook eigenlijk af of het wel zin heeft om dat te controleren. Toen ik een eisprong heb gehad, heb ik nooit gemerkt dat ik rekbaar slijm ofzo had. Ik weet van mezelf dat ik mezelf gek maak als ik daar zo op ga letten, dus kan je niet vertellen of het goed is of niet.
Nee yvetje, je hebt ook gelijk, maar het valt me gewoon op dat iedereen het daar altijd over heeft, en ik heb dat niet.. Althans, nooit echt meegemaakt.. Goed van je eitjes meis, lekker doorgroeien maar nu!! Ik moet over een uurtje in t ziekenhuis zijn, spannend weer!
@Myloon, GEFELICITEERD, super voor je meid!!! Hopelijk blijft ie goed zitten. Het is je zo gegund en ik geloof erin dat je moeder een handje heeft geholpen!! @de rest, succes hoor allemaal!! Ik ben weinig actief, aangezien er nu ook weinig gebeurt maar lees trouw mee hoor! Maandag ga ik starten met IVF en het spuiten van decapeptyl. Dan zal ik ook weer wat actiever zijn en reageren op al jullie verhalen!