Puregon of andere hormonen spuiten

Discussie in 'MMM clubs' gestart door VioletRose, 26 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Ik werd net gebeld door t ziekenhuis en ik moet nu een week wachten, als ik dan nog niet ongi ben dan krijg ik Dupheston. Dan maand erop beginnen met Gonal F, omdat deze in kleinere stappen omhoog gezet kan worden.. Dan begin in met 85 ong..

2. Yvetje555

Yvetje555 Actief lid

15 aug 2012
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    Trouwens, de gyn vertelde vanochtend dat mn eierstokken tegen elkaar aan liggen, dat zag je ook op de echo. Ik heb het al een keer eerder gehoord, toen drukte hij even met zn hand op mn buik, waardoor de eierstokken wat van elkaar gescheiden werden. Lijkt me zo raar, eierstokken die tegen elkaar aan liggen. Ken ook niemand of heb nog niks gelezen over iemend die dat ook heeft.

3. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yvetje, mijne ook, hoor ;)

Guus, wat naar zeg. Moet je afbreken omdat dat eitje is gekrompen? (Ik heb laatste keer ook meer dan twee weken moeten spuiten, dus dat zal het niet zijn.) Dikke knuffel, snap echt dat je het even niet meer ziet. Sterkte, meis! Kruip straks lekker tegen je man aan... Ik ga die medicijnen die je noemt ff gorgelen, ik ken ze niet.

Merel, gefeliciteerd, wat ontzettend leuk! Ik heb zelf zo genoten van alle voorbereidingen en de dagen zelf! (We hadden er 2 van gemaakt ;))

Hier: hèhè... Vandaag de arts aan de lijn, en zij vond het advies van de verpleegkundige vrijdag ook belachelijk! Ik moet nu over anderhalve week komen voor echo en bloedprikken, en dan kijken we of het blaasje van 4 cm misschien gekrompen is. Veel beter idee dan de menstruatie afwachten! :)

4. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @guus spannend meid hopeljk wordt je snel ongi!

@yvetje hmm wat vreemd ik heb er idd nog nooit van gehoord! maar was het niet erg ?

@saar owhh wat goed nieuws meid! hopelijk kun je gauw door met de volgende ronde! :)

5. Yvetje555

Yvetje555 Actief lid

15 aug 2012
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    Saar, ok, ik ben dus niet de enige. Soms denk ik echt dat ik mislukt ben, haha. Mijn baarmoeder is gekanteld, mn eierstokken liggen tegen elkaar aan en het hele gedoe met die eitjes. Ik zou ook wel eens door mijn huid willen kijken om te zien hoe dat er dan uit ziet. Naja, zolang het niet schadelijk is...
    Wat goed dat je volgende week terug mag komen om te kijken of het blaasje al gekrompen is!! Dat is fijn, hoef je niet af te wachten!

Bbibi, nee het is verder niet erg. Beide keren werd het als niet schadelijk of invloedbaar beschouwd. Dus dan maak ik me er ook niet zo druk om.

6. mama3e

mama3e Actief lid

17 okt 2011
    238
    0
    0
    Myloon, wat lees ik......ZWANGER !!!!:D

Oh wat ben ik blij voor je, ik begrijp dat je deze ronde 2 eitjes had ?
    Ik duim voor een plak beebje hoor !

All, hier een fm gehad ei is 18mm en mag ik dus vanaaf pregnyl zetten eindelijk.
    Woensdag 2e iui, nu maar duimen dat deze ronde toch eindelijk ook een keertje raak mag zijn.

7. mama3e

mama3e Actief lid

17 okt 2011
    238
    0
    0
    Topiclid info:

- Typje/26jaar/2e kindje
    - Mama3e/33 jaar/3e kindje
    - Bonita/31 jaar/1e kindje
    - Myloon/31jaar/1e kindje
    - citroen/22 jaar/1e kindje
    - VioletRose/29 jaar/1e kindje
    - Nino/27 jaar/1e kindje
    - Pipsqueak/32 jaar/1e kindje
    - Flower77/35 jaar/2e kindje
    - Jolien/25 jaar/1e kindje
    - weegbree/30 jaar/1e kindje
    - Guusje27/30 jaar/2e kindje
    - Yvetje555/25 jaar/1e kindje
    - Saar81/31 jaar/1e kindje
    - Merel123/22 jaar/1e kindje

♥ Naam/datum/afspraak:

- 11-02 Mama3e fm
    - 12- 02 Merel FM
    - 13-02 Weegbree FM (kijken of ei gesprongen is)
    - 13-02 Mama3e 2e iui poging
    - 14- 02 Yvetje FM
    - 19-02 Weegbree bloedprikken (progesteron)
    -

♥ Ronde (MMM):

- Typje,7 rondes zelf, 1 ronde Provera, 4e ronde Menopur/Pregnyl
    - Mama3e,8 rondes met clomid 50/100/150,5e ronde Puregon 125ie + pregnyl,1e iui mislukt,14e cyclus 2e x IUI overstimulatie niet doorgegaan, cyclus 15 wederom 2e iui in de planning.
    - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 8e ronde Fostimon / Pregnyl waarvan ronde 2 IUI
    - Myloon, 4 rondes clomid, nu 2e ronde puregon. Eerste zwanger maar miskraam.
    - citroen, ronde 9, puregon/pregnyl + zelf klussen
    - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde Puregon
    - Nino: 6 rondes met primolut en clomid 50/100/150 geen eisprong + LEO nu 5e ronde menopur. Vmk.
    - Pipsqueak: 2 rondes clomid, 7 rondes menopur+pregnyl waarvan 4e iui's. Nu over op IVF: 19-01 gestart met de pil.
    - Flower77, 6 rondes Ovulatie Inductie gehad, mogelijk IVF starten?
    - Jolien, 8 rondes clomid 50, 1 ronde Menopur en ovitrelle
    - weegbree 2 hele lange rondes zelf, 1 ronde clomid, afgebroken, sloeg niet aan, 3 rondes puregon 50eh, dun BMS, fertiloscopie, nu 1e ronde menopur
    -Guusje27,7 rondes clomid, 1e ronde puregon
    - Yvetje555, 4 rondes Clomid, 2 rondes Puregon zonder resultaat
    - Saar81, 1 ronde Clomid, 2e ronde Puregon
    - Merel123, 3 rondes Clomid 50/100/150, 1e ronde menopur

♥ NOD (Op het wachtbankje)
    - Weegbree 25 februari
    - Mama3e 27 februari

♥ Zwanger:
    -Jolien
    -Myloon

8. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    mama3e jeee! duimen!!

9. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jeetje wat is hier veel gekletst! Ik zat in het carnavalsgedruis en heb dus alleen vluchtig even meegelezen vanaf mijn telefoon, berichten tikken is wat lastiger daarop.

Myloon: gefeliciteerd!! Ben zo blij voor je! Na alle verdriet van de laatste tijd kon je wel wat positief nieuws gebruiken! Hopelijk zit je snel op je roze wolk!

Hier: morgen zit ik op cyclusdag 16. Moet gaan bloedprikken om te zien hoe hoog de oestradiolwaarde is. Ik verwacht zelf dat ik woensdag voor een echo moet gaan en dat dan vrijdag de 2e IUI zal zijn. Gaat allemaal wat langzamer deze ronde. Vorige ronde had ik mijn IUI al gehad. Stom he, hoe dat kan verschillen.

10. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    @Bbibi..ehm nou we waren 6 jaar samen en naar een welnesscentrum geweest en midden in mijn turkse badritueel/massage kwam hij erin(terwijl ik naakt op mn rug op n tafel lag) en vroeg hij me ten huwelijk..

@Guus nou dan maar snel ongi worden en hopelijk volgende ronde meer succes, moed houden!

@Yvetje oh nee....:(nog geen dominante follikel op cd 11...en nu?
    Hogere dosering of doorspuiten met 75 eh?

11. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jeetje wat is er weer veel geschreven vandaag :)!

@Guusje balen zeg. Ik had echt goede hoop voor je deze ronde. Weten ze waarom je eitjes weer zijn gekrompen, misschien een stomme vraag maar daar heb ik geen ervaring mee. Sterkte meis.

@Weegbree veel plezier de komende dagen ;):p.

@Merel gefeliciteerd meid!!! Super leuk!! Hebben jullie ook al een datum? Succes morgen met fm. Ben benieuwd!

@Yvet gelukkig deze ronde inderdaad geen overstimulatie. Nu op naar een mooi ei :).

@Bonita en mama3 ook al bijna iui. Wordt lekker druk op t wachtbankje :D.

@Bbibi gaat t nog steeds goed met spuiten.

@Myloon fijn dat t streepje weer donkerder is geworden, geeft toch meer vertrouwen.

Ik hoop dat ik iedereen gehad heb ;).

Fijne avond meiden!!

12. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Yvetje555,
    Ik heb er ook nog nooit van gehoord, maar wat fijn dat het geen kwaad kan! Ik hoop dat je snel een dominante folikel krijgt!

@Merel,
    Van harte!! Trouwen is zo leuk!!! Ga lekker genieten van alle voorbereidingen en zeker de dag zelf!!

@Guus,
    Ik vind het ook een beetje gek dat je moet afbreken.
    Bij mij in het ziekenhuis gaan ze gewoon door en verhogen ze de eenheden tussendoor tot er een ei is.

@Saar81,
    Fijn dat je arts anders reageerde, zo hoef je waarschijnlijk niet heeeel lang te wachten.

@mama3e,
    Dank je wel!!
    Ik had inderdaad 2 eitjes.
    Wanneer ik de vrijdag pregnyl gezet zou hebben zou dat er misschien 1 zijn, maar dr. K (Je weet wel mijn gyn hihi) zei, ik zou wachten tot zaterdag.. dan zijn het er hoogstwaarschijnlijk 2!
    Ik heb een moeilijke tijd achter de rug, maar wat werd ik goed gesteund en geholpen zeg op de ferti afdeling!! zo fijn!

Super van je 18 mm. ei!
    Doet dr. B bij jou de iui´s of doen de verpleegkundige dit ook?
    Ik hoop voor je dat het deze ronde raak mag zijn!

@bonita,
    Dank je wel, ik kon dit inderdaad wel gebruiken!
    Ik zit nog niet op een roze wolk.. voind het zo spannend, hoop dat het deze keer wel goed mag blijven gaan.
    Die roze wolk komt hoop ik na een goede echo.

Ik hoop voor je dat je snel een goede iui hebt!!

@boboke,
    Dit geeft wel iets meer vertrouwen ja... ik hoop alleen dat ik zwanger mag blijven... een goede echo zou misschien iets meer vertrouwen geven.

13. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Meiden, misschien ben ik scheel hoor, maar hoe kun je je gebruikersnaam wijzigen? Staat nog steeds guusje27 maar moet inmiddels al weer Guusje30 zijn...

14. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Guusje27 volgens mij heb ik ergens gelezen dat je je naam niet kunt wijzigen. Je kan een verzoek indienen, maar wordt uiterst zelden gedaan. Waar je dat kan doen staat volgens mij bij de regels van lidmaatschap. Zo blijf je wel lekker lang 27 :D!

15. Yvetje555

Yvetje555 Actief lid

15 aug 2012
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mama3e, spannend, ik hoop voor je dat het nu raak mag zijn!

Bonita, tja, zo is elke cyclus weer verschillend jammer genoeg en elke keer weer spannend. Hopen dat je verwachting uitkomt!

Merel, op cd 11 nog geen dominant ei is niet erg, ze kunnen nog wel 14 dagen stimuleren om een ei te laten groeien. Bij mij zijn ze extra voorzichtig omdat ik nogal gevoelig reageer op de hormonen:de ene dosering niet reageren en bij een kleine verhoging overstimulatie. Wel balen, hoop wel dat ik donderdag meer resultaat zie. Zo niet, dan denk ik dat ik moet ophogen.

16. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @yvetje heb jij eigenlijk Al eens een eisprong gehad? Of alleen overstimulatie en cystes? Hopelijk gauw een mooi eitje meis! En toevallig ik heb ook een gekantelde bmoeder!

@mama3e succes met je iui

@bonita succes met fm morgen

@merel wauwww leuk hoor meid, geniet er maar lekker van!

@boboke hahah moest zo lachen met je berichtje zo blijft guusje idd lekker lang 27! Dus guusje.... Ik zeg lekker zo laten hihi :)

@all ik ben het verder even allemAl kwijt...
    Ik vandaag 3e spuit gezet! Ben erg benieuwd vrijdag of ze al iets gaan zien! Spannend :)

17. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Haha, nou ja, dan maar 27, teken ik voor! ;)

18. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Goedemorgen dames,

eisprong onderweg. straks de wachtweken weer in. dat vind ik altijd zooo lang duren! hopelijk is het raak, verwacht er eerlijk gezegd zelf nog niks van. heb het idee dat ik utrogestan nodig ben, omdat ik altijd al zo snel bruinverlies heb. maar deze ronde gaan we ook nog bloedprikken, dus miss meer nieuws daarover.
    Hoe is dat bij jullie?

@ merel, wat een mooi aanzoek zeg! kan me voorstellen dat je blij bent! benieuwd naar je FM vandaag!
    @guus, balen, aan de duphaston dus. bij ons gaan ze ook niet te lang door, want ze zeggen dat de optimale rijpingstijd van een ei niet veel langer dan een dag of 20 is, en dat als je langer doorgaat de kwaliteit minder is, zelfde geldt voor je slijmvlies, dus vandaar beter afbreken en nieuwe poging doen. maar tis echt balen zeg. je hoopt dan op een mooi resultaat na al het wachten!! ik duim voor je... hoe lang krijg je duphaston?
    en straks dus gonal f, ben benieuwd naar de resultaten!
    @yvet dus nog geen dominant follikel, dat komt vast nog wel! je slijmvlies begint te groeien, dus dan is er idd iets aan het pruttelen! en wat typisch van je eierstokken. lijkt me ook dat dat geen kwaad kan...
    @saar, ben je nu begonnen met een opwekkerskuur dan? of dat nog niet, moet je volgende week terug om te kijken of ie weg is? ik hoop het!!
    Ik heb voor mijn cystes chinese kruiden gebruikt, die werkten beide keren super!! beide keren met een paar dagen vertrokken die rotdingen!
    @bbibi, vanavond alweer je vierde spuit! het schiet op! hopelijk groeit er vrijdag een mooi ei, of beter nog 2!
    @mama3e, morgen weer iui! spannend ook hoor! zitten we gezellig op de wachtbank!
    @bonita, carnaval overleefd? ook nog voor je ei dus gezellig een borreltje gedronken? jammer dat het allemaal iets langzamer gaat deze ronde, maar wel een iui in het zicht! haastige spoed... hopelijk wordt het deze ronde!!
    @boboke, ongi alweer over? wanneer heb jij gesprek over het vervolg?
    @myloon, fijn zeg dat het streepje donkerder is geworden! het zit vast helemaal goed, dat moet gewoon!
    allemaal een fijne dag!!!

19. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @guus hahaha idd dat snap ik eeuwig 27 wie wil dat niet hihi?
    @weegbree ja meid vandaag eisprong spannend weer! :)
    En dan dat vreselijke wachtbankje! Maar jij overleefd dat wel mop!

@all goodmorning

20. Yvetje555

Yvetje555 Actief lid

15 aug 2012
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bbibi, ja ik ben in de zomervakantie spontaan ongesteld geworden, dus denk dat ik toen ook een eisprong heb gehad. Daarna met Clomid een eisprong gehad 1 keer, maar toen was mn ei al 40 mm. Dat zijn de enige keren. De andere rondes allemaal te weinig of teveel gehad jammer genoeg.

Ik had vanochtend toen ik naar toilet ging heel lichtbruin achtig aan het wcpapier zitten. Wat dat nu weer is....

Deel Deze Pagina