Puregon of andere hormonen spuiten

Discussie in 'MMM clubs' gestart door VioletRose, 26 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VioletRose

VioletRose Niet meer actief

Jeej! Pip, goed nieuws!!! Daar hoopte ik al op!

Mijn duimen ...duimen!!

Succes :)

2. olive

olive Actief lid

2 aug 2011
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een warme welkom; dankjewel Pipsqueak & VioletRose!

Pipsqueak: wat spannend! Ik hoop dat het raak is!

VioletRose: heb je nog erg last gehad van de Provera? Ik word er erg depri van :S

Liefs,
    Olive

3. VioletRose

Hoi Oilive,

Wat vervelend dat je er depri van wordt!
    Ik heb er sommige maanden meer last van dan andere. Vorige maand had ik veel bijwerkingen. Somber, pijnlijke borsten, hoofdpijn etc. Dit keer valt het mee. Ik heb weinig bijwerkingen. Ik voel me alleen nooit helemaal mezelf wanneer ik provera slik.

Wel ellendig he die bijwerkingen. Het is al niet leuk en dan heb je ook zoveel last van de medicijnen. Het is ook niet niks!

Sterkte en succes!

4. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    @olive en jolien, welkom hier, gezellig dat jullie met ons meekletsen! ik hoop dat jullie snel resultaat mogen hebben... het spuiten valt me reuze mee hoor, dat is goed te doen... de spanning en onzekerhied vind ik nog het moeilijkst van het hele traject...

@pip. jeeeeeej wat super!!! mijn duimpjes draaien alweer op volle toeren voor jou meid!

@all ik ben gister weer met de provera begonnen,,, ik hoop dat ik snel ongi wordt dan kan ik weer verder

5. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor t warme welkom! Zal vandaag of morgen me even inlezen in jullie verhalen.

6. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedenavond allemaal, ik zou ook graag met jullie willen mee schrijven!
    Ik ben een 30 jarige getrouwde meid, sinds vorig jaar weet ik dat ik PCO heb, sinds april zijn we er echt voor gegaan en loop ik in de medische molen.

Na 4 rondes clomid (waarvan 1 het maar heeft gedaan) mag ik nu beginnen met puregon. Gisteren was mijn laatste dagje primolut en meestal wordt ik na 2 a 3 dagen dan ongesteld. Ik mag op cyclusdag 3 beginnen.
    Vandaag heb ik mijn prikles gehad maar dit ging gelijk goed!

7. VioletRose

Welkom Myloon!!

Gezellig dat je mee komt schrijven. Ik wens je heel veel succes!
    Hopelijk werkt het spuiten beter! :)

8. VioletRose

@ Miss M: Nog van harte gefeliciteerd met je 22ste verjaardag!!!!! Dat had je helemaal niet verteld! (toch?) Ik kwam het in een ander topic tegen :)

Hopelijk heb je een hele gezellige verjaardag gehad!

Liefs x

9. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    Myloon, welkom meid!!! gezellig dat je mee kletst!!

@violet, jaaa klopt ik was jarig!! had ik dat hier niet verteld? ik klets ik 3 topics dus soms een beetje chaostisch ;) en dan weet ik niet meer of ik in alle topics up to date ben :p

10. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel voor het welkom!

@miss miranda, nog van harte met je verjaardag!

11. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    hey meiden!!

lekker gezellig hier.

@pip, succes op het wachtbankje en hopelijk over een tijdje een mooie positieve test:)

@violetrose, al tekenen van ongi? hoe snel word je normaal ongi na de provera?

@miss miranda, nog gefeliciteerd!!

@myloon, jij dus ook al spuiten. het valt idd erg mee en de bijwerkingen zijn een stuk minder als met clomid. hopelijk gaat het spuiten wel een mooi resultaat voor je geven en ben je snel zwanger!

@olive & jolien, welkom:D gezellig dat jullie mee komen kletsen:)

hier niet veel nieuws, heb morgen mijn eerste fm, zit dan op cd 8:) ben benieuwd of het weer net zo snel gaat als vorige ronde.

liefs!

12. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Gezellig weer nieuwe meiden erbij!

Welkom Myloon, Olive en Jolien.
    Dat dit maar een vruchtbaar topic mag worden na alle moeite die we er voor doen! :)

Myloon: Enige bijwerking die ik had met spuiten (ik gebruik wel menopur, dus kan wel verschillen) was dat ik erg moe was. Werd gewoon moe wakker. Verder valt het enorm mee. Hopelijk valt t bij jou ook mee. Succes met prikken! Fijn dat het al mee viel...

MissMiranda: Nog van harte met je verjaardag! Nou deze ronde moet m toch gaan worden. Vol goede moed er tegenaan!

Boeff: Ben heel benieuwd joh. Spannend. Hopelijk idd weer een snel mooi ei!

Pip: Jahhh spannend he op t wachtbankje!?!
    Ik ga zaterdag de 14de testen als ik een mooie eisprong heb gehad en nog niet ongi ben... Poehhh wat duurt dat wachten lang zeg! Bah ben het nu al beu... :D Ben er ongeduldig haha.

13. VioletRose

@ Boeff: nee, zet tot nu toe nog niet door. Ik dacht meestal minder dan een week maar ik weet het niet zeker. Morgen een week dus ik hoop dat het morgen komt. Wel bruine afscheiding dus ik wacht er wel op. Vandaag wel een "emo" dag. Ik wil zo graag moeder worden maar ben zo bang dat het nooit zal lukken en dat ik afscheid moet nemen van deze wens. Maar dit gevoel kennen jullie misschien ook helaas wel. Zodra ik ongesteld word voel ik me meestal weer beter...want dan gaan we verder naar de volgende ronde.

Ik ben benieuwd naar morgen of je eitje weer zo snel groeit! Duim en succes :)

14. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    @boefff,
    We zullen wel zien hoe het allemaal gaat en wat de bijwerkingen zullen zijn. Ik hoop dat we allemaal snel zwanger mogen zijn hier!!
    Heel veel succes met je fm!

@Nino.
    Dank je wel voor je welkom.
    Fijn te lezen dat je enkel moe werd, om eerlijk te zijn was ik de combinatie van opvliegers, hoofdpijn en moe zijn wel zat. Enkel moe zijn valt wel te dragen denk ik ;)!
    Spannend dat je nu nog dik een week moet wachten! Hopelijk heb je dan na al dat wachten een goed resultaat!

@VioletRose,
    Emotioneel zullen we natuurlijk allemaal wel zijn.
    Ik snap heel erg goed je gevoel over het bang zijn geen moeder te worden. Maar kop op, het gaat ons gewoon allemaal WEL lukken om moeder te worden!

Ik hoop vandaag ongesteld te worden, anders morgen dan kunnen wij beginnen met het spuiten.
    Wel moet ik zeggen dat ik nu meer gefocust ben op afvallen. Volgens mijn gynaecoloog kan dit zo belangrijk zijn voor onze wens.
    Het gaat om een kleine 10% dat ze aanraad kwijt te raken. Volgens haar zullen de hormonen dan beter aanslaan en zal er bij een eventuele LEO operatie minder kans op complicaties zijn.

15. VioletRose

@ Myloon: Mijn " kop is op " hoor :).....maar er zijn enkel van die dagen dat ik mezelf wel toe laat om even emotioneel te reageren op alles wat we meemaken. Maar ook de provera en het ongesteld worden versterkt de boel dan extra. :)
    Maar ik snap je woorden en we gaan gewoon door tot we of een baby in ons handen hebben of we te horen krijgen dat we beter kunnen stoppen.

Gisteravond en vandaag een beetje bloedverlies. Ik ga zo het ziekenhuis bellen....

16. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    @VioletRose
    En heb je het ziekenhuis al gebeld?
    Wat zou het bloedverlies kunnen zijn?

Zelf ben ik net vanmiddag ongesteld geworden, direct gebeld en mag zaterdag beginnen met puregon volgende week donderdag eerste echo.

17. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Myloon: Oke super. Dan kan het prikken beginnen!

Violetrose: Is het bloeden door gezet? Heb je het zkh al gebeld?

Boeff: En??? Hoe was de fm?

18. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    hey!!

@nino, hoe is het op het wachtbankje. wanneer is je nod?

@violetrose en myloon, fijn dan kunnen jullie gaan beginnen:D

vandaag op mijn fm was nog niet veel te zien dus moet zondag weer terug komen:) ook was het weer tijd voor een uitstrijkje:( hopelijk met deze keer wel een goede uitslag.

liefs

19. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    @boef, wat jammer meid. op welke cd zit je a.s. zondag?

20. VioletRose

Hoi meiden,

Ja, ik ben ongesteld geworden maar we hebben toch besloten dat we pas 1 okt. verder gaan. Over twee weken zijn we nml 3 jaar getrouwd en wilde we graag nog even samen een lang weekend weg. En we hebben de afgelopen maanden het toch best zwaar gehad met de behandelingen.Ook op vakantie had ik veel last van de provera. Dus we nemen nu lekker 3 weken pauze waar we heerlijk kunnen genieten van onze huwelijksdag zonder medicijnen of ziekenhuis bezoeken.

Wat een fijn gevoel zo drie weken " vrij " :D

Jullie allemaal onwijs veel succes. Ik zal zo vaak mogelijk even checken hoe het met jullie gaat! :)

Deel Deze Pagina