Weegbree, voor je gevoel weet je het nog niet zo zeker, maar misschien heb je wel helemaal geen utrogestan nodig! Hoe weet je dat eigenlijk?? Ik heb dat nog nooit gebruikt.
Yvetje: hopelijk is er donderdag resultaat te zien, ik duim voor je! Weegbree: fijn dat je eisprong in aantocht is. Ik zou zeggen, bespreek het eens met je arts of het zo kan zijn dat je utrogestan nodig hebt i.v.m. je bruinverlies. Guusje: volgens mij gaat het veranderen van je naam niet zo makkelijk. Forever young dan maar !
Meiden, kijk nou.. Ben ik nou gek of worden de streepjes nou duidelijker? Dit is toch een teken dat de eitjes wel groeien? Laatste is van net...
Dit lijkt mij wel! zou nog maar even niet met de duphaston beginnen, bellen voor een nieuwe afspraak??? trouwens Guus ik heb bij mezelf ook het gevoel dat de eitjes vorige keer toch gesprongen zijn, ondanks dat ze zeiden dat het niet meer zou gebeuren. ik werd nl. voor de laatste tablet primolut al ongesteld. teruggerekend zou ik dan de zaterdag een eisprong gehad hebben terwijl ze op woensdag ervoor zeiden dat t niks meer werd!
Ja, soms zitten ze in het ziekenhuis er ook naast toch? Ik heb nog pregnyl thuis... En ik word zometeen gebeld door ziekenhuis. Ik hoop dat ik to J nog een echo mag, want volgens mij groeien ze echt nog wel, en zou zonde zijn als ik deze ronde mis terwijl het een goede kans kan zijn toch?
Guus, groot gelijk dat je een afspraak hebt laten maken! Dan weet je in ieder geval wat er binnen allemaal gaande is, en inderdaad: het zou wat zijn dat je hiervan zwanger raakt! Ik ben benieuwd!! Hier is het bruinverlies weer wat afgenomen. De hele ochtend wat bruinverlies gehad, toch vreemd?!?! Al bijna een week ben ik niet meer ongesteld..
@Yvettje..ik denk dat elk ziekenhuis weer een andere richtlijn heeft ik moet namelijk cd 12(omdat cd 13 niet kon voor mij) weer voor een fm dat is dus aanstaande donderdag en als ze dan nog geen dominante follikel zien gaan ze eerst bloedprikken op E2 (??) en is die waarde laag dan gaan ze ophogen diezelfde dag nog.. @all bedankt voor alle felicitaties dames! Vandaag op de fm nog niks te zien...dus we gaan vrolijk door
Merel, ja, ieder ziekenhuis is dan toch weer anders inderdaad.Nog niks te zien dus, maar wat niet is kan nog komen! Ben benieuwd. Guusje, de laatste keer dat ik een ei had was september ongeveer haha. Na die tijd steeds met cystes ed gezeten. De vorige ronde was er een cyste. Toen orgametril gehad en op de echo was het nog een schrompeltje, dus weg gegaan. Ik zou haast denken: misschien is dat toch een eisprong geworden, maar dat kan haast niet. Ik denk zelf dat het nog wat achtergelegen oud bloed was. Vanmiddag had ik het weer, echt vervelend, gewoon bruin klein plasje in mn onderbroek :S. Dus maar even een tampon gebruikt nu. Ik ga het donderdag wel even melden tijdens fm.
@Yvettje ja positief blijven dat doen we wel!. Maar het beeld wat precies hetzelfde als alle andere fms die ik tot nu toe heb gehad...alleen mn slijmvlies was nu al 6,7 mm Dat bleef met clomid ong 5 a 6mm.. Maar heb toch weer hetzelfde gevoel als met de clomid...we zien nog niks...na een half jaar wil je toch een keer een ei...is wel jammer hoor. Maar er zijn vast nog genoeg behandelingen mogelijk als ook de mneopur misschien niet gaat werken! We houden hoop
Weegbree, ik heb nu niks gekregen, dus inderdaad alleen afwachten nu. Volgende week vrijdag echo ter controle. Wie had jou die kruiden gegeven? Guus, goed geregeld, ben zooooo benieuwd! En Merel, ja, er MOET en ZAL een keer een ei komen! Gelukkig dat je in ieder geval wel iets anders positiefs hebt. Hebben jullie al een maand of datum in gedachten?
Jeetje meiden schiet nog niet op met de eitjes . Voel me door jullie nu echt bevoorrecht (en schuldig)dat ik in ieder geval iedere maand een kans maak. Maakt het aan de andere kant ook wel nog frusterender dat het ondanks dat niet mag lukken, maar als ik jullie strijd om een ei lees mag ik niet klagen.. Ik hoop dat het bij jullie snel tot een ei mag komen . Weegbree ik heb morgen gesprek met de gyn. Ik vind het wel spannend worden nu het dichterbij komt. Vorige keer was hij meer van "probeer zelf nog maar een half jaar" , toen hebben we iui er al doorgedrukt. Maar hij kan ook niet om mijn toenemende pijnklachten heen van de endo, dus ik ben echt heel benieuwd morgenmiddag. Succes op de wachtbank . Guusje27 hoop echt voor je dat er morgen alsnog iets te zien is op de echo. Ik heb zelf nog nooit ovulatietesten gebruikt dus ik kan er niks van zeggen. Ik duim voor je.
Merel, zo denk ik er ook over!! Het moet en zal toch lukken om in ieder geval een eisprong op te kunnen wekken. De vorige ronde werden we wel even met de neus op de feiten gedrukt , maar dat kwam omdat we na 2 rondes Puregon nog geen eiaprong konden opwekken. De 2e ronde begon ik qua dosering goed, maar ik begon met injecteren terwijl er nog een ei zat en dat wisten we toen niet. Dat was dus een cyste geworden. Dus eigenlijk valse start. Maar toen zei de gyn, we proberen dat nog 1 keer, dan over op Menopur en als dat ool niet werkt, dan konden ze niks meer voor ons doen ik werd ik verwezen naar ander ziekenhuis in de hoop dat die nog oplossingen had. Maar die ene keer proberen werd em dus niet meer, meteen over op Menopur, dus ik hoop zo dat het wel werkt. En als het deze ronde niks wordt, nog geen ramp. Dan moeten we de volgende ronde iets hogere dosering spuiten, nou en als het dan nog niet lukt, tja, dan gaat de moed me in de schoenen zakken. Maar zover is het gelukkig nog niet!
@Yvettje..ja meid hopen dat er een dosering aan gaat slaan in elk geval. In mijn ziekenhuis gaan ze door tot 225 eh menopur dat zijn dus 3 flesjes..of hoe noem je die dingen Dus maar we gaan de 14e al omhoog mocht er niks groeien overmorgen. Dus ben nu wel erg benieuwd hoor! @Saar...we weten nog niet welke datum of welke maand..wel willen we in de zomer van 2014 gaan trouwen en dan waarschijnlijk in de maand juli