Puregon of andere hormonen spuiten

Discussie in 'MMM clubs' gestart door VioletRose, 26 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Yvetje; ik had na mijn cystes ook telkens heel licht bloed verlies af en toe.. Ik denk dat je lichaam gewoon nog aan het opschonen is..

2. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Guus, ben benieuwd wat er op de echo te zien is, hoe laat mag je?
    Merel, jammer zeg nog geen groei, maar het kan natuurlijk nog!! en anders idd ophogen!
    Bonita en mama3e iui gepland/gehad?
    saar, ik loop bij de accupuncturist oivm de pcos. zij helpt mij om rustiger te worden en daarnaast blokkades in mijn lichaam vrij te maken, follikelgroei stimuleren, eisprong begeleiden etc. Merk echt dat het mij heeel goed helpt! daarnaast heb ik van haar kruiden voor de opbouw van slijmvlies, en dus ook voor het opschonen van de baarmoeder bij mensturatie en cystes (daar zit ook weer iets voor de vochthuishouding in).
    tis een heel verhaal, maar anders moet je hier maar eens kijken.
    Acupunctuur bij onvruchtbaarheid van de vrouw
    Ik ga zo'n 2 a 3 keer per cyclus.

Ik ga om half 12 nog even kijken of mijn ei gesprongen is. heb zelf het gevoel gisteravond, ook perfect geklust dus. ben wel nieuwsgierig!

3. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Weegbree,
    Apart dat jij een echo krijgt om te zien of hij al gesprongen is.
    Deze heb ik niet gehad, bij de ronde clomid toen wel bloed prikken maar nu helemaal niets.

Ik heb zelf nu voor 6 maart een afspraak staan, dan krijg ik de eerste echo. Ik hoop natuurlijk zo dat deze nu wel door mag gaan.

4. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Myloon, dit heb ik bij hoge uitzondering, mag eigenlijk niet. maar omdat ik nu een paar keer cystes heb gehad en toch wel graag zeker wil weten of ie echt gesprongen is mocht ik voor een echo komen (lieve arts was dit).

Jij hebt vast een plakkerd meid!!

5. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat ze voor jou de uitzondering hebben gemaakt!
    Ik hoop echt zo voor je dat jij over 2 weken lekker naast mij zit.

Natuurlijk hoop ik dat ontzettend voor iedereen hier!

6. Yvetje555

Yvetje555 Actief lid

15 aug 2012
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weegbree, spannend, ik ben gewoon echt jaloers op je.
    Mijn bruinverlies van gisteren is niet meer bruin hoor, ik ben nu gewoon hartstikke dik ongesteld. Ik snap er niks van!!! Heb vanochtend de gyn al gebeld, met de assistente gesproken, ze zou het overleggen en belt me terug.

Gadver, ik heb ook altijd vreemde dingen en nooit een normale cyclus en resultaat met die medicijnen. Baal er echt even van. Mn man is deze weken ook al de hele week van huis (afgelopen 3 weken al en nog 2 weken). Alleen in het weekend is hij thuis. Had het hem gisteren al verteld, vanochtend smste hij me dat hij zich zorgen om me maakt. Ik begin me toch ook een beetje zorgen te maken.

Straks is alles van binnen weer weg door deze bloeding en spuit ik weer voor niks. Ik snap er echt niks van. En straks zeggen ze: dit gaat niet werken en willen ze me niet meer behandelen met Menopur. Daar ben ik bang voor. Ik heb sowieso een afspraak staan voor morgenochtend voor controle, maar ben benieuwd wat ik straks via telefoon nog te horen krijg. Zucht......

7. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    he bahhhh Yvet, wat een raar gedoe zeg!!!!
    Was je wel goed ongesteld geweest na die orgametril?
    ben benieuwd wat eruit komt... kan me voorstellen dat je ontzettend baalt!!

Gebruik jij DCI? Dit reguleert bij veel meiden met PCOS de cyclus!! denk dat jij er ook echt wel iets aan kan hebben.

knuf meid!

8. Yvetje555

Yvetje555 Actief lid

15 aug 2012
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, ik gebruik geen DCI. Ik gebruik verder eigenlijk helemaal niks. De assistente vroeg me ook al wat ik verder nog gebruik. Niks dus. Hoe kan ik DCI opzoeken??

9. Yvetje555

Yvetje555 Actief lid

15 aug 2012
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh en was wel gewoon ongesteld geweest na de Orgametril. Niet heel heftig, maar ongeveer 2/3 dagen echt ongesteld. Net zoals andere rondes eigenlijk. Dus ik ga er vanuit dat het goed was.

10. Yvetje555

Yvetje555 Actief lid

15 aug 2012
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie dat DCI te maken heeft met een Vitamine B die helpt de insuline te reguleren. Ik bedenk me net dat ik sinds een paar weken koolhydraatarm aan het eten ben, dit zorgt ervoor dat je minder insuline aanmaakt geloof ik. Misschien heeft het er iets mee te maken? Ik heb maandag nog gevraagd of het kwaad kon, en het maakte voor mijn situatie niks uit.

11. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    DCI heeft inderdaad te maken met insuline.
    Bij mij verminderde het onder andere de haaruitval en zelfs het pcos beeld (van 40 eitjes in de eierstokken naar zo'n 10).
    Er zijn mensen die een betere huid ervan krijgen, of zelfs eigen eisprong.
    Ik weeg onder de 60 kilo, dus voor mij is 1 per dag genoeg. Kosten zijn dan 25 euro. vind ik wel meevallen...
    Kolydraatarm eten is zeker goed voor de pco, afvallen etc. wil ook wel eens wijzigingen in de cyclus veroorzaken. Misschien heeft het daarmee te maken. vind het wel raar hoor.... :( bah!

12. Yvetje555

Yvetje555 Actief lid

15 aug 2012
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, vind het ook vreemd. Ik ben niet te zwaar, heb BMI van 24. De gyn vroeg met welke reden ik koolhydraat arm eet. Hij zei: vind je jezelf te dik? Nou, zei ik, dat is een groot woord, een paar kilootjes eraf zou ik zelf wel prettig vinden. Hij zei: je wilt graag slank blijven. Hij ziet geen reden om af te vallen voor mij.

Ik zal straks of morgen aankaarten of ze DCI ook kennen en misschien is dat nog een optie voor mij....

13. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Hai ladies,

Nou, het zag eruit alsof ik een Eisprong heb gehad.., want eitjes waren weg! Ik snap echt niks van mijn lichaam. Maar goed, nu 2 weken afwachten. En dat zonder pregnyl.. Zou dat kunnen omdat ik nu puregon gebruik ipv clomid?

14. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    dat kan...ze kunnen gewoon uit zichzelf springen! wel goed geklust?
    ik zit in de wachtkamer!

15. Yvetje555

Yvetje555 Actief lid

15 aug 2012
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    Guusje, ze kunnen inderdaad vanzelf springen! Misschien is dat inderdaad wel gebeurd. Soms snap ik ook helemaal niks van die lichamen van ons.

Net telefoon van de assistente gehad: ik kan vandaag gewoon Menopur doorspuiten, morgen kom ik sowieso voor echo, dus dan bespreken we het. Heb mn man daarna ook meteen gebeld, hij vindt het ook maar raar. Ik zei: misschien heeft het toch met koolhydraat arm eten te maken. Maar dat leek hem ook vreemd. Kortom: we snappen er niks van. Ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn, morgen maar afwachten, maar is wel moeilijk.

16. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    @Yvettje..wat raar dat je ongi bent geworden middenin het spuiten..hoop dat je morgen duidelijk krijgt!!

17. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Dat us vreemd Yvetje! Hopelijk morgen wat duidelijkheid!

Hier net een test weer gedaan, nog donkerder dan gistern.. Is toch vaag?!? Of kan het zijn dat ie vannacht gesprongen is? Pfff ik snap niks van mijn lichaam..

18. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Hier de foto

19. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    hoi Guusje het kan dat je nog midden in je eisprong zit. Ik zou iig maar gezellig maken deze dagen!
    ben net voor fm geweest, ei was gesprongen! jippie!
    bms 7,5 a 8 mm, mooi dik dus!

20. Yvetje555

Yvetje555 Actief lid

15 aug 2012
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh fijn Weegbree, super dat je een mooie eisprong hebt gehad met een mooi bms. Dat kan toch haast niet mis gaan zou je denken....

Deel Deze Pagina