Weegbree, nee, we willen zeker weten dat de baarmoeder goed schoon is voordat we een nieuwe ronde Menopur beginnen. Vandaar de Provera erbij, dan weten we dat zeker. Dat ik nu bloedverlies heb gehad, is nog geen zekerheid dat het schoon is van binnen, vooral omdat het niet helemaal verklaarbaar is geweest waarom ik bloedverlies had. Dus ik vind het prima, liever zeker weten dat het goed schoon is dan beginnen met Menopur dan erop gokken.
Ja, het leek me ook verstandig. Al ben ik nu als de dood dat ik weer tussentijds bloedverlies zal krijgen. Als het je eenmaal overkomen is, dan ben je daar de volgende keer meteen bang voor...
Guusje inderdaad een beetje vreemd, ben benieuwd morgen. Yvet hopelijk wordt inderdaad je baarmoeder nu mooi schoon en krijg je nu een eerlijke kans op een mooi ei! Merel echo al gehad? Weegbree lukt t wachten nog? Wanneer mag je testen? Ego: zul je altijd zien, als je wilt dat je ei langzaam groeit (aangezien vl pas zaterdag thuis is) is ie sneller als nooit tevoren...dag 11 al 20 mm !!! Deze maand helaas dus geen iui meer . Vandaag ook te horen gekregen dat ivf-voorlichting op 8 maart zal zijn. Gelukkig snel, maar...ook dan is mijn vriend in het buitenland en ik zou hem van 8 tot 10 maart gaan opzoeken. Nu dus beslissen of ik niet ga of 6 tot 8 weken wachten tot de volgende voorlichting.
Yvetje, klinkt logisch. En je menstruatie zal dan wel snel komen met de provera, toch? Ik hoop dat je dan weer fris opnieuw kan beginnen, joh! Boboke, balen zeg! Eigenwijze eitjes zijn het.... Is zo'n voorlichting noodzakelijk? Anders zou ik lekker naar je vriend gaan. Hier: eigenlijk best even lekker om rustig af te wachten of mijn cyste verdwijnt... Even niet om de paar dagen naar het ziekenhuis voor echo, bloedprikken ed., en even niet de spanning van het wachtbankje. Gewoon afwachten.... Best even goed voor me. Vrijdag de echo, dus dat wordt dan wel weer spannend.
lekkereven rust saar!! duim dat ie vrijdag weg is!! boboke balen zeg van je ei...zul je altijd zien he... guus succes morgen!! merel hoe is het gegaan?? mam3e voel je al iets? hier nog aan t wachten....voel nog niks. vandaag wel bloedend tabvlees toen ik er met mn nagel zacht langs ging. maar wie weet heb ik dat altijd v d pregnyl...
Ha meiden! @Weegbree...hopelijk zwanger meid!! @Yvettje...hoop dat je snel weer aan de menopur kan..samen met mij paaseitjes zoeken haha! Want de strijd om het ei is volop aan de gang hoor hier @all..nog geen ei..en ook niet in aantoch..mijn oestradiolwaarde was donderdag 0,2 en vandaag 0,3..en dat moet zo 0,6 zijn... Dus ben later vandaag terug gebeld en mag ophogen naar 112,5 eh! BEN ECHT BLIJ!
Super, Merel, kan ineens snel gaan na een ophoging, hoor! Ik had vorige keer ineens een superei, hopelijk jij ook!
@Yvetje..ik mag donderdag weer voor een echo..dan is het cd 19 en dan heb ik 3 dagen 112,5 eh gespoten..
Haai, Bsv was weer dun en eitjes heel klein, dus was een hele lichte ongi. Dus morgen beginnen met Gonal F! Wel fijn dat ie zo snel doorgebroken is! En ben hartstikke zenuwachtig.. Slaap amper ook, dochtertje wordt donderdag geopereerd, ze krijgt buisjes en neusamandelen worden geknipt.. Pff, moet er bog even niet aan denken.. Slik..
goh...Dus op naar een nieuwe ronde nu. nieuwe ronde nieuwe kansen... wat sneu voor je kleine moppie! veel sterkte! ze slaat zich er vast goed doorheen! fijn dat ze het in een keer doen, is ze er mooi klaar mee. xx Ik krijg rond 3-en uitslag van de progesteron.
Ja, gelukkig dat zij nu nog niks door heeft, ik ben zelf alleen van slag! Weegbree, spannend meis!! Ik duim voor je!!
Hallo allemaal!! Mag ik hier mee kletsen? Een aantal meiden kennen mij al van een ander topic (Weegbree,Yvetje, Merel) Hier mijn verhaal: In maart 2012 ben ik gestopt met de pil. Menstruatie bleef uit en in september ben ik door de huisarts doorgestuurd naar de gyn. Al snel werd het probleem ontdekt. Ik heb psoc en clomid slaat helaas niet aan. Nu moet ik dus ook over op spuiten. Wel spannend, maar op zich ben ik er wel blij mee. Ik kreeg met clomid nooit fm's (alleen bloed prikken op dag 20) en met spuiten krijg ik dat wel. Het lijkt me wel fijn om te weten of het iets doet ipv achteraf te horen dat het niks gedaan heeft. De gyn zei dat het wel een maand kan duren, het spuiten en dat er dan nog niks te zien kan zijn. Dus mijn verwachtingen zijn nog niet heel hoog, maar goed we zien het wel! Zit nu nog aan de provera. Vandaag word ik gebeld voor een afspraak voor de spuitinstructies en ik verwacht volgende week vrijdag te starten met spuiten.
hoiii Marral! welkom hier! Guus, hoe gaat het met de zenuwen? boboke al een keuze gemaakt? saar, bijna vrijdag spannend! ik duim dat ie vertrokken is! Myloon, hoe gaatie? voel je je nog goed? merel, wanneer mag jij weer gaan kijken? en yvet dus nog aan de provera? wanneer verwacht je weer een nieuwe start?
@Marral, Welkom hier! Ik hoop dat het spuiten je snel mag helpen! @Weegbree, Gaat prima hier! Heb vanmorgen nog 1 test gedaan en dat was echt een knaller! Foto staat in mijn album. Nog 2 slopende weken tot de eerste echo! Hoe is het met jou?? hoe was de uitslag van de progesteron?
met mij gaat het goed... voel niks da's wel jammer... uitslag progesteron was goed, 57.1. normaalwaarden liggen tussen 12 - 60 waarbij 30 een goede eisprong is. dus het was iig een goede eisprong. nu afwachten wat er uitkomt. maar zoals ik al zei heb ik er niet echt een goed gevoel over, weet niet waarom.... meestal begint het bruinverlies rond 10/11 dpo, dus ws weet ik van het weekend wel meer...heel miss zaterdag een testje doen. wooow wat een knaller meid!!! dat zit wel snor hoor!
@Weegbree, Je hebt dus een mooie eisprong gehad! Super! Ik weet ook niet of je nu al iets moet voelen hoor? Ik voelde op dag 6 lichte steekjes. Maar meer ook niet. De echte kwalen komen nu zo'n beetje. Je gevoel, die kan het ook mis hebben, laten wij dat hopen! Inderdaad... ik heb maandag een off dag gehad, voelde me zo down en was zo onzeker over deze zwangerschap. Maar deze test vanmorgen is dikker dan een eerdere test tevoren en maakt mij weer een stuk zekerder!