Puregon of andere hormonen spuiten

Discussie in 'MMM clubs' gestart door VioletRose, 26 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weegbree, getver, wat balen zeg...:( Is het al helemaal doorgezet? Dikke knuffel!!!

Mama3e, ik durf er niks van te zeggen... Het klinkt hoopvol. Maar toevallig had ik vorige ronde ongeveer 8 dpo vreselijke kramp, ik werd er wakker van. De dag erna piepklein beetje bruinverlies. De dag erna niks, dag erna weer niks, dag erna ongesteld ( en niet zon beetje ook :$). Het kán een innesteling zijn, maar om dat te weten moeten we nog even geduld hebben. (Grrrr :x)

2. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Weegbree; balen meis, dikke knuff!!

Mama3e; spannend!! Kan van alles zijn he, laat he niet gek maken hoor, gewoon afwachten!!

Hier alles wel oke, vrijdagavond naar huishoudbeurs geweest, ook over 9-maandenbeurs, e ht iedereen is zwanger daar! Vriendin zei al, dit is misschien niet zo'n fijne beurs voor je he. Ik zei dat het me biet uitmaakte maar het deed toch wel een beetje pijn hoor..

3. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, Guusje, dat lijkt me ook een enorme overdosis. Ik heb dagen dat één zwangere vrouw me al steekt, laat staan hordes..... Maar je mag best eerlijk zijn tegen je vriendin, toch? Het is toch logisch?

4. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    hoi meiden
    bruin zet door...morgen vast vollop bloed.
    morgen bellen voor n uitgangsecho...
    en dan kunnen de spuiten weer uit de kast. :(
    is niet anders. op naar n paasei.
    is er nog n agenda voor komende week??

5. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Weegbree balen meid :(!!

@Merel hopelijk is er deze week wel een mooi ei te zien. Hoe lang mag je eigenlijk doorgaan met spuiten? Je bent nu toch al best lang aan t spuiten?

@Saar fijn dat je nu weer door mag. Op naar een mooi ei!

@Mama3e sorry hier nooit t gevoel gehad dat ik een innesteling gevoeld zou hebben, voel mijn eisprong ook niet.

@Yvetje555 vandaag laatste provera, wanneer heb je dan weer een echo?

@Myloon spannend nu voor jou deze tijd. Maar je schreef zelf al dat het deze keer anders voelt dan de vorige keer dus het is nu gewoon een plakbeeb :D!

@Guusje27 hoe gaat t met je dochtertje? Weer helemaal opgeknapt? Wanneer heb jij weer fm?

Zelf heb ik niet veel te melden, aan t wachten op voorlichting op 8 maart. Lees en leef wel mee met jullie!!!

6. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Boboke, het duurt gelukkig niet lang meer....

Myloon, hoe is het gegaan dit weekend?

7. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    Met mij gaat het goed! GELUKKIG!!

Heb het vanmiddag mijn schoonmoeder verteld... maar die reageerde nog heel voorzichtig.. Vond het wel jammer, maargoed.

8. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    @boboke..ik spuit nu 3 weken ..waarvan 2 week met 75 IE en 1 week 112,5 IE...ben er wel klaar mee nu vooral als je geen resultaat ziet is het maar moeizaam vol te houden emotioneel gezien! Maarja wat moet ik anders he:) En ik geloof niet dat er een maximum aan weken zit dat je mag spuiten, tenminste dat hebben ze niet verteld:)

@Weegbree..jammer dat je ongi bent geworden..dan gaan we maar met zn allen duimen voor een paasei!

9. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Topiclid info:

- Typje/26jaar/2e kindje
    - Mama3e/33 jaar/3e kindje
    - Bonita/31 jaar/1e kindje
    - Myloon/31jaar/1e kindje
    - citroen/22 jaar/1e kindje
    - VioletRose/29 jaar/1e kindje
    - Nino/27 jaar/1e kindje
    - Pipsqueak/32 jaar/1e kindje
    - Flower77/35 jaar/2e kindje
    - Jolien/25 jaar/1e kindje
    - weegbree/30 jaar/1e kindje
    - Guusje27/30 jaar/2e kindje
    - Yvetje555/25 jaar/1e kindje
    - Saar81/31 jaar/1e kindje
    - Merel123/22 jaar/1e kindje

♥ Naam/datum/afspraak:

- 25-02 Merel FM

♥ Ronde (MMM):

- Typje,7 rondes zelf, 1 ronde Provera, 4e ronde Menopur/Pregnyl
    - Mama3e,8 rondes met clomid 50/100/150,5e ronde Puregon 125ie + pregnyl,1e iui mislukt,14e cyclus 2e x IUI overstimulatie niet doorgegaan, cyclus 15 wederom 2e iui in de planning.
    - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 8e ronde Fostimon / Pregnyl waarvan ronde 2 IUI
    - Myloon, 4 rondes clomid, nu 2e ronde puregon. Eerste zwanger maar miskraam.
    - citroen, ronde 9, puregon/pregnyl + zelf klussen
    - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde Puregon
    - Nino: 6 rondes met primolut en clomid 50/100/150 geen eisprong + LEO nu 5e ronde menopur. Vmk.
    - Pipsqueak: 2 rondes clomid, 7 rondes menopur+pregnyl waarvan 4e iui's. Nu over op IVF: 19-01 gestart met de pil.
    - Flower77, 6 rondes Ovulatie Inductie gehad, mogelijk IVF starten?
    - Jolien, 8 rondes clomid 50, 1 ronde Menopur en ovitrelle
    - weegbree 2 hele lange rondes zelf, 1 ronde clomid, afgebroken, sloeg niet aan, 3 rondes puregon 50eh, dun BMS, fertiloscopie, nu 1e ronde menopur
    -Guusje27,7 rondes clomid, 1e ronde puregon
    - Yvetje555, 4 rondes Clomid, 2 rondes Puregon zonder resultaat, 1 ronde Menopur, maar gestopt vanwege tussentijds bloedverlies
    - Saar81, 1 ronde Clomid, 2e ronde Puregon afgesloten, nu cyste
    - Merel123, 3 rondes Clomid 50/100/150, 1e ronde menopur

♥ NOD (Op het wachtbankje)
    - Weegbree 25 februari
    - Mama3e 27 februari
    - Guusje27 26 februari

♥ Zwanger:
    -Jolien
    -Myloon

10. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    ik hoop het merel!! gauw n ei komende week!!!
    pendel jij??

11. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Ik ben leef echt volgens mijn gevoel en intuitie..en wist dit inderdaad...maar dat het dan realiteit word dat is toch moelijk hoor...ik ben ook hoogsensitief en ben geinteresseerd in het paranormale..en heb vorig jaar gependeld..maar ik dacht later nog...mijn pendel reageerde niet zo enthousiast op de succesvolle werking van de hormooninjecties maar kan niet goed interpreteren wat dat zou kunnen betekenen..misschien of IVF(stimuleren dmv hoormooninjecties) of toch over een aantal maanden een cyclus krijgen en dan zwanger worden..maar mijn pendel zei augustus dit jaar posi test:)

12. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    ok!! interessant zeg!!
    augustus is nog te overzien...hopelijk klopt het!!
    als je ook voor anderen pendelt houd ik me aanbevolen :-D
    myloon fijn dat t goed ging t weekend!!! dit is n blijvrtje hoor!!
    jammer dat sm nog wat voorzichtig was maar na je echo wordt t vast beter!! schrik zit er goed in natuurlijk!

13. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Hai ladies,

Vanmorgen fmmeting gehad, 1ei van 13 en 1 van 14! En bsv 5,7, zag er eindelijk weer eens goed uit!! Woe weer terug, spannend!!

14. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Nou dat is super nieuws guus!
    hier nog steeds bruin.... het zet nog niet goed door.
    gek want ik word altijd 13dpo de ochtend ongesteld....maar de test blijft blanco....
    donderdag heb ik uitgangsecho bij de arts die mij geopereerd heeft. die zei ook, we gaan proberen om 2 a 3 eitjes te spuiten. terwijl de andere artsen voorzichtig zijn en 1 genoeg vinden. Dus ik wilde perse bij hem. Dan start ik ws op dag 4 met spuiten, maar dat is me dat wel waard dan.
    ga ook het bruin verhaal bespreken!

15. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Weegbree; ik had dus ook alleen bruinverlies, maar op echo was alles klein en bsv heel dun dus ik mocht gelijk beginnen met nieuwe ronde.

Misschien kan jij nu ook een uitgangsecho krijgen?

16. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    donderdag uitgangsecho!
    heb zelf wel het idee dat het vanmiddag of morgen doorzet.

17. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Hoi allemaal!!

@Weegbree: Zo balen meis! Ik had zo gehoopt dat het nu raak was! Gewoon zo oneerlijk!! :(
    Ja, willen ze bewust 2 of 3 eitjes laten groeien bij je? (wist niet eens dat ze dat deden...). Maar dat is wel heel spannend! Grotere kans natuurlijk dat het raak is, maar dus ook kans op 3 kindjes als het zou lukken ;)

@Merel: Oh, wat balen zeg dat het nu nog niks doet!! Ik hoop dat het toch snel aan gaat slaan nu. Want het duurt en het duurt maar en dan nog geen kans, zo vervelend!

@Guusje: Wow, super!! Heel benieuwd naar woensdag!

@All: Ik heb inmiddels spuitinstructies gehad. Moest oefenen om de pregnyl klaar te maken. Ging niet helemaal goed natuurlijk... Ik moest dat glazen ding breken en dat vloog dus weg ;). Gelukkig ging het de 2e keer wel goed. En toen moest ik de spuit ontluchten en ik spoot dus iets te hard, dus ik spoot het zo met een straal omhoog hahaha. Maar goed, dat is gewoon oefenen.
    Bij mij zat er dus een zoutoplossing in en toen moest ik dus mezelf prikken. Ging heel goed en voelde er echt helemaal niks van! Dus die spanning is weg gelukkig!
    Kuur provera zit er ook op inmiddels! Hopelijk deze week ongi. Anders moet ik vrijdag de gyn bellen, krijg ik maandag een echo en dan mag ik waarschijnlijk alsnog beginnen!

18. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    meiden die menopur spuiten hadden jullie een langere lf? dan met clomid, of ander merk spuit?

19. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Myloon, het gaat dus nog steeds goehoed! Kun je nu dan en beeeetje genieten? (Ondanks dat je schoonmoeder nog voorzichtig was...)

Guusje, ziet er goed uit, hoor! Er komt er een aan!

Weegbree, oef, drie eitjes zou voor mij echt zenuwslopend zijn. Maar fijn dat je bij die arts terecht kan!

Marral, ja, fijn he, die instructie, ik had het anders noooit gedurfd, haha

20. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Marral, fijn dat je er klaar voor bent, het is inderdaad niks bijzonders!

Deel Deze Pagina