Puregon of andere hormonen spuiten

Discussie in 'MMM clubs' gestart door VioletRose, 26 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Merel, ik zou tekenen hoor, voor een posi test in augustus! Liever augustus dan nooit!

2. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    @Weegbree..lf was da? haha ik heb geen cyclus dus dont know..;)

@ Guus..goed nieuws! spannend!

@all. vandaag fm cd 23 geen eigroei...niets nada noppes..mn waarde van het oestradiol was t.o.v. vorige week maandag 0,1 gestegen en is dus nu 0,4.. de gyn durft nog geen verhoging aan:(
    Jeetje meiden het duurt nu zo lang al..ik ga de 4e week spuiten in en word en behoorlijk down van...!
    Ik moet donderdag weer terug komen en als er dan nog niets groeit gaan ze misschien wel naar 150...
    Mijn bms was 7,2 en was dik volgens haar, maar is dat echt zo?;) Geloof er niets van....
    Ik merk dat ik het steeds moeilijker vind om moed te houden...:$

3. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    @Merel: Oh, wat vreselijk balen zeg! :( Ik snap heel goed dat je er down van wordt. Het is heel moeilijk om er toch vertrouwen in te blijven houden op deze manier. Ik hoop echt voor je dat het nu toch wel heel snel aan gaat slaan!! *knuffel*

4. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    wat jammer merel!!
    hoop ook op snel resultaat! eierstokken aan het werk nu!!!

hier nog steeds geen bloed? snap er niks van...
    ook nauwelijks bruin meer...

5. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Weegbree: ik denk dat je gewoon een hele lichte ongi hebt gehad. Wel fijn, dan mag je gelijk beginnen met een volgende ronde, ik hoop t voor je!

6. pipsqueak

pipsqueak Actief lid

25 nov 2011
    461
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal!!

@merel, jemig dikke knuffel voor jou! Ik kan me voorstellen dat je er moedeloos van wordt. het duurt idd erg lang, maar 7,2 voor je bms groei is wel netjes hoor. Ik duim heel hard voor een mooi ei!

@weegbree, ook al zoveel onduidelijkheid! Maar denk idd net als guusje dat het wel eens een lichte ongi is geweest. Heb er ook wel eens last van gehad en kon idd gewoon starten met een nieuwe ronde. Wacht het donderdag (dan had je een echo toch) maar af. Oja en mijn lf was juist korter met menopur en iui (11 dagen gemiddeld)

@de rest ik lees jullie verhalen wel allemaal hoor! Hoop dat er snel meer van ons op zwanger mogen! het wordt er weer eens tijd voor vinden jullie ook niet?!

En hier, gisteren naar het andere ziekenhuis geweest om kennis te maken. Daar gaan straks mijn eitjes heen voor de ivf en moet mijn mannetje zijn zaad inleveren. Ook de terugplaatsing vind daar plaats. Wel fijn dat we het even gezien hebben, maar het komt nu wel erg dichtbij allemaal.
    Heb tot nu toe weinig last van de decapepty, behalve veel zweten (overgangsklachtje aangezien al mijn hormonen plat liggen bij mij nu)
    Straks een echo in het ziekenhuis om te beoordelen of ik kan beginnen met stimuleren (puregon). Dan gaat de eerste ivf poging toch echt beginnen!

7. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    hee Pips, wat fijn dat je nu iig verder kunt! hopelijk vandaag weer met de puregon starten! ben heel erg benieuwd hoe het voor jullie verloopt! hopelijk een goede oogst eitjes!!!
    ik duim!

en vwb mijn ongi...ik heb niet het idee dag die drie druppels bloed een ongi kunnen zijn? dat is toch gek... ik had een best dik slijmvlies, waar gaat dat heen dan?
    denk dat het nog wel komt... en anders gaan we het donderdag wel zien. als het morgen nog niet komt ga ik wel een testje doen voor de zekerheid (heb nog 1% hoop)...

8. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    hoi meisjes,

Hoe is het hier met iedereen?
    Sorry heb jullie verwaarloosd!
    maar had vorige week iui en niet zo goed gegaan.
    Man was ziek met het vervolg dat zijn zaad weer ontzettend slecht was, waardoor de moed al voor de iui in de schoenen zakte! mijn vertrouwen was al meteen all gone...
    vervolgens moest ik 20 minuten in die stoel blijven zitten, en leggen ze je dus niet plan naar achter met het vervolg dat alles er bij mij meteen weer uitliep!
    Dus mijn vertrouwen is helemaal weg! ik heb er totaal geen vertrouwen in! het is gewoon afwachten tot we in juni naar dusseldorf kunnen voor IVF.
    worden nog lange weken!! :(

Hoeist hier met iedereen..
    merel na 4 weken spuiten nog geen resultaat??????
    owh wat erg voor je meid! wat een frustratie voor jouw! hopelijk heb je gauw een eitje en raak je gelijk zwangr meid!

@marral heeeeeey meid jij ook hier :D

9. Yvetje555

Yvetje555 Actief lid

15 aug 2012
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

alweer nieuw ontwikkelingen zie ik.

Guusje, wat een goed nieuws dat er al een mooi resultaat was op je fm.

Merel, meid, wat vervelend dat je nog geen resultaat hebt! Wat mag je ook lang doorspuiten. Ik stopte bij cd 25 al en tot dan toe ook nog geen reacties in de eierstokken gezien. Wat vervelend meid!

Weegbree, ik heb dat ook een keer gehad met Clomid, alleen toen slikte ik eerst Provera. Het duurde 9 dagen voordat ik licht bruinverlies kreeg, maar dat was ook zo weinig, dat ik wachtte tot er meer kwam. Maar na 2 weken nog niks, dus alsnog toen begonnen met Clomid. Maar jij hebt nu een goede eisprong gehad, dus toch raar dan eigenlijk dat je geen roodverlies hebt?? Ik denk echt dat je misschien nog wel zwanger bent en dat het een innestelingsbloeding is geweest? Misschien rare gedachte, maar ondenkbaar niet toch??

Bbibi, meid, logisch dat je ons verwaarloost. Je eigen situatie is gewoon het aller belangrijkst en als je dan geen zin hebt om die hier te delen dan is dat natuurlijk helemaal goed. Wat vervelend dat je man precies vorige week ziek was. Dan baal je als een stekker, snap ik heel goed!! Dus in juni IVF?? In tussentijd geen IUI meer proberen?? En met welke reden gaan jullie dan naar Dusseldorf??

Pip, ook een spannende tijd voor jou!! Misschien vandaag weer beginnen met Puregon, spannend! Ik hoop dat het een succesvolle IVF gaat worden!!

Hier een kleine verandering...ik heb sinds net bruin/roodverlies. Ik kan het nog niet goed beoordelen. Het zou mooi op tijd zijn, ik heb zondagochtend mn laatste Provera geslikt. Verbaasd me dat ik in ieder geval nog íets verlies, aangezien mijn bloedverlies van vorige week. Maar het zou hartstikke mooi zijn, vandaag even afwachten en als het zo blijft of doorzet, morgen maar een afspraak maken voor donderdag!

10. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    @Bbibi: Hihi ja ik nu ook hier... Hopelijk overmorgen beginnen!
    Duurt idd nog heel lang voor het juni is. Ik weet dat je er eigenlijk helemaal geen vertrouwen meer in hebt, maar gelukkig heb je nog wel een paar IUI pogingen de komende maanden. Heb je iig wel wat kansen! Zou natuurlijk geweldig zijn als het lukt! Want hoe dan ook, elke poging zou het echt wel raak kunnen zijn meis! Ik hoop het zo voor jullie!!
    Maar snap heel goed dat je nu eigenlijk alleen maar heel erg teleurgesteld en verdrietig bent! Dikke knuffel voor jou!

@Yvetje: Wow, dat is mooi snel dan! En zeker omdat het bloedverlies nog maar kort geleden gestopt is! Hopelijk kun je donderdag beginnen!
    Oh, en volgens mij is het heel verschillend hoe lang je mag spuiten. Mijn gyn vertelde ook dat het makkelijk kan dat ik een maand lang elke dag moet spuiten voor er misschien iets groeit. Dus hier gaan ze ook zo lang door.

@Pip: Spannend zeg! Hopelijk verloopt het allemaal voorspoedig en heb je snel je ivf!!

@Weegbree: Het blijft spannend zo hoor. Hopelijk toch zwanger? Ben heel benieuwd naar je test morgen! En anders... Tja, dan hoor je het donderdag wel. Pff, kan niet snel genoeg gaan voor je denk ik. Die onzekerheid is ook maar niks!

11. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    @Weegbree..misschien toch zwanger!!!:)

12. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    nou het rood komt door hoor!
    donderdag start ronde 7 met menopur.
    LF is nu 14 ipv 13.
    en ik heb echt krampjes, dat heb ik nog noooit gehad...
    misschien nog van de fertiloscopie.
    wel jammer, maar de teleurstelling had ik van het weekend al gehad....

yvet, fijn, hopelijk kun je op voor een goede start!!

13. mama3e

mama3e Actief lid

17 okt 2011
    238
    0
    0
    Meiden bedankt voor jullie antwoorden....

Merel, ik weet hoe het is om nog steeds geen ei te hebben op cd 27.
    Zo lang wachten, zoveel fm, zoveel spuiten en zeker niet te vergeten zo vaak weer teleurgesteld in de auto zitten.
    Maar mijn ervaring is dat er altijd een eitje groeit met hormonen.
    Kop op meid....Ik ga duimen voor een ei voor je.

Weegbree, he bah ! nu heeft het dus toch doorgezet.
    Dan kan ik je de hand geven....

All, hier ook helaas einde verhaal. Ik ben 2 dagen voor nod ongi geworden en nu 1 dagen voor nod heeft het helemaal doorgezet :(
    2e IUI dus weer mislukt.....

Ik reageer volgende keer wat meer op alle meiden....

14. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    he bah mama3e......
    tis zooo balen he!
    de teleurstelling is elke x n stukje groter.
    ben ook weer even in mineur...komt volgende wk wel wr als er wat begint te groeien....

15. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Balen mama3!!:(

16. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    #1976 Marral, 27 feb 2013
    Laatst bewerkt: 27 feb 2013
    Mama3e en Weegbree: Oh wat balen!! :( Het is gewoon echt zo oneerlijk!!

Hier nu sinds gister bruin. Hopelijk zet het door vandaag. Dan kan ik morgen echt beginnen! Heb er echt 'zin' in. Klinkt een beetje gek natuurlijk, maar wil gewoon graag verder!

17. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    logisch marral!! spannend!!
    wil je je berichtje nog ff wijzigen ;)

18. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Oops!!! Sorry meis, meteen snel aangepast!

19. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    geeft niet :)
    voor de andere dames. mn echte naam stond er...

20. Yvetje555

Yvetje555 Actief lid

15 aug 2012
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weegbree, balen dat het toch heeft doorgezet! :(Maar je hield al rekening mee. Op naar een nieuwe ronde dus maar weer!

Mama3e, oh meid, wat jammer dat je ongesteld bent geworden!! :(Je hoopt het zooo, ook al weet je dat het mis kan gaan. Knuffel meid! Het gaat ons allemaal lukken, weet het zeker!

Marral, snap best dat je wel 'zin' hebt in het spuiten. Dat heb ik ook altijd als ik weer mag beginnen! Hopelijk dit keer een succesvolle ronde!

Mijn onttrekkingsbloeding blijft een beetje bij bruin met een beetje rood en veel is het ook niet, maar ik ga er vanuit dat dit gewoon mn menstruatie is. Voor morgen dus een afspraak gemaakt en hopelijk begin ik dan weer met Menopur!

Deel Deze Pagina