Hallo meiden Vorig jaar heb ik een miskraam gehad en na een hoop gedoe is er bij mij Asherman/verklevingen ontstaan. Ik heb een hersteloperatie gehad. Mijn baarmoeder is nu goed maar mijn eileiders zitten dicht. We hebben al 2 kinderen, maar toch blijft het kriebelen voor de 3de. Ik vroeg me af of er hier meiden zijn die ivf in hun eigen cyclus heen gedaan en die mij wat van hun ervaring willen delen. Hoe was het emotioneel, heb je nog veel medicatie moeten gebruiken en waar heb je dit gedaan. Ik kom uit de omgeving van leiden en vraag me af of dit in het lumc kan. Ik bel volgende week d gyn om te vragen voor een gesprek. Alvast bedankt!
Hai JJ, vorig jaar hebben wij icsi in eigen cyclus gedaan in het umcg,groningen. Zover ik weet is dat het ziekenhuis de enigste met eigen cyclus. Ik heb cetrotide en gonal f moeten spuiten en pregnyl net voor de punctie. Ik vond het emotioneel en fysiek best pittig maar gelukkig is ons wondertje geboren na de 5de icsi ib eigen cyclus. Als je nog meer vragen hebt stel ze gerust en dan zal ik proberen ze te beantwoorden.
Dank je wel, deb27 voor je reactie. Wat leuk om te lezen dat je er zwanger door geworden bent. Ik krijg ook zo'n vermoeden dat het alleen in Groningen kan Dat zou voor ons echt te ver zijn, met nog 2 kleine kinderen en werk. Waarom wilde je het in eigen cyclus, iov gewone ovf? En had je veel terugplaatsingen of waren er ook al een aantal mislukte puncties of delingen?